Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
viensexperc 07.09.2018 17:43

2005 gada fords 1.6tdi un sarežģīta elektronika? Tu, ko nopietni?

Jebkurā gadījumā es laistu uz šrotu, nu izmaksas tāpat būs vismaz 1000+EUR nav jēgas to veco kasti stumdīt, vēl maksimums 1.5 gadi un tāpat nopūs.

viensexperc 07.09.2018 22:22

Kur ir "fakinais'' tēmas izveidotājs?

Davi bļa, pastāsti, kur tieši brauksi?

Tā itkā Latvija būtu tik milzonīga!? Norādi vismaz fakino reģionu, cik km pa grants ceļu jābrauc - kad un kādēļ!?

P.s.

Vienīgais, kurš šeit kaut, ko saprot ir "650"tais, pārejie muld kaut, kādu huinju par redz saviem "piedzīvojumiem" ar grants ceļu un pilnpiedziņas auto!

Salagas iedziļinietes tēmā vienreiz, nevis tukši pļūtijiet!

Punkts!

viensexperc 07.09.2018 22:29

Pietiekoši

Viena no retajām reizēm, kad varu atļauties, un nemaz neparsi kādēļ

Bet nopietni, veči, tak uzdodiet jautājumu tēmas izveidotājam, nu katram taču ir sava pieredze ar tiem "grants ceļiem" un auto...

viensexperc 07.09.2018 22:53

Lūk tieši tā, bet ar to golfu var arī izbraukt daudzkur!

Viss atkarīgs no nepieciešamības, reģiona/apvidus utt.

Un nesauc visus "Letiņus" par nabagiem, ir cilvēki kuri vienkārši auto piešķir otrzīmīgu lomu.

Katrā ziņā, lai varētu produktīvi turpināt diskusīju ir jāzin, pa kurieni tēmas izveidotājs ir plānosji braukt!!

viensexperc 08.09.2018 0:00

Viens "feiks" uzraksta un visiem jau "stonaks", lūk tas ir līmenis veči, tas ir līmenis

viensexperc 08.09.2018 15:42

Ko nozīmē "viltus" eksperts?

Jūs nopietni veči to iepriekšējo "čalīti" uzskatie par kaut, kādu ekspertu? Ok, dažkārt viņš muld par tēmu un pat ar humoru, un tomēr ~80% no tā visa ir pilnīgas muļķības.

viensexperc 24.09.2018 12:13

Conqueror rakstīja: Nu re mazmotors ar turbo rij vairāk par veco labo V8

Nu Tu arī salīdzināji!

Kaut kāds japāņu krupis, ar arhaisku dzinēju, kā jau 90% japāņu automašinu.

Vienīgais, kas tajā mēslā labs, tā ir piekares izturība proti tiešais konkurens dacia, nekam vairāk tas krāms nav derīgs, kā būvgružus vedāt, vai suni līdz mežam aizvest izdirsties.

viensexperc 24.09.2018 12:24

raimondsm rakstīja: Šite jau bija specializējušies pārveidot CNG uz LPG

www.autogaze.lv/index.php/item/deglava-autocentrs.html

Ieguvums - vairāk vietas balonam un motors labāk piemērots gāzei.

"LPG balons ar 70l tilpumu lieliski ieguļas vecā balona vietā, un to pārklāj oriģinālais Volvo pārsegs, kurš pasargās viņu no netīrumiem un akmeņiem. Reduktors un degvielas maģistrāļu caurules arī neder. Pozitīvais ir tas, ka dabasgāzes automobiļi ir izgatavoti rūpnīcā un viņu dzinēji ( virzuļu grupa, dzinēja galva) ir piemēroti autogāzei. Noslēgumā pārbūvi jāreģistrē CSDD un jābrauc. Mums pārbūvē ir bijuši VW, Volvo, Fiat, Opel un Mercedes automobiļi."

Kas tas par bomžu kantori?

Paskatities "galerija" viņiem pat nav kauna citiem rādīt to savu putru, ko viņi tur uzmeistarojuši, pilnīgi nekādas darba ētikas, pus puse no tiem lūžniem izskataš jau sabrukuši, kāda jega tur vēl lpg likt?

viensexperc 24.09.2018 14:28

Conqueror rakstīja: Te viens meklē ideālo auto pa grants ceļiem - tas ir šis

Nu bet lasām, ko citi raksta!

Cilvēks meklēja auto līdz 6k (ja nemaldos), nafig Tu viņam iesaki kaut. kādu arhaisku subāru, kuru pēc tam nafig nevienam nevarēs pārdot, un kurš viss ticāmāks būs jau aizpuvis pa tiem trīs gadiem pa zeminieku braukājot?

Subārs, kā Subārs max 10 gabalus XV Latvījā pārdos un tie paši pēc gada stāvēs ss.lv ar ~10k nobraukumu un gaidīs savu nākošo neatapīgo īpašnieku

viensexperc 24.09.2018 14:30

VWfans rakstīja: Jā, Mitsubishi Eclipse Cross nav izcilnieks degvielas ekonomijā, bet varbūt to lietu var labot, uzstādot gāzes iekārtu? Ja ar benzīnu braucot, patēriņš ir 9 litri uz 100 km, tad ar autogāzi braucot pietiktu ar 11 litriem uz 100 km ( 6 eiro uz 100 km).

Vai vēl labāk vienkārši nepirt to auto!?

Nesaprotu, kāda jēga krāmēties ar to lūzni?

Cik viņs vispār maksā? Kādi 12K? Tiešām par to summu nav iespējams atrast, ko citu mūsdienīgāku?

viensexperc 24.09.2018 14:33

VWfans rakstīja: Ar Ssang-Yong Rexton pie stūres nebraucu, taču palika tāds patīkams iespaids, ka Rexton ir tikpat labs kā Land Cruiser. Patika iebūvētā TomTom navigācija.

Zini kāds man palicis iespaids par Tevi?

Tas, ka Tu pilnīgi neko nejēdz, vai arī nepārtraukti troļļo šeit!

"Rextons= Kruzaks = patīk iebūvētā navigācija" - Klausies Tu varētu rakstīt pašam AutoBild, neko daudz neatšķiries no "tiem tur".

viensexperc 24.09.2018 15:09

VWfans rakstīja: Maksā, sākot no 25,5 K.

Sākot no 25.5k? Nu tad i nafig viņu vispār testēt un pieminēt kaut, kur?

viensexperc 24.09.2018 18:25

taaneko rakstīja: Es nesaprotu, kā var slavināt auto, kurš bez nenozīmīgām tehniskām ķibelēm spēj nobraukt vien pāris simtu kilometru, vidējās kļūmes atradīsies vēl pirms būsi ticis līdz tūkstotim, un evakuātora telefona nr nāksies lietot biežāk nekā plānveidā mainīt eļļu šim auto. Kā var džinkstēt par kādu izcilību, un sportiskumu ja šai automātiski nav nekādu kaut cik vērā ņemamu sasniegumu nevienā no starptautiski atzītām sporta disciplīnām vai autobūves sasniegumiem.

Tev vispār ir bijis BMW?

Vot šos plānprātiņues es nesaprotu.

Ar 2013 gada 5. sēriju esmu nobraucis virs 80k, bez neviena defekta, kad auto pirku tam noskrējiens bija zem 100k, ko Tu šeit murgo par kaut, kādiem tehniskiem defektiem?

Tur jau tā lieta, ka no šejieniešiem praktiski neviens nebrauc ar pēdējas desmitgades bmw, bet muldēt prot visi, lai gan aiz ta visa slēpjas pavisam, kas cits!

Skaidrs, ka cilvēkam, kurš nekad nav redzējis bāni, vai arī pa to ir vilcies pa labo malējo, nekad neieskaidrosi atsķirību starp vācu trijnieku un visādiem tur mazda, fordiem, hondām utt, tas ir vnk bezcerīgi. Bet pirms dirst, varbūt vajag padomāt, kā ir ar konkrēta viedokļa pamatošanu! Nu ar, ko tad pats brauc?

viensexperc 24.09.2018 18:27

viencexperc rakstīja: Lielākā daļa slavina tāpēc, ka priekšā redz to emblēmu. Slepus aizklātu visu BMW raksturīgo, uzliktu priekšā KIA, FORD vai Citroen zīmi priekšā, tad auto uzreiz nebūtu "ideāli"vadāms, u.tt. Bet kaut kadam mēslam uzliktu zīmi BMW tas uzreiz tas kļūtu lielisks auto. Ta tas ir.

Tak pabrauc ar fordu, mazdu, hondu pa bāni lietus laikā ar 200km/h, jutīsi atsķirību!

Ar kādu auto pats pārvietojies?

viensexperc 24.09.2018 18:32

650 rakstīja: Pēc vispārcilvēciskiem standartiem to x3 nāktos salīdzināt ar xc,q,crv,,cx vai visnaz ar to plaši reklamēto vē60krosskauntrī.Citādi nudien izliekas, ka cilvēks pēc kaitinoši/nogurdinošas testa dienas beidzot vienīgajā normālajā auto iekāpis.Tāds gauži neliels ir tas mierinājums attiecībā pret tiešajiem konkurentiem- tik vien skaidrs, ka jaguāra džips iekšā smird pēc lētuma un ka micubiši līdzīgs 36k vērts izstrādājums izskatās pēc kolhoza un lēkā kā vecs āzis pa ropažu šosejas mūsdienīgo segumu...

Nu nē crv arī ir kaut, kāda miskaste, ok no japosķām viens no labākajiem variantiem, bet nesalīdzināms ar xc60. Bet Piekrītu par konkurentu sarakstu, cilvēki nobrauc visu dienu ar kaut, kādiem plastmasas sūdiem, kuri domāti labākajā gadījumā laužšanai pa pilsētas bruģi (līdzīgi, kā dacia pa grunteni), iekāpj auto, kurš vismaz kaut cik ir taisīts priekš cilvēkiem un tad brīnās, kādēļ šis auto patika labāk.

viensexperc 24.09.2018 18:35

rudens68 rakstīja: Ar bmw nav nācies braukt . Vienmēr nākas dzirdēt ..izcila..... la lla ko jau te rakstīja ...

Un te atceramies blakus topiku par LEAF , cik rakstošie spalvas mestari bija apdziedājuši šo ( un vispār elektro ) klusums , klusums . un vēlraiz klusus . Kā iekāpu tajā leefaa tā visas manas ilūzijas sabruka . Akustiskiskais šoks .

Un kaut kā nelabas aizdomas ,ka ar šiem premium izcilo ,klusumu ,vadāmību .... būs tas pats .

Es nesen teicu ,ka nekad ar premium neav braukts . Tomēr ir braukts . Pirms 10 gadiem kādas 3-4 nedēļas ar lexus IS D kaķi gan vasarā , gan decembrī . Pēc kura pārsēdos ravā .. acīm redzami tas premium neuzrunāja . Cena bija līdzīga

"Ar bmw nav nācies braukt"

Un ar to arī pietiks, tālāk vari nerakstīt savus iedomu sacerējuus, jo kāda tam visam ir jēga? Turklāt, ko Tu vari pateikt par vadāmību? Kā tu to iedomājies testet?

P.s IS D - jā nu tad nu gan Tev mēraukla pareizā.

viensexperc 24.09.2018 18:40

eidis rakstīja: Tikai atšķrība tā, ka Dacia top komplektācijas ir pilnas ielas, X3 neviena. Resp Dacia top komplektācija ir normāls auto par normālu cenu, X3 top komplektācija ir lielisks auto par nenormālu cenu. Ielienot cenu zonā, kuru pircējs ir gatavs maksāt, izlien ārā āža kāja - ar roku skrūvējami logi, krēsli bez sānu atbalstiem, 13" riteņi, etc

Tev ir kādam draugam/paziņam utt, kāds jauns BMW?

Kas tie par murgiem ar tām komplektācijām? Es Tev varu pačukstēt, ka Latvijā 92% jauni pirktie x5/x6 nāk ar adaptīvajām gaisām, nakts redzamību auto bremzēm, masāžas krēsliem utt, tādēl no kurienes Tev tāds uzskats, ka cilvēki pērk plikus x3, speciāli šonedēl apvaicāšos par Latvijā pirktajiem jaunajiem x3 un par aptuvenajām komplektācijām.

viensexperc 24.09.2018 18:55

650 rakstīja: Sāls ir iekš tā, ka "vajag" ieradīt cilvēkā nemieru un likt viņam "domāt" par neatliekamu vajadzību aiznest savus tos 19k uz to Kundaju vai (jo lielākiem lohiem) 35k uz Micubiši, lai ieķert to hlamu ar 11l patēriņu un 12sek ieskrējienu.Tajā pat laikā, ja tiešām "nebūtu kur likt" pēcgarantijas 5er, tas Bmw sen būtu bankrotējis, pie kam kopā ar visiem saviem dīleriem un klientiem.

Jā, bet Micukiem taču arī kaut, kā ir jādzīvo

Nu izstenība, lai jau peŗk, ja godīgi man pilnīgi vienalga.

Stulbi ir tas, ka visādi šadi gudrinieki, sāk muldēt par, to, ka starp šo bmw un kkādu mitsuku, vai ko tur nav atsķirības un, ka bmw vienkārši uzskrūvējis cenu, vai ka šie auto plīst ik pēc 100km, a kurš pašu pieredze? Labākajā gadījumā braukts ar vecu nojātu bmw, vai čoms iegrābies uz tādu un tad sākās tantēm lielais "bazars".

Kas vel ir bēdīgi, tas, ka šie cilvēki pat nesaprot, ka tas VIIS ir bizness kādam, un neviens NEKAD neko nedāvīnās tā pat vien. Par visu ir jāmaksā inženieriem utt, un tagad padomājiet ir mitsuks ar motoru kurš taisīts pirms 100 tūkstošiem gadu, kurš neiet un rij nenormāli, un ir bmw, kuram ir krietni vairāk daudz dažādu dzinēju, kuri piedevām ir jāsabāz daudzos dažādos modeļos + aprīkojums, protams, ka potencionāli šādām auto ir daudz lielāka iespēja uzrauties uz kādu defektu, nekā tam plikajam mitsukam, starpcitu, ko šejienieši vispār saprot ar vārdu aprīkojums? Arī regulējamu amaortizātoru cietību utt., jeb to vai ir el. logi, kruīzs utt lietas?

viensexperc 24.09.2018 18:57

usaexperc rakstīja: Pipec, nu riktīga losīšu cīņa!

Latvijā jaunus BMW gandrīz neviens nevar atļauties, pērk tikai jaunus BMW ar traktormotoriem.

Poršs vismaz aizliedza nabagmotorus likt premuim tačkās.

Ar ko pats brauc? Iemet bildi ar savu niku uzrakstītu uz papīra uz uzliktu uz auto!

viensexperc 24.09.2018 19:12

usaexperc rakstīja: Redzkur ir BMW spēks:

Nevis kautkādos nabagu traktormotoros, ko mūsdienās neizvēlas pat mājsaimnieces.

Tie tev nav kautkādi klasiskie bāzes komplektācijas 2.0D vai 3.0D, ar kuriem brauc 99% jauno un mazlietoto BMW īpašnieki Latvijā.

Jā, jā jā, beidz vienreiz te troļļoties ākst, iemet to foto!

Gribu redzēt, ar ko "Tu" bagātnieks brauc, lai mēs pārējie nabagi varam pasapņot...

viensexperc 25.09.2018 17:31

Motorolers rakstīja: Korekti, ne nekorekti, bet iespaids palika tāds! Izmēros apmēram tāds pats auto, gaitas īpašības līdzīgas. Pie tam salons likās simpātikāks. Tas ka mums auto bieži pērk dēļ bļambas un statusa, tas skaidrs, bet mašīna likās interesanta.

Pa "kurieni" Jūs testējāt to Rextonu? tikai pa šoseju braucāt, vai bija arī vismz kaut, kāda bezceļu trase? Par kruzaku +- viss ir zināms tāds pats, kā pirms 10 gadiem, kā būs ar rextona dzīvotspēju, kas kruzaka gadījumā arī ir vērā ņemams faktors!

Kā būs ar salona paneļu grabēšanu utt., tas pagaidām ir jautājums, ja viss kārtībā tad protams izskatās ok, varbūt nedaudz pāršāvu pār strīpu apvainojot šo auto. Paskatījos foto, izskata ziņā arī vairs nav tas kroplais sangyongs, kāds tas bija agrāk.

viensexperc 10.10.2018 22:53

kasinsh79 rakstīja: Man joprojām dilemma attiecībā par ģimenes auto riepām. Kad to iegādājāmies, vācietis bija uzlicis teju jaunas un ļoti labas Pirelli vasaras riepas. Tā kā braucam ar to auto visai maz (patlaban no iegādes momenta pagāja 4 mēn. un 6tkm nobraukums), pārsvarā - pa pilsētu vai piepilsētu, vasaras riepas varētu derēt vēl kādām 2-3 sezonām. Ko pirkt ziemai?

- jaunu ziemas riepu komplektu (neesmu plānojis neko dārgu, labākajā gadījumā līdz Polijas Debica/Kormoran līmenim, bet visvairāk sliecos par labu Ukrainā ražotajām un netā labām atsauksmēm Premiorri)

- mazlietotu "dārgā gala" ziemas riepu komplektu (ss.com atrodami gan vēl svaiga gada Dunlop, gan Nokian, gan citi)

- jaunu vissezonu riepu komplektu (ar ideju labās vasaras Pirelli pārdot pavasarī)

Ieguvums vissezonas riepām? Nekāda stresa starpsezonā, nekādu izmaksu montāžai u.c.

Lūdzu, viedokļus.

Es personīgi katru sezonu pērku jaunu riepu komplektu, savukārt iepriekšējas sezonas riepas pārdodu. Tiesa viens no paziņām strādā Pirelli Keypoint tādēl arī sanāk ļoti idevīgi.

Jebkurā gadījumā mans uzskats ir tāds, ja tu vari nopirkt jaunu auto, tad Tev ir jāvar nopirkt arī kvalitatīvas ziemas un vasaras riepas, atkarīgs protams cik daudz un kā brauc, bet es personīgi vienu riepu komplektu vairak par divam sezonām neekspluatētu.

viensexperc 28.09.2019 0:20

Nevienam neiesaku šī brenda eļļas - "tectrol".

Paziņam ir neliela taksometru firma, izmantoja tikai šīs eļļas, lielākajai daļai automašīnu parādījās problēmas ziemā, diviem auto aprāva šāles. Nezinu, vai eļļas vaina, bet cik sapratu no paziņas tad šaizes sākušas parādīties tieši tad, kads sākts izmantot šo brendu.

Par cik autoram ir sūda audi ar vecu flinstonmotoru, tad nav atšķirības kādu sūdu tur liet iekšā, tāpat drīz būs kaput

viensexperc 21.09.2021 21:47

Nu fords ir fords...

Ja nav noslēpums cik ieguldiji šo 3 gadu laikā?

Kad auto iegādājies kādā cenu kategorījā starp saviem "brāļiem" tas bija?

Nebija tā, ka lētākais eksemplārs?

Vispār kopumā normāla "ford pieredze" cik esmu dzirdējis daudzi par mistiskajiem gļukiem sūdzas.

viensexperc 21.09.2021 21:49

msh rakstīja:

Zemesgramata rakstīja:

spainis rakstīja: Tev līdzīgi kā msh, šis brauc ar, viņaprāt, autobūves etalonu un ar nezin ko tā mk2 vietā ņemt. Principā nekā neesot.

Tā noteikti nav. MSH brauc ar tabureti un ir iegrūdis tajā tik daudz naudas, un laika, ka pašam kauns to atzīt. Tāpēc cenšas te aizstāvēt mkII kā tik spēj.

Es vienkārši saprotu, ka cenu kategorijā - 2000€ tiešām nekā nav.

Par ko man jākaunas? Es vienīgi varētu kaunēties par pēdējā gada slinkumu golfam kaut ko darīt - jo vajadzētu šo to sametināt un nokrāsot, šo to samainīt, bet pēdējos pāris gadus es pa lielam tikai braucu un neko nedaru, Es neesmu "iegrūdis naudu un laiku" - tāpat kā jebkurai citai manā īpašumā esošai lietai, arī pret mašīnu, ko es taisos lietot, man ir prasības un mērķi - attiecīgi nauda un darbs tiek virzīti šo mērķu sasniegšanai. Lai kaunas tās žīda dvēseles kas mašīnu nopirkušas, skaita katru kapeiku - nē, nevis grāmatvedības nolūkos, bet ieseksošanas nolūkos - un gala rezultātā apdala sevi.

Cik man golfs ir izmaksājis sešu gadu laikā? Nezinu - dažas štukas noteikti - tāpat daudz lētāk par lētāko dacīti, un daudz foršāka braukšana.

Cik pa šiem 6 esi nobraucis?

Kādas varētu būt aptuvenā ieguldītās izmaksas, pāris štukas izklausās neadekvāti daudz...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti