ezis71 rakstīja: Es drīzāk teiktu ka nē jeb nav obligāti.
drīzāk IR obligāti. Īpaši ja veidojas elektroķīmiskie pāri: metāls + cinks vai metāls + alumīnijs. Šito tikai VW ignorē. un daži LV jumtu licēji
ezis71 rakstīja: Es drīzāk teiktu ka nē jeb nav obligāti.
drīzāk IR obligāti. Īpaši ja veidojas elektroķīmiskie pāri: metāls + cinks vai metāls + alumīnijs. Šito tikai VW ignorē. un daži LV jumtu licēji
....
2. Sūknis, sprauslas, turbīna, kvēpu filtrs. .... Vācijā!!!!
Pagaidām 90% paziņu ar paveciem dīzeļiem un viens pat ar stipri jaunu VW ir ielidojušu ar kādu no šīm detaļām un parasti Vācijā (t.i. ekskursijas vidū). Attiecīgi viesnīca, pirmais serviss, ātrā detaļu piegāde.....
Ar benzīnnieku neviens (tie gan arī retāk brauc)
Nepērkiet vecus dīzeļus!
Tur ir viens kopīgs parametrs tiem stāstiem - tas ir "no rīta uzgriezām uz bāņa, uzliku ķieģeli uz gāzes pedāļa un vakarā auto dīvaini palēcās un apstājās". Un tas vienmēr notiek kkur R-Eiropā, jo garu bāni vajag (Vācija šeit lietota kā simbols).
Tie loriņi savu īpašo lieliskumu demonstrē pie ilgstošas lielas slodzes.
Un visus tevis piesauktos remontus R-Eiropā izpildīt NEVAR! Viņi nav pierunājami uz šādiem. Jauns sūknis un viss! 1500EUR! + darbs
Šis ir izcili precīzi: .....Dacia, par to naudu, cik viņa maksā, absolūti nekas no tā, kas viegli vai bieži lūzt un bojājās, iemontēt nesanāk.
Nu Nippon gan pat uzņēmās kkādas saistības. Ja pareizi atcerost, tad 1/2 gadu. Bet tas bija sen
Nippon kādreiz deva 1/2 gadu
Godīgi atzīstos - es demo auto "iztestēju" pēc pilnas programmas. Dažreiz pat sirds sažņaudzās kā šis mocijās
Nu jāāāā'. Te ir problēma - ar bāzes Dacīti uz Spranciju neaizmīsi. Muguras specu jāņem līdzi.
Nu IMO labākais ko darīt ir atteiktos no krosovera jeb vannabe sportista klases. Tur lielākas cenas, dārgāki remonti, kas sekondhendā atgriežas ar vairāk ietaupījumiem uz nepieciešamiem remontiem.
Citiem vārdiem: ir diezgan paredzami, ka parasts statio n wagoon vai hečbeks par to pašu naudu būs krietni labāks. Ja nav gluži dubļi jārok, nekādi zaudējumi arī nebūs, bet ieguvumu vesela jūra: lētāks uzturēšanā, stabilāks, mazāk degvielu tērē, uz Evropu aizbraukt stipri ērtāk un arī velosipēdu uz jumta uzstutēt vienkāršāk.
Civic neesmu testējis
Aveņkrāsas deguns izpalika aprakstā!
Kādreiz Eizenšteina iela pa nakti bija labu labā vieta. Un vēl Rīgas centrā no krustojuma.... un dažas šosejas ar īpašu informāciju.....
KIA jau kādus gadus 5 sniedz lielisku perfomanci. Pēc vāču izsaukumu datiem, šiem (un mammai Hunday protams) ir vismazāk izsaukumu uz ceļiem. Pat leģendārā Toyota reliability piekāpjas šiem.
Kiju jāpielīdzina no secondhand veikaliņa, tad bšu godīgi. Un rezultātam vajadzētu (nepārbaudīju) būt stipri kijas pusē. T.i. par vienādu naudu var dabūt identiski aprīkotu kiju, tikai kija būs kādi 5 gadi jaunāka. Un tas jau ir svarīgi
Par Kaskaiš ir krietni, KRIETNI!!!! varāk sūdzību kā par KIA!!!!
KIA tiešām lūzt reti. Tiešām!
Atšķirībā no rAudi, un citiem VAG brīnumiem
Hondai gan laikam šis nav novērots. Toyota gan palika dramatiski sliktas.
Tā ir. Jo VAG izstrādājumiem resursu atjauno regulāri mainot visu. Varētu pat teikt - bezgalīgs auto. Tas KIA gan ir mēsls - to lampiņas izdeg, to riepas nodilst, to bremžu kolodkas jāmaina..... Nu cik var
...turklāt VAG gadījumā šis ir daudz tuvāk patiesībai (saderīgu mezglu skaits ir būtiski augstāks) nekā SAAB un Volvo gadījumos
Citāc: "Ar noteikumu - nav man Rokfelleri rados...".
Tad pirmais priekšnoteikums ir pāriet uz parastu sedanu/ hečbeku/vagonu. Tiks samazināta iegādes, apkopes, remonta un patēriņa izmaksas (pie noteikuma, ka vienāda tilpuma auto)...
Nūū. Šis jau pamatā bumeristiem jāvelta - kautkāda iemesla dēļ Rīgā ir ļoti daudz tirši BMW markas auto, kas iditiski bremzē un rāpjas pāri pat vietās, kur nevienam citam prātā nenāk pat ātrumu samazināt. Īsti gan nesaprotu kāpēc tieši BMW. Ekonomijas tur 0 lle. Bremzējot tiek pazaudēts vairāk degvielas un bremžu kluču kā saglābtas bukses.
kasinsh79 rakstīja: Ja es dzīvotu Jūrmalā, bet strādātu Rīgā - laikam paliktu traks, redzot to murgu uz šosejas katru dienu 2 x Tāda sajūta, ka vairumam tur kaut kas ar smadzenēm nav kārtībā. Un nepielec taču arī pēc uzsignalizēšanas, pilnīgi nepielec. Pilnīgi tukša šoseja - kreisā josla ir pati iecienītākā. Stulbeņi
Nu tā arī ir. Un Šadurskim tgd jāatrisina kā sakārtot izglītību tā, lai audzināmie līdz ar atestātu saņemtu izpratni kā strādā lielas haotiskas sistēmas, kas ietekmē plūsmu un sadarbības prasmes. Diemžēl patreizējā izglītībā tiek iekalti fakti, bet izpratne un loģika paliek aiz faktiem.
..... un šis ir iemesls kāpēc ir nepareizi lamāt valdību - paši neesam diezko saprātīgi....
Nez. Es tkai atbalstītu šādu brendu attīrīšanos no marketinga murgiem. Ka nu nav, tad nav
Atrodi 5as atšķirības
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9e/Stc-stilo5porte-ant02.jpg
Zemesgramata rakstīja: Pēdējo reizi, kad apturēja par ne degošu numuru (nebiju pamanījis, ka viss melns) arī beigās tikai pakratīja pirkstu. Jo viņi saprata, ka es tiešām nezināju. Lai gan draudēja 30€ čeks. Varbūt nostrādāja fakts,ka pēc divām dienām TA un esošais sods-60€ tāpat jau kaklā kož. Uzreiz nopirku lampiņas taču tāpat deg tikai viena.
Kukuļi nav attaisnojami nekāda situācijā.
Attaisnojami tie kāreiz ir, bet godīgi pret pārējiem un neatbilstība satiksmes drošībai, gan nav
Kāds sakars motora jaudai ar slodzi uz ķēdi? Tur tak loriņus tikai griež, ne spēka agregātus....