Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Freijers 15.10.2018 14:52

Nu un kur tad liksi tos 80 gudriniek ? Visās vietās, kur kādam var labpatikt iziet bez atstarotāja vai vietējā vietvara nav domājusi par ietvi ?

Jau tā LV ceļi ir saraibināti ar 70 zīmēm, kuras kar visur, kur ienāk prāta, vai kāds hatu ir pie ceļa uzbliezis un liek uzreiz 70, ne kādus tur 80. Ir jābeidz tā ierobežošanas mānija un jādomā saprātīgi, kā piem Austrijā, kur likumiski pa serpentīniem arī uz 100 var braukt - to protams praktiski neviens arī nedara. Bet atstarotāju lietošanu būtu vienreiz jāsāk arī uzraudzīt !

Freijers 16.10.2018 16:35

Pēdējā rindkopa iespārda, labs !

Bet neliels offtopics, ir par apdzīvotām vietām - kāda suņa pēc Rīgā un citās pilsētelēs ir tumšs, kā melnā ....ļā ?

Freijers 01.11.2018 16:09

No čuguna ja ? , kgan pārprast tiešām var.

Freijers 05.11.2018 14:51

Pirmkārt būt uzmanīgam, bet nu tas ir visu laiku. Tie ceļu drošības koeficienti jau rodas tikai, ja bieži tos lieto...LV un Pierīgā jau daudz dažādu šoseju un ceļu un zina tos tikai tie, kas biežāk lieto.

Otrkārt ir jāvēro sev apkārt un tas galvenokārt ir attiecināms uz citiem "satiksmes dalībniekiem" - šoferiem. Ja kāds priekšā raustās, ģorgājās u.c. izceļās, tad tādam ir ar steigu jāiet garām, jo brīnumi tur var būt visādi un parasti arī ir, jo tas, kas paliek aiz muguras Tevi apdraudēt,traucēt vai ietekmēt praktiski nevar.

Trešais būtu tāds, kā atgādinājums, tiem ar jauniem auto un jaudīgām gaismām - tagad tumšais laiks, esiet tik jauki un izslēdziet savas tālās laicīgi - nevis kā te viens la.lv farizejs propogandē pie 150-200 metriem, reāli spiež laukā acis. Tieši tas pats ir ar tiem, kam naktī pakaļā jākarājās, es palaidīšu, bet nevajag sēdēt 8-9 metrus aiz auto, traucē.

Freijers 05.11.2018 14:52

Praktiski visam var piekrist, sevišķi pirmajam teikumam.

Freijers 05.11.2018 16:18

Zelta vārdi, kas diemžēl nedalec visādiem kolektīvistiem, skolotājiem, sēņotājiem un priekšā līdējiem....ir cilvēki, kas vienkārši grib braukt, braukt un izbaudīt, iespējams arī laiku ieekonomēt + vēl kādu ainavu redzēt - un tas viss nav izdarāms braucot čupā, vagonos - un mani nebeidz izbrīnīt tie, kas tā dara, viens otram pie bampera salipuši, kaut ceļš pieļauj arī citu kustību, bet nu katram savs.

Protams gadās jestrāka un tolerantāka braucēju grupa, kur distance un saprātīgs ātrums ir cieņā, jā tāda ir pat patīkami braukt, diemžēl gadās tas reti.

Freijers 05.11.2018 16:23

Casio rakstīja: Latvijā auto tur nekad neliktu, jo šaubas vai tā vispār ir iela vai nenorobežots bedrīšu lāpīšanas izmēģinājuma poligons. Bosnija-Hercogovina, Horvātija, Bulgārija, Grieķija, Itālija - no problem, ja auto garām tev var tikt, neviens nepiesiesies. Bet tā jau cita kultūra - uz ielas "haoss", bet savstarpēja pieklājība. Mans komentārs - offtopic. Jautājums - ja iesi pārsūdzēt, uz kāda panta, noteikuma balstīsies? Protokols ne tā sastādīts? Neviens nekad nav sodīts - statistika no kurienes? PP mutiski teiktajā ir spēks tikai, ja ir tā teiktā ieraksts, lai sacīto pierādītu. Tiesiskās paļāvības princips - ja amatpersona tev teica, ka ir ok, tad ir ok (?). Kur garantija, ka dabūsi viņu kā liecinieku par saviem vārdiem? Vajadzēja prasīt papīru uzrakstīt ar visām dokumenta īpašībām, lai juridisks spēks. Solījums makā nekrīt.

Mums savukārt ir haoss, kad 100 un 1 mk noteikumiem, visādiem mazpisānu saistošajiem noteikumiem, krūmu zīmēm u.c. lietām jāizdabā, lai netaptu par aunu pataisīts, un tas tiešām ir grūti, jo viens teica tā, otram atkal plāksteru plāns jāpilda un raksta šitā. Sīkmanība un burta kalpisms, diemžēl ir RPP īpašības...tas, ka visādi vidusskolu beigušie var ar plāksteriem līmēties un lietas taisīt ir liela kļūda .

P.S. posts tāds novēlots

P.S.2 šī vieta kadu laiku atpakaļ leģendāra bija, kur plānus pildīt.

Freijers 05.11.2018 16:43

Iespējams, tāda ekstra diemžēl nav...un esmu spiests raustīties līdzi citiem.

Freijers 06.11.2018 8:26

Eu nevar būt ne....un kā tieši skatīšanās otram pakaļā to atvieglo ? Skatu jau var arī virs ceļa baudīt, jo tapat vēlams skata diapozonu ik pa 10 pamainīt - tālāk tuvāk,utt.

Freijers 06.11.2018 9:23

Tur jau tā lieta, ka tie vagoni uz 90 nebrauc...labākajā gadījumā uz 85, jo čupā ātrums no pirmā uz leju samazinās, tāpēc visi šie "ja es braucu ar maksimālo atļauto, nevienam nav mani jādzen" ir tukša mazpisāna aizskartā super ego gvelzšana. Par to mitrumu nezinu, tāpat dienišķais simts (ziemenes jau kādu brīdi virsū), tumsā gan nesanāk, sevišķi tuvās pierīgas pļavu šosejās, kur nav jēguši torturārus un veloceļus izbūvēt, var visādi stāvi iznirt....un der piesargāties, optika jau arī nav kā dažam labam.

Freijers 07.11.2018 10:40

Nezinu cik Tu, jau iepriekš par familiaritāti atvainojos, esi manījis tās pakaļējās miglas, bet manā pieredzē tādu gadījumu ir gaužām maz, pats veinreiz pēc miglas joslas aizmirsu izslēgt, neko smagais pasignalizēja - viss ok. Ar tiem vienačiem arī kkā ir aprasts, grūtak ir saprast, bet nu var 95% pieņemt, ka šajā laikā ar moci pa šoseju nebrauc, gabarīts jau parasti deg arī. Mani persnīgi daudz vairāk traucē tālo nepārslēdzēji, jo tas tiešām reāli traucē, protams objektīvi ar nullīti nebraucu un stikls arī savu laiku ir nodzīvojis. Ja redz līkumā/braucot kalnā pretī gaismas - ir tik grūti pārslēgt tās gaismas, nereti jāsignalizē, lai slēdz ārā savus prožekotorus...nu nav tas īsti korekti pret pārējiem, tāpat kā hrenonu karinātāji. Šeit manuprāt ir jārunā par pieklījbas trūkumu uz ceļa vispār, kas ir daudz lielāka problēma par selektīvu (ko viegli kontrolēt un līdz ar to monetizēt) CSN pantu ievērošanu. Piemēram tie paši, atvainojiet kretīni, kas iebrauc aplī, jo es pa otro joslu braucu un uzber gāzi, lai cilvēks netiek no otrās jolas pirmāja un spētu nogriezties - dēļ tādiem, reizēm, ja ir intensīva satiksme un līdz 1/2 apļa jābrauc, es nečakarējos un tā arī nobraucu.

Es nedomāju, ka "dots pret dotu" princips ko labu satiksmes drošībai nesīs, var jau būt, ka kāds apdomāsies...bet būtu autoskolām jāsāk kursantos ieaudzināt kāda braukšanas ētika, prognozēšanas māksla - starp citu savulaik eksāmenos par vilkšanos (10 km/h zem atļautā) deva punktus un pareizi darīja.

Freijers 07.11.2018 14:16

Tur jau tā lieta, ka runa ir par cilvēcību, nevis kam vairāk vai mazāk un ko cienīt - gaismu pirms līkuma var redzēt pat vissūdīgāko, es pirms tā jau pārslēdzos, kādēļ kāds nevar tāpat ...liels jautājums. Bija reiz 3ais golfs, nekādas pārdabīgas gaismas spējas tur neredzēju - audi 80 tās ir pat labākas. Ar optiku vispār ir tā, ka tā reiz ir lieta, kas paliek arviena labāka jaunam auto...kaut vai tas, ka var ar priekšējām miglām, kas labi izgaismo ceļa malas braukt.

Ar sūdīgām (nenoregulētām) gaismām jau kādu brīdi vairs TA nelaiž cauri.

Par to mācīšanu...neko citu, kā vien negatīvu enerģiju citiem un rezultātā beigās arī sev neiegūsi, tāpēc es to nepraktizēju - nav arī laiku vērts tērēt. Kādu pabrīdināt ir cita lieta.

Freijers 08.11.2018 16:04

Ļoti negribētos, ka līdz Jums nonāk maksas slauktuves ..turpat netālu jau viss ir pa maksu.

Vispār var novērot, kā pēc šo "risinājumu" ieviešanas visi auto sagāžās kvartālu/divus tālāk, kam arī pēdējā laika nav nekāda sakara ar centra atbrīvošanu, bet gan brutālu naudas slaukšanu !

Freijers 09.11.2018 12:01

Viens līdzīgs duraks aptuveni pēc Saldus ir manīts, tiesa ne tik reizes kā Tev.

Spiest grīdā pie apdzīšanas (ja tas tiek darīts apzināti - mēdz ari nolohoties) ir ļoti smaga mazvērtības trauma, kura būtu no satiksmes jāizolē. Ir protams fimpeļi, kas apdzen/izlec priekša un velkas arī...

No offence, bet Tu ar saviem 95 km/h esi ātrs priekš vidējā Kurzemes braucēja, mans novērojums no vasaras.

Freijers 09.11.2018 12:06

nu 3-4 auto ir bik ekstrīms, neesmu daudz manījis tādas ģimenes Rīgā - tomēr beigās stipri padārgi iznāk. Bet viss šis idiotisms auto stāvvietu ziņā Rīgā ir manuprāt viens no top iemesliem kādēļ aizvien vairāk dzīvo pierīgas pļavās,privātenēs - protams tur arī dzīv platība ir cita, bet Rīga paliek hipterīgāka, kur pa vienam, pārīšiem dzīvot, kamēr jauni un izklaidēties/tuvu darbam būt.

Vari tikai iedomāties, kād čelendžs ir stāvvietas centrā dzīvojošiem.

Freijers 09.11.2018 14:27

par to par sevis atbildēšanu...ir suga, kas ir izaudzināta/izaugusi ar betona kaklu un māk tikai stiklā un spidometrā skatīties, viss pārējais pilnīgi po..uj, un visas šīs radarizācijas tādus tikai vairo un veicina, jo viņi jau nepārkāpj (vismaz ne monetizējamos CSN pantus), tikai tizli brauc. Tādiem, kas notiek aizmugurē - kādi vēl naher spoguļi - pilnīgi neinteresē, kas sānos ne tik....Kā reiz atkal nesen bija gadījums, kad no teritorijas jāizbrauc, kreiso vajag, protams pirms luksofora viena zoss tā feini priekšā piebraukusi ar teju auto distanci, aizmugurē esošais atstājis labu spraugu, šai mirkšķinu, lai pavelkas uz priekš un es pirms luksofora ārā tieku...tak pilnīgs powers, nemaz savu betona sprandu nepagrozīja. Vienreiz šādai grūtgalvīgai dāmai kāpu laukā zīmju valodā paradīt, lai pirms pārbrauktuves pakustina savu kasti, lai no teritorijas var izbraukt.

Tas pats uz štrāsēm - reti kurš brīdina, par zvēriem, lampām vai da jebko, reti kurš smagais dod zīmi par tīru ceļu apgonam, utt. Tas nav pienākums protams, bet labais tonis gan.

Freijers 20.11.2018 11:01

Bieži pēcka nestrādā, jo nav atgaisots, tādās reizēs gan arī motoram karsti ir.

Par detaļu atgriešanu laba doma, vienīgi visādiem kaktiniekiem tas grūti nākas, jo detaļas papildus bonuss dzelžos sanāk !

Freijers 28.11.2018 8:34

Z koridors ir vajadzīgs kā ēst, jo Rīgas Z daļas iedzīvotājiem nav alternatīvu Vantiniekam un Akmenītim, par tiem, kas no A1/A2 uz Kurzemes ceļiem vēlas nokļūt pat nerunāšu. Tikai tad, kad ir šādi pilsētas apvedceļi, var atļauties gvelzt par kādu teorētisku centra iebraukšanas maksu.

Šķiet, ka tas ir sakritis arī ar pirmā sniega bardaku Rīgā/Pierīgā...kuru reti kāds opertīvi vispār tīra !!!

Freijers 28.11.2018 10:37

v perjod Imantas Zoļika slavenais savienojums - pudeles kakls jau arī ikdienā ir gana sastrēdzis, savukārt Ulmanītis lēnām kustās jau pēc Spices no rīta, + vēl salinieka mūžīgais remonts ar visiem izrietošajiem jaukumiem

Freijers 28.11.2018 13:15

Ja būvē papildus tiltu, bez piekļuves šosejām...kāds šobrīd ir Dienvidnieks, tad jēga tam ir tikai uz 1/2...

Freijers 28.11.2018 16:51

Šitais strādā tikai tādā gadījumā, ja maršruts ir centrs <--> mājas, moš vēl stokmanā pienu paņemt. Tikko kā jānokļūst vēl kkur un sākās pārsēšanās, salāgošanās, kkas jāstiepj, utt. neviens neies to gemoroju paciest, kas vēl arī maksā starp citu. Vilciens starp citu ir vienīgais lētais un ātrais sabtrans Rīgā...viss pārējais ir dārgi, sūd... un lēni.

Iedomājies, ja jānokļūst no Mangaļiem Imantā vai arī no Boldžas Purvciemā...no sirds žēl, ja sadomās to ar sabiedrisko - veselu romānu pa to laiku izlasīt varēs !

Freijers 29.11.2018 12:11

Zini, ir cilvēki, kam netīk katru minūti blociņā pierakstīt + korķos jau sēž tie paši pārbāztie busi/tramvaji un troļi - domāju, ka sēdēt štoperī savā auto ir patīkamāk nekā siļķu mucā.

Freijers 30.11.2018 12:07

Normāli pie AT algām un cenām vinjete 0.5EUR...vietējie dīrātāji jau tik pieticīgi nebūtu, kā nekā luxus ceļi un pat sū... žūrmala divīti plēš ("preventīvā" pēc apmaksā gan 50ku). Šādas lietas vajag biežāk celt gaismā, lai dažādu ranku un līmeņu pufaiku spraudējiem un slaucējiem nebūtu viegli kārtējo klaušu iePRārot sabiedrībai !

Freijers 30.11.2018 15:50

Tas ir baigais trūkums wazei...sūta pa defaulto ceļu, bet pats pēc pieredzes vari jau pateikt, ka tur būs štoperis laikā kad ieradīsies - manā gadījumā Granīta/Krustpils krustojums. Tās sarkanās līnijas reāli parādās tikai tad, kad esi jau tur kārtīgi iekšā. Vajadzētu džekiem kādu AI aģentu pielikt klāt, lai pēc dienas stundām uzmet +/- prognozīti un pieliek klāt maršrutam.

Vēl wazei ir reāli lēna reakcija, kas nepazīstamās ielās traucē + to nevajag izmantot, kad pa laukiem brauc - reāli ir bijušas reizes kad rāda vai nu ka mežam/pļavai brauc cauri, kaut patiesībā tur ir kādas tur kategorijas (lauku) ceļš.

Freijers 06.12.2018 10:23

Kā kuram servim - standarta atbilde - Jūs atvediet, mēs tad paskatīsimies. Parasti ir tuvākajās dienās. Pie labiem maisteriem var nedēļa būt, bet tur parasti izcenojumi arī zemāki (nav štats jābaro un rēķini jāizraksta)

Ar detaļām ir tā - ka var paši dabūt gandrīz vienmēr, jautājums ir vai uz tā nevārās. Ja vārās maz vai nemaz, tad tad gadāt pašam neatmaksājās (to var daudzos veikalos mūsdienās pēc kataloga darīt pats). Pieminētais gross nav no lētākajiem (pēc viņu kataloga spriežot), toties strādā arī svētdienās, kas ir baigais bonuss mūsdienās.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti