feciic rakstīja: Drusku par zemu esi novērtējis, pat e60 ar trīslitru dīzeli komforta zona ir drusku zem 200.
Braucu pavasarī ar dīzeli un tas atpakaļ skrējienā līz Rīga ātrumos virs 160 neradīja nemazākās šaubas par to kam tas auto ir būvēts-ātrai braukšanai pa bāni.
Pats auto lielisks visādā ziņā, gan tehnologijas gan braukšana gan vizuālais. Konkrētais (baltais) gan bija nedaudz aizdomīgi peldošs ātros bedrainos līkumos bet tā kā tas parādījās pie ātrumiem, kuros jau draud palikšana bez tiesībam tad varbūt pat nav pieminēšanas vērts.
Vai pirktu-noteikti jā, pie atbilstošiem ienākumiem. Skaidrs ka par to naudu sanāk 3-5 puspliki golfi un G30 nav pat reizes labāks par to puspliko golfu bet te jau izpaužas premium būtība, tehnoloģiskais pārrākums un nostrādātas nianses un sīkumi līdz kuriem golfa konstruktoru pat nav aizdomājušies jo mainstrīm pircējam tas nav vajadzīgs.
LATBEMA Neviens tehniskais personāls, 120 eiro maza problēma remonts 1,100 eiro, apkrāptu personāls ; Нет технического персонала, 120 евро небольшая проблема отремонтирована 1,100 евро, обманщик ; LATBEMA No technical staff, 120 euros small problem repaired 1,100 euros, cheating staff
kasinsh79 rakstīja: Rīgā dzīvoju, strādāju, braukāju. Manis pēc var tas autoprieks maksāt vēl vairāk, būs mazāk korķu ielās (kā krīzes laikā - super)
Izmaksas kļūs tikai lielākas, nevis otrādi. Neredzu gan realitātē jebkādus aizliegumus cilvēkiem ģimenē uzturēt arī 2 auto - tā ir reāla vajadzība, nevis ekstra. OK, ja uzskatām to par ekstru (ko apliecina Rīgas sabiedriskais) - esmu gatavs par to maksāt. Un miers mājās.
Lielos vilcienos ikdienā nesaskaros ne ar ko tādu, par ko jākrīt panikā - auto tipiskajās vietās, protams, daudz, taču izbraukt lēnām vai ātrāk visu Rīgu ir iespējams.
LATBEMA Neviens tehniskais personāls, 120 eiro maza problēma remonts 1,100 eiro, apkrāptu personāls ; Нет технического персонала, 120 евро небольшая проблема отремонтирована 1,100 евро, обманщик ; No technical staff, 120 euros small problem repaired 1,100 euros, cheating staff