Kārtot: Augošā secībā
1 2
Bradypus 19.09.2020 0:10

Kam jānotiek, lai Tiguan ieliktu vienā klasē ar Sportage un RAV4, kuri tomēr ir pilnizmēra auto?

Bradypus 19.09.2020 0:01

Mans apgalvojums ir daudz patiesāks, nekā tev gribētos atzīt. Esmu no tiem, kam vadāmā sānslīde uz gruntenes ir norma, nevis îpašs piedzīvojums. Jā, augstais smaguma centrs uzvedās savādāk. Un ar to itkā var mazāku atrumu, nekā ar zemo auto. Bet nav problēmu slidināt gruntenes līkumā Grand Cherokee ar visiem cietajiem tiltiem. Toties XC60 ar "ieslēgts/izslegts" tipa pilnpiedziņu neslīd. Vienkārši neslīd... Bet ierakstās pagriezienā ar ātrumu, kurā varēju slidināt FWD sedanu. Un prognozējamība ir tik precīza, kā nevienai citai, kas ir bijusi lietošanā.

Bradypus 18.09.2020 15:27

Braucejucis rakstīja: Redzu ka rakstat par kolonnam. Katru reizi kad veidojas kaut kadas kolonnas, atcerieties - 90% iespeja ka braucat pa celu, kuram satiksmes intensitate 3x parsniedz maksimalo projekteto.

6.30 gandriz jebkur satiksme iet ar baudamiem 100+ jo cilveki isteniba ir gatavi braukt ja cels to lauj, un nav problemu but atrakam un braukt ar 120 vai 140, bet 7.30 jau videjais atrums bus labi ja 80 un viss bus dirsa. Jaudigi auto vai pedala spiesana so nekadi neatrisinas, ka jau te raksta tad drizak otradi, jo dzisana intensivas satiksmes apstaklos tikai vel vairak cakare satiksmi, diemzel.

Jā, jā... Visi raksta par kolonnām. Tikai piemirst, ka kolonnas priekšgalā ir sarkanzilās bākugunis un beigās zilās. Visi pārējie transportlīdzekļu sakopojumi ir dažādas pakāpes mudaku veidoti vilcieniņi.

Bradypus 18.09.2020 15:25

Neviens no risnājumiem diemžēl nav "pa spēkam" vidusmēra Latvijas autovadītājam. Apļu izmantošana man neaptveramu iemeslu dēļ tieši un tikai Latvijā ir ārkārtēja problēma, kas nav novērojama nekur citur.

Bradypus 18.09.2020 15:21

Tieši tā - vecs, nīgrs... Esi pamanījis, ka visiem nav tāda pati gaume kā tev (kas ir pilnīgi normāli) un sāc tam izdomāt kaut kādus sviestainus "argumentus", lai vismaz vārdos pazemotu tos, kam savādāka (kas ir kretīnisms).

Bradypus 18.09.2020 13:31

Ir SUV riepas - t.i. ar speciāli pastiprinātiem bortiem. Tādas var likt un nelikt pēc izvēles jebkuram SUV. Ir vērts likt, ja brauc atbilstoši SUV spējām - agri vai vēlu parastā riepa cietīs uz kādas asākas bedres malas. Bet tās ir lētākas par sedana riepām dēļ vienas citas atšķirības - pateikšu priekšā - Latvijā šāda prasība nav obligāta.

XC90 ir 7 vietigs. Un trešajā rindā ietilpst arī pieaugušie un joprojām paliek vieta bagāžniekā visu 7 cilvēku mantām.

Sievai ir XC60 - diez vai saucams par paaugstinātu hečbeku.

Un par pontiem saukt mazauto aizstāšanu ar auto, kurā pieaudzis cilvēks vismaz var ielocīties un ielikt somu, proams, var, bet diez vai tas kādu pārliecinās.

Bradypus 18.09.2020 13:13

Vēl dažus tev līdzīgos un sastrēgumi pie lielajiem apļiem pieaugs ģeometriskā progresijā.

Bradypus 17.09.2020 23:35

Nepaliek jau nu gan vieglāki. Tieši otrādi. Arvien lielāki un smagāki. Salīdzini kaut vai golfus pa paaudzēm.

Bradypus 17.09.2020 23:31

SUV nav lielāki ripuļi. Esi kaut ko sadomājies. Līdz ar to izmet visas savas vienādības zīmes. Sievas SUV vajag lētākas riepas, nekā tā paša ražotāja sedanam, ar ko viņa brauca iepriekš (neskatoties uz to, ka tiek pirktas SUV stiprināto bortu riepas - varētu vēl lētāk, jā gribētu) - esi aicināts izglītoties un izdomāt, kādēļ sedanam riepas bija dārgākas.

Tieši tāpat - nomainot sedanu uz SUV, siev tika pie VIEGLĀKA auto. Parādi man to 7 vietigo vieglo, kas ir vieglāks par XC90, kuru piemini.

Miniveni patīk daudziem un tikpat daudziem nepatīk. Ja vien nevajag tās daudzās vietās, SUV "ieliek" minivenam gan vadāmībā, gan neceļos, tādēļ izvēle ir savam komfortam, nevis tevis iedomātajam "statusam". Tev tiešām šķiet, ka Tiguan, Karoq vai Juke ir baigie statusa auto?

Bradypus 17.09.2020 23:19

"Var" atšķiras no "grib". Man apli apsteigt pa iekšmalu netraucē arī rāmis un cietie tilti, bet svarīgāk ir tas, ko auto spēj nost no asfalta. Un kas ir apmaļu "mācēšana", lai novērstu situāciju, kurā apstājoties pie apmales, durvju apakšmala ir zemāka par to?

Bradypus 17.09.2020 16:29

Derētu zināt, ka mūsdienās muguras problēmas nav tikai vecu cilvēku "privilēģija" un pat ja tā nebūtu - vai mēģini apstrīdēt, ka ērtāk tomēr ir to darīt SUV augstumā (īpaši vēl, ja auto stāv pie apmales)? Pārspīlēta - protams, nebiju iedomājies, ka kāds burtiski uztvers, ka cilvēks spēj saliekties deviņos līkumos

Bradypus 17.09.2020 15:54

"Riepas dārgas, remonti dārgi" - iedomas

"degvielu rij" - jā, pie bāņu ātrumiem parādās pamanāma atšķirība, citādi nav tur nekāda "rij", bet nedaudz lielāks pateriņš

"lielāka neatsperotā masa rada lielākus postījumus" - kur tā lielākā neatsperotā masa rodas? Sapņos? Bet paši piekares elementi ir izturīgāki.

"Sēdēšana fūrē vēl augstāka" - fūrē ir jārāpjas, sedanā jālien, SUV vari pienākt un ērti apsēsties.

"Es domāju tīri ponti bez praktiskas jēgas." Kas ir ponti? Un kas ir jēga? Pēc manas izpratnes ponti ir kaut kāda statusa demonstrēšana citiem, bet personīgais komforts ir jēga.

Bradypus 17.09.2020 15:47

Tāpēc, ka tratoram ir jāvelk kaut ko, nevis tikai jāved sevi. Palielināt svaru sevis pārvadāšanai ir pilnīgs sviests (ar izņēmumu - slikti izsvaroti kravas auto, kam bez kravas uz pakaļējās ass pietrūkst svara salīdzinājumā ar priekšējo asi) .

Bradypus 17.09.2020 15:44

Subjektīvi nepiekritīšu par to, ka vieglais baudāmāks - uz sausa perfekta asfalta sacīkšu režīmā varbūt. Bet pa bereinu vai slidenu ceļu SUV piekare + pilnpiedziņa ir daudz baudāmāk. Un pilnīgas muļķibas par "lielāko masu" - sievas tagadējais SUV ir vieglāks par iepriekšējo sedanu.

Bradypus 17.09.2020 11:08

Vienmēr ir atšķirība starp vajadzību un gribēšanu. Teikt, ka krosovers ir vajadzīgs, nevaru, bet patīkamāks braukšanai ir visur, izņemot garus gabalus pa bāņiem - tam noteikti zemie auto ir piemērotāki.

Bradypus 17.09.2020 11:06

Iespēju neapdauzīt galvu un nelikties deviņos līkumos, liekot un sprādzèjot sedekliti bērnu.

Bradypus 17.09.2020 11:04

Drošību neapdauzīt durvju apakšmalu un nenoraut bamperi uz stulbām augstām apmalēm, ka lielākoties ir tieši tik augstas, lai parastajai mašīnai ķertos / atsistos.

Bradypus 15.09.2020 9:49

Ja blondīne rāda labo pagriezienu, tas nenozīmē, ka viņa brauks pa kreisi - var arī aizbraukt taisni.

Bradypus 15.09.2020 8:57

Skandināviskais stils ir braukt tā, ka šiem cilvēkiem braukšana ar pārliecību zem atļautā maksimuma ir interesantākais notikums dzīvē un ir jādara viss, lai aizkavētu nokļūšanu galā, pēc iespējas uzspiežot to arī citiem ar visiem iespējamiem līdzekļiem. Nezinu kur esi Lietuvā saskaitījis pusi, kas velkas zem atļautā - manuprāt tā ir maza daļa, kuriem piedevām nav izteikta vēlme uzspiest šādu ātrumu citiem (ļoti labprāt pat lēnie vieglie ieņem labo pusi un parāda pagriezienu, kad ceļš apdzīšanai brīvs) un pārējie māk neveidot vilcieniņus par spīti fiziski ierobežotajām apdzīšanas iespējām daudzos ceļa posmos.

Bradypus 14.09.2020 10:30

Pareizi būtu uzreiz vienlaikus iesniegt sūdzību policijā par krāpšanu, pieprasot ierosināt krimināllietu. Audzinoši arī (bez)atbildīgajām iestādēm, ja tomēr izrādās, ka tā "nav krāpšana", jo ierēdņa rīcību par tādu nez kādēļ neuzskata.

Bradypus 14.09.2020 10:27

Diemžēl nē. Pēdējā laikā novērots, ka vilcieniņi visbiežāk veidojas aiz kāda sēņotāja, aiz kura ir iestrēgusi fūre. Ja izdodas tikt tādam garām, tad "līderis" bez izņēmuma ir stūrē paniski iekrampējies braucējs, kuram vispār pie stūres visticamāk nevajadzētu atrasties.

Bradypus 14.09.2020 9:40

Un tikpat neētiski ir tādā satiksmē vilkties, uzspiežot savu ātrumu. Vispār jau patiešām intensīvā satiksmē - kad viss ceļš ir aizpildīts, agresīvu apdzinēju ir ļoti maz. Diemžēl vilcieniņu veidotāji nespēj saredzēt atšķirību starp braukšanu grupās un patiešām intensīvu satiksmi.

Bradypus 14.09.2020 9:37

Nekas nemainīsies, kamēr nesapratīsi, ka tam nav nekāda sakara ar steigšanos. Tieši tāpat, kā lēnbraucējiem nav nekāda sakara ar drošu braukšanu. Tie vienkāŗši ir divi konfliktējoši braukšanas stili - diemžēl tā ir mūsu realitāte - esam pa vidu starp skandināvisko un Viduseiropas un mūsu ceļos ir vienlīdz abu stilu braucēji. Jau Lietuvā skandināviskais stils ir maz sastopams un Polijā ar tādu var arī atrauties kādu "audzinošu" manevru no fūres, kurai traucēsi. Savukārt Dienvideiropā tādam skandināvu stila braucējam labāk pie stūres nesēsties vispār.

Bradypus 14.09.2020 7:41

Tas, ka nekāda "ieķīlēšanās" nenotiktu, ja ievērotu normālu distanci, tev prātā nav ienācis? Jautājums, protams, retorisks, jo tava nostāja ir skaidra - vainīgi ir tikai un vienīgi tie, kas pārkāpj tos CSN punktus, kurus tu esi izvēlējies ka svarīgākus par citiem un esi pārliecināts, ka visiem ir jābrauc atbilstoši tavai skandināviskajai izpratnei par satiksmi.

Bradypus 13.09.2020 23:24

Tev ir tiesības prasīt, lai iebaksta ar pirkstu, pirms paraksties, ka esi ar konstatētajiem trūkumiem iepazīstināts. Diemžēl ir gadījumi, kad šo pieprasot, 1 pārvēršas par 0. Un bēdīgais - ne jau tādēļ, ka nav nekas labojums, bet tā ir vienkāršāk...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti