Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
eidis 24.07.2007 9:53

Uggga rakstīja: Pirmajam CR-V bija līdzīgs gļuks, tikai komplektā ar iedarbināšanas grūtībām atsevišķos gadījumos. Problēma izrādījās aizdedzes atslēgā.

Nu man drusku tadas aizdomas ari ira. Naf atslega loti preciza sava darbiba. Bet vai nav ta, ka atslegas bojajuma gadijuma lampinam butu paneli jasadegas? Nu tipa atslega patstavigi izsledzas.....

To: 911

Tikai tagad pamaniju, ka trapiju BMW sadala. Iesacejs.....

Un es vairak koncentrejos uz Cabrio ka uz Chr. Salabos un bus viss OK.

Es pat vairak gribetu uzticeties specialistam, ka meginat diagnostiku veikt seit. Tomer ir grutibas saprast kur to auto atradit. Resp. kvalifikacija nav skaidra

eidis 24.07.2007 10:25

Uggga rakstīja:

eidis rakstīja:

Uggga rakstīja: Pirmajam CR-V bija līdzīgs gļuks, tikai komplektā ar iedarbināšanas grūtībām atsevišķos gadījumos. Problēma izrādījās aizdedzes atslēgā.

Nu man drusku tadas aizdomas ari ira. Naf atslega loti preciza sava darbiba. Bet vai nav ta, ka atslegas bojajuma gadijuma lampinam butu paneli jasadegas? Nu tipa atslega patstavigi izsledzas.....

To: 911

Tikai tagad pamaniju, ka trapiju BMW sadala. Iesacejs.....

Un es vairak koncentrejos uz Cabrio ka uz Chr. Salabos un bus viss OK.

Es pat vairak gribetu uzticeties specialistam, ka meginat diagnostiku veikt seit. Tomer ir grutibas saprast kur to auto atradit. Resp. kvalifikacija nav skaidra

Laikam jau dega tās lampiņas, neatceros vairs tik smalki

Varu iedot džeka tel. nr. kurš it kā esot specs uz amerikāņu diagnostiku, sevišķi Ch. Tikai nezinu vai ar elektroniku arī ņemās, dabūju to nr., kad pats gribēju Ch. pirkt, caur uscars.lv

Ja interesē, iedod jēpastu.

Nu interese gan. Sezona pilna spara a kabris stav pie setas

emilitis ir: edgars.b eta inbox.lv

eidis 24.07.2007 10:27

anonimikis rakstīja: gaisā neko nemanīji?

Te kautko lielakiem burtiem japaskaidro. Man gruti aiziet

eidis 30.11.2007 14:35

Nu un te mans autorativais viedoklis:

Neietilpigs (Golpa izmaers), nestabils (jo paaugstinats smaguma centrs), edeligs (jo 4X4) mazauto.

Savukart tas 4X4 iespejas vismaz 95% nekad nav izmantojusi. Tad jautajums: kada marutka pec tads mesls japerk;

Atbilde: Jo mes esam sportisti - ar paaugstinatu klirensu mes demonstrejam savu piedzivojumu garu un gatavibu startet off-roada. Un tas viss par Dosjas cenu.

Tas nekas, ka mes isti braukt nemakam, jo tad jau testa brauciena laika pamanitu paaugstinata smagumcentra katasrofalo ietekmi uz auto stabilitati. Tas nekas, ka off-road spejas izmantojusi 0.05% no lietotajiem.

Mes esam sportisti

eidis 30.11.2007 14:51

nomiks rakstīja:

eidis rakstīja:

...Savukart tas 4X4 iespejas vismaz 95% nekad nav izmantojusi.

...Tas nekas, ka off-road spejas izmantojusi 0.05% no lietotajiem.

Kaut kā neiet kopā matemātiskie aprēķini:

Ja 95% neizmanto 4x4, tad to attiecīgi izmanto 5% nevis 0,05%.

Bez tam Nissan Qashqai tirgū ir pieejami arī ar 4x2 kombināciju. Pieļauju, ka lielākā daļa LV tirgū ir tieši šādi iegādāti, jo tie ir lētāki, kaut arī vizuāli neatšķitas no 4x4.

Nu vairak vai mazak secinajuma ir emocijas un preciza matematika nav no svara. Lai tev mierigak tas precizais lielums bus "vairakums".

Un 4X2 VS 4X4 nu nekadi nepazemina smaguma centru un nevairo ietilpibu. Toties "look attractive" saglabajas.

PS Lai izvairitos no lamasanas: Pats braucu ar 4X4, gan krietni smalkaku/darbgaku. Vnk man ta gadijas. Toties esmu labi informets par so auto nestabilitati, edeligumu un neefektivo salona kompoziciju (sis manuprat tapec, lai nodrosinatu kautkadas prasibas 4X4)

eidis 05.12.2007 10:39

edzulis rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Edzulis nedaudz pārspīlē - nebūt neuzskatu, ka mans dzīves līmenis būtu gājis uz leju. Šaubos, vai pamats tml. vērtējumam būtu pārkāpšana no BMW uz Hyundai auto. Sabiedrībā pazīstu daudzus ievērojamus biznesa un elites pārstāvjus, kuri rīkojušies līdzīgi. Pirms Sonatas iegādes es nopietni apsvēru jauna g-klases Leksus iegādes iespēju, biju jau iemaksājis avansu divus gadus veca volvo s-80 iegādei, vienā placī bija arī aizrunāts ideals e-38. Faktiski, izmantoju pēkšņu pēdējā mirkļa iespēju akcijas laikā iegādāties max.aprīkotu GLS sonāti ar teju,teju 3000 eiro atlaidi. Un NEBŪT nedomāju, ka man tādēļ būtu jāsasirgst ar mazvērtības kompleksu. Varu naktīs mierīgi gulēt, zinot , ka autozagļiem hyndaji neinteresē, arī KASKO cenas ir pieņemamas, arī par smalkiem nosaukumiem vien nav japarmaksā. Zīmoli un ambicijas mani nekad nav interesējušas.

Tas GS ar nav nekāda medus maize, bet nu protams citā klasē. Ja varēji atļauties jaunu GS, kādēļ pirki Hyundai? To es toč nesaprotu Nu labi, tādēļ jau tu neesi sliktāks cilvēks

Viss ir pareizi. Ja katru dienu Edzulim un vinam lidzigiem nebutu jaskaidro kapec izvelejies Hyundai, korejiesiem noiets butu daudz lielaks. Pienemu, ka viena liela dala (taja skaita es) izvelas slikti aprikotus MB, BMW, Audi, Volvo ... tapec, ka reprezentacijai (kas man ir svarigi) vajadzigs. Bet tada mums tauta. Un budzeta aprikojuma MB virsbuve jau neliecina, ka aprikojums ir budzeta.

eidis 06.12.2007 11:11

Tak par to jau stasts, ka to 4X4 jau nevienam nevajag. Vnk vajag lai izskatas pec sportista. Tipa adidas trenninterpa moderna (dargaka) versija.

Man personigi ari ar sedanu neizdevas nekur iesesties, kaut dzives stils tads, ka varetu. Nu nav vajadzigs nevienam tas 4X4 un paaugstinats klirens. Tikai pazimeties. Un tam tas Kaskaish ir tiesi laika. Ta ka uz tirgus par Ls 1,5 kilograma Adidas trenninterps

eidis 26.10.2017 10:55

Nav nekādu auzu - vismaz manējā ir iebūvēts elektriskais back-up. Tas ļoti zemās t pabalsta zeme- ūdens procesu. Man ir zviedru Thermia.

Tas, kur ir auzas, ir serviss. Serviss ir ārkārtīgi neprofesionāls un attiecīgi būtiski sadārdzina ekspluatāciju. Ir gadījies, ka problēmas identifikācija ir ievilkusies uz nedēļām / divām izsakot absurdus pieņēmumus, kas nav balstīti nekādos mērijumos. Beigās iedziļinoties rādītājos, problēmu novērsu pats un ieguldīju 0EUR

Resp. siltumsūkņa (zeme-ūdens) gadījumā apkure:

ir kādus 20% lētāka kā gāze (empīriski samērīts un salīdzināts);

jāapkalpo pašam (drusku iedziļinoties, tas nav sarežģīti, jo katls ir augsti tehnoloģisks) kas protams sarežģī dzīvi, bet vienlaicīgi būtiski palētina un paātrina servisu;

katlā nav degšanas procesu, kas būtiski maina ugunsdrošības stāvokli objektā;

siltumsūknis nav paredzēts augstas t radiatoriem - katls nevar izgatavot vairāk par 52C. Resp. jāparedz lielie radiatori @45C vai siltās grīdas

Servisa trūkums gan jādomā drīzumā sasniegs arī gāzes katlus, jo objektu trūkuma dēļ, lielākā daļa speciālistu ir DE/SE.

eidis 26.10.2017 13:33

Principā jau latvijas ģeogrāfijā mūra privātmāja ir idiotisms - būvmateriāli ir pārāk smagi, lai tos tālu transportētu. LV būvmateriāls ir koks. Silts koks= karkasniece. Viss. Mūra un dzelzs klātbūtne būtiski sadārdzina tā jau nelēto izklaidi un pievienoto vērtību dod tikai pārpircēja acīs

eidis 26.10.2017 17:42

Tur var būt JEBKAS pamatā. Piem SE arī ir problēmas ar kokmateriālu cenu, jo 1. Valdībai liekas, ka as jātaupa un tāpēc drusku deficīts; 2, Zviedrs mežā ar arodbiedrības kartiņu krūšu kabatā ir vērtīgāks kā krievu kosmonauts. Vismas $$$$$.

Un sa&%$#%^&st mierīgi var arī FIBO māju. Piem pieliet vai atstāt bez hidroizolācijas. Tad tie tavi 0,5metri bloka bluķis dzesēs tikai tā.

Lai sa*%$#^&tu būvu vajag vēlēšanos, ne materiālu! Man piem celtnieki iemanījās sajāt saspraužamu skursteni (pret kuru pat Lego ir sarežģītības kalngals)

eidis 26.10.2017 17:44

Klasiska guļ'būve arī ir plānprātība - nestspēja atbilsts 9stāvenes 1 stāvam, siltumizolācija - angāram.

Tukša naudas izšķiešana.

Un man vieīgās negatīvās pārdomas ir par daļu, kas no Fibo. Karkasa daļa ir pilnīgi OK. Fibo bija tāds gemorojs, ka vēl šobrīd nesaprotu nah es to darīju

eidis 26.10.2017 17:47

Nop. No āras plēve jābūt ar 3X lielāku elpošanu kā iekšējai. Ar tavu pieeju tad arī top tās mājas, kas pūst, neelpo etc

eidis 26.10.2017 17:48

ārī nebūs - par tievu tie baļķi

eidis 26.10.2017 17:51

IMO tauta vienkāršā neatšķir mitruma vadīšanu no elpošanas. Elpot neelpo neviena māja, mitrumu nevada: 1. Karkasnieces ar plēvi vai putoplastu no ārpuses; 2. Mūra mājas ar putoplastu no ārpuses (kas diežēl ir kādi 80% jaunbūvju)

eidis 27.10.2017 9:29

.... un arī nerūsējošo tēraudu diemžēl (ilgāk gan). Jo nevienam uz pasaules vēl nav izdevies izgatavot 100% samaisītu nerūsējošo tēraudu.....

eidis 27.10.2017 9:30

Tas mazjaudas. Pie 250 m2 tādu katlu nav

eidis 27.10.2017 9:49

Bet! Jaunam ir dārgāka apdrošināšana, vairāk līzinga % izmaksas EUR, (iedomāti vai reālie), būtiski lielāki ātras realizācijas riski (ja tfutfutfu kkas liek pārdot tūlīt un tagad). Milzīgs pluss ir garantija kā apdrošināšana, ja auto nobeidzas kkur ārzemēs (šis ir iemesls meklēt iespējami garu garantiju).

Lietots (īpaši lietots dīzelis) ir loterija, kur dīzeļa gadījumā izredzes veiksmei ir diezgan zemas.

Nezinu nevienu dīzeli, kurš būtu izlikts pārdošanai ar zemiem tehn. defektu riskiem....

eidis 27.10.2017 10:08

Maitas demagogi:

...Bet kas maksās apdrošināšanas kompāniju darbinieku algas, telpu īri, biroja aprīkojumu, IT pakalpojumus, kuri ļauj klientam internetā dažu minūšu laikā tikt pie polises un citas ar OCTA apkalpošanu saistītos izdevumus?....

-Patiesībā IT pašapkalpošanās platformas krimināli samazina frontofisa cenas!

.... Ja OCTA zaudējumus ir jāsedz no citiem apdrošināšanas veidiem (kā to prasa P. Timrots), tad tas nozīmē, ka to polisēm attiecīgi jābūt dārgākām nekā viņu riski. T.i., kungs ar nekustamo īpašumu apmaksā zaudējumus, kuri rodas kunga ar automašīnu apdrošināšanas rezultātā.....

- Bet šķērssubsīdīju avotam (NĪ un KASKO) cenas ta nekrīt!

eidis 27.10.2017 10:30

Gaidi brūnganu atbildi no skursteņa! Mūrētam ilgi nebūs jāgaida.

Ievadtrubai jau nav nozīmes, jaudai ir. Lieljaudas izvada skurstenī, ne pa logu. Tad attiecīgi jautājums kā droši skābi savākt / novadīt

eidis 27.10.2017 11:44

Kontekstā pašapkalpošanās platforma tiek pasniegta kā pieaugošs izmaksu postenis. Novērojumi liecina par pretējo.

Ja OCTA pieaugums tiek pamatots ar šķērssubsīdiju likvidāciju, būtu godīgi pret patērētāju, ja šķērssubsīdiju avots paliktu lētāks (jo OCTA kļūst pašpietiekama).

eidis 27.10.2017 11:46

Jā my bad! Kkā automātiski pieņēmu, ka starpība cenā. Vienādās cenās pilnīga taisnība!

eidis 27.10.2017 13:11

Šajā gadījumā - IT risinājumi atceļ frontofisu. Vismaz bankas gadījumā i-banka izmaksas samazina ap 10X. Jo cilvēks, infrastruktūra, interjers, noma, etc ir DAUDZ dārgāks kā jebkura, arī skaistākā un drošākā mājaslapa.

eidis 27.10.2017 14:27

Divstāvu kubam pie vienādas kvadratūras sanāk mazāks ārējo skaldņu laukums tieši par 1 jumta laukumu. Attiecīgi mazāk virsmu pa kurām siltumam sanāk pamest telpu. Attiecīgi arī lētāk apkurē

eidis 27.10.2017 14:35

Vienīgi vajag atcerēties, ka māja NAV dzīvoklis. Mājai citas prasības kvadratūrai. Ja dzīvoklis 150m2 ir ļoti liels, tad māja tādā m2 ir ļoti maza un: 1 Slikti skatīsies; 2. Slikti ekspluatēsies (mājā ir būtiski lielāks nepieciešamo palīgtelpu skaits).

Manā skatījumā zem 200 m2 būs ieberziens reālajā (ne bildes) ekspluatācijā un tas arī samazinās objekta tirgus vērtību.

A pieprasījums uz 150m2 ir tāpēc, ka pēc dzīvokļa tas ir DAAAAUDZ. Darījumi ar tāda izmēra mājām IMO nenotiek - smieklīgi objekti.

Ziemeļu apstākļos 1stāva māja ir neekonomiska - apkuri samazinās 2 vai pusotra stāva apbūve

eidis 27.10.2017 15:22

No offence. Vnk gadījās salīdzināt. Redzētais neiekļāvās kognitīvā priekšstatā....

1 2