1L uz 1000 km nav nekāda folklora, bet veco Audi benzīnmotoru pieļaujamais eļļas patēriņš pēc tehniskās grāmatas datiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
1L uz 1000 km nav nekāda folklora, bet veco Audi benzīnmotoru pieļaujamais eļļas patēriņš pēc tehniskās grāmatas datiem.
Tavs serviss gadienā nesākas ar RSA?
Domāju, ka tie apgalvojumi pārsvarā balstījās uz kompja rādījumiem, kas vidējo tā arī rāda 5-7, bet reāli pilsētā būs 10 un uz trases ap 6 nečipotam. Iespējams čipojot var nomest kādu litru, bet tad sākas dancis ap spararatu.
Pats šobrīd ar tādu braucu. Tehniski it kā ir ok, bet bundža ir sarusējusi galīgi.
Nekāda medusmaize nav tie A6 c4 dēļ nobrauktajiem stāvokļiem. Pats ikdienā pārvietojos ar 2.5tdi quattro. Gadā ap 30 000 nobraukums. Vidēji katru mēnesi aiziet 100-200 Eur remontos, bet man gadījās iegrābties, pietam vēl smagi sistā auto. Pieskaitu sevi pie entuziastiem ) Manējo arī rūsa smagi skārusi, neskatoties uz mītu, ka c4 nerūsē. Gan jau var atrast, kas ir bez rūsas.
Mana filozofija ir vienkārša. Labāk es to maksāju savam meistaram nevis bankai par līzi. Pietam, varu nolikt auto malā un nekas nav jāmaksā. Esmu jau kalkulējis, ka ap 200 eiro mēnesī sanāk tikai Dacia. Bet tā ir tik nesmuka, ka negribas tuvoties un kur nu vēl bankai maksāt. Jā, veca auto uzturēšana ir emocijas pārsvarā, bet tas auto sagādā prieku. Vienīgi, kur neapšaubāmi ir priekšrocības jaunam auto, drošība gan sev, gan apkārtējiem.
Tie 100-200 eur mēnesī ir ar visām apkopēm un labām riepām un visu pārējo. Jaunam auto riepas nebūs jāmaina? Eļļa nebūs jāmaina? Cik es par to Dacia varēšu prasīt pēc 5 gadiem un pie 150 000 nobraukuma? 3000 tūkstoši? Sorry, es labāk ņemos ar vecu auto pagaidām, bet pilnpiedziņu, ekonomisku patēriņu, normālu salona apdari un uz kuru gribas skatīties.
Jā, šis smuki.
Re ku te var iemest igauņu reģistrācijas numuru un parādīs apdrošināšanas gadījumus:
Tu domā to atlaidi, ko dīlers savā majāslapā uzrāda vai vēl papildus zemāku cenu var sarunāt?
Slavē KIA Ceed turbomotoru, bet vai parastais 1.4 atmosfēras (100zs) variants ir vispār ņemams?
Alfa? Pa lielam jāpiekrīt. Re ku tagad Andre Motors tirgo demo auto Suzuki Swift ar simbolisku nobraukumu. Varam palasīt internetā, kā šo autiņu ir mocījuši pa smilšu ceļiem un citiem neceļiem. Kā tad tie pirmie 10 000 km ievēroti ar mērenu braukšanu vai uz Suzuki tas neattiecas?
Hei, kur tad ir palicis raksts par auto un DNA izmantošanu vēsturei? Negatīvo komentàru dēļ izdzēsts?
Mjā, pašam tagad arī līdzīga izvēle. Pārdevu savu veco dīzeļauto, uz rokas ap 5-6k. Uz kuru pusi, lai tēmē, nevar saprast? Varbūt jaunu līzingā vai mazlietotu vai no tiem pašiem 90. meklēt....
Ja nemaldos, tikai Civic sedani bija Turcijā ražoti, hečbeki neatkarīgi no gada Japānā.
Vai Vācijā pirktam jaunam auto garantija darbojas arī Latvijā? Piem., Vācijā jaunu VW Polo var paņemt pa 11k EUR, bet pie mums daudz dārgāk.
Nu bet precīzāk? Kura gada Golfs, cik nobraukums? Tikko no Vācijas? Sāku lasīt motortalk.de forumu un mani pārsteidza dažu vāciešu attieksme. Piem., viens paņēma jaunu Fabia un novālējis 80 000 bez apkopēm un eļļas maiņas. Skaidrs, ja šitādu paņem tālākai lietošanai nekas labs nav gaidāms...
Ir kādam pieredze ar jauno Megane dīzeli dci 110?
Nesen vienā ārzemju forumā lasīju VAG inženiera komentāru, ka eļļa nav jāmaina pēc 2k. Tas pat īsti nav labi, jo tā rūpnīcas eļļa ir speciāli paredzēta iebraukšanai, bet nu viedokļi ir dažādi...
AgnarsJundass rakstīja: Kad apsēdos pie Swift stūres, Jansona k-ga rakstu vēl nebiju izlasījis. Toties tikko biju braucis ar jauno Fabia. Ar Swiftu veicu apmēram to pašu maršrutu, ko iepriekš ar Fabia - pilsēta, piepilsēta, nedaudz arī šosejas režīmā. Sajūta - kā diena pret nakti. Diemžēl, tā diena izrādījās Fabia... Ko lai saka - katram auto ir savs lietotājs. Swift acīmredzot nav priekš manis.
Tomēr, divas lietas Swiftam ir jāatzīmē ar treknu plus zīmi - degvielas ekonomija un pārsteidzošās spējas bezceļos. 333 apvidus poligonā Swift spēja izbraukt trasi, kurā tikai īstie bezceļnieki Duster un Rexon brauca smiedamies, bet kompaktie pilnpiedziņas krosoveri - ar zināmu piepūli un piesardzību. Nudien, šādus varoņdarbus no mazā Swiftiņa neviens nebija gaidījis!
Kas tieši nepatika Swiftā, salīdzinot ar Fabiju? Meklēju tagad sev mazauto un esmu jau apskatījis Ibiza, Fabia un Swift. Ibiza ārēji smuka, bet iekšā diezgan vienmuļa plastmasa, Fabia labāks salons, bet nu tā klasisks VAG. Swift tieši izceļas gan dizaina ziņā, gan braukšanas īpašību ziņā (allgrip versiju ar hibrīdu izmēģināju) un 4 cilindru dzinējs bez liekām vibrācijām. Fabia 1.0 parastais atmosfēriskais nekur neiet, ja salonā 3 cilvēki. Savukārt, TSI jau cita cena...
Kura gada Focus? 1.0 ar 100 zs vai 125 zs?
Par to avāriju izmaksāts 300 eur, tā nav nekāda lielā summa un visticamāk nenozīmīga avārija bija. Nu ja pārdevējs uzvedas neadekvāti, ar tādu nav ko ielaisties darījumos.
Slinkais rakstīja: patīkams pārsteigums ir tikai šo lamatu ražotājiem. ka jamās miskastes esot gana pieprasītas. paziņas pirms mēneša pasūtija rifter. sola tik ap aprīli, maiju nevaru iedomāties tik tizlu situāciju. cilveki atnes 23 pakas ar naudu, un ir spiesti mēnešiem gaidīt bulkuvāģi ar 1.2 motoru kuru kāds ir iedomājies nopozicionēt par ģimenes auto. kkāds sviests.
Piem., šobrīd Honda Jazz arī jāgaida līdz jūnija sākumam.
Krokodils rakstīja: 'pircēji' jau arī NAV LABĀKI. Bija man 97g autiņš, kuram skate bija vēl 9mēn, brauca normāli, lieli defekti nebija. Pāris mazsvarīgi vieninieciņi. Tehniski nekāda apisiena tāpēc pārdevu pa 800€ Aprakstā viss bija skaidri un gaiši rakstīts, kā arī bildēs redzams. Tas bija murgs pārdot! Visi, VISI atbrauc, un sāk vaidēt.. tur skrāpējumi, tur rūsa tur salons sabružāts..... Nu WTF?!?!?? Autiņam 23gadi, cena atbilstoša, bet visi vaid un pukst piebilstot ka ja nebūtu tas un tas tad vēl varētu paņemt.. bet....
Sākumā vēl centos noturēties, bet pēc kāda trešā indivīda sāku vienkārši konkrēti tiešā veidā runāt - B.. ja jāvaid tad varbūt labāk brauc uz slimnīcu?!?? Daudzi apvainojās... Bet kā savādāk runāt?!? Tu pērc VECU, braucošu mašīnu, zem 1k €!!! Nevis esi iegājis auto salonā...
Šķiet kādam 9 vai 10 'pircējam' kas bija apskatīties pardevu pa 750€, tas vismaz nevaidēja - iekāpa, piešķīla, apskatījās, paklausījās, izlaižot līkumu, teica cenu un es biju laimīgs, ka tas murgs ir beidzies jo kopā zvanītāji un solītāji ka ņemšot bija vismaz 30 vai 40.... Un ta meiģini kā tāds idiots visiem izpatikt...
Jap, šis man atgādina kā es savu cešku quattro tirgoju. Murgs... Daudziem šķita, ka quattro sistēma jāpārbauda uz asfalta dodot pilnā gāzē no vietas...
Vēl viens kadrs atbrauc un sāk kustināt durvis (tjipa pēc eņģēm var spriest, ka daudz pa grunteni braukusi), auto nobraukums ap 500 000, really durvis ...
Tagad jaunajiem Fabia lētākais motors ir 1.0 55kw un tas tiešām nekur neiet. Testa laikā bijām 3ijatā salonā un pat uz Krasta ielas no vietas bija bailīgi izbraukt (gāze grīdā, cēliena praktiski nav). Jā, pa pilsētu vēl var dzīvot...
Savukārt, ja atmet šito mazmotoru, tad ar 1.0 TSI fabia paliek stipri dārga. Piem, kombi versija 16500 eur šobrīd maksā ar puslīdz normālu komplektāciju.
Ja cena būtu 13500, es piekristu, ka tas ir labs dīls.
VWfans rakstīja: Vai šis nešķiet par dārgu? Es savu jaunu pirku par 13,7 K. Tiesa, manējam Jazz ir vienkāršāka komplektācija.
Ir par dārgu. Iepriekš cena bija 14 000, tagad jau pamazām laiž lejā.
Tagad jaunu pa 13.7 nenopirkt. Lētākais variants ap 15k.
Esmu pāris reizes izmantojis īsiem attālumiem Yaris un Auris. Mums īpaši izdevīgi, jo pie mājas ir viņu stāvēšanas zona.
Uzskatu par izcilu servisu un ideju, bet finansiāli tas ir izdevīgi tikai īsos posmos un laikos, kad nav korķi. Ja auto vajag uz dienu, tad jau labāk lietot auto nomas pakalpojumus.
Pluss ir tāds, ka vari ievērtēt jaunos Toyota auto. Jo tomēr no salona testa brauciena jau maz var saprast.
Ziemā tiem auto ir pavisam sūdīgi ekspluatācijas apstākļi. Īsi braucieni, motors neuzsilst...
kolumbs rakstīja: Audi 90.gadu 2.5 tdi (tas kas bija iekš C4). Ir zināms viens, kam uz odometra ir 500 000, vēl iet. Reālais noskrējiens droši vien lielāks, jo reiz tas nācis no Vācijas ar apmēram 200 000 uz odometra...
Ā un otrs ar tādu pašu motoru, arī gāja, gāja, noskrējiens bija ap starp 400 000 un 500 000, bet tad zobsiksna pārplīsa...ar to arī pagaidām ekspluatācija pārtraukta...
Nu man tāds šobrīd ir. Reālais nobraukums ap 500 000 km. Blīves protams nedaudz sulojas, bet vēl neprasās uz kapitālo remontu. Jāatzīmē, ka vidējais patēriņš ir ap 7-8L. Uz trases 6L.