Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
IngarsT 11.11.2022 11:27

VW ID.3 tehnoloģiskais brālītis ar krietni simpātiskāku ārējo dizainu. Neskatoties uz kompaktiem ārējiem gabarītiem, vietas Cupra Born salonā ir daudz un arī bagāžnieks ir adekvāts. Kā jau te minēja, pie stūres iekārtoties ir ērti un sēdēt sporta sēdekļos ir bauda. Starp lietām, kas šajā automobilī uzskatāmas par noderīgām un ērtām, noteikti jāpiemin head-up displejs ar paplašinātās realitātes funkcijām. Par neērtām jāatzīst skārienjutīgās pogas uz stūres, kloķīši un podziņas spoguļu regulēšanai un logu atvēršanai, kā arī skārienjutīgā slīdjosla klimata kontroles regulēšanai. Nu nav ērti un viss. Labā ziņa - runā, ka Volkswagen ņem vērā atsauksmes no lietotājiem un no neērtajiem risinājumiem pamazām atsakās par labu klasiskajiem pogu risinājumiem. Ja gadās izbraukt ar Born, uzmanība jāpievērš ne tikai dinamiskajām īpašībām un sniedzamībai, bet arī apgriešanās rādiusam, kas ir negaidīti mazs. Pilsētniekiem būs tieši laikā, ja pie dīlera var atstāt vismaz 43 000.

IngarsT 11.11.2022 11:04

C5 X viennozīmīgi varētu pretendēt uz nomināciju Gada pārsteigums, ja tāda Latvijas Gada auto konkursā būtu ieviesta. Auto ir pārsteidzoši liels no ārpuses ar atbilstoši plašu salonu un negaidīti labu apdari. Pirmajos iespaidos, protams, patīkami pārsteidz C5 X gabarīti apvienojumā ar solīdo dizainu, bet trumpis noteikti ir gaitas īpašības – reti komfortabls auto ar lielisku trokšņu izolāciju, kas katru nobraukto kilometru pārvērš patīkamās atmiņās. Faktiski var teikt, ka C5 X nevis brauc, bet gan slīd pa ceļu tikpat klusi kā koki aiz loga. Cena – no 34 990, kas nav maz Citroen automobilim, bet tajā iekļauts grūti pārspējams komforts un arī zināms prestižs.

IngarsT 11.11.2022 10:48

Es teiktu, ka C5 Aircross ir lieliska alternatīva kmpakto SUV segmentā. No visiem aspektiem viegls (viegla stūre, viegla gaita) braucamais ar komfortabliem biezo putu sēdekļiem, lai nevajā noguruma sajūta pēc ilgāka ceļā pavadītā laika. Cena ir no 27 990, bet kā jau te minēts, tad viegli var piepakot līdz pat 36 000 eiro.

IngarsT 11.11.2022 10:40

Nu, es domāju nav šaubu, kurš būs Latvijas Gada sporta auto 2023, jo RS 3 ir visas nepieciešamās sastāvdaļas, lai par tādu kļūtu. Protams, Dynamic un Performance režīmi šai mašīnā atmodina zvēru, taču pat Comfort konfigurācijā, kas ideāli piemērota nosvērtai ikdienas braukšanai, RS 3 ir vairāk nekā pietiekami nikns, lai aiz muguras atstātu lielāko daļu satiksmes. Aplausi Audi! Tā kā, ja tev ir brīvi pieejami 62 200

eiro, tad durvis uz Audi RS pasauli ir vaļā.

IngarsT 10.11.2022 14:39

Ļoti parocīgs auto no izmēra viedokļa, izskatīgs un ar labu dinamiku, ko 50 e-tron versijai nodrošina divi elektromotori. Viss šajā auto ir labi, bet jāņem vērā, ka lēts tas nebūs, jo cena sākas no 69 000 eiro.

IngarsT 10.11.2022 13:09

Ar ko Alfa Romeo Tonale palicis atmiņā? Nu, pirmkārt, tas ir interesantais dienas gaitas lukturu un aizmugurējo gaismu bloka dizains, turklāt gaismas paraksta dēļ jau iztālēm var viegli noteikt, kas ir tas auto, kas tuvojas no aizmugures vai brauc priekšā. Par kopējo dizainu runājot, es noteikti ierindoju to aiz Stelvio un jo sevišķi Giulia, kas tomēr ir un paliek šobrīd labākais cuore sportivo vēstījuma iemiesojums. Gada auto konkursā vērtēšanai bija sarūpēts modelis ar 1.5 MHEV dzinēju, kas attīsta 160 ZS un ir drīzāk pietiekams visām ikdienas situācijām, jo par tādu īstu sportiskumu runāt nevar pat Dynamic režīmā, ko var iestatīt ar Alfām tipisko DNA pārslēgu, kur D ir jau minētais Dynamic, N - Natural, bet A režīms ir tas, kurā Tonale kļūst par kuslu, neatsaucīgu braucamo. Noderēs, kad pazemināta saķere ar ceļa segumu, bet ne normālos apstākļos, lai gan benzīna taupīšanas nolūkā A var lietot arī ikdienā.

Tonale cenu lapā rakstīts: "Unikalitāte, kuru nav iespējams paslēpt. Automašīnas vadīšanas dinamika, kuru nav iespējams atkārtot." Lai tā būtu, bet man šajā auto kaut kas tomēr pietrūkst. Alfa Romeo faniem turpretī ir visas tiesības turpināt fanot un par Tonale maksāt, sākot no 35 000 eiro.

IngarsT 09.02.2022 13:12

Simpātisks neliela izmēra krosovers, kas der gan pilsētai, gan šosejai. Latvijas Gada auto 2022 titila ieguvējs un tas jau vien pasaka diezgan daudz, lai gan konkursa žūrijas vērtējuma tabulā redzams, ka vienprātības par šo auto nebija. Vieni uzskata par ideālu braucamo tiem, kas beidzot nobrieduši jaunai mašīnai, bet citi labprātā izvēlētos kaut ko citu. Distancējoties no konkursa iznākuma, jāsaka, ka Mokka ir labi nostrādāts auto, tas nav garlaicīgs, skrien tīri labi un lielā ātrumā stabils. Un, kas galvenais, tā cena ir vidusmēra latvietim paceļama.

IngarsT 09.02.2022 12:37

Jauno QQ uztveru ar divējādām jūtām. No vienas puses tā priekšgājēji sagrieza kājām gaisā visu auto tirgu, kad 2007. gadā ienāca pirmais Qashqai un visi ražotāji, kam gribējās pircēju naudiņu, steidza radīt savus hečbekus ar paaugstinātu klīrensu. No otras puses jaunās paaudzes Qashqai atstāj tādu mazuma piegaršu. Jā, dizains ir citādāks, lukturi priekšā šaurāki un interjers ir gājis līdzi laikam, bet, ja ātri pārlaiž skatienu, jaunais Qashqai nepaķer. Tad jau Renault Arkana, kam ar QQ ir diezgan daudz kopīga, ir interesantāka. Laikam jau tāpēc Gada auto konkursā ieguva otro vietu, kamēr QQ palika aiz TOP3. Bet visādi citādi QQ nav peļams auto, ja negribas neko ekstravagantu, gribas iekļauties moderno autobraucēju pūlī ar plašu aprīkojuma klāstu par saprātīgu cenu.

IngarsT 09.02.2022 12:30

Ja kāds no pretendentiem varēja tēmēt uz Gada premium auto titulu, tad tas noteikti bija EQV. Pirmkārt, te ir zīmols, otrkārt, te ir augsts komforts un presitžs, un, treškārt, te ir arī premium segmenta cienīga cena virs 80 tūkstošiem eiro. Cik nu testa brauciena laikā izdevās pavizināties, ripo ļoti labi, bet, kā jau tas ar mūsdienu elektromobiļiem mēdz gadīties, ik pa laikam prātā iezogas doma par sniedzamību. Par 84 tūkstošiem gribētos lielu, bet te ir tāda viduvēja, tāpēc EQV drīzāk derēs kādai glaunu hoteļu ķēdei, lai vizinātu viesus uz un no lidostas. Vai arī valstsvīru apkalpošanai Pierīgā.

IngarsT 09.02.2022 12:26

Es teikšu tā, ka ar Gladiator vienmēr jutīsies īstajā laikā, īstajā vietā. Nu, gandrīz vienmēr, jo daudzstāvu stāvvietās būs pagrūti izgrozīties un stāvvietā, no kuras tikko izbraucis Smart, piecmetrīgo pikapu vispār nebūs iespējams iegriezt. Ja vienīgi nepastumj pārējos uz visām pusēm, kas Gladiator nebūtu īpaši grūti. Ja par braukšanu, tad reti kurš auto sniedz tādu pārliecību kā gladiators. Atminos, ka pa meža ceļiem ar līdzīgu pārliecību pirms Gladiator biju braucis tikai vienreiz un tad vainīgais auto bija Ford Ranger Raptor. Kurš no viņiem labāks, tā uzreiz nemaz nevar pateikt. Jeep gadījumā bonuss noteikti ir trīslitrīgais dīzeļdzinējs, kam jaudas un griezes nekad nepietrūkst, un transformējamā virsbūve. Durvis un priekšējo stiklu ārā neņēmu, bet jumta paneļus var izkabināt ļoti viegli - izņem un noliec aiz sēdekļu atzveltnēm vai vispār atstāj mājās, ja prognozē nesola lietu. Kas ir vēl viena šī ar cirvi iztēstā auto pozitīvā īpašība - spītējot tanciskajam veidolm un bruņmašīnas salonam, pa šoseju tas brauc drīzāk komfortabli nevis kā džipveidīgs auto. Un patēriņš turas tā ap 10 litriem, bet kombinēti, ja pareizi atceros, bija ap 12.

IngarsT 21.12.2021 11:19

Man jau liekas, ka Jeep ir jābūt pilnpiedziņas automobilim, un par to es pārliecinājos pēc bēdīgās pieredzes ar parasto priekšpiedziņas Cherokee pirms vairākiem gadiem, kad talkā dabūju sauktu Subaru, lai tiktu ārā no meža ceļa smiltiņām. Bet, ja nav plāns iekarot drūmus bezceļus, Jeep Compass ar priekšpiedziņu un 1,3 litru turbo motoru būs labs sabiedrotais ikdienā, jo tam bez cienījama ārējā izskata Grand Cherokee stilā un samērā gaumīga interjera, ir arī krosoveriem/pilsētas SUV raksturīgais klīrenss.

IngarsT 17.12.2021 14:22

Neparastais dizains uz ielas uzreiz ir pamanāms un, kad izbraucu ar 230 zirgspēku turbo modeli ar 4x4, kļuva skaidrs, kāpēc jauno Tucson jau ir tik daudz - tas auto vienkārši brauc lieliski. Vismaz šajā motorizācijas versijā nevienā brīdī neliekas, ka būtu par maz jaudas. Auto ar solīdu, tai pašā laikā komfortablu gaitu, tātad viss ir līdzsvarā un var pabraukt arī sportiskāk nekā parasti brauc ar krosoveriem, jo Tucson labi tur ceļu.

IngarsT 17.12.2021 14:15

Apdares materiāli, montāžas kvalitāte, interjera dizains un ārējais izskats ir līmenī. Velk jau uz premium segmenta pusi, bet nedavelk. Varētu atbaidīt cena, kas sākas pie 44 tūkstošu eiro atzīmes, bet visādi citādi lielisks auto, ko gribētu braukt vēl un vēl. Patīk funkcija, kas vienu no divām digitālā instrumentu paneļa ciparnīcām pārvērš par ārējā attiecīgās puses spoguļa dublikātu, līdz ko ieslēdz virzienrādītāju. Varētu būt labs auto kuplai ģimenei.

IngarsT 17.12.2021 11:10

Aizrauj jau no pirmā skata ar nākotnes dizainu, kura saknes meklējamas pagātnē. Liekas Pony bija Hyundai modelis, kam līdzinās Ioniq 5 kantainā virsbūve. Un atkal jau viens auto, kas patīkami pārsteidz ar dizainu un negaidīti lieliem gabarītiem; bildēs izskatās, ka tas ir kaut kāds mazās klases hečbeks, bet patiesībā Ioniq 5 velk uz krosoveru, ar ko var arī mežā iebraukt. Salona plašums kā limuzīnā (sevišķi jau aizmugurē), gaita ļoti stabila un komfortabla, apgriešanās rādiuss pēc sajūtām neliels, jo vienas ass piedziņas versijā automobili dzen aizmugurējie riteņi, elektriskā sniedzamība - vairāk nekā pietiekama un 800V elektrosistēma nozīmē, ka uzlādēt var vienā acumirklī. Jā, Ioniq 5 uzrunā, bet ir arī viens milzīgs trūkums, ko momentā pamanīs ikviens - aizmugurējo logu sliktos apstākļos ļoti ātri aizsit ar sniegu, dubļiem, putekļiem un notīrīt viņu nevar, jo dizainā nav paredzēta slotiņa. Jārēķinās vienīgi, ka Ioniq 5 nav lēts; tas maksā no gandrīz 50 000 eiro

IngarsT 17.12.2021 10:27

i20 - viens no patīkamajiem pārsteigumiem Gada auto konkursā, jo brauc ne tā kā varētu gaidīt no mazās klases automobiļa. Tas ir vēl galvas tiesu pārāks par iepriekšējās paaudzes modeli, kam 2015. gada izskaņā atdevu visvairāk punktu, lai tas kļūtu par Latvijas Gada auto 2016. Šajā auto viss ir pareizi bezrūpīgai pilsētnieka dzīvei - dzīvelīgs mazlitrāžas turbo motors, automātiskā pārnesumkārba, kompakti gabarīti un ērts salons. Jā, un uz šosejas i20 uzvedas kā īsts gargabalnieks.

IngarsT 17.12.2021 10:23

Te jāpiekrīt viedoklim, ka visneviennozīmīgāk šajā auto vērtējams izskats, jo īpaši aizmugure, kas atgādina kaut, ko kas ir salauzts. No otras puses, auto ir atšķirīgs un uzreiz pamanāms, turklāt brauc ļoti labi. No ārpuses nepateiksi, bet pie stūres un uz ceļa nudien ir komfortabls.

IngarsT 09.12.2021 16:52

Brīnišķīgs pilsētas auto ar teicamu dinamiku un manevrētspēju. Pārliecinājos, ka var aizbaukt arī tālāk, ja pa ceļam ir kāds lādētājs, un auto nemaz nav nekomfortabls. Ļoti patīk, ka var braukt ar vienu pedāli. Tas ir tik ērti! Un 95 kW uzlādes atbalsts nozīmē, ka bateriju var piedzīt pilnu nepilnas stundas laikā. Līdz 80% apmēram pusstundā.

IngarsT 09.12.2021 16:36

Nu, Formentor ir auto, kurā viss ir pareizi. Man ir aizdomas, ka šis ir reāls pretendents uz Latvijas Gada auto 2022 titulu un to varētu arī saņemt. Konkursa žūrija gan vēl nav balsojusi, bet Cupra ir manta un pelnīti būtu viens no pēdējiem benzīna modeļiem, kas šo titulu saņem pirms elektromobiļi pārņem stafeti pilnībā.

IngarsT 09.12.2021 16:33

Ar šo busiņu pavadīju nedēļas nogali un sapratu, ka lieliem attālumiem pa šoseju labāk izvēlēties citu auto, ja nav vēlmes braukt ar ātrumu līdz 90 kmh. Protams, var mazliet ātrāk, bet nu tad jārēķinās, ka arī gaitas rezerve saruks straujāk. Vēl straujāk tā saruks ziemā, ja nevēlēsies nosalt un ieslēgsi apkuri. Tad ne tuvu solītajiem 330 km busiņš nenobrauks. Drīzāk būs 200 km. Bet citādi - ar to pašu motoru, kas ir e-C4, ir pietiekami dinamisks un labi turas uz ceļa. Pasažieriem arī patiks.

IngarsT 09.12.2021 16:30

C4 jaunajā paaudzē ir kardināli mainījies. Tas vairs nav klasiskais hečbeks, bet gan jau augstāks auto ar augstāku klīrensu un slieksni, pret kuru būs vieglāk nosmērēt bikses. Gumijas gar durvju malu gan ir, bet tāpat jāpiesargās, lai nesašmucētos. Par elektrisko versiju runājot - tas ir auto ar PSA grupas plaši lietoto 100 kilovatu, 260 Nm elektromotoru un 50 kWh bateriju. Nevarētu teikt, ka no braukšanas viedokļa palika spilgtā atmiņā, taču pozitīvais moments ir tāds, ka ripo komfortabli, klusu, liekais svars piemet tādu kā pamatīgumu gaitai, un arī dizains nav kā citiem auto.

IngarsT 14.11.2020 23:00

Honda e viennozīmīgi ir gada pārsteigums. Kā jau te viens autors minēja, Gada auto konkursa testā sagādāja stresainus brīžus, jo bieži bija ar tukšu bateriju, bet visādi citādi - konfekte. Jā, nav šis tas labākais auto, ar kuru plānot braucienu kaut vai 100 km rādiusā ap galveno bāzes vietu, taču pilsētai - ideāls. Todien izmetu cilpu ap Molu. Pabiju dziļāk Maskavas forštatē, biju centrā, biju Pulkveža Brieža ielā, ar pieturām apmēram stundu vizinājos un no auto no baterijas izsūca kādus 10 varbūt padsmit procentpunktus. Tas nozīmē, ka auto ir ļoti labi piemērots īsiem ikdienas braucieniem pilsētā. Galvenais atcerēties par rekuperāciju, kas katru reizi jāieslēdz no jauna un kondišku jau arī var nelietot bez vajadzības; daudz tas nelīdz, bet nu dažkārt arī daži kilometri ir daudz. Jā, un vietas šajā auto ir sasodīti daudz. Cilvēkiem, ne bagāžai.

Par gaitas īpašībām, manevrētspēju - 9 acis no 10.

IngarsT 14.11.2020 22:53

Manuprāt vērā ņemams braucamais. Te cilvēki sūkstījās, ka parastais 2008 lēkā pa sliktiem segumiem un granteni, bet e-2008 ir smagāks un uz ceļa turas daudz krietnāk. It kā elektromobilis, bet ārējie trokšņi (vējiņš, riepas) tāpat ir pietiekami skaļi, lai nozagtu akustisko komfortu. Nozog šis auto arī nobraucamos kilometrus. Nez kāpēc biju iztēlojies, ka ar 310 km rezervi var aizbraukt no Ulmaņa gatves līdz Saldum un atpakaļ, bet nekā. Aizbraucu galā ar atlikušiem 90 km un atviegloti uzelpoju, jo tirgus laukumā uzstādītais uzlādes aparāts bija brīvs. Tas tikai parāda, ka ar elektroauto nevar braukt kā pieņemts; jābrauc ir tā, kā rāda ceļa zīmes. It sevišķi uz šosejas, jo ātrums ir šī auto ienaidnieks. Bet visādi citādi vērā ņemams pilsētas auto ar gaumīgu, atšķirīgu ārējo dizainu un interjeru.

IngarsT 14.11.2020 22:36

un vēl par braukšanu - iet gan tas verķis labi, turklāt kā jau aizmugures piedziņas mašīnai, apgriešanās rādiuss ir tāds kā reti kuram auto!

IngarsT 14.11.2020 22:33

Dizains gaumes lieta, bet nevar noliegt, ka šis Golf izmēra auto ir ārkārtīgi plašs salonā. Lietošanā vienkāršs, lai gan ir dažas nianses, kas kaitina. Piemēram, elektriski nolaižami logi ir visās durvīs, taču vadītāja durvīs ir tikai divi slēdži, kas paredzēti visiem šiem četriem logiem. Un tas nozīmē, ka ir izdomāta un ieviesta vēl viena atsevišķa poga, ar kuru tu nosaki, uz kuru logu pāri šie slēdži attieksies - uz priekšējiem vai aizmugurējiem logiem.

Vēl viens sīkums, diezgan būtisks pat, ir nobraucamais attālums. Tas ir jūtami zemāks nekā papīros norādīts. Tiem, kas satraucas par ID.3 cenu - tie 50+ tūkstoši ir tikai 1st edition modeļa cena. Pēcāk nāks lētākas versijas arī par iepriekš solītajiem 30 eiro ar mazāku bateriju.

IngarsT 14.11.2020 22:22

Vēl viens auto, ko pirms salīdzinoši neilga laika dabūju uz nedēļas nogali. Pirmais ir dizains un tas jaunajam Golf ir nu tā, toties brauc automobilis perfekti. 1,5 eTSI motors liekas viens no labākajiem agregātiem tur ārā - pietiekami ņiprs, bet ļoti labi prot arī taupīt; ar visiem saviem elektriskajiem atbalsta mezgliem un 2 cilindru izslēgšanu palīst zem 6 litriem pilsētā ir gaužām patīkami. No otras puses - Golf ir dators ar daudzām krāsainām lampiņām. Smuki, forši, bet nu brīžiem liekas pārāk pārcentušies, un vēl arī tie gļuki, ko novēroju Octavia - brauc, brauc un pēkšņi kompis brēc, ka emergency brake vai lane assist nav pieejami. Stājies malā, mašīnu pārstartē un viss aiziet, bet nu par 30+ tūkstošiem tā nevajadzētu būt. Jācer, ka programmatūras updeits to atrisinās vai varbūt updeits jau ir bijis un gļuks ir novērsts?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti