Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
eidis 13.07.2023 13:43

msh rakstīja: Atšķirību apjomos nejūti, jeb tu tankā? Jā, visu laiku drukā, tik ne tādos apjomos, jo tam nav attaisnojuma. Padomā kas būtu ja vienkārši, tāpat, aiz nekā, labos laikos, teiksim, pagājušās desmitgades vidū, ierubītu presi pilnā ručkā - es domāju ka pat tev un gābešņikam rastos jautājumi par tēmu "kas par nahuj?".

uz skolu, uz skolu tev ceļš ved!

Ja skolā kārtīgi lasītu vēsturi, būtu pamanījis : katra krīze = drukāšana. Vienalga kara, veselības vai ekonomikas nesabalansētība. Attiecīgi tie tavi "kovidafēras senseji" diezgan mierīgi varētu pagaidīt kārtējo Spānijas bezdarba burbuli un drukāt uz nebēdu. Attiecīgi mītam par organizatoru nav pat loģiska pamata.

Un neputro: piedrukātā "apsaimniekotāji" NAV!!!! pasākuma autori. Apsaimniekotāji ir apsaimniekotāji JEBKAM. Nav nozīmes vai tiek vai netiek drukāta nauda, vai ir ES fondi vai nav, vienmēr ir slikti pieskatīta publiskā nauda. Pie jebkuras valsts iekārtas

eidis 11.07.2023 13:22

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

1984 rakstīja: Bez taustāma labuma...... - paskaties, kā bagātajiem materiālais stāvoklis uzlabojās tā sauktās pandēmijas laikā. Kur palika Latvijas Valsts aizņemtie miljardi kovidnaudas? Un socipāts Pauļuts ar līdzgaitniekiem - kāda vara šamajiem tad bija pār pārējiem....

Mjā, kovidu uzarhitektēja, lai kaut kādas tur Latvijas sociopāts Pavļuts varētu uz īsu brīdi izbaudīt varu un Kariņa-Levita režīms varētu nopļekarēt pāris ļardus... 

Bet, nu, pastāsti, kā tas nākas, ka "arhitekti", kuru mērķis it kā bija pakļaut visu pasauli, uzlabot "bagāto" materiālo stāvokli, kuriem aiz muguras it kā bija valdības un miljardi, kas vairākkārt pārsniedz Latvijas IKP utt. utjp., to visu pasākumu "uzarhitektēja" tik nemākulīgi un ka tas viss tā izčākstēja... Nemaz nerunājot par to, ka "arhitektu" palīgi, kuri šo visu palīdzēja organizēt un noteikti varētu daudz ko pastāstīt, vēl masveidā nav saindējušies vai pālī izkrituši pa logu?

Ha! Tu laikam piemirsi ka par godu kovidam sadrukāja kaut kādas 2/3 no šobrīd apritē esošo dolāru, un laikam ar Eiro bija līdzīgs stāsts. Mums te vienkārši ir maza valsts un attiecīgi mērogs arī ir mazs. Pasākums izčākstēja, jo savādāk infekcijas slimība beigties nevarēja - nevis izčākstēja, bet gan diezgan veiksmīgi izbeidza to pasācienu [skatīt mūsu variantu, kur kovids izbeidzās vienā konkrētā dienā, 2022. gada 24. februārī]. Abet par to indēšanos vai izkrišanu pa logu - kāpēc lai tā tas notiktu? Noderīgu pakalpiņu masa ir vajadzīga, un konkrētie indivīdi ir tā sazagušies ka pat bez saindēšanās vai izkrišanas pa logu, vaļsirdības gadījumā rūtota saule viņiem ir garantēta.

Tev liekas, ka naudas drukāšanai vajag kovidu? 

Es ļoti labi atceros, ka sākot strādāt mana alga bija latu izteiksmē 93LVL. Pēc nepilniem 8 gadiem jau ap 800 LVL pirktspējie faktiski nemainoties (grozs gan restrukturējās samazinoties importa izmaksām). Un tas viss bez kovida, bez kara utt. 

Uz skolu tev ceļš, jeb studēt ekonomikas vēsturi.

eidis 07.07.2023 15:06

Un priekškam? Vai arhitektiem nav ko darīt, ka jātaisa sociālie eksperimenti bez viņiem taustāma labuma?

Un ja negadītos C19, ko tie "arhitekti" iesāktu? Jeb šie sēž bez darba un gaida kad varēs arhitektēt..... Vienmēr pie tā, ka esi nodzēries, apmīzies un sievu iekaustījis, vieglāk vainot "arhitektus", "deep state" utt, ne personīgo slinkumu, nevīžibu un raksturu.

eidis 07.07.2023 14:36

Vidējs pošmīzis jau nespēj saskatīt, ka: 

1. Epidēmijas, pandēmijas ir kolektivizācijas (urbanizācijas) neizbēgamas sekas. Viņi vieglu roku savieno kautkādus faktus no Fox news, bet pilnīgi ignorē Āfrikas cūku mēra iemeslus (mežcūku savairošanās). Tas pofig, ka urbanizācija neizbēgam ir = pandēmija laiku pa laikam.

2. Dabas labarotorijā veikto mutāciju un pārlēkšanas mēģinājumu skaits ar ļoti daudz `000000 skaitu pārsniedz jebkuru visražīgāko ķīniešu laboaratorijas jaudu. Attiecīgi ar varbūtības atsķirību `000000 pie vainas ir daba.

Protams savienot abus apsvērumus un konstatēt, ka pandēmija ir parasta varbūtība ar visiem varbūtības atribūtiem viņiem neizdodas nekā.

eidis 04.07.2023 14:07

kasinsh79 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Jauns darbs. Esmu ticis pie ļoti svaiga Passat b8 ar 1,5tfsi ar 150zs un automātu 👍 No Avis ilgtermiņa nomā. Beidzot atkal zināms super ērts auto.

Patēriņš 6,1l mix. Kas savādi - atlaižot gāzes pedāli, displejs parāda, ka šobrīd strādā vien 2 cilindri. Protams, tas nav sajūtams. Dinamikas pietiek. Prieks braukt 😊

Es visu laiku mēģinu saprast kāpēc ražotāji mēģinina šo informāciju attainot. Userim tak pilnīgi vienalga. Pašreizējam auto uz tā displeja visu laiku uznirst kkāda herņa par strat/stop, logtīrītājiem, radiostacijām, skaļumu, šķērsļiem utt. Tiešām kādam tas relevanti. Atslēgt var tikai atslēdzot to displeju, kas nav foršī - uzliku tur digitālo spidometru, kas patīk

eidis 04.07.2023 14:02

darklight rakstīja: Ok, pārcenots varbūt arī nav īstais vārds, jo viss maksā tik, cik maksā. Vienkārši: paņemot līdzvērtīgus, vienādā stāvoklī esošus dažādu marku auto - tas BMW būs krietni dārgāks. Pat Mersi vai Lexi var nopirkt daudz izdevīgāk nekā BMW. Nu bet es te par veciem autiņiem, līdz 5K.

Uz nojātiem BMW stāv rinda pumpainu, neizglītotu tīņu, kuriem melni reperi ieskalojuši murgus par "prestižsu", "turbo jaudu", "ielas driftu" un citus murgus. No austrumu puses nāk spiediens ar Brat un Brat 2. Attiecīgi tos šrotus izķer kā pīrādziņus. Tāpēc arī cena spiež uz augšu visu piedāvājumu un labākā atbilde ir: atstāt tīņu marku tīņiem. Sekss ar BMW suportiem tomēr ir ievērojami nekaitīgāks kā ar pieturvietas soliņiem vai garāmgājēju pakaušiem. Lai tas paliek sīkajiem. Gan izaugs līdz īstiem auto. Mammas maku tikai žēl

eidis 09.06.2023 0:49

core rakstīja:

eidis rakstīja: Nevienu būvuzraugu neinteresē pārkrauta mašīna, bet viņi PIERAKSTA kravas izmēru. AKA paliek audita ieraksts no kura nevar tikt vaļā. 

Būvdarbu vadītājs materiālu izvēlas pats tikai ļoti mazos uzņēmumos. Normālos tas notiek centralizēti.

Cik uzskata par vajadzīgu = nevadāms process.

Šo apsvērumu dēļ apšaubu ceļinieku gatavību vadāt pārkrautas mašīnas.

Tukša muldēšana, neko viņš nepieraksta, būvuzraugs nestāv klāt katrai mašīnai.

Ko nozīmē materiālu izvēlas centralizēti? Materiālu izvēlas pēc tā kas ir projektā. Kādas šķembas bērt neizvēlas ne būvdarbu vadītājs ne pat būvfirmas īpašnieks. Bet būvdarbu vadītājs izvēlas kad un cik daudz šķembām sūtīt mašīnu pakaļ.

Tur nav nekāds process, būvuzraugs ar savu parakstu beigās atbild par objekta kvalitāti, un viņš pats izvēlas cik daudz viņam jābūt objektā lai to nokontrolētu.

Tu tiešām neko nezini. Ja būvdarbu vadītājs izvēlētios materiālus, nevienai ceļu būve firmai nebūtu peļņas. Vispār nebūtu. Tāpēc tur ir iepirkumu daļa.

Būvuzraugam IR JĀATBILD pa rmateriāliem. Tāpēc izvēle atrasties ir izsvērta. Vienmēr

eidis 09.06.2023 0:46

core rakstīja: Es, savukārt, tikko pašķirstīju pēdejā laikā rēķinus un vienā gan smilts, gan šķembas ir tonnās, citā gan viens, gan otrs kubos.  

Un pirmo reizi dzirdu, ka kāds karjers dotu līdz katrai kravai atbilstības deklarāciju, pēc manas pieredzes tu to vari dabūt tikai pēc pieprasījuma, un tajā viņi norāda materiāla īpašības un apstiprina kvalitāti, bet nav pilnīgi nekādas norādes par kubiem vai tonnām, un būvuzraugs bez problēmām pieņēma.

Un vēl, visos projektos, ko esmu turējis rokās, pilnīgi visi materiāli, (smilts, šķembas, melnzeme) ir norādīti tieši kubos, nevis tonnās.

Nesmīdini, papīru kaudze ir jāražo jebkurā būvniecībā, tad sanāk, ka būvniecībā neviens neko nemuhļī un viss notiek pa godīgo? Un piedod, bet tavs arguments par cp, vid un citu dienestu kontroli vispār ir nepārspējams, tavuprāt kokvedējus viņi nekontrolē? Vai domā, ka augstāk minētais sižets ir meli?

Tieši tā, būvnieks ir ieinteresēts izdarīt visu pēc iespējas lētāk, ievest mazāk, atvest vienā reizē vairāk, līdz ar to lētāk, bet karjeram ir jāmaksā tik cik viņi ir iekrāvuši tavās mašīnās, un tas nemaina kopējo summu, vai viņi iekrāva to daudzumu 15 vai 20 mašīnās.

Es arī tikko pasūtīju šķembas. Kubos. Un kubus pilnīgi lineāri pārrēķina tonnās. Lietus, kakas un jebkas cits ārkārtīgi maz maina svaru. 

Lielā objektā ievestā krava tiek reģistrēta. Tajā skaitā tilpums/svars, kas ir viens un tas pats. Paliek ieraksti, kurus Irklis pēc 7,5 gadiem izvilks un izrakstīs pieklājīgu rēķinu. Domāju, ka tādu risku nevienam nevajag

eidis 02.06.2023 16:19

Uiiiii 

Nu parādi kurā karjerā nav svaru. Tāds uz +/- būtu tāda dieva dāvana būvniekam. Iedod 5īti ekskavatoram un 5 īti uzskaitvedim un 1/2 mašīna par brīvu

eidis 02.06.2023 16:16

Nevienu būvuzraugu neinteresē pārkrauta mašīna, bet viņi PIERAKSTA kravas izmēru. AKA paliek audita ieraksts no kura nevar tikt vaļā. 

Būvdarbu vadītājs materiālu izvēlas pats tikai ļoti mazos uzņēmumos. Normālos tas notiek centralizēti.

Cik uzskata par vajadzīgu = nevadāms process.

Šo apsvērumu dēļ apšaubu ceļinieku gatavību vadāt pārkrautas mašīnas.

eidis 02.06.2023 13:32

Tur ir 3 pušu kontrolieri. Pasūtītāja, uzņēmuma un projektētāja. 

Domāju, ka neko nezini par industriju, ka tik priecīgs par savu asprātību

eidis 02.06.2023 11:00

Volx rakstīja: Aldis paredz, ka AS sašķelsies un nebūs vairs valdībā. Tālākā nākotnē paredz JV diktatūru.

t.me/aldisgobzems/7395

Aldis pārņēmis stafeti no Levita paskaidrot acīmredzamas lietas

eidis 02.06.2023 10:57

core rakstīja: Un vispār nesaprotu, kāpēc visi ir tā uzēdušies uz baļķvedējiem? Ne jau viņi ir tie lielākie ceļu bojātāji. Pavērojiet kādreiz uz ceļa baļķvedējus, viņu riteņi tajās risēs nemaz neder, jo visiem baļķvedējiem ir dubultriteņi. Lielākie ceļu bojātāji ir tie paši ceļu būvētāji, kas ar "vannām" smiltis un šķembas vadā. Un "vannu" riteņi gan tajās risēs lieliski der. Baļķvedēja sastāvs spiež uz ceļa ar 22-26 riteņiem, "vannas" ar 12, retos gadījumos 16. Tad nu varat parēķināt cik lielas ir spiediena starpības uz ceļu.

Neapgalvosu, bet minēšu, ka ja ceļinieki ar pārkrautu "vannu" atzīmēsies objektā (kur kravu vērtē no 3 pusēm un ātri ierakstīs pārkraušanu), ceļinieki dabūs tādu drāzienu, ka maz neliksies.

Jāsaprot, ka ceļu pamati dilst un dilst no lietošanas. Pārkrauts auto to paātrina. Ceļi projektēti nepārkrautam auto, jo smagākām kravām paredzēts ceļš ir būtiski dārgāks - LV iegūstamas tikai dolomīta šķembas, lai nestspēja būtu lielāka, jāliek granīts no NO un tas ļooooti sadārdzina projektu. Vot i visi izliekas. Jo savādāk nepietiek resursu

eidis 01.06.2023 15:26

Itkā pamatam no šī nevajadzētu nobeigties. 

Bet ja bindera kārta sabruka, hvz. Moš arī šķembas kkā iespējams ar ledu izspiest. Bet maz ticams

eidis 01.06.2023 15:12

Tas ir stāvošs transports. Uz šosejas pārkrautais baļķvedējs uz vietas nestāv. Uz šosejas rises rodas no sagruvuša pamata - šķembas paliek apaļas un sāk velties ārā. Ar pārkrautu auto tam neparedzēts ceļa pamats, protams, tiek bojāts, bet divas nedēļas ir stipri par maz, lai tas sabruktu. Pat ja nav tam paredzēts. 

Asfalts neko netur, asfalts rada saķeri

eidis 01.06.2023 13:30

ZZZZ rakstīja: Skatos un brīnos Jeep cena. 2005.g 10350e !??

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/jeep/grand-cherokee/dfjon.html

nu naudu vnk ļoti vajag

eidis 01.06.2023 13:19

WALA rakstīja: Tas ir teoretiski iespejams ja īpaši nelabveligi laika apstakļi un nav uzklata gala karta, t.i. asfalts ir plāns, visos citos gadijumos - brāķis ...

Nop nav iespējams. Nekādi nav iespējams. Ceļu nes šķembas, asfalts ir tikai saķeres virsma. Rises veidojas sabrūkot pamatam - šķembas paliek apaļas. Resp nedēļas laikā rises iespējamas tikai ja šķembu vietā oļi salikti. Maz ticams šis

eidis 01.06.2023 13:14

ezis71 rakstīja: Pastāstīšu kā gāja manam darba kolēģim.

Nopirka trimmeri(krūmgriezis),iebrauca Cirklē un nopirka 95kto,aizbrauca uz pāķiem.Ielēja trimmerī zupu,nelec,kaut kā beigās pieleca bet nevelk.Tā kā viņš nebija vakarējais tad saprata kad tā degvielas vaina.Nākamreiz kad brauca uz pāķiem nopirka 95kto Nestē un trimmeris ar pirmo pieleca un strādāja kā bitīte.

Šis Nestes krūmu marketinga stāsts ir vairākas reizes dzirdēts. Bet vienmēr no nekritiski domājošiem pilsoņiem. Lielu autoparku vadītāji neapstiprina šo atšķirību. Tāpat kā ProDiesel ieguvumus.

eidis 26.05.2023 13:15

iciks rakstīja:

eidis rakstīja: Tad tas darbojas 1 sezonu

Šis jau pārspēj pat "viss kalpo tikai garantijas laiku". Var jau vēlēties attaisnot savu vada būšanu, bet nevajag kļūt smieklīgam.

Visa tehnika kalpo pamatā gadiem ilgi un neviens ar īpašām izvirtībām neaizraujas. Kādreiz nomaina eļļu (un arī noteikti ne pēc ražotāja prasībām), paasina asmeņus vai tamlīdzigi.

UN NEPIŠAS AR TO VADU.

Nu es "nepišas" ar to eļļu un to asmeni. Mainu tikai aparātu uzreiz

eidis 26.05.2023 13:14

Slinkais rakstīja: Tas ir apkopes darbinieku viedoklis)))) līdzīgs viedoklis ir riepu montētājiem, ka tas esot jādara katru gadu))) bremžu šķidrums katru trešo vai piekto.  tādu piemēru ir daudz. Realitāte gan krietni atšķiras....  Ir arī teiciens, netraucē tehnikai strādāt. Tas darbojas labāk. Eļļu motoriem mainu reizi divos gados. Ok, tas aizņem tavas 20minūtes, uz to var aponēt. Pavasarī mainiju trimerim, jamā pat melna nebija. A pats ta vinš jau vecs. Darbojas jā jauns. Auksts vienmēr ar otro rāvienu. Silts vienmēr ar pirmo. Arī pēc ziemas. Vot ar garantiju. Divi un viens. Apbrīnojami, var laikam uz naudu ar kādu derēt))))

Nu mani novērojumi aiz sētas nav ne tuvu tik saulaini. Tante ar to benzīnieku diezgan jājas. Turklāt tas aparāts ir stingri "kruts" : ar lielu pļaušanas diametru, attiecīgi jaudu, attiecīgi svaru. Ļoti redzams, ka $$$ saguldīti pilnīgi veltīgi. Lietotu elektrisko, būtu viegls un bez problēmām. Bet nu jā: "tas vads mūžīgi pinās" un "es varu atļauties arī dargu mantu"

eidis 26.05.2023 13:09

WALA rakstīja: Es te prikola pēc arī pabakstīju ChatGPT, un secināju, ka "sarunāties" vismaz angliski - ir OK, kaut atbildes ir stipri vispārīgas/nekonkrētas. Bet smieklīgais šajā pasākumā ir ka AI nespēj pārvaldīt savus skaitļošanas resursus, ņemot vērā jautājumu ne tik lielo sarežģītību es tomēr būtu sagaidījis, ka atbilde aizņem vairāk laika, nevis man rāda ka ChatGPT resursi izsmelti

ChatGPT laikam nav uzskatāms par AI. Tas ir rīks, kas piemeklē piemērotāko saturu no iepumpētā apjoma, ne izdomā pats. AI darbojas tikai noformēšanas laukā. 

Attiecībā uz šiem rīkiem man liekas labākais apraksts tiem: Izplūdis interneta attēls un viss

eidis 25.05.2023 15:15

Tad tas darbojas 1 sezonu

eidis 25.05.2023 14:57

iciks rakstīja:

eidis rakstīja: Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.

Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.

Par vadu izteicos jau diskusijā, kur msh stāstīja, ka aķa urbjmašīnas ir figņa, jo ir aparāti ar vadu, ar kuriem visu var izdarīt.

Esmu pļāvis radiņiem zāli ar elektrisko pļāvēju. Jā, idejiski garš pagarinātājs un it kā pietiek, bet nu visu laiku ņemies ar to, lai nesapļautu, lai pa ceļam tulpes nenolauztu, lai kaut kur neaizķertos u.t.t. u.tjpr.

Var jau stāstīt, ka vaina ir attieksmē, bet man kaut kā negribas regulāri nodarboties ar šitādu jāšanos tikai tāpēc, ka teorētiski tā var.

Lieta, kur es šādu vada iekārtu saprotu, ir elektriskais zāģis malkas zāģēšanai. Pats gan allaž lietoju benzīnnieku, bet nu brālim atkal patīk elektriskais un zināms funktieris ir. Ļoti kluss un šādā darbā nav nekur ar to vadu ļoti apkārt jāvazājas.

Veiktspēja nav kā benzīnam (varbūt kādam arī ir, bet vismaz manējam naff), taču ja nav resnu koku, tad nekādas vainas.

Nav tur regulāras jāšanās ar to vadu. Vaina ir loģikā, ne attieksmē - neesmu ne reizi redzējis dārzus, kur nevarētu salikt pareizu pļaušanas algoritmu un vnk katru reizi to izpildīt. 

Algoritmu vienmēr VAR salikt tā, ka vads NEKĀDI nenokļūst asmenī.

Tā atšķirība tehnoloģijās novērojama aptuveni šādi: es 20g laikā esmu nomainījis vada zāles pļāvēju 3x. Pēdējais nopirkts pagājušo gadu. Pa vidu es pļāvējam neveltu pilnīgi nekādu apkopi. Pļauj kamēr nobeidzas un izmet ārā. Kaimiņiene ar benzīna aparātu regulāri (un sezonu sākot ļoti jaudīgi) izved visādas tamburīna sišanas utt. Viņa, proitams, nav visai tehniski apdāvināta, šejienes guru tās tamburīna sišanas saīsinātu 10x, bet.... tās vienalga paliktu. Elektriskajam netiek veltīta pilnīgi nekāda uzmanība.

eidis 23.05.2023 11:19

Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.

Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.

eidis 23.05.2023 11:09

Pie Rail Baltic to pārbrauktuvi noraks apakšā. tas gan nekādi neatrsinās Ulm gatves un Mārupes ielas galu

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti