Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Bradypus 18.04.2024 10:08

Nu re - atkal vecā dziesma. Uz Rīgu ir jābrauc! Sabtranss "par brīvu" (kurš par to maksās?)! Bet sakārtot nodokļu sistēmu, lai likvidētu motivāciju veidoties guļamrajoniem un nepieciešamībai braukt, kā arī likvidēt nenormālo valsts pārvaldes ierēdņu skaitu, kam par katru cenu jānonāk atsēdēt dienu pie datora vēsturiskajā centrā ir doma, kuru tu par katru cenu centīsies noraidīt.

Bradypus 18.04.2024 9:33

"katru 2 dienu" ir milzīga atšķirība no pārvietošanās aizlieguma brīvdienās. Ķīnas komunistiem ir vēl ko pamācīties totalitārismā no Eiropas kolēģu idejām.

Bradypus 18.04.2024 8:03

Tava pasaule ir BigPharma centriska. Kamēr tādi kā tu uzturēs centrisku lietu kārtību, nevajag brīnīties, ka veidosies arī citi centri. "Bergcentriska" pasaule jau ir tikai reakcija, viļoties BigPharmā, bet nespējot attiekties no centriska (ticīga) pasaules uzskata, pretstatā patstāvīgai domāšanai.

Bradypus 17.04.2024 22:42

Ārsta liecību vismaz noklausījies? Par BigPharma vakcīnām, kuras nepasargā no slimošanas, bet gan piedāvā papildus iespēju atstiept pekas. 

Jeb esi akls propagandas pielūdzējs, kam jebkas, ko kāds nosauc par vakcīnu, vienmēr ir absolūti labs un veselīgs?

Bradypus 17.04.2024 17:54

Pirmais tāds ir Raimonds - spītīgi uzstājot, ka ka ar auto ir jābrauc katru darba dienu. Līdz dzelzceļa stacijai. Bet brīvdienas... Jā tad gan jāsēž istabā pie propagandas TV.

Bradypus 17.04.2024 14:38

Kā tev jau neskaitāmas reizes iepriekš ir atbildēts. 

Nav lēti, jo baterijas ir dārgas. Maināms akumulators neko lētāku nepadarīs, tikai nelietojamāko, jo būs ārkārtīgi mazietilpīgs un tāpat nomaiņai vajadzēs servisu ar attiecīgu tehniku, jo svērs simtus kilogramu. 

Konceptu braukt mazāk tieši tu spītīgi noraidi katru reizi, kad tev to piedāvā apspriest. 

Par pārklājuma logiem vari gudri runāt. Tikmēr Spānijā nav problēmu +38 grādos uzturēt veikalā vēsu gaisu... ar pilnībā atvērtu priekšējo sienu - tikai tavā iedomu pasaulē pat parastos logus aizver, darbinot kondicionierus. 

"Nodirsēju monitorings" jeb politnekorektā viedokļa cenzūra jau daudz kur ir ieviesta, bet tev par maz. Tev, kā BigPharma u.c. lielo, pie varas esošo, shēmu propagandētājam ļoti patiktu cenzūras stiprināšana.

Tūlītēja atbilde? Nu jā... To tu varētu pamācīties. Ne uz vienu tev uzdoto jautājumu tu principiāli neatbildi. 

"domu attīstības monitorings" - lielisks nobeigums tavam "lielā brāļa" naratīvam.

Bradypus 17.04.2024 14:30

Šie paši, kuru skaits diemžēl atkal PIEAUG... Diemžēl tieši dēļ tādiem, kā tu, kas to neuzskata par problēmu.

www.iea.org/commentaries/for-the-first-time-in-decades-the-number-of-people-without-access-to-electricity-is-set-to-increase-in-2022

Bradypus 17.04.2024 13:00

Braukšana nav bez trukumiem. Bet ir gana laba, lai būtu vērts tos apspriest un pec iespējas samazināt. Lidošana ir tik "laba", ka jebkurš tās aizstāvis no jebkādas trūkumu apspriešanas par katru cenu izvairās. 

Un tevis piesauktā katrastofālā situācija Latvijas ceļos tik un tā nav pietiekama, lai atsvērtu salīdzinošās lidošanas neērtības vismaz 2000km rādiusā.

Bradypus 17.04.2024 10:36

Kad mainīsies, tad parunāsim. Pagaidām es cepos par šodienu un to, ka ne elektrības tīkli, ne akumulatoru tehnoloģijas nemainās un pārskatāmā nākotnē nespēs mainīties ne tuvu taviem propagandas sapņiem. Diemžēl poliķi "sapņo' kopā ar tevi, jo otkati, ko var iegūt šajā biznesā, ir pietiekami, lai viņiem būtu nospļauties uz to, kā tiek kopumā sačakarēta un sadārdzināta enerģētika, kas ir visas mūsdienu labklājības pamatā. Un no kā visvairāk cieš tieši nabadzīgākā sabiedrības daļā.

Bradypus 17.04.2024 10:32

Protams, nekā cita nav ko piebilst savā "argumentācijā", jo uzrakstīju tikai vienu simbolisku piemēru Ka pat tikai burbuļūdens jau attaisno izdevumus kas te tiek piesaukti... Vai arī tiešām esi tik primitīvi domājošs, ka patiešām šo uztvēri, kā izsmeļošu skaidrojumu un vienīgo vajadzību braukt uz Poliju?! 

Sačakarēšu tev smadzenes vēl vairāk - uz Šauļiem ir iespējams aizbraukt "par velti", jo startējot no Latvijas ar tukšu bāku un uzpildot to pilnu Lietuvā, atlikums bākā pēc brauciena pēc Latvijas cenām ir tikpat vērts, cik visa uzpilde, ieskaitot braucienu, Lietuvā. Ko un kapēc darīt Šauļos? Piemēram, apēst gardus cepelīnus, ko pa reizei kārojas, bet Latvijā, ja var dabūt, tad tikai negaršīgu parodiju par tēmu.

Bradypus 17.04.2024 9:00

Vai varbūt papildus nodokli, no kā finansēt humanitāro palīdzību tiem, kas mūsdienās joprojām ir spiesti dzīvot vispār bez elektrības?

Bradypus 17.04.2024 8:59

Ironija nav jāuztver burtiski. Bet nekas jau cits neatliek, ja diskusijā "kā labāk izdarīt" gribas iejaukties ar "man nevajag, tapēc tev arī nevajag".

Bradypus 17.04.2024 8:44

Nu jā. Risinājumi ir. Tikai tie ir tādi pat, kā pensionāram laukos, kam atņem autobusa reisu, pateikt, ka ir taksis. Jau tagad elektrības cenas daudzus dzen nabadzībā. Bet tas jau tevi nesatrauc, vai ne?

Bradypus 15.04.2024 18:06

Nu ja nemāki lasīt, būs grūti palīdzēt.

Bradypus 15.04.2024 16:52

Tāpēc jau saku, ka tavai konkrētajai vajadzībai lidošana ir ērta. Bet izskatās, ka tev rada kaut kādas problēmas fakts, ka citiem cilvēkiem ir citādas vajadzības

Bradypus 15.04.2024 16:35

Jā, pandēmija beigusies un 2m distances ierobežojums arī. Latvieši var droši atgriezties pie sev komfortablās 5m distances.

Bradypus 15.04.2024 16:33

Pats interesantākais jau, ka šausminās par milzīgo degvielas patēriņu, bet neizmanto pašu elementārāko risinājumu - var tak ripināties kopā ar fūrēm un citiem ekobraucējiem.

Bradypus 15.04.2024 16:23

Nu jā, bez bagāžas aizlidot uz konkrētu pasākumu vietā, uz kuru ir tiešais reiss, nav ne vainas. Tikai diez vai tas ir adekvāts arguments lidošanai, kas ir ērta tikai šādam "komadējumam". Man jau ir pirkumu saraksts, kas ar nepacītību gaida kārtējo braucienu "cauri" Polijai Kaut vai mans iecienītais vasaras padzēriens, kas Latvijā ir naski pārkāpis 2.00 Eur/gab slieksni, Polijā ir dabūjams par ~0.80. Paķeršu kādas 3 kastes vasarai un jau 72Eur degvielai atpelnīti. Tikmēr Rainī samaksāsi bargu naudu par ūdentiņu padzerties

Bradypus 15.04.2024 15:35

Dokumentēti?! Kamēr tādi kā tu iet klanoties un tic uz vārda, tikmēr viss ir "dokumentēts". Kad lecīgajam skates gailēnam iebāž purnu paša savārītajos sūdos, izsaucot priekšnieku un liekot dokumentēt, tad abi, jēgu pārmīzuši, spītīgi atsakās dokumentēt konfliktu - ir pārbaudīts. Kad tiku līdz pieteikumam tiesai - šamējie atzina vainu un piedāvāja "mierizlīgumu" - t.i. atzina savu kaprīzi par nepamatotu un bez maksas veica atkārtotu skati ar "neatkarīga eksperta" (dīlera pārstāvja pieaicināšanu) un atzinumu 0. Šamējiem nepatika jaunas OEM detaļas kvalitāte. Ieberzās uz to, ka vecam auto ieradti nobeigta piekares detaļa ir ne no šrota un nomainīta PIRMS skates.

Bradypus 12.04.2024 21:55

Gan izslimošana, gan pote mazina vispārējo imunitāti. Pote, kas principā ir nekas cits, kā "dozēta izslimošana", nodara garantētu kaitējumu, kamēr īsta izslimošana var būt gan vieglākā, gan smagākā formā nekā pote. Principā salīdzināma ar apdrošināšanu - garantēti zaudējumi, lai izvairītos no negaidītiem, bet lieliem. 

Covid gēnu inženierijas potes šajā ziņā iebrauca vēl lielākas auzās - ar ārkārtīgi augstu efektivitāti pret konkrēto mutāciju, un... nespējīgas pret omikronu, dēļ tā, ka vīruss nomuteja tieši to komponenti pret kuru gēnu vakcīnas bija specializētas. Un vēl ļaunāk - ģenētiski modificētie omikronu dēļ blaknēm un lielāka vispārējās imunitātes kaitējuma slimoja smagāk, nekā nevakcinetie vai klasiskās AstraZeneca / Johnsson saņēmušie. Bet big Pharma jau nerimās - pat Covid norietā centās savas gēnu inženierijas herņas iesmērēt, lai varētu turpmākās desmitgades pelnīt ar blakņu ārstēšanu.

Bradypus 12.04.2024 18:57

Atkal jau veikla manipulācija ar no konteksta izrautu faktu "kādā dienā 90 procentu populācija deva 12 saslimušos dienā, bet 10 procenti populācijas deva 11 saslimušos" - patiesība. Un noziedzīga patiesība - jo vakcīnu, kas tikai noņēma simptomus grūda masveidā tiem, kam Covid būtisku risku neradīja, padarot tos par bezsimptomu izplatītājiem, kas nogādāja vīrusu nevakcinetajām riska grupām.

Tas, ko tu sev mīļo noziedznieku vārdā noklusē - BigPharma organizēja vakcīnas izmantošanu veidā, kas PALIELINĀJA izplatību, vienlaikus pamanoties ar propagandas mašīnu tieši riska grupu aizbiedēt no vakcinēšanās.

Faktiski tas skaitlis, ko melīgi piesauc, rāda pavisam ko citu - vakcīna tika grūsta pēc iespējas lielākam masām, kas tāpat neslimotu un vienlaikus nevakcinetos piespiežot reģistrēt slimošanu, lai dabūtu sertifikātu, ko deva par pozitīvu testu, nevis "saslimšanu", kā tev BigPharma liek to saukt

Bradypus 11.04.2024 7:36

Mana pēdējo gadu pieredze nav necik pozitīva - visi auto meklējumi Latvijā ir beigušies ar nesmukumu konstatēšanu, pētot auto un beigu beigās nopirkšanu ārzemēs.

Bradypus 11.04.2024 7:32

Šis tiešām ir fenomens, kas mani jau kādu laiku intriģē - kāpēc Tukums ir auto tirdzniecības epicentrs

Bradypus 11.04.2024 7:30

Ziņa precīzi tavā gaumē. Tieši 33% un 7 grādi. Nekādas atkarības no papildus faktoriem.

Bradypus 11.04.2024 7:17

Protams, ka ir. Un tā tev ir lieliska iespēja turpināt malt savu, piesaucot muļķīgu rīcību, kas ir sekas, bet atkal un atkal izvairoties no cēloņa - apzinātas noziedzīgas ļaunprātības, kuru tu aizstāvi.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti