Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
AgnarsJundass 19.11.2018 13:05

Audi A7 Sportback 50 TDI. 3 litru dīzelis ar 286 ZS un 8 pakāpju tiptronic kārbu. Protams, quattro. Bāzītes cena 66900 eiriki, bet ar visu papildus aprīkojumu šāds auto maksā 119 tk euro. Tehniski viss izpildīts nevainojami, taču pēc Mercedes CLS mani šis auto ne ar ko nespēja pārsteigt. Ja nu vienīgi ar savu ārējo dizainu, - beidzot Audi ir mašīna, uz kuru ir patīkami arī skatīties, ne tikai braukt.

AgnarsJundass 19.11.2018 13:23

VW Touareg 3.0 V6 TDI 286 ZS, 8 pakāpju automāts. Bāzītes cena 64 tk euro, bet testētais auto ar pilnu aprīkojumu un R-line paketi maksāja pavisam tuvu pie 93 tk euro. Kad sēdos pie stūres, cenu vēl nezināju. Pārsteidza komfortablā gaita uz visāda seguma ceļiem, šajā ziņā Touareg man pat patika labāk par Q8. Otra pārsteidzošā lieta bija milzīgais digitālais "televizors" priekšējā panelī, kādu šobrīd vēl nevar dabūt nevienā Audi modelī. Vai tiešām folksvāgens sācis iebrukumu Audi teritorijā - Premium automobiļu tirgus segmentā?

AgnarsJundass 19.11.2018 13:51

Duster ir reāls apvidus auto, nevis krosovers. Pie tam, budžeta klases apvidnieks. Tāpēc arī atšķirīgs. Šādam auto Latvijas apstākļos noteikti ir jēga un pielietojums. Gada auto pasākumā 333 bezceļu poligonā Dusterim, atšķirībā no daudziem citiem "apvidinekiem", tika ļauts vizināties pa otrā līmeņa (jeb grūtības pakāpes) maršrutu. Pilnpiedziņas versijā ar manuālo kārbu Duster nopietni pretendē uz "bezceļu karaļa" titulu. Vai ar to var arī normāli braukt pa asfaltu? - Viss atkarīgs no katra braucēja "samaitātības pakāpes"... Ja esi tikko pārsēdies no Q8 vai Touareg, protams, ka jutīsies dīvaini. Bet vispār, rāmi braucot ikdienas režīmos, pie Duster īpatnībām pierast varētu pat vieglāk, nekā pie otra "bezceļu karaļa" - Rexton.

AgnarsJundass 19.11.2018 14:24

Seat Arona 1.0 EcoTSI 7 DSG, 115 ZS. Cena 20-23 tk eiro, atkarībā no aprīkojuma. Patiesībā, Arona nemaz nav VW T-Roc (un Hyundai Kona) tiešais konkurents, jo ir visos izmēros mazāka. Arona konkurents - folksvāgena pats mazākais krosovers T-Cross pie mums vēl nav nopērkams. Šobrīd no visiem Gada auto pretendentiem Arona ir vislīdzīgākā ar ... Škoda Fabia. Salona izmēri abiem auto gandrīz identiski, arī dzinējs un kārba tie paši. Kā jau krosoveram pieklājas, Arona ir nedaudz augstāka (19 cm klirenss), bet pie stūres to gandrīz nevar just. Teicama dinamika un vadāmība piemīt abiem šeit pieminētajiem.

AgnarsJundass 29.06.2019 12:27

“Leon Cupra” 2.0 TSI benzīns, tiešā iesmidzināšana ar turbopūti 290 ZS, griezes moments 380 Nm, DSG7, priekšpiedziņa, līdz 100 km/h ieskrienas tieši 6 sekundēs, max ātrums 250 km/h ierobežots, vidējais patēriņš - 7.2 l/100km.

Maksā 29 000 EUR, ar papildaprīkojumu cena 31157 EUR.

“VW Golf GTI” tehnika spāņu “iepakojumā” un par lētāku naudu. Dizianā sportiskums gan nav tik agresīvi izcelts kā GTI. Arī “Cupra” panelis izskatās visai parasts, gribētos vairāk drāmas.

Tomēr, šis ir visīstākais “karstais hečbeks”, un gaitā tas jūtams jau no pirmajiem brauciena metriem!

Kā jau īsts autobāņu vāģis, šis Leons nejūt atšķirību starp 90 un 190 km/h, tāpēc Latvijas apstākļos tas augstprātīgi izturās pret ātruma ierobežojumiem. Jo zem pilota labās pēdas vienmēr klātesošais spēks kūsā arī starp 60 un 160 km/h, bet sešu sekunžu paātrinājums līdz simtam – tas gan ir pilnīgi legāls prieciņš. “Cupra” piekare ir sportiski cieta, tamdēļ labi jūtamas sīkas asfalta bedrītes un citi ceļa nelīdzenumi, taču, pasliktinoties ceļa kvalitātei, braukšanas komforts sākuma līmenī saglabājas ilgi. Tāpat, pieaugot ātrumam, stabilitāte paliek gandrīz nemainīga.

Pieejami 4 braukšanas režīmi – comfort, sport, cupra, individual - mainās piekares, stūres, ātrumkārbas režīmi, kā arī salonā dzirdamā dzinēja skaņa (tā netiek mākslīgi sintezēta caur skaļruņiem (kā dažiem citiem konkurentiem), bet tiekot novadīta caur rezonatoru pie vējstikla (laikam tāpēc Cupra režīmā auto brīžiem skan kā tukša bundža, jeb kā īsts sacīkšu vāģis bez salona apšuvuma).

AgnarsJundass 29.06.2019 12:55

“Leon Cupra Sportourer” 2.0 TSI benzīns, tiešā iesmidzināšana ar turbopūti 300 ZS, griezes moments 400 Nm, DSG7, 4Drive pilnpiedziņa, līdz 100 km/h ieskrienas 4.9 sekundēs, max ātrums 250 km/h ierobežots, vidējais patēriņš 8.3 l/100km.

Maksā 32 570 EUR, ar papildaprīkojumu 35791 EUR.

Papildus visiem “Leon Cupra” hečbeka sniegtajiem labumiem “Sportourer” vēl nāk klāt pilnpiedziņa, 587 litru bagāžnieks un plaši atverams PTC panorāmas stikla jumts.

Lai gan jaudas par 10 zirgspēkiem vairāk, nekā karstajā hečbekā un 100km/h tiek sasniegti par sekundi ātrāk, pēc sajūtām adrenalīna tomēr šeit ir krietni mazāk. Mašīna pati rūpējas par to, lai dzinēja spēks adekvāti transformētos uz ceļa. Automobilis izceļas ar vieglu un precīzu vadāmību. Tas stingri turas uz ceļa un nevairās no enerģiskiem manevriem, ļaujot izbaudīt visus līkumus bez mazākā sasprindzinājuma.

Ideālam ģimenes auto jāspēj ne tikai izvest svētdienas piknikā visus ģimenes locekļus un suni, bet arī sniegt dažus grēcīgus prieciņus brīžos, kad šoferītim vienam pašam sagribas “atvilkt tā pa īstam”. Šāda “Cupra” luksoforu kaujās būs neuzvarama, bet sievasmāte nemaz nepamanīs, ka esat nopircis sev sporta auto, ja vien viņas klātbūtnē brauksiet tikai komforta režīmā un atturēsieties spiest pedāli grīdā.

AgnarsJundass 20.07.2019 22:21

Porsche Macan S. Šis ir auto ar reālu "WOW!" efektu. 3.0 litri un 354 zirgi. Bet galvenais ir sajūtas - perfekts salona noformējums, ideāla paklausība un diskrēti klusa, bet varena dinamika... Bāzes aprīkojumā 65 tk euro, bet ar visu individuālo aprīkojumu testētais auto jau maksā 99,9 tk euro.

AgnarsJundass 20.07.2019 22:34

Škoda Scala Ambition 1.5 TSI 150 ZS, 7 pakāpju DSG. Neliela izmēra auto (pa vidu starp Polo un Golf) spēj pārsteigt ar kvalitāti, ar plašumu un klusumu salonā, ar pārliecinošu sniegumu uz ceļa. Bāzīte maksā 16860 eiro, konkrētais auto ar papildaprīkojumu - nedaudz pāri 24 tk.

AgnarsJundass 20.07.2019 22:49

KIA Pro Ceed 1.6 turbo, 7DCT, 204 ZS, cena no 25 990 euro. Viens no pretendentiem uz Sportiskākā auto titulu, tāpat arī uz Dizaina balvu. Ne velti presē jau nodēvēts par mazo Panameru. Kā jau īstam "Karstajam hečbekam" pienākas, Pro Ceed sportiskums ir izcelts gan ar efektīgiem dizaina elementiem, gan ar niknu izpūtēja toni (nevis diskrēti apslēpts kā Cupra modeļos).

AgnarsJundass 20.07.2019 23:13

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 ZS, AT8, priekšpiedziņa. Feel komplektācijā ar visu papildus aprīkojumu maksā 31230 eiro. C5 Aircross spēj izcelties uz konkurentu fona ne tikai ar franču stilu. Ja citi modernie krosoveri cenšas izskatīties un braukt pēc iespējas sportiskāk, tad Aircross uzsvaru liek uz komfortu, kas nav tikai poza. To nodrošina amortizatori ar progresīviem hidrauliskajiem spilveniem un īpaši komfortablas sēdvietas. Šis būs viens no pretendentiem uz labākā Ģimenes auto statusu.

AgnarsJundass 23.09.2019 13:00

Iespējams, pēc feislifta Mitsubishi L200 šobrīd ir glītākais pikaps tirgū. Cena no 25 900 EUR. Bet tas īsti neiederas citu Gada auto 2020 pretendentu vidū, jo braukšanas īpašību ziņā būtiski atšķiras no jebkura vieglā pasažieru auto, ieskaitot krosoverus. Varbūt šis pikaps varētu pretendēt uz Gada apvidnieka titulu?

AgnarsJundass 26.09.2019 17:01

Mitsubishi ASX 2WD CVT, 2.0 litri, 150 ZS, cena no 20 990 eur. Pēc nobrauktiem 20 kilometriem man šis joprojām palika diezgan nesaprotams auto… Pārāk robusts, lai būtu tipisks pilsētas krosovers, taču pieejams tikai ar priekšpiedziņu. Cena šķiet pārāk augsta, lai varētu konkurēt ar dasteri, taču aprīkojums gan tiek piedāvāts diezgan bagātīgs.

AgnarsJundass 27.09.2019 15:03

Jā, "Hyundai Santa Fe" ir lielāks un dārgāks par "Seat Tarraco". Bet tas brauc tikpat līgani un smagnēji kā "BMW X5". Liela telpa bagāžniekā vai 7 sēdvietas, un tie divi bagāžnieka sēdekļi ir lielāki un ērtāki kā visiem citiem. Priekšpiedziņas "Santa Fe 2.2 CRDi 2WD" cena sākas no 35 990 eiro, bet pilnpiedziņas "2.2 CRDi 4WD" - no 45 990 eiro.

AgnarsJundass 27.09.2019 15:07

Jaunais piektās paaudzes "Renault Clio" uzreiz pieteica sevi kā nopietnu "Gada auto" titula pretendentu. Šajā braucienā testējām dārgāko un jaudīgāko (130 ZS) versiju "TCe 130 EDC RS Line", kas maksā 18 490 eiro. Jaunais "Clio" ir zemāks un platāks par "Fiesta" un "Polo", ar pēdējo tas ir vienāda garuma – 4 metri, 5 cm. "Clio" uz ceļa ir ļoti pārliecinošs, nemaz nešķiet, ka brauc ar mazauto. Lētākā "Renault Clio TCe75 Life" cena sākas no 10 160 eiro.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti