C5 X viennozīmīgi varētu pretendēt uz nomināciju Gada pārsteigums, ja tāda Latvijas Gada auto konkursā būtu ieviesta. Auto ir pārsteidzoši liels no ārpuses ar atbilstoši plašu salonu un negaidīti labu apdari. Pirmajos iespaidos, protams, patīkami pārsteidz C5 X gabarīti apvienojumā ar solīdo dizainu, bet trumpis noteikti ir gaitas īpašības – reti komfortabls auto ar lielisku trokšņu izolāciju, kas katru nobraukto kilometru pārvērš patīkamās atmiņās. Faktiski var teikt, ka C5 X nevis brauc, bet gan slīd pa ceļu tikpat klusi kā koki aiz loga. Cena – no 34 990, kas nav maz Citroen automobilim, bet tajā iekļauts grūti pārspējams komforts un arī zināms prestižs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
VW ID.3 tehnoloģiskais brālītis ar krietni simpātiskāku ārējo dizainu. Neskatoties uz kompaktiem ārējiem gabarītiem, vietas Cupra Born salonā ir daudz un arī bagāžnieks ir adekvāts. Kā jau te minēja, pie stūres iekārtoties ir ērti un sēdēt sporta sēdekļos ir bauda. Starp lietām, kas šajā automobilī uzskatāmas par noderīgām un ērtām, noteikti jāpiemin head-up displejs ar paplašinātās realitātes funkcijām. Par neērtām jāatzīst skārienjutīgās pogas uz stūres, kloķīši un podziņas spoguļu regulēšanai un logu atvēršanai, kā arī skārienjutīgā slīdjosla klimata kontroles regulēšanai. Nu nav ērti un viss. Labā ziņa - runā, ka Volkswagen ņem vērā atsauksmes no lietotājiem un no neērtajiem risinājumiem pamazām atsakās par labu klasiskajiem pogu risinājumiem. Ja gadās izbraukt ar Born, uzmanība jāpievērš ne tikai dinamiskajām īpašībām un sniedzamībai, bet arī apgriešanās rādiusam, kas ir negaidīti mazs. Pilsētniekiem būs tieši laikā, ja pie dīlera var atstāt vismaz 43 000.