Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Bradypus 07.04.2024 9:55

Ko nozīmē "mierīgāka"? Parasti jau tomēr cilvēkus tālajiem braucieniem interesē ātrākais maršruts.

Bradypus 06.04.2024 22:28

Tikai Putins? Patin jau nu filmu atpakaļ un paskaiti cik dienas Baidens aicināja Zelenska valdību doties trimdā, pirms aptvēra, ka ukraiņi sarunāto plānu ir izgāzuši.

Bradypus 05.04.2024 23:27

Marta sākumā remonti bija, bet kā apgrūtinājumu neizjutu. Waze arī nekur apkārt vest nemēģināja.

Bradypus 05.04.2024 7:51

www.france24.com/en/france/20240218-major-fire-breaks-out-at-french-plant-housing-lithium-batteries

Pilsētā. 

Legālam (smukam un modernam) subsīdiju saņemšanas kantorim piederoša bateriju noliktava (cita pilsētā un nolaistā ūķī).

"Nepamanīta."

Līdz "utilizācijai" vēl in nonākušas tikai pašas pirmās, ārkārtīgi nedaudzās EV baterijas. 

Riepas aizdedzināt ir diezgan pagrūti, bez kārtīga iekura nesanāks. Baterijas vispārzināmā kārtā ir spējīgas aizdegties pašas.

Bradypus 04.04.2024 22:45

Poļi?! Salīdzinājumā ar Austrijas un Vācijas spoguļu nelietotājiem, poļi ir lieliski braucēji!

Bradypus 04.04.2024 22:43

Precīzi. Kad nav ko iebilst, jāpiesauc sazvērestības teorijas.

Ka ir ar riepu kraušanu kaudzēs? Ievēro noteikumus, jeb tomēr deg nelegālās izgāztuvēs? Ar baterijām jau tā nevar būt, no pieredzes taču secinājumus izdara tikai sazvērestības teoriju piekritēji, vai ne?

Bradypus 04.04.2024 11:37

Necik. Saule vislabāk spīd tumša ziemas naktī, vai ne?

Ja saules enerģiju neuzkrāj, tad viss ir ļoti vienkārši - pa dienu TEC griežas tukšgaitā, lai jūsmiņi varētu lietot zaļo enerģiju, dedzinot ogles un gāzi ar lietderības koeficientu 0, lai naktī varētu ražot par cenu, kas nosedz arī dienas tukšgaitas izdevumus, t.sk tukšgaitā nodedzinātās CO2 kvotas.

Bradypus 04.04.2024 11:33

Oho... Laikam nezini ar ko atšķiras metāls no baterijas. Baterijas problēma jau ir tā metāla atdalīšana - baterija tikai satur litiju, nevis ir vienkārši izgatavota no tīra litija. Baterijas šī "lieliskā" iemesla dēļ tiek krātas subsidētu "pārstrādātāju" šķūņos (pašreizējās tehnoloģijas to baterijas sastāvdaļu atdalīšanai ir dramatiski dārgas) un retais jau var atļauties samaksāt par bateriju no lētā, raktuvēs iegūtā, litija. Un pirmie ugunsgrēki, tāpat kā riepu glabātuvēs, jau ir sākušies. Un tas ir tikai sākums - pagaidām lielāka daļa saražoto bateriju vēl ir kaut kur apritē un nemaz nav nonākušas līdz lūžņu krātuvēm.

Bradypus 04.04.2024 11:00

Nu jā, kāpēc nesalīdzināt... Tikai tev gribas salīdzināt tvertni ar degvielu Kad sāksi salīdzināt salīdzināmas lietas, tad parunāsim.

Bradypus 04.04.2024 10:57

Kārbas garumam ir daudz mazāka nozīme, nekā aerodinamikai. Busi un SUVi daudz straujāk pieaudzē patēriņu pie lieliem ātrumiem. Arī tad, ja kārba atļauj braukt ātri ar normāliem apgriezieniem.

Bradypus 04.04.2024 7:50

Nja... Es kaut ko par kongo bērniem teicu? Protams, ka nākas atkal pie meliem ķerties. 

Salīdzināt beteriju un naftas produktus 1:1 svarā ir argumentācijas līmenis, līdz kuram nolaisties netaisos.

Bradypus 03.04.2024 21:30

Nevajag jaukt Eiropu vispārīgi ar Vācijas bezlimita bāņiem. Jā, tur, kur ir 130 ierobežojumi, 140 pēc spidometra ir pavisam normāls ātrums, kas reāli arī ir apmēram atļautais. Tā arī plūsma brauc. Toties bezlimita posmos (kas pamatā ir 3 joslas) gan otrajā, gan trešajā plūsmas ātrums ir lielāks, attiecīgi tik lēni braucot, nākas dot ceļu arī otrajai joslai un nonākt starp fūrēm. Un tur jau nav vairs nekāda relaksēta braukšana, ja jāsabremzējas līdz 90 un pēc tam jāmēģina tikt atpakaļ joslā, kur lielākā daļa brauc ap 160.

200 un vairāk jau ir pavisam cits stāsts. Ir sanācis braukt arī ar tādiem auto, kas to komfortabli spēj un nekā īpaši nogurdinoša tur nav. Uz nobrauktajiem km noteikti nogurums mazāks tīri elementāri pie stūres pavadītā laika ziņā. Degvielas patēriņš arī patiesībā nav tik dramatisks, kā liekas - Multivan pie 150 tērē vairāk. Lielākā problēma un nepatika pret lielajiem ātrumiem rodas no "ķeksīša pēc" izmēģinātājiem, kas to ir darījuši ar nepiemērotiem auto.

Bradypus 03.04.2024 21:20

Apgalvot jau var. Tikai apgalvotāji ir tie paši, kas vienlaikus apgalvo, ka saule spīd naktī un bateriju ugunsbīstamība ir pasakas.

Bradypus 03.04.2024 15:25

Elementāri. Ja zaudējumi ir mazāki, nekā tev tos rada naudas drukātāji nekur neieguldītai naudai, tad ieguldīsi kaut ar zaudējumiem - un tā kreisie fondi kopā ar kreisajām vadībām tevi apjāj.

Bradypus 03.04.2024 15:18

Čuru pauzes ilgums nesamazinās, ja brauc lēnāk. Tieši otrādi - iespējamība, ka vajag vairāk čuru pauzes tikai pieaug. Tieši laiks, kas tiek pavadīts braucot ir tas, kam jārēķina ar kādu ātrumu tas tiek izdarīts. 

Vācijā tas "lielais vairums" nelimitētājos posmos brauc par 1-2 joslu, jo ar 130-140 trešajā reti kad var iebraukt. Tieši tādēļ saku, ka ir jātur ap 160, ja grib izvairīties no nepieciešamības tikt "iespiestam" pirmajā un bremzēt līdz fūru ātrumam. 

Izskriešanās? Tad jau bez trases vai LV šosejām neko - uz bāņa jau nav nekāda izkriešanās - vienkārši ilgstoša garlaicīga pārvietošanās ar lielu ātrumu.

Bradypus 03.04.2024 14:07

Pag... Tu jau esi tas, kas tic tam, "ko lej pa ausīm un acīm iekšā". Es tikai reālistiski aptveru problēmas un tādi kā tu, kas izliekas tās neredzam, nevis ir gatavi objektīvi pamatot, ka tās nav problēmas, tikai pierāda savas aklās ticības spēku un manu taisnību.

Bradypus 03.04.2024 14:05

5h nobraukt ar 20 km/h mazāku ātrumu nozīmē precīzi to, ka atrodies 100km tālāk no galamērķa, tik vienkārši.

Atkarībā no auto komforta ātrumi ir pavisam dažādi - 160 ir normāls ātrums Vācijā, ar kuru turēties 2-3 joslā. Ar zemāku var sanāk, ka iepiež pie fūrēm, kur jānomet līdz 90. "Mēmais troksnis salonā" atbilstošam auto nav arī pie 200+

Bradypus 03.04.2024 8:39
Bradypus 03.04.2024 8:19

Tu tiešām tam tici?

Bradypus 02.04.2024 22:08

Cik liela būs akumulatoru kaudze pa šiem gadiem? Kādas ķīmijas no tim noplūdīs? Cik postoši būs akumulatoru krātuvju ugunsgrēki un kas tajos ies bojā?

Bradypus 02.04.2024 7:18

Tas ir necik. Tā sistēma ražos precīzu nulli aukstā ziemas naktī. Tikpat lielu nulli, ka jebkura cita saules sistēmā.

Bradypus 01.04.2024 21:21

Pilnīgi debilajam melim ir jāmēģina kautr ko samurgot... Nez, ko var nacionalizēt, ja jau iepriekš viss piedērēja valstij, kā tu meloji...

Bradypus 29.03.2024 8:32

Šitas skaidrojums ir vecs - tagad nekādu gadu negaida - atdod piespiedu izpildei uzreiz pēc termiņa beigām un izpildītāji uzreiz sūta uz darba vietu ieturēšanai no algas. Šim autoram gan laikam darba nav, tādēļ laikam ir pats saņēmis izpildītāja papīru.

Bradypus 28.03.2024 7:18

Kādēļ tevi nesatrauc, tie, kas ar "tikai pozitīvajām" kovidpotēm dabūja kaut ko klāt? Jeb blaknes slēpt drīkst tikai tava BigPharma?

Bradypus 26.03.2024 7:30

Pareizi saki. Jautājums tikai, kam palīdz. Tu centies noklusēt faktu, ka Covid vakcīnas noziedzīgi tika lietotas veidā, kas palīdzēja vīrusam izplatīties un paņemt vairāk upurus.

Tavā BigPharma lobista naratīvā acīmredzami ir nepieciešams pierādīt, ka brīdinājums, kas redzams uz visiem medikamentiem, ir fufelis un tos vajag lietot uz savu galvu un vienmēr pēc iespējas vairāk.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti