Kārtot: Augošā secībā
1 2
Bradypus 28.01.2020 23:49

Visu laiku mēģinu tavu politisko ideoloģiju novirzīt tehniskā virzienā, bet tu spītīgi turies pie savas reliģijas. Tā nu ir sanācis strupceļš diskusijai.

Bradypus 28.01.2020 22:29

Nebūtu gan. Diez vai Raimonds savus šeit rakstītos penterus adresē tam mīzējam. Esmu gana pārliecināts, ka viņam šķiet, ka šī foruma lasītāju vidū ir kāds, kuru vajag "apgaismot" ar viņa zināšanām.

Bradypus 28.01.2020 22:27

Malacis! Ka, nez, ir jāsauc viedokļa izteikšana par to, ko neesi pat lasījis?

Bradypus 28.01.2020 18:56

Jā - tava. Neskatoties uz daudzajām reizēm, kur esmu minējis, kam elekroauto DER, tu gvelz, ka nespēju iedomāties ka citiem ir citādi paradumi. Iemācies lasīt.

Bradypus 28.01.2020 16:12

Tad kā ir - tā ir tava nespēja (diesleksija) vai nevēlēšanās (tupums) izlasīt?

Bradypus 28.01.2020 14:34

Nespēja pamanīt, ka neskaitāmas reizes tiek minēti citu cilvēku paradumi (neceļas roka uzrakstīt "vajadzības"), kuriem elektroauto ir piemērots, ir kvalificējama kā tupums vai disleksija?

Bradypus 28.01.2020 13:11

Interesanti, ka piemini tieši Matīsa ielu un apsteigšanu pa labo joslu. Šo manevru es izveicu regulāri un, atkarībā no krustojuma, var būt divi iemesli. Rupjākais - mudaki neskatās zīmes, ka liedz krustojumu šķērsot pa tramvaja sliedēm (kreiso joslu) Tērbatas ielas krustojumā. Ierastākais - Satekles, Barona, Čaka krustojumos - kreisajā joslā vienmēr atrodas kāds, kurš kreiso pagriezienu nesteidzīgi ieslēdz tikai PĒC iebraukšanas krustojumā. Ja tu, kā nezinošs iebraucējs, dīvainā kārtā tomēr brauc taisni un vēl normāli paātrinoties, rodas minētā situācija. Tās autori ilgtermiņā ir kreisajā joslā guļošie, kas ir pieradinājuši normālus braucējus braukt pa labo joslu.

Vēl situāciju saasina dažu gulētāju vēlme mainīt joslu krustojumā - no kreisās pirms krustojuma uz labo pēc, vai otrādi.

Manis piesauktajās eiropas valstīs tā nedara - nav gulētāju un attiecīgi nerodas vēlme veikt dīvainus manevrus, lai tādus apbrauktu.

Bradypus 28.01.2020 11:27

"pilsētas dzīvoklis un elektroauto neies roku rokā" tad jau sanāk, ka galu galā elektroauto NAV piemērots pilsētai

Kā testēji to Jaguar attiecībā uz elektroauto pamata trūkumu - nabassaiti?

"saprast elektroauto pircējus pie nosacījuma, ja nevajag braukt ļoti tālus gabalus un regulāri" - tātad atbalsti dzīvesveidu, kas ietver regulāru braukāšanu sastrēgumos un brīvdienu pavadīšanu lielveikalā?

Bradypus 28.01.2020 11:08

Ģimenē ir divi auto, kas abi ir katrs savā veidā piemēroti vajadzībām, kuras pārsniedz elektroauto spējas un brīvdienās, atkarībā no specifikas, lielākoties tiek izmantots viens no tiem. Toties abi ikdienā tiek lietoti ļoti īsiem braucieniem, bet bez iespējām nakts lādēšanai. Grūti saprast, ko domāji ar Jaguar un kādēļ gan būtu jābūt uz pakaļas? Jaguar pēkšņi ir novērsuši nabassaites problēmu, dēļ kuras elektroauto nav normāli braucams?

Arguments "lielākajai daļai lietotāju" ir absurds, ja saprot tā pamata būtību - nepieciešamību katru dienu sēdēt korķos un pavadīt brīvdienas lieveikalā. Ir jātiek vaļā no šadiem paradumiem nevis jāpadara tos par elektroauto eksistences pamatojumu.

Bradypus 28.01.2020 9:53

Elektroauto nekas nelūzt, jo tas nav derīgs braukšanai. Bet ja nebrauc - tad arī nelūzt.

Bradypus 28.01.2020 9:50

2) Kāda starpība, ko automāts dara "fonā"? Kloķis no tā nemainās.

3) esi piemirsis, ka elektroakumulatoru ir jāuzpilda ar "vienreiz sadegušu fosilo degvielu"

4) jā, ir atsevišķi mezgli, kas kopā ar visu auto maksā ievērojami mazāk par EV.

5) pidoriem, kam auto patiesībā nav vajadzīgs, tas der, bet ne auto jēgpilnai lietošanai

7) nebūs pārskatāmā nākotnē. kad būs, tad nevajadzēs sūdu stumt politiski.

5) auto ir tikai pilsētas satiksmei?! Pilsētā ar sabiedrisko/velo jābraukā, nevis auto. Tikai apstiprini, ka EV ir LIEKS!

Bradypus 28.01.2020 9:13

"pēc liepājas ir diezgan savādi dižajā pilsētā redzēt ka tur viena daļa brauc kā no ķēdes norāvušies lopi, kam tik kaut kur ielīst un visādus tamlīdzīgus gājienus"

Tev pašam derētu no savas alas izlīst. Tik gausi, kā Latvijā, t.sk. Rīgā brauc vēl tikai atseviškās Skandināvijas valstīs. Salīdzinot pret pārējo Eiropu pat Rīgas satiksme ir nenormāli gausa un kaitinoši kavējoša. Jā, liepājnieki arī brauc pēc principa, ka nav jau jāsteidzas, jo galā nav nekā interesanta, tādēļ labāk bezjēdzīgi laiku nosist ceļā.

Bradypus 28.01.2020 9:09

Labo lietu uzskaitījums diezgan nekorekts:

2) interesanti gan, kā tam elektromobīlim ieslēdz atpakaļgaitu... ātrumkloķi arī ICE automātiem jau sen ir tikai elektriski slēdži.

3) tā ir elektrotransmisijas, nevis EV īpašība - realizējama arī ICE auto ar elektrotransmisiju un kondensatoru - kā F1 KERS. EV milzīgais ķīmiskais atkritums (akumulators) nav nepieciešams šādai funkcijai.

4) autonomās apkures ir arī ICE auto.

6) vienkārši absurds.... uzpilde ir tieši elektroauto kavēklis.

7) daļa politiski subsidēta, daļa samaksāta pērkot... Mūsdienu EV nav ekonomiski konkurētspējīgs bŗivā turgū.

1) un 5) jā - ja tas ir izšķiroši. Man netrūkst jaudas uzsākšanai un riepas tāpat ātri kļūst skaļākas par dzinēju.

Bradypus 27.01.2020 15:26

Ir par ko padomāt. Es ikdienā sastopu diezgan daudz sievietes, bet par viņu spejām šajā jomā nezinu NEKO

Bradypus 27.01.2020 12:50

WALA rakstīja: Ticu ka ir, bet sastapis neesmu ;)

Kā zini, ka neesi sastapis?

Bradypus 27.01.2020 12:24

Kurš, tavuprāt, šo nesaprot?

Bradypus 27.01.2020 10:47

Tad tev, lai ievērotu paša nosacījumus, ir jāatsakās no CO2 politisko definīciju izmantošanas argumentācijā. Tas, ko esi pasludinājis par aksiomu, nav tehnisks arguments.

Bradypus 27.01.2020 9:56

Bilde skaisti parāda lielāko problēmu visā alarmistu loģikā. Visu šurpu turpu sarēķinot sānāk disbalanss 0.6 vienības pie aprites, kas mērāma simtos. Un tas ir spēkā pie nosacījuma... ka mākoņu daudzums ir nemainīgs... lai tam noticētu, ir jānoliedz gan mākoņu veidošanās fizika, gan laika ziņas ar frāzi "mainīgs mākoņu dadzums, vietām skaidrosies" ;)

Tieši H20 ir absolūti ietekmīgākā klimetu regulējošā gāze - sākot ar to, ka aptver ļoti plašu absorbējamo spektru, un pats galvenais - ar ārkārtīgi sarežģīto piesātinājuma un kondensēsānās nosacījumu kompleksu, kas arī ir mākoņu - pašregulējošā klimata mehānisma, veidotājs.

Bradypus 27.01.2020 9:09

Tieši tā - diskutabli! Tiklīdz visi diskusijas dalībnieki nav vienisprātis par kādu pamata pieņēmumu, ir jārok dziļāk. Saturīga diskusija nevar būt balstīta uz pamata pieņēmuma, kas nav pieņemams visiem. Tieši tajā atšķiras loģiska/zinātniska diskusija no reliģiozas ticības.

Pieņēmumu definīciju zinātnē un to, ka tie var tikt apgāzti, aprakstīji precīzi. Tieši tas, uz ko norādu.

Bradypus 27.01.2020 8:17

Nebūs taisnība. Loģika no ticības atšķiras ar spēju analizēt argumentus, pievienot jaunus, atzīt kļūdas un rezultātā mainīt savus uzskatus. Ticiba, savukārt, ir absolūta un neapspriežama - "tas ir vispārzināms fakts".

Bradypus 26.01.2020 22:23

Pareizi ir. Reliģija nav apspriežama, tai ir jātic!

Bradypus 26.01.2020 22:15

Piesārņojums ir. Sasilšana ir. Atsevišķas fizikas pamatzināšanas ir. Tev ar to pietiek. Tu nevēlies redzēt patieso kopainu un to, ka šīs lietas, kas katra atsevišķi ir patiesa, kopā satur tikai politiska ideoloģija. Tu mēģini apspriest atsevišķo elementu tehniskās detaļas, akli reliģiozi ticot šai polittehnologu propagandai. Un, lai nesagrautu savu ilūziju pasauli, ignorē jebkādas norādes uz elementārām nesakritībām šajā stāstā. Tu brīnies, ka diskusija nepārtraukti nonāk pie kāda personības apspriešanas. Bet par to nav jābrīnās - jā aptver, ka patiesā diskusija ir par tavu ticību, nevis zinātni, ar kuras skrandām mēģini piesegties.

Ja vēlies pierādīt, ka maldos, sāc ar atbildi uz kaut vienu tev uzdoto jautājumu.

Bradypus 25.01.2020 15:20

Tu nespēj pat izlasīt un saprast uzdoto jautājumu. Tā ir vispārzināma patiesība.

Bradypus 24.01.2020 22:26

Iekāpu, aizbraucu, izkāpu, aizgāju tālāk. Pārbaudīt skrambas vari pats Nevajag sarežģīt lietas.

Bradypus 24.01.2020 12:51

Ir tādi bruģi... jā... Man netraucē. Izmantoju tos, tāpat kā guļošos policistus, apdzīšanai

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti