Brīvība braucot ar kemperi - lielāka, nekā parastam auto. Braukt ar kemperi ir vieglāk, nekā ar vieglo auto, jo augstāka sēdpozīcija. Tātad, visiem vieglajiem var redzēt pāri.
Braucot ceļojumos, augstākai sēdpozīcijai ir priekšrocība. Ja no vieglās ver redzēt tikai žogu, bet no kempera var redzēt tam pāri.
Piebraucot pie lielas autostāvvietas, tiem, kas brauc ar kemperi, ir lielas priekšrocības. Vieglās mašīnas šoferim nav ne jausmas, vai stāvvietā ir brīva vieta un dodās iekšā uz dullo, bet kempera vadītājs no augšas skaisti pārredz visu stāvlaukumu.
Tie, kas ceļo ar vieglo auto, pēc garāka ceļa kāpj ārā izlocīt kājas. Vienalga, vai ārā sniegs, lietus, dubļi vai vējš. Bet tie, kas ceļo ar kemperi, var kaut dejas sarīkot, bet no sava siltā auto var ārā nekāpt.
Pēc garāka ceļa tie, kas ceļo ar vieglo, pie bendzīntanka stāv ārā, vējā un lietū un bariņā saspiedušies grauž sausu maizi, ko nopirkuši benzīntankā. Bet tie, kas ceļo ar kemperi, braukšanas pauzē ēd savā kemperī siltu pirmo, otro, trešo ēdienu, kā restorānā.
Tie, kas ceļo ar vieglo mašīnu un pēkšņi rodas vēlēšanās pēc pamīlēšanās, paliek griboši un nedabūjuši. Tie, kas ceļo ar kemperi, dara to, kad vien grib
Brīvība mazāka, nekā parastam auto? Nepiekrītu. Tur, kur drīkst iebraukt vieglais, tur drīkst arī kemperis zem 3,5 tonnām. Tur, kur drīkst stāvēt vieglais, tur drīkst stāvēt kemperis (ja nav speciālas aizlieguma zīmes).
Uz autobāņa (izņemot dažas vietas Vācijā, kur atceļas 130), ar kemperi, tieši tā pat, kā ar vieglo, var braukt ar maksimālo atļauto ātrumu (PL 140, u.t.t.) - bez problēmām
viencexperc rakstīja: Padomā labi - vai tiešām tas tev vajadzīgs. Lai atmaksātos, jāceļo ķoti bieži. Kur pagadās, tajā nakšņot nevar. Bet kur drīkst, jāmaksā. Un diezgan padaudz.
Kemperus neviens nepērk priekš tam, lai kaut kas atmaksātos. Ceļošana ar kemperi - tas ir viens no dārgākajiem ceļošanas veidiem. Tos pērk, jo tas ir dzīvesveids, brīvība, brauc kur gribi un kad gribi, katru nakti guli SAVĀ gultā, ej savā dušā, ēd kad gribi un ko gribi.