Kārtot: Dilstošā secībā
AGRISSTANEVICS 28.05.2018 18:10

Malači spāņi, izdevies neslikts krosoverītis! Panelis un ierīces viegli saprotamas(jūtama VW elpa - bet forši), vadība un pārskatamība ekselenta. 1,0l motors, bet ņiprs.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 18:22

Furūrisks korejiešu izpildījumā eksterjers un interjers. Piekare uz asfalta nepārliecinoša bet uz grunts pieslēdzot 4x4 ir laba. Bagāžas nodalījums varēja būt nedaudz ietilpīgāks.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 18:32

Atklāti sakot biju gaidījis ko vairāk.... Pietrūkst komforta "odziņas" salonā. Grūta iekāpšana un sēdēšana, īpaši aizmugurē, gara auguma pilsoņiem nerekomendēju.... 180 PS ar 9-pakāpju kārbu = zema dinamika. "Mīksta" piekare.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 18:42

Prom no pilsētnieku krosoveriem! Atpazīstams Mitsubishi rokraksts - vadāmība ļoti konkrēta, salonā paskaļš, salons "old style" bet patīkams, aizmugurē sēdošiem ērti, neliela bagāžnieka telpa pret salīdzinoši lielu auto. Motora attiecība(1,5l benzīns) pret kopējo masu = vāja dinamika.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 19:00

Jā, tas ir BMW! Interjers nepievils pat pašus prasīgākos..... Piekare - ideāla, bagāžas nodalījuma ietilpība OK, dinamika - nav jautājumu, aizmugurē garus cilvēkus lūdzu nesēdināt.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 19:48

Neskatoties uz uzlaboto versiju, tā kā salonā daudz plastmasas paneļu, salons ir paskaļš un priekšējais panelis absolūti minimālisma garā. Sēdpozīcija priekšā ļoti augsta, blakussēdētājam šai versijā pat nebija regulējama, toties bagāžās nodalījums respektējami liels. Varbūt vajadzētu samierināties ar manuālo kārbu, jo 6-pakāpju automāts pārslēdzas ļoti lēni, līdz ar to cena varētu būt atraktīvāka.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 19:53

Laba premium kompaktklases versija. Absolūts know-how. Bet cena.....

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 19:59

Diez vai labāku kupeju iespējams radīt? Šai auto pat ar neierobežotu fantāziju grūti iedomāties, ko vēl varētu papildināt. Top, top, top.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 20:10

Jaunais kaktus saglabājis futūrisko dizainu bet nu jau šķiet daudz pieņemamāku ziemeļniekiem. Šķiet, kompaktklasē liks vienam otram pabīdīties..... optimāla piekare, laba vadītāja sēdpozicija, aizmugurē sēdošie jūtas ērti. Paaugstinātais klīrens dos savu pozitīvo artavu. Ar 3 cilindriem un 130 PS ļoti laba dinamika.

AGRISSTANEVICS 12.11.2018 15:06

No dīlera puses uz testa dienām bija piegādāta Fabia ar 1,0l 110 Zs dzinēju un 7-pakāpju DSG kārbu. Jāsaka atklāti, dzinējs pilnībā atbilst mazās klases auto gan dinamikas gan ekonomijas ziņā, jo šis nav auto ar kuru stundām ilgi traukties pa autobāni ar max ātrumu(tad gan motora resurss beigsies ātri.... Jautājums, vai ir nepieciešama 7-pakāpju pārnesumu kārba? Interjers tai skaitā priekšējais panelis ergonomisks, ērts un patīkami kvalitatīvs. Piekare patīkami optimāla pat uz mūsu "ielāpainajām" ielām. Optimāls auto par saprātīgu cenu.

AGRISSTANEVICS 21.07.2019 12:31

Ar franču auto tāpat kā ar franču sievietēm, vai iepatīkas uzreiz vai nekad( )…. Prieks, ka C5 Aircross ir daļēji novērsuši tās problēmas, kuras bija C3. Ir ievērojami uzlabojusies piekare un braukšana kļuvusi komfortablāka. Priecē salona ergonomika bet dinamiku(1,5Hdi 130 Zs)gribējās nedaudz efektīvāku, īpaši priekš priekšpiedziņas. Eksterjers, kā jau sākumā minēts.... Nesaprotams šķiet R19 riteņi???? Kāpēc????

AGRISSTANEVICS 21.07.2019 12:44

Droši vien VW(arī Latvijā) jādod skaidrojums, kāds "

funktieris" bija radīt šo modeli. Pagājušo gadu testējot T-Roc, it kā viss skaidrs, bet šis ar 1,0 l 115 Zs motoriņu un salīdzinoši īso riteņu bāzi un diezgan uzkrītoši lēto interjera apdari un jau atkal …. R18 riteņi nu galīgi neprasās šim mazulim. Un tas par 28t Eur.

AGRISSTANEVICS 21.07.2019 12:59

Man šķiet radīts neveiksmīgs spāņu tereodors…. Interjerā viegli atpazīstams pagājušais un daļēji patreizējais VW rokraksts, bet tas arī viss. Nospiežot akseleratora pedāli, ir jāpiedomā, ka tiešām zem motora pārsega ir 300 Zs, tas zināmā veidā labi, jo piekare pie lielāka ātruma un mūsu nelīdzenajiem ceļiem uzvedas diezgan neadekvāti. Un atkal tie paši R19 riteņi..... Škiet kāds sācis nopietni lobēt ražotājus pāriet uz vienu izmēru(R19) visiem auto Un par to jāšķiras no 50 tk Euro….

AGRISSTANEVICS 21.07.2019 13:15

Nenoliedzami prieks, ka arī Porsche izšķīries par dalību Gada Auto pasākumā(droši vien aizskāra pagājušā gada Urus iznāciens)! Nenoliedzami ar atjaunoto Porsche Macan viss ir kārtībā(par 100 tk Euro), bet vai apvidus auto ir jābūt ar tādu jaudu(365 Zs) un dinamiku un vai vispār Porsche ir jābūt apvidniekam. Lai mani atvaino Porsche apvidnieku fani, bet man(ļoti ceru, ka ne tikai) Porsche tā ir klasika, 911 utt...

AGRISSTANEVICS 21.07.2019 13:37

Seat džips Seat līmenī. Nekā īpaša bet tai pat laikā pietiekami labs komforts(nedaudz jūtams VW "loģistika" interjerā - tas forši), gana laba dinamika(2,0tsi 190 Zs) priekš 4x4, ērts/plašs salons un tas viss par 27,5 tk Euro.

AGRISSTANEVICS 21.07.2019 14:24

Nu grūti ko iebilst pret MB izvirzītajiem(un realizētajiem) kvalitātes un komforta standartiem. Vēl atmiņā pagājušo gadu testētie CLS un A-klase. Arī tagad testētais GLE ar 2,0TDI un 245 Zs(eleganta dinamika) un 9-pakāpju automātisko pārnesumu kārbu nenoliedzami norādīja - tas MB! Piekare uz mūsu lielceļiem strādā perfekti. Komforts pāri visam - salons īpaši ergonomiski veidots, ļoti ērta un komfortabla sēdēšana aizmugurē(cik tas ir aktuāli apvidus auto?). Un tas viss par 60 tk Euro, hm...

AGRISSTANEVICS 21.07.2019 14:44

Bravo! Jau pagājušo gadu priecēja Golf klases KIA CEED iznāciens. Gan eksterjers gan īpaši interjerā jūtama kvalitāte. Ļoti atsaucīgs (es teiktu sportisks)1,6l 204 Zs dzinējs ar 7-pakāpju automātisko kārbu. Automobilī ir patīkami uzkavēties....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti