Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Krokodils 23.11.2017 16:40

Tā pat, kā Rīga arī nekad nebūs gatava?

Oficiāli 'Trešā kārta' tika atklāta 2013 gadā. Plāno vēl ceturto kārtu(no Ziepniekkalna ielas līdz Vienības gatvei) Bet šis posms GALĪGI neskar un galīgi neradīs pēkšņu brīnumu latgales priekšpilsētas puses i.iotiskajā tilta plānojumā, kur arī ir visi tie bezjēdzīgie korķi!

Tieši otrādi.. Vel vairāk palielinās satiksmes intensitāti Ķengaraga galā jo pa taisno no vienības gatves varēs laist, ko cilveki izmantos un tad visi iestrēgs korķī un korķi tik palielināsies!

Ceturto kārtu plānots sākt 18 gada beigās/19 gadā.. vismaz pagaidām pirms vēlēšanām Ušakovs šo sola...

Mani super izbrīnīja pie Lubānas tirgus satiksmes maiņa... Labi tur bija problēmas deļ 'kreisā' tad izkaroja un aizliedza kreiso pagriezienu pie tirgus lai no dienvidnieka kā brauc divas joslas taisni tā brauc.. visi šālējās.. un tie kas raudāja pat TV ekranos, ka vairs pēksņi netiek uz savām majām, maģiski atrada citus ceļus un laika gaitā pierada. Korķis drusk samazinājās, bet atlika tikai kreisas uz saharova ielu jo tur tagad tas stūķītis izveidojās. Paiet pāris gadi, skatos.. o! paplašinās beidzot ceļu un būs beidzot normālas 2 joslas no tilta taisni, bet uz saharova ielu būs sava mega kreisā josla, neviens nevienam vairs netraucēs, nebūs vairs sastrēgumi... HA! Ko tie pajoli izdara?... uzbūvē pie abiem krustojumiem 25m garu ceļa paplašinajumu ar ķipa savu kreiso joslu un atkal pie lubānas tirgus atļāvuši kreiso... NU WTF?!??

Rezultāts protams taspats kas bija pirms 5 gadiem ka tur nebija savas kreisās joslas, jo josla ir pa īsu vai kreiso pagriezienu gribētaji par daudz, tādejādi cilveki stāv jau daudz agrāk aizņemot vienu 'taisno' joslu un ATKAL braucot no tilta lejā sanāk tikai 1 josla taisni, kas rada visu korķi.

Es nezinu.... Tiešām gribētu paspiest tam idiotam roku kas šo ģenialo plānu apstiprināja! Tas ir pizģec...

(atvainojos par franču valodu)

Krokodils 23.11.2017 16:52

Cik man zināms/lasīts, tad 'Akropoles' pirmie plāni tur sākt būvet 2006/07 un attaisīt šo mega centru bij uz 2009/10 gadu. Bet krīze visu izbojāja un plānus beigās iesaldēja...

TĀTAD, šinī rīgas plānojuma daļā gan vieni gan otri planotāji visu zināja. Bet vai kādam tas interesē?!?

Lētākais projekts, ar mazākajām celtniecības izmaksām un 'saidjot!' ... Diemžēl....

Dreiliņos ar IKEA un satiksmes plūsmas pārplānošanu ir drusk savādāk. Tur Ušakovs izdomāja, kā sev pacelt rētingu uz pilsetu vēlēšanām.. Jo principā tur kur ceļ IKEA būvi tas pēc sadalījuma ir 'Stopiņu novads' a kapēc, ta Ušakovs visur sēdēja blakus IKEA būvniecības atklāšanā?!?? Kapēc ne Stopiņa novada domes mērs?

Rīgas pilsēta juridiski beidzas ar to ceļu (google maps izcili var redzēt) tad KĀDS SAKARS tur būtībā Ušakovam tur?

Krokodils 24.11.2017 22:58

Es gan esmu redzejis pāris reizes un pats stāvējis vienu reizi. ;) Visas 3 joslas pilnas... No d-tilta nobrauktuves līdz d-tilta uzbrauktuvei viss slāvu aplis pilns. Paradoks ka nekas īpašs nebij noticis, kā piemēram kāda avārija.... Vnk laikam visiem atvaļinajums...

Krokodils 24.11.2017 23:30

Par sabiedrisko tieši d-tilta apkārtnē - tas autobuss brauc pa to pašu nepārdomāto tiltu un stāv tikpat ilgi 'X' stundās cik mašīnas, jo savas sabiedriskā transporta joslas nav. Tad kapēc man būtu jāmet ušakova kabatā un jāsēž jau tā ik rīta/vakara pārbāstajos un smirdīgajos ''nano'' RS transportos?

Ka vēl mācījos, ta uz iestādi ar sabiedrisko kratījos 40min. Ar personīgo auto 15/20min. Naudas izteiksmē sanāca vienādi. Vai nopērku mēnešbiļeti, vai ieleju pilnu bāku un nobraucu to mēnesi uz/no iestādi.

Par velo entuziastiem neizteikšos... Mūsu klimats maigi sakot ir sūdains! Sure... saulainās dienās ok, BET CIK VIŅAS IR? Bija daži darbā velo entuziasti.... no rītiem atbrauc slapji..dubļaini un nosvīduši... Velk maiņas drēbes, bet sviedru smaku tā nenomainīsi... ta jādzīvo visu dienu pa darbu tādam, pašam indivīdam ta ok, jo savu smaku ta nejūt... ;) Un vēl pēc darba, ja vēl no rīta saulīte, vakarā lietus gāž... TĀDS KAIFS šo 'zaļo' kustību veikt drošvien...

Protams situācijas ir visādas un es rakstu no savas subjektīvās piedzīvotās pieredzes, bet kopumā šī velo dzīve nu nav priekš mūsu klimatiskajiem apstākļiem! Pāris dienas gadā sure.. var aizbraukt, bet velo noteikti neaizstāj auto darba gaitas, Rīgas ietvaros.

Krokodils 25.11.2017 18:37

Paldies... darbs sakas 07.00 ar auto 15min, ar velo 30min, bet lai 'nesasvīstu' ta jābrauc ar velo ~1h. Tad man ir jāceļas 05.00 uz darbu... KRUTA!

Nemaz nerunājot par Kopenhāgenas vs Rīgas velo infrastruktūru. Kas ir galīgi diena pret nakti.

Es nesaku ka esmu auto mazohists, brīvajā laikā bieži braucu izbraucienos ar riteni vai eju pie dabas krūts. Es saku, ka ritenis Rīgā ikdienas darba gaitām ir nepraktiski jo nav pienācīga infrastruktūra.

Ja ar velo jābrauc pēc noteikumiem, ko neviens nedar priecajoties par ''brīvību'' tieši tapēc veidojas konflikti un situācijas starp auto vs velo Rīgā. Jo visa infrastruktīra ir sadzīta uz vienas ielas(kā jau viss mūsu valstī) un katrs brauc pēc savas taisnības....

Lab, par stāvvietu nav jāuztraucas, bet par zagļiem gan... Riteni gaišā dienas laikā nozagt ir 100x vieglāk neka auto! Jebkur centrā pie staba piesien, bet visu dienu jānervozē vai vakarā visas detaļās vēl būs vietā... ;) Paldies nē!

Krokodils 26.11.2017 18:31

Bija reāls kuriozs ''piedzīvojums,'' ka tantei nozaga nr. zīmes. It kā nākamaja dienā iesniedza doķus ka nr. nozagti un jaunus nr. dabūja... Bet pēc nedeļas piebrauc divas policistu ekipāžas un klauvē pie durvīm ar ieročiem un grib slēgt roku dzelžos jo redz viņa esot apzagusi 3 DUS, degvielu 500L apmērā. Meiģinot ieskaidrot ka tādas darbības nav veikusi, menti brauca virsū ar jautājumiem 'vai uzskati mūs par stūlbiem?' u.t.t. sekoja protams arī apvainojumi visvisādos stāvos.

Tanti aizvilka uz iecirkni, tur pāris stundas pratināja. Un tad palaida vaļā.. visi pēkšņi laipni u.t.t.

Prasot, kas tad nu... Menti atbildēja, ka video kamerās melns nissan džips ar to nr. zīmi, bet tantei bij sudraba krāsas passat...

Prasot vai tiešām viņi ir pārliecināti, ka nav muļki un nr. reģistrācijā uzreiz to nevarēja redzēt? Turklāt bija csdd un policijā iesniegts iesniegums, ka zīmes nozagtas.... Visi noklusēja ar asti starp kājām...

Tā tās iestādes ''strādā''

Nu nekas, tante iesniedza tiesā par morālo un garīgo kaitējumu, pēc 6mēn tiesvedības tante dabūja 1500€ kompensāciju no valsts policijas par šo incidentu. ;) Kaut prasīja 5000€, bet paņēma 'izlīgumu' jo vairs nevēlējās tērēt savu laiku un nervus pa tiesas zālēm....

Krokodils 26.11.2017 18:38

Uggga rakstīja: TA uzlīmi arī plēsīsi nost?

Krievijā skati dod servisi. Respektīvi autiņš piereģistrēts kādam servisam un ta tas serviss ir it kā atbildīgs par to auto drošību uz ceļa.

Ta kā krievija ir kukuļu lielvalsts tad ļoti labi var redzet cik ļoti ir droša šāda skates metode - vaņa savam servisnaiekam vasjai iedod 100€(ekvilalenti rubļus) un var turpināt ceļu ar savu sapuvušo dranduļetu...

Tā kā tie kas šādi atļaujas stavēt kur grib, noņemot nr. zīmes, nešaubos ka TA uzlīme nemaz nav pielīmēta uz loga, bet stav bardačokā čupiņa un pēc vajadzības pielīmē....

Krokodils 30.11.2017 17:53

Sakontaktējos ar niponu un tā atsaukumu programma ir beigusies jo interese bija par mazu lai turpinātu. Ieteica likt mitruma apsorbējošos maisiņus, agrak honda ražoja, bet to honda arī vairs neražo un nevar pie viņiem dabūt, tapēc ieteica vai nu mainīt lukturus vai internetā meklēt šādus maisiņus.

Krokodils 30.11.2017 17:59

Kurs zin no cik ķer fotoradari Latvijā?

Uz jūrmalas šosejas braucu garām stacionarajam parasti ar 98km/h un nefiksē. Vienu reizi uz 'kruīzu' nobraucu garām uz 103km/h jo aizsapņojos, nenoņēmu kruīzu... bet nenofikseja.

Ātrumi fiksēti ar gps- waze palīzību.

Radari 'ķer' no +15km/h moš? Un KAD sodīs tos kuri pie radariem met pa tapām un garām radaram ar paniskām bailēm brauc -15/20km/h... esmu reali uz krastenes braucis normali 80 un netālu pie radara nākas PĒKŠŅI sabremzēties uz 40/50km/h jo kopējā plūsma čūskas efektā pēkšņi samazina ātrumu pie radara... (kaut ātrums tur ir atļautais 70)

Krokodils 02.12.2017 12:43

650 rakstīja: Bet nu B l e dj, tā vienkārši un 20 sek laikā pārbaudīt aizmugures vāciņu stāvokli- to tev tie dablaēbi neiedomājās ieteikt??? Attaisīt un pus dienu ar atvērtiem pabraukt/paturēt, lai izžūst- to arī nē? Ko tas gonda ražotājs vai kkādas miskastes ražo, ka maisinjus jameklē/ ;P

'Vāciņi' atvērti reizes 3... gumijas blīves normālas nav saplaisajusas, pat iesmereju ar silikonu ka smereju durvju gumijas tagad pirms ziemas.

Tagad mitrs laiks, vai ir jēga braukt ar vaļā lai izvēdinātos? domaju sameklet tos silica maisinus kas nak ka perk kurpes vai ko citucitu... speciali pirkt kaut kadus netaisos...

uzprasīju niponā arī cik maksā originālās lampas - 348.90€/gab ... drusk pa šerpu pirkt jaunas!

Krokodils 05.12.2017 21:39

Būtu normālas šosejas, kur vasarā atļautu izskriet, tie kas gribētu tie izskrietu.. Tiem kam nav smadzene nosistos... Nu un? Valsts nekādīgi nevarēs novērst to bezsmadzeņu nosisanos, vienalga cik tā spiestu ātrumus uz leju un kontrolētu....

Bet tad vismaz pilsetās un piepilsetās neviens vairs bravūrīgi nelaistu +20, pie skolām piebremzētu un nevajadzētu vairs nedz subarus nedz škodas ik uz metra.... ;)

Jo vairak cilvēkus ierobežo jo vairāk tie pretojas! (bet no peļņas viedokļa līdzsinējā politika izcili der, savādāk kā gan lapīs budžetā caurumus ciet? Ja vairs tik intensīvi neienāks kāposts.)

Krokodils 05.12.2017 21:43

msh rakstīja: Ko tu diez teiksi kad tev būs mašīna ar diožu lukturiem un tādus vajadzēs jaunus pirkt...

Piespiedu kārtā, ja japērk ta jāpērk... bet ja lukturis normāls kapēc izmest štuku pa jaunām acīm?

Krokodils 06.12.2017 13:42

Kanibaals rakstīja: Tā jau Honda, tās kļūdas var kolekcionēt un tad pie vienas reizes aizbraukt. Ir jau lietas, kuras pats var novērst, tāpēc jau jautā padomu nevis uzreiz uz servisu.

Pēc kāda laika te nu atkal es. Uzmetās atkal check engine. Biju pirms kāda laika jau paņēmis lasītāju. Nolasīju un jā P2004 kļūdas kods. Cik saprotu, gaisa ieplūdes vārsts čakarējas... varbūt kāds ir sastapies un var pateikt cik sāpīgi to ir izlabot/nomainīt

Krokodils 10.12.2017 18:33

Nezinu par cenām, bet zinu to ka vislabāk autiņu pirkt ir ziemā, vēlams -10°C vai vairāk. Jo ir auksts un vari izcili redzēt auto stāvokli no aukstas šķilšanas... Ja autiņš iepriekš uzsildīts ar visādiem pārdevēja pretimnākšanas attaisnojumiem, ta zini, ka 90% gadījumu kkas zem tā slēpjas... Placī noteikti ātrāk pateikt ka brauksi skatīties mašīnu tad un tad noteikti nevienā gadalaikā nav ieteicams jo tad iepriekš mašīnu var sagatavot un paslēpt defektus.

Tā teikt auksts laiks - vieglākā pirmā mašīnas diagnostika.

Siltā laikā protams šo neizmantot un ta atnāk pirmā ziema un sāc sastapties ar visādām problēmām sākot ar aķīšu maiņu, beidzot ar elektronikas vai vadības bloku problēmām.

Krokodils 11.12.2017 21:17

Pirms 10 gadiem auto reģistratori nebija vēl vajadzīgi/populāri.

A sensorkameras neskaitās videonovērošana? jau daudziem autiņiem norma priekšā/pakaļā ir video parkings... soo.. kameras pamatā jau braukā...

Mūsdienu autiņi pie pareizajiem speciem diezgan viegli uzhakot un sanāk, ka ar šīm visām tehnoloģiju kamerām arī jau varētu izspiegot ja gribētu.

Es runāju par max 3 gadus veciem autiņiem un tagad ja iet uz salonu pērk. Reģistratoros nekas īpašs uz priekšu vairs neiet ko pirms 5 gadi pirki specifikācijā, to pašu pērc tagad... jo vairāk par 1080p rezolūcija nav vajadzīga... pašā optikā... hz arī nekas mūsdienā baigi nemainās. SD karšu atbalstā 64gb priekš fullHD ir vairak kā pietiekami, kas jau ir dažus gadus norma. Tapēc baigi iespringt uz tehnoloģijas novecošanos ir diezgan truli manuprāt. Protams, pēc tur 10 gadiem moš skaitīsies novecojusi tehnoloģija, bet tad jautājums kapēc jūs savos 10+ gadus vecos autiņos nemaināt novecojušo kontrolpaneli, kapēc nemainat novecojušas halogēnlampas pret mūsdienīgām adaptīvajām LED lampām u.t.t.?? Jo nomainīt var!

Turklāt protams ka, 'DVR' skaitītos kā papildaprīkojuma fīča un neviens jau arī neliedz tur piedāvāt 'parasto' un tur dārgāku 'extra' ar tur krutāku carl-zeiss optiku un 128gb sd karsu atbalstu vai sazin ko...

Un mūsdienā autiņus tā pat štancē pa reģioniem, šķiet konkrētais modelis uz pasaules fona tiek štancēts kādās 8 versijās lai konkrētā reģiona legālās specifikas spētu iziet.

Cik zināms mūsu pasaules malā reģistratoru izmantošana netiek uzskatīta, kā izspiegošana...

Ta jau es savai mājai, ka privātpersona arī nevaru likt videonovērošanu, jo tas ieraksta non stopā visus uz ielas un sanāk, ka tā ir izspiegošana un man draud bargs sods?

P.S. Jā par tiem piesūcekņiem vs līmējamiem arī esmu domājis, kurš labāk. Un vai tie līmējamie nelīp vaļā vasaras vidū karstā saulē vai aukstā ziemā?

Krokodils 14.01.2018 18:40

motora variants 2.2i-ctdi un komplektācija grāmatiņā rakstīta 'sport pack navi' + papildaprīkojums

Sliedēm pāri kā kur... ir vietas kur nebremzēju un braucu pāri uz atļauto, neizjūtot neko, bet ir vietas kur žēl tā darīt, jo pēcāk tas viss maciņa saturā atspēlējas.

Pāri guļošajiem Rīgā braucu uz 20/25 bez problēmām un 'sitieniem'... tā kā tas normāli priekš mašīnas klīrensa.

Vienkārši man ir jāpērk vasaras riepu un disku komplekts, un redzot bildes ka viņam stāv 17'' diski virsū, kas izskatās labāk par 16, tapēc prasu.... Lielākus toč vairs negribu jo ta tā jau nāve pa mūsu ceļiem.

Krokodils 15.01.2018 10:51

Visticamāk ka garand vojādžeris būtu pareizākā izvēle, ja ir 6 cilv + grib vietu visām mantām un brauc garos braucienos.

VIENĪGI DIEVA DĒĻ NEŅEMIET CETURTĀS PAAUDZES NĀVES BUNDŽU, kam drošības testā piešķirta tikai 1 zvaigzne!

Chrysler Vojādžeri var ņemt piektās paaudzes (no 2008g) un analogus partnera ražojumus kas ir uz tas pašas šasijas bāzes tik bļemba cita - dacia, lancia vai dodge

Ford galaxy no 2010 gada ir ciešami

Vai vw grupas no 2010 gada

Sharan vai

Seat alahambra

Ar francūzi -renault grand espace, kā paveicas un veiksmi redz pirmajā ziemă.

Krokodils 17.01.2018 10:35

Tatad esmu atradis šos hondas R17 diskus, bet vienīgais tas ka visur vai nu krievijā vai ukrainā pārdod vai vispār kkādā kazahstānā.. un tas ir sūdīgi 'pašam' aizbraukt pakaļ. vienīgais polijā vienu sludinājumu atradu bet tie saskrāpēti un ta būtu jārestaurē, ko negribas....

hondaclub.lv forumā nevaru pieregoties jo nesūta man apstiprinajumu uz e-pastu moš kāds tur ir pieregojies un var pateikt adminam, ka sistēma nestrādā(jo jau 3x divu dienu laikā esmu uzspiedis atkārtoti atsūtīt apstiprinajuma e-pastu, bet joprojam gaidu, ievadīts pareizi jo pa jaunam reģistrējoties saka ka jaapstiprina konts)

Tad te uzjautāšu-

Vai varbūt kāds Latvijā šos R17 diskus pārdod vai zin EE/LT vietas/saites kur pārdod šos diskus?

Moš kādi kurjeri te braukā uz šīm pusēm un var sarunāt, ka pa ceļam var paķert... piem Kijevā: honda.org.ua/forum/about121022.html

Krokodils 17.01.2018 10:57

Tas bija kā piemērs un zinu, ka tie diski linkā pārdoti.

Krokodils 17.01.2018 15:36

Nevaru nociesties...

Gribu šādus...

Krokodils 17.01.2018 21:11

pasīju, teica ka šādi 'jauni' diski pie viņiem ap 2000eur komplektā..... ''Paldies''

Krokodils 17.01.2018 21:17

;) Bildē autiņam krievu nummuri - tatad nav mans... gan jau bildē autiņš sēdināts tāpēc tik mazs klīrens...

pilna izmēra ripulis standartā jau nenāk autiņiem gadus 15 vismaz! mūsdienā vispār standartā tikai putu baloniņš, gribi mazo zapasku tā ir papildfīča un +500€... ;)

Vasaras vidū vasarenes gluži neliek.... Pēc 3-4mēnešiem stabili jau varēs montēt atpakaļ vasarenes, tātad jāsāk tagad meklēt un skatīties, jo atrast normālus diskus, nav vienā dienā izdarāms, diemžēl.

Krokodils 17.01.2018 21:45

Ir tāds viens pazīstams kurš fanoja par grand espace 2005g. kopš dienas viņš to auto nopirka....Pirms pirkšanas pārbaudīja, diagnosticeja viss OK un viss vislabākajā kartībā! Gadu pabrauca(~25k) tad sākās visādas elektronikas problēmas - neslēdzās 'pečka', logi vaļā netaisījās, slotiņas nestrādā, izslēdz-ieslēdz aizdedzi iet... līdz atkal neiet.... bija vismaz 10 specializētos elektronikas servisos, tai skaitā arī 'franču' visi tik noplēš naudu it kā sataisa bet pēc kāda laika atkal sāk parādīties problēmas, iegrūdis jau bij vismaz 1300€ lai elektronikas problēmu ''atrisinātu'' un tad dienā ka renault apstājās un servisa apmeklējums prasīja ap 800€ džeks nospļāvās aizveda uz svalku, norakstīja un apsolīja vairs renault mūžā nepirkt. autiņam nebij pat 300k nobraukums, ka šķīrās.

Citiem it kā paveicas un braukā īpašu servisu nezinot... Tāpec teicu - francūži ir laimes spēle jo šķiet tos autiņus viņi tur ražotnē lipina, kā paveicas.

Krokodils 25.01.2018 15:12

Pēcāk vasarā visi ''tēraudnieki'' ceļa malā stāvēs ar pārkarsušiem dzinējiem....

Ja ikdienas maršruts neietver mežu stigu pārvarēsanu, tad neredzu jēgu no tērauda kartera aizsargiem! Turklāt kaut kādu plānu ķīnieti uzlikt, pa lēto... kuram pats ar skrūvgriezni vari izsist caurumu.. JĒGA?!??

Krokodils 29.01.2018 10:12

msh rakstīja: Kādā [bez]sakarā pannai būtu jāizraisa motora pārkaršana?

Par bleķa pannām neko nezinu, bet plastmasas panna ir pašsaprotama lieta - nu ja tev piedirsta motortelpa liekas normāla, jūtu līdzi tai miskastei, ar kuru tu brauc.

Es runāju par TĒRAUDA aizsargiem kurus visādi i.iņi saskrūvē apakšā un ta vasarā mokās. Pārkāršana jo kā jau metāls - uzkarst, vasaras viducī, ka Rīgas centrā tā jau +40'C svelme, metāls labi uzkarst no karstā asfalta + gaisa un atdod dod siltumu dzinēja telpā, nerunājot par motora karstuma atdevi un atstarošanu, finālā motors smok un pārkarst. Jā.. kaut kādi 'gaisa caurumi' protams ka ir, bet vasaras svelmē stāvot pilsētā tie gaisa caurumi ir pie kājas.

Plastmasas pannas ir cita opera, plastmasam nav tādas siltuma atdeves un ir domāta tieši ierindas iedzīvotājiem lai nešķiestu dubļus iekšā un saglabātu tīrāku dzinēja telpu, nevis to aizsargātu.

Par plastmasniekiem nedz es nedz, tofika autors nerunā!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti