Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
eidis 05.10.2020 13:12

Man šķiet, ka jebkurā gadījumā nevajadzētu nonākt līdz situācijai, kad auto par mazu naudu nevar nopirkt VISPĀR. Zīmēšanās un ponti ir neeksistenciāli faktori, kamēr pārvietošanās ir. Attiecīgi valsts mēģina iegūt $$$$ visādos miglainos veidos, bet cilvēkiem pārvietoties ne īpaši traucē. Savukārt pontotāji mēģina iegūt ponus visādos miglainos veidos, kur daļa veidi ir kļūšana par LT pilsoni....

eidis 05.10.2020 12:02

Es nezinu. Vajadzētu redzēt pilnu aprēķina metodiku, lai saprastu vai tas cipars ir tikai premium galam un vai šādi netiek ietekmēta cilvēka iespēja pārvietoties. T.i. vai rezultātā cilvēkam ar nelieliem ienākumiem netiek liegta iespēja pārvietoties ar auto

eidis 05.10.2020 10:53

Bet budžetu papildināt tak pietiek?

Diez gan daudz nodokļi ir tēmā un summā, kas vnk ļauj papildināt valsts kasi.

eidis 05.10.2020 10:42

Cik esmu redzējis, tad auto režīmā pilnīgi visiem auto (pat japāņu ) tumsā automātiski saslēdzas tuvie un aizmugurējie. Tikai dienas gaitas gaismas (t.i. par ko ir cepiens) visdrīzāk iegūstamas režīmā off un arī ne visiem modeļiem. Un gan jau Pasāču arī var ieslēgt off ar tādiem pašiem panākumiem.

eidis 02.10.2020 17:51

Šis ir "vācu stils" - demo auto ir saskrūvētas visas iespējamās un neiespējamās opcijas un tas rada to siekalojošos baznīcas biedru baru. To opciju saskrūvēšana saceļ tam cenu līdz līmenim, kur to sen jau nevar pārdot. Tāpēc baznīcas biedri salonā sasiekalojas par šo, bet nopērk modeli par reālu cenu. Cena zemāka, bet motors 1,1 bez turbīnas, durvju apšuvuma nav, logus jāskrūvē ar rokām. Stāsti gan kā demo auto

eidis 02.10.2020 10:14

Es tomēr piekristu expercam. Man gan liekas, ka "priekšā" definīcija jāskatās plašāk, ne tikai elektronika. Viņi mums ir smagi priekšā ar kombo: kautkāda izstrāde + kopēšanas ātrums + darba paņēmieni (paskaties kā viņi mājas būvē) + organizācija + kkāda inovācija kopā veido kombo, kas iekļūstot mūsu ekonomikā, to uzreiz nosēdinātu uz 0

eidis 30.09.2020 11:09

Vot šo es reāli nesaprotu - kā viņi taisās uzrunāt pircējus? Ar polārlāčiem? Bet tie tak nemaksā + 20k....

Es tiešām nesaprotu kāpēc bija jātaisa TAS PATS auto, tikai par lielāku cenu.

Manuprāt šāda pieeja automātiski norāda, ka balsojums ar maki jāvērš interesantākiem izstrādājumiem. Un tirgū tādu daudz nu jau.

eidis 29.09.2020 10:51

Noteikti iet. Cyanogen pēc būtības bija stock androids ar atvērtām visām iebūvētām fišķām. Android ir iebūvētas visas Samsung, LG, Huawei, etc fiškas, kas tiek atvērtas katram brandam pēc pieprasījuma. Cyanogen tās visas vnk atvēre. Bija kādreiz OnePlus ar šo. Strādāja ļoti labi

eidis 28.09.2020 11:32

Piem piedarbināt NFC failu apmaiņai vai tagiem. To var izdarīt uz jebkura andrīša ar NFC, ābols NFC kalpo tikai apple pay.

eidis 28.09.2020 0:07

Viņš vēl veco VW neesot nodrāzis Kam viņam jauno?

eidis 28.09.2020 0:06

Statistika saka, ka ātrums ietekmē IKP. Jo zemāks, jo zemāks IKP.

Domāju, ka šis ir Krapša stila risinājums, jo ātruma ierobežojums risina visu. Arī tuvredzību un plānprātību

eidis 24.09.2020 10:58

feciic rakstīja: Par šo lūdzu sīkāk!

E39 3.0d ar 184zs simtu skrien astoņās sekundēs ar svaru 1575kg

F10 2.0d ar 184zs to pašu dara 8.1 sekundē bet ir par 100+kg smagāks.

Kārbas manuālās.

Kur ir tie virtuālie zs?

Līdz 50km/h situācija būs diametrāli atšķirīga: 100kg inerce dara savu

eidis 24.09.2020 10:57

anoagask rakstīja: Visu nosaka kg/zs attiecība. Un jaunajiem auto zs ir virtuāli, jo dzinēja vadība co2 prasību dēļ reālā dzīvē ierobežo tos zs

Nē - ir tāda lieta kā inerce, kuru lineāri nosaka masa. Tā dzēš kustības impulsu sākimā. Tāpēc svars (masa) pie jebkuras jaudas ir apgriezti proporcionāla manevrētspējai.

Šis ir iemesls izvēlēties pēc iespējas vieglaku auto, kur SUVidiotisms ir tieši pretējs process: ņemam normāli vieglu Golpu, piemetinam daudz dzelžu un sanāk Tuaregs

eidis 23.09.2020 14:49

Man jau vairāk kā 2 gadus ir xiaomi mi mix 2s (MIX - xiaomi eksperimentālā līnija) un par baču esmu aizmirsis vispār. Nevienu vakaru nav izdevies to nosēdināt zem 15%. 2 gadi jau kāu brīdi apkārt un nekādu tilpuma kritumu nejūtu.

eidis 22.09.2020 9:24

Domāju, ka nekādā - tam masa par lielu, kā rezultātā inerce jūtama pat mainot joslas. Principā paņem jebkādu gana jaudīgu busiņu un ieliec iekšā piepildītu betonmaisītāju. Būs tev GL

eidis 22.09.2020 9:20

Kamerai matricas ražotājs svarīgs - sony vai samsung. Samsung jau kādu brīdi ir nekonkurētspējīga un to var redzētsalīdzinot nakts attēlus - samsung krietni vajāki. Apple fočas viduvējas

eidis 22.09.2020 9:16

Ok. Tas bija taisnība. 1k ir redzama sarkanā līnija visiem ražotājiem. Arī Samsungam iet grūti tirgot virs. Tas arī saprātīgi manuprāt.

iPhone bača + optimistiskais kontrolieris jaukākos jokus izpilda nokrītot temperatūrai. Siltā laikā ir nepilna diena

eidis 21.09.2020 20:18

Šis ir tā smieklīgā sadaļa par iPhonistiem: pa dienu telefonam tukša baterija, pusi dienu staigāju ar ķieģeli kabatā, bet tā telefons superīgs. Ziemā gan izslēdzas jau no paša rīta. Bet tas jau tāds nieks.

Bija sen iPhons. Tad arī tā bača čakarēja prātu, + appu menedžmentu lai baterija dzīvotu, uz ekrāna nebija iespējams uzlikt.

Bet jā - smuks ķieģelis

eidis 21.09.2020 20:07

Modano rakstīja: Izklausās, ka lielākie SUVu heiteri, dīvainu pretargumentu izdomātāji, ir cilvēki, kas vienkārši tādu nevar nopirkt. Cilvēki, kas var, bet dažādu apstākļu dēļ nevēlas, tie tā arī pasaka un neizplūst entos komentāros. Katrs brauc ar ko var un grib. Neheitoju un respektēju gan mazauto, gan vecos auto utt.

Ko nu pļurksti. Ilgi nobraukāju ar XC90, tad ar MB GL. Un tas GL ir visu SUVidiotisma kvinsistence. Tik ļoti tūļīga auto man nekad nav bijis. Ādas un koka bija ka biezs, bet tas auto NEBRAUC! Nekad neesmu mēģinājis, bet domāju, ka uz trases diezgan tuvu kkādai Skanijai.

eidis 18.09.2020 14:21

Uz Vīlandes ielas stāv RR Disco 4 ar diplomātu numuriem uz mazajiem ripuļiem. Izskatās grandiozi Uzreiz ir viegli savilkt paralēles ar minivenu

eidis 18.09.2020 13:21

Vecs, nīgrs....

Visā visumā man nav problēmu un ar entuziasmu piedalos visādās tehnoloģiskās, domāšanas un procesu inovācijās, bet tas SUVidotisms mani kaitina. Ir bijis ilgstošā lietošanā gan Volvo, gan MB, esmu nomājis (neizvēloties, vnk upgrade) dažādus un vienmēr nonāku pie viena secinājuma - brauc tie nožēlojami.

Vajadzētu nopirkt jaunu auto, bet visu perimetru aizņēmuši šitie grabuļi.

Vobšem visa pasaule pret mani .... un msh

eidis 18.09.2020 13:15

Pie sētas jau trešo (laikam) nedēļu mētājas aprūsējis Pssāc. Drusku traucē zāli nopļaut. Drusku traucē savējiem noparkoties, bet galvenokārt besī.

Pasāc nav galīgi vecs, bet diezgan sirsnīgi nojāts.

Nevaru saprast vai un kā kautko darīt lai to hlamu aizvāktu no mājas priekšas.

eidis 18.09.2020 9:41

XC 90 bija kautkādas speciālās riepas. Iespējams, ka tavai sievai ir paaugstinatais hečbeks, ne SUV.

Tas XC 90 nebija 7 vietīgs un tas arī nav 7vietīgs (tikai sabojāta fntāžija to ļauj saukt par 7 vietīgu).

Nu kā - Tiguan ir Polo ar pontiem, Karoq - Fabia ar pontiem, Juke - Micra. Ja nevajadzētu pontus, bāzes auto ir stipri lētāks, drošāks un vienkāršāks.

Salons gan arī vienkāršāks, bet ietilpība analoģiska (telpa virs galvas neskaitās - to nevar izmantot praktiski. Tikai plātīšanās nolūkos).

eidis 17.09.2020 22:44

Es saprotu, ka uz SUV fizika nedarbojas?

Lielāki ripuļi = lielāka cena= lielāka masa = lielāka enerģija ar kuru iedarbojas uz mezgliem = lielāki postījumi= lielāku mezglu nepieciešamība = lielāka cena.

Lielāka masa = lielāks enerģijas patēriņš = lielāks degvielas patēriņš (īpaši paātrinoties). Visiem SUV ir krietni lielāka masa kā analoģiska SALONA izmēra ne SUVam. XC 90 D5 pilsētā stabili turē'jās ap 13. Trasē ap 9. Testēju ļoti ilgi.

Par pontiem. Kautkā miniveni ar analoģisku sēdpozīciju diezkapēc īpašu atsaucību nesaņem. Ar personīgo komfortu tur viss ir kārtībā. Bet nu tas statuss un demonstrācija..... Atceros, ka manu paziņu lokā pirmais SUV nopirka izbijis ments. Melnu Tucsson. resns, smieklīgs, bez naudas, bet nu vajadzēja. Melnu!

eidis 17.09.2020 15:38

Riepas dārgas, remonti dārgi, degvielu rij, uz līkumainiem kalnu ceļiem pat bīstami (tikko to parbaudīju), grubuļainām ielām neekonomiski - lielāka neatsperotā masa rada lielākus postījumus. Sēdēšana fūrē vēl augstāka. Attiecībā uz kupenu izbraukšanu - tas ir tā kā 1x gadā braukt snorkelēt un tāpēc visu gadu staigāt ar masku un trubiņu (c) Klarksons.

Es domāju tīri ponti bez praktiskas jēgas.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti