Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
eidis 02.11.2017 17:24

Sedanam nav būtiska aprīkojuma - PONTU! SUV ir ponti!

Savukārt meklēt SUV par saprātīgu cenu ir ideōtiski, jo pontu pirmais priekšnoteikums - nesaprātīga izvēle.

Tādejādi racionāli spriedelējumi par pontu izvēli nav iespējami!

Basta!

eidis 02.11.2017 18:04

Centrā pilnas ielas ar SUV, kas apauti galīgi nolietotās Saava un citu brīnumu riepās. Stāsti identiski: pontus pirkt vienmēr gatavi, bet kad ierauga riepu cenu, degvielas patēriņu, remonta izmaksas un kautvai mazgāšanas izmaksas, tā beigas klāt. Bēdīgs skats uz ļautiņiem. Mierina tik tas, ka jaunā paaudze nav tik ļoti krievu ietekmēta un ponti tur vairs nav tik svarīgi (kgan uz tām figūrām skatoties, gribētos gan)

eidis 02.11.2017 19:44

No ekonomijas viedokļa vislabākiem rādītājiem vajadzētu būt hečbekiem.

SUV visi ir nesamērīgi neietilpīgi. Resp ārējais veidols ir stipri mānīgs attiecībā uz ietilpību. Bet dāmai jau ietilpību nevajag.... Bet tad mēs nonākam pie dibena pārvadāšanas un lieliskiem pārvadātājiem Civic Type-R, Opel GTC, Focus GT utt. Tā pati nauda, fana milzumdaudz vairāk

eidis 02.11.2017 20:16

Volvo "awd" ir vienīgais auto kuru es jebkad esmu racis ārā. Tā automātika ir ar putniem, kas izlien visnepiemērotakajā brīdī.

Ja ilgas pēc awd, tad īstu - Foresteris.

eidis 02.11.2017 20:19

Kā jau teicu augstāk, nevajag pontos meklēt praktiskus apsvērumus un par tiem konsultēties. Jo ponti jau tāpēc ir ponti, ka nav praktiski.

Ja esi izlēmusi ka vajag xc 60, pērc nost un nemeklē praktiskus apsvērumus - SUV tādu nav, bulku vāģī ir. Un uiss

eidis 03.11.2017 10:47

Fwd prasmes un limitus ES ZINU! Tam Vulvam man bija pārliecība, ka ir awd. Izrādijās, ka ir.... cenu lapā ... un smiltīs kad nevajag

eidis 07.11.2017 9:37

Tas būtu VAG ceļš.....

eidis 07.11.2017 12:25

Uggga rakstīja: Man Hondai tas frukts ir, saucās CMBS, VW gan jau savādāk. Tas funkcionē neatkarīgi no tā, vai ACC ir ieslēgts vai nav. Pārāk tuvu pielienot, tiešām palīdz, bet citreiz traucē. Piemēram, kāds griežas pa labi un es redzu, ka viņš iegriezīsies un man pat nevajadzēs ātrumu samazināt, bet mašīna sāk bļaut, reizēm pievelk jostas un pat sāk bremzēt. Ja gadās nedaudz lielākā ātrumā braukt no D tilta lejā uz Slāvu apli pa otro joslu, pirms paša apļa arī bļauj, jo pretī ir barjera, ko mašīna uzskata par šķērsli. Citreiz sanāk situācija, ka mašīna nobļaujās, es iebraucu jau aplī, bet mašīna vēl nedaudz piebremzē.

Kādreiz jāmēģina notestēt pret kaut ko lielu un mīkstu - apstāsies vai nē?

A ja mēģini piebraukt iespējami tuvu lai ar vadiem kādam iedotu piepīpēt, šis arī neļauj un velk aiz jostas?

eidis 07.11.2017 19:56

Tas Aerton ir DRAUSMĪGI GARLAICĪGS. Tā kalkulatora seksapīls un radiatora ergonomika izņemot spalvas uzmuguras, neko citu gaisā neceļ

eidis 08.11.2017 10:42

A kāda jēga veiksmīgiem ģimenes cilvēkiem (t.i. ar bērnu/iem) no liela auto (ar attiecīgu OCTA, KASKO, degvielas patēriņu) bez bagāžnieka (t.i. nav kur ratus ģimenes loc. iemontēt)?

Tā, ka atliek vien draisks studentu pārītis. Bet tiem ar neder.

Bet tā laikam ar krosoveriem ir - stilīgi, bet bezjēdzīgi.

eidis 08.11.2017 15:28

Šīs visas pamatā ir izglītības problemas. Precīzāk - tās neesamībā. Padumju unpostpadumju izglītība paredz iekalt Oma likumu, bet neparedz to izprast, saprast tā mijiedarbību ar hidraulikas formulām, kā arī apstriest šo fenomenu.

Attiecīgi kārtīgs sarkanā diploma ieguvējs var nakts vidū noskaitīt jebkuru teorēmu, bet izskaidrot to nevar pat pēc 3 dienu pārdomām.

Šādi viņš uzvedas arī uz ceļa - viņš lieliski zina ko nozīmē katra strīpa, bet viņam nav ne jausmas kādas sekas izsauc viņa konkrētā rīcība un kā paredzēt/ komunicēt citu braucēju rīcību.

eidis 08.11.2017 20:02

Tukšgaitas apgriezienu robots strādā. Tam ir pofig cik liela slodze, ka tik pareizie agriezieni.

Kloķene gan laikam diezko nepriecājas par mazapgriezienu slodzi

eidis 09.11.2017 10:54

Man pēc pieredzes liekas, ka sajūsma būtiski noplaks, kad saskarsies ar VW tehniskā dizaina idiotismiem, kretīnisku servisa attieksmi un acīmredzot ļaunprātīgi sakniedētām rezerves daļām.

Turi īkšķus lai tas attiektos uz nākamo īpašnieku. Es ar šo visu saskāros nepilna gada laikā. Tas gan bija pasen.

eidis 09.11.2017 11:05

Man ir tieši pretēja atziņa. Būtiskākā starpība ir materiālos. Vēl arvien pat Baltijas + Baltkrievijas līmenī iespējama būtiskas , ĻOTI BŪTISKAS!!!! cenas arbitrāžas, kuru iemesls ir mazais apgrozījums vietējiem izplatītājiem (attiecīgi liels uzcenojums katrai vienībai). Attiecīgi materiālu sagādi uzticot citiem (kā tas ir arī gatava pirkšanas gadījumā) tu samaksāsi par sadārdzināta materiāla sadārdzinājumu, kuru tam vēl virsū uzlicis būvnieks.

Kokmateriālu gadījumā cenu pieaugums vispār ir kosmoss dēļ garas piegādes ķēdes (zeme>mežs> transports> gateris> transports> būvnieks).

Sliktā ziņa - tas viss prasa laiku un būtisku līdzdalību.

Un ilustrācijai: nesen savajadzējās specifisku vārstu apkures sistēmai. Lokāls piedāvājums 113 EUR, amazonē atradu par 25 EUR

Arbitrāžā ir spēks!

eidis 09.11.2017 11:11

Nolikto atslēgu princips ir svarīgs noteikums aktīvam un adekvātam nek.īp tirgum kā tas ir USA. Ja ir pilna atbildība, tad nek.īp cenošanā iejaucas tādas nemateriālās vērtības kā personīgais mīslis no sekām, nepamatotas spekulatīvas cerības utt. Savukārt nolikto atslēgu princips līdzsvaro pircēja un bankas ekspertīzes.

Nu un šeit saprātīga kārtība iestāsies kad bankas beigs principu tirgot (uzcenot) kā nez kādu extru.

Domājams, ka es to nesagaidīšu.

eidis 09.11.2017 11:13

Nu kariņš ar OIK savukārt saka, ka siltumsūkņa finansiālās priekšrocības tikai pieaugs

eidis 09.11.2017 14:19

Šo gan īsti neuztur ražošanas teorija - jamiem būtu roboti un līnijas jāpārtaisa.

VW lielākā problēma IMO ir dizaina paviršība (jeb idiotisms). Piem viņi neuztver sāpīgi saskrūvēt kopā neapstrādātus elektroķīmiskos pārus, salikt trubu / vadu savienojumus vietās, kur racionālam cilvēkam liktos pēdējā vieta, salikt stiprinājumus tur, kur tie nu noteikti neturēsies.

Domāju, ka tas ir no ad-hoc konstrukcijas (no Golfa uzpumpēts Passat un otrādi + miljons dažādu aprīkojumu kombinācijām) un paļāvīgas paviršības ("ai tāpat nopirks") izrietošs lāsts.

Nu un atsevišķs stāsts ir acīredzamais badīgums plānojot nomaiņas mezglus.

eidis 09.11.2017 14:26

Izskatās, ka uz populisma viļņa arī TEC OIK varētu būtiski smazināt. Tas elektrības pašizmaksu var samazināt pat par 10%. Bet nu šīs ir spekulatīvas kalkulācijas.

Ņemot vērā OIK turētāju piederību, šis faktiski nozīmētu "elektrības nodokļa" samazinājumu un tas jau ir sāpīgi

eidis 10.11.2017 12:50

Nu nav jābūt celtniekam. Materiālu pusē ir uzcenojumi uz uzcenojumi (un es arī zinu kāpēc)uz celtnieka uzcenojuma. Īpaši kokmateriālos. Tur ir pilnīgs kosmoss salīdzinājumā: pašdarbība vs celtnieks no veikala atveda. Viens Mersedess sanāk mierīgi.

Līdz ar to personīgā līdzdalība ļauj BŪTISKI ietaupīt uz materiālu uzcenojumiem (neziedojot kvalitāti, jo te ir tie paši materiāli)

eidis 10.11.2017 12:55

Tie iebraucēji (ļimitčiki) ne sū$%a nesaprot - dižpilsētā IR vietas, kur dārziņš ir 10 min ar kājām, centrs 5 km attālumā un pamīzt pie jānogkrūma nav problēmu.

Bet lauķiem jau to nav dots zināt

eidis 10.11.2017 13:05

Varam vēl parunāties par automātiskām kruīzkontrolēm - kā jamie orintējas laika apstākļos: piem uzsniegot / piebraucot sniegu, distance drusku pieaug... To tak viņš nezin. Tātad ziemas / atkalas / citos sarežģītos apstākļos šis loriņš kļūst par potenciālu mantas bojātāju? Un ko Teslas autopilots ziemā domā?

eidis 10.11.2017 13:09

Un šī ir otra atziņa: māju jābūvē lēni. Jo dienas beigās visi celtnieki ir pip%^es un viņus vajag pieskatīt.

Labākā vesija: strādā max1-2 cilvēki katru dienu un katru vakaru apskati / pieskati / pārbaudi rezultātu. Vienīgais sekmīgais un drošais veids IMO

eidis 10.11.2017 13:12

Nepērc DUSā kafiju. Viņi to tik vien gaida....

Ieej normālā kafejnīcā.

DUS savukārt = Degvielas Uzpildes Stacija. Kafijas uzpildes stacija būtu KUS

eidis 10.11.2017 13:15

Jap. Tieši šo arī izdarīju

Ieliec vēl Baltkrieviju sarakstā - tur baķka visu labi saregulējis. Ir arī importa rūpnīcas ar produkciju par baltkrievu cenām.

eidis 10.11.2017 14:16

Velosipēds!

Toč atbilst visam un ļoti ieteicams cilvēkiem, kuriem apgrūtinoši iekāpt (iesēsties) automašīnā.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti