Neticās ka neatkarīgi no gada....tādas nodevas, kgna, kādēļ lai kāds vestu teju 20 gadīgu X5 uz Igauniju....teju 2 gadi atpakaļ man viens igaunis nopirka sievas veco Honda CRV, dikti priecīgs bij.
Lv jau arī plačinikiem neiet spoži.
Neticās ka neatkarīgi no gada....tādas nodevas, kgna, kādēļ lai kāds vestu teju 20 gadīgu X5 uz Igauniju....teju 2 gadi atpakaļ man viens igaunis nopirka sievas veco Honda CRV, dikti priecīgs bij.
Lv jau arī plačinikiem neiet spoži.
imzz rakstīja: "Un pati galvenā lieta - tas ka auto nevar piedalīties ceļu satiksmē vēl nenozīmē, ka to kāds neizmanto kā piemājas "traktoru" ..."
Te ir tāds kā atspēkojums, ka ES jau nekonfiscēs un nenodos lūžņos jūsu auto, bet daudz kas no pārējā ir taisnība: cita starpā, vēlas novērst ES auto nelikumīgu eksportu, respektīvi jūsu auto tiek uzskatīts par vērtīgu lūžņu resursu un vienlaicīgi ir potenciāls dabas piesārņotājs, tāpēc ES vēlas turēt uzskaitē jūsu auto visā tā dzīves garumā. Ir ideja ieviest auto "aprites pases": “Šī ir aprites pase, kas attiecas uz aprites ekonomiku. Mērķis ir nodrošināt transportlīdzekļa izejvielu apriti: lai mēs tās izmantotu atkārtoti un veiktu labāku darbu to pārstrādē, ”viņš piebilda.
Kā aprakstīts 13. pantā, transportlīdzekļa aprites pase būs “digitāls rīks, ko izmantos, lai uzlabotu informācijas sniegšanu par drošu transportlīdzekļa daļu un sastāvdaļu noņemšanu un nomaiņu tādā veidā, kas atbilst citiem jau esošajiem digitālās informācijas rīkiem un platformām vai turpina attīstīties automobiļu nozarē”.
citāti no:
europeannewsroom.com/eu-not-working-on-law-to-seize-and-scrap-cars/
Nu visas zemes elektrifikācijai un sekojošam komunismam vajag daudz krāsainā metāla - tad nu sāk laizīties gar veciem lūžņiem.
Vairākas reizes gan pie t/c vai vienkārši stāvvietās Rīgā, Pierīgā un citur vēl redzu sekojošu ainu - iekāpj cilvēks auto, tūlīt prom brauks, bet huju, sāk kko dročīt un nekustas, it kā jau sīkums, bet stulbi - man kka liekas nesaprotami ko var pisties desmit un vairāk minūtes stāvvietā (šad tad vēl līdzīgi cipiņi, par laimi gan maz, arī DUSos līdzīgi izpildās)….
Padomu laikos bija druku citādāk - ar veķerāna kartiņu rindai pa priekšu un čekistiem specveikali, kā arī viņu klientiem (stukačiem) ceļojumi un labumi, pārējiem zaļais sovoka minimums ar lētiem sūdīgiem pakalpojumiem un dārgām sūdīgām precēm un pārtiku.
Tas par ko runā bradypus ir "iekļaujošā" sabiedrība, kurā gan nekā iekļaujoša nav vien labumu pārlikšana no vieniem (tiem, kas tos radījuši) uz citiem (kas vēlas patērēt un tajā brīdi ir noderīgi mainstrīmam).
Šajā video gan neko tādu neredzu, drīzāk viens āmurs citam logu dauza un kko kreviski bļaustās.
Es nezinot situāciju esmu vienmēr rezervēts pret šiem "aculiecinieku" video un tādēļ esmu kategoriski pret jebkādām "tautas tiesas" formām, kur nu vēl vairāk sodīšanu pēc kkādiem iesūtītiem video, kas uzņemti ar kaut kādam nekalibrētām un sertificētām ierīcēm.
Bradypus rakstīja: Vēl viens stambulists. Tam nav NEKĀDA sakara tostesteronu. Ierkasti googlē "karen" un ieraudzīsi, ka tostesteronu šādai uzvedībai nu nekādi nevajag.
Angliski ir termins "entitled". Nezinu kā pateikt latviski. Tas arī ir viss, ko vajag, lai šādi uzvestos.
Entitled ir tas pats kas krieviski "mņe položeno" jeb pienākās.
Par tiem sērijas Nr, nesaki vis, aķim ta nekāda starpība, bet blokam, kas to regulē/uzlādi, utt. ,kāds mēdz būt vēl pat visādos pavecākos prēmijumos, par jaunākiem auto nerunājot, gan varētu nebūt gluži vienalga.
Īsti negribas piekrist visos gadījumos, citreiz ir kā saki, bet praksē visriebīgāk smirds tāds viegli zils dūms - eļļas braucēji- tādiem smirdinātājiem gan nav ilgs mūžs, bet tomēr. Arī coal runneri dīzeļi smird....
ezis71 rakstīja: Sveiki!Vakar sanāca īsu brīdi pabraukt aiz Mercedes Sprinter,šausmīga smirdoņa nāca no viņa izputēja,ne pēc benzīna ne dīzeļa,drīzāk atcetona.Tad es atcerējos kur es saskāros ar šādu smaku,tas bija dažus gadus atpakaļ, uz Graudu ielas,tad man pa priekšu brauca Vito.Tikai toreiz man nebija kur sprukt uz sanāca aiz viņa kādas 10 minūtes pasēdēt,toreiz riktīgi saindējos ar viņa atgāzēm.
Priekš šiem smerdeļiem ir recirkulācijas poga. Bet vislabāk, ja protams iespējams ir tādiem garām paiet, daudzi arī uz šosejas smird tā ka vemt gribās.
Par to vai vajag ar baltiem/melniem dūmiem vispār braukt jau ir cita tēma, citām iestādēm.
Tur jau pamatdarbībai - picu vadāšanai vajag instrumentu - auto un apliecību....
Šodien ceļi ir kādi tie ir, bet interesnatākais, kas dara bīstamību uz ceļa....ne jau ātrums, jo visi pa šosejām ~80, pilsētā uz 45-50 stūrē, bet no Ogres līdz Rīgai bija 3 (!) pipeles, kam vajag purna galā pārkārtoties, kādam vēl ielīst - jop tvaju maķ, ir netīrs un slidens ceļš - tā jau tie negadījumi rodas....noteikti līdēji, tāpat kā bazūnētāji šeit un ne tikai, svētā ātruma piekritēji un selektīvi CSN pantu striktie ievērotāji....
tikai vēl neizstiepies no paštaisnuma, krapsis konfektīti iedos....
Man šodien ir aktuāli ledainie ceļi - maukas tādi uzturētāji - nekas nav ne kaisīts, ne tīrīts, viss slīd (konkrēti par A6, bet līdzīgi gan jau citur), dižā pilsēta (msg vārdiem) šoreiz pozitīvi izceļas - ir ceļš apstrādāts, nekādu ledu nemanīju! Vēl pēc šā kādam noteikti nebūs kauna dirsties un prasīt šādas un tādas riepu prasības autovadītājiem un aicināt “braukt atbilstoši” ceļa apstākļiem….nav šajā ziemā pirmā reize ar ledu uz “valsts galvenajiem” auto ceļiem, bez nekādiem par dabiskiem laika apstākļiem - kad nozīme ka kāda resna dirsa siltā krēslā sen nav spērienu dabūjusi
Viss sākas ar lampu sjomiem, jeb štekeriem - vai tur nav zaļais vai korozija kā dažim lētākiem auto iemeties, tālāk jau slavenās vadu locījuma vietas. Ja nu vēl nav, tad var tālāk ārdīties...
core rakstīja: Un tiem Vācijas ierobežojumiem pretī varu likt to, ka uz pat visādiem lauku ceļiem ir 100km/h, bet uz tādiem kā Ķekavas apvedceļš ļoti bieži vispār nav limita. Bet te nez kāpēc daži "gudrīši" redz tikai vienu pusi.
Redz, ko tajā brīdi vajag, lai uzsvērtu argumentu. Tādiem arī lieki stāstīt, ka CSN nesastāv no viena atļautā ātruma, un "atļautā ātruma" apustuļi nereti ir tie, kas tos citus CSN pantus pārkāpj (ceļa došana, virzienrādītāji, sarkanā gaisma, utt., utjpr.) naski, jo naski
ko tu tur dirs ?! Kāds vēl vizuāli, ko vizuāli zem sniega konstatēsi, ka ir ledus Vai vizuāli kādā piķa melnā ceļu posmā konstatēsi, ka ir melnais ledus ?
Tikai un vienīgi, ja nevienam tas netraucē un nemulsina maigi piebremzēt un tad jau redz slēdzas ABS vai nē. tieši tas pats ar pretbuksi (tā gan mazāk ko izsaka).
Jautajums pašam jau to, faktiski visām auto braucēju organizācijām - kas pārstāv auto vadītājus un to intereses (bez visādiem padebīliem upjiem uj tamlīdzīgiem kontrol frīkiem) visās tajās domnīcās, drošības padomēs, utt. Citādi tur var visādi vello propogandoni, kā tas jonovs un citi dīvainīši piemēram muldēt, bet ļoti plašas grupas - auto braucēju intereses neviens nepārstāv. Mana balss iniciatīva ir laba lieta, bet pret šo cūcību kārtīga protesta akcija prasītos. Un arī tas, lai visos formātos kur kaut tikai tiek “pasviestas” idejas par kārtējām represijām/apgrūtinājumiem pret šoferiem ir arī auto vadītāju organizācijas !
Vienam no auto nav auto gaismas, šad tad sanāk aizmirst ieslēgt tuvos dienas laika, un ko tur domājies reiz CP spilgti atgādināja (pamidžināja), lai ieslēdzu - protams darīts. Bet tas, ka neceļ no trases bezgaismu braukoņas, tas gan ir slikti - laikam kādam liekas, ka ar robotizēto sodu ēras sākumu CP vairs nav nekādas jēgas un viss tik ir jāiegulda dažādos kases aparātos (kamerās, dronos, utt.).....es teiktu, kamēr nav nodrošināts normāls, ceļu drošībai atbilstošs t.s. policing - policijas klātbūtne jebkādas radarizācijas prožekti ir jātur uz bremzes !!!!
Ziema ziema, protam jābrauc uzmanīgi, bet tie velkoņi reāli ZB - viņdien no Ciemupes uz Ogri braucu, viens buss reāli tā arī kruizē uz saviem 60 pēc apdzīvotas beigas beigām, ne uz gaismām ne citiem signāliem nereāģē, arī īsti droši apdzīt nesanāk...
Kā Ogrē tiku garām, skatos - protams telefonu spaida un pļūtī trubā - pats noteikti ūber apznīgais pilsonis sev šķita, kas lēnām, kā tagad visos stūros propogandē, brauca ziemas apstākļos.
Iemetu pārdodām, kad kārtējā diršana sāksies, kur kāds vilzcies "apzinīgi" uz -20 būs
Neviens jau neliedz dalīties ar padomiem, kā “pareizi/mācēt atrast”, es jau pēc atsauksmēm un ģeogrāfiskā tuvuma, ja iespējams, sliecos vadīties meklējot meistarus. Fēleri jau izgaismojas sadarbojoties. Pēc vispārējas ainas šaubos, ka Kurzemē/Liepājā/Vpili ir kādi auto remonta guru, iespējams kļūdos.
Loģiska doma, nelaime ir tajā, ja pats to nedera, neviens cits negrib pippelēties ar tiem kompjiem, vadu žgutiem un devējiem, kur nu vēl interpretēt saņemto informāciju - viss iziet uz apjomu un ievākto piķi, kur "maisteriem" (t.i., tiem kas vienatē/divatā strādā) ir ierēķināta dienas norma uz trīs ciipariem, kur pirmais nav vieninieks, vai pavisam tuvu 2kam. Līdz ar ko notiek skrūvēšana un fantazēšana nevis problēmu risināšana, diemžēl arī tie, kas nesen nromāli vēl varēja problēmas risināt degradē uz apjomu un (ne)kvalitāti.
P.S. Interesanti, ka motora vadības blokus var iemest 1.9tdi no dāžādām mašīnām - fofāgeniem uz audi un otrādāk, protams pieņemu, ka motora kodi bija vieni un tie paši. Šaubos vai uz VAG V6 - 2.5tdi miskastēm vai 3.0tdi tādi triki strādā (varbūt, ja ir manuālās kārbas, kas abiem, sevišķi pēdējam, jau ir retums)
Tādu, lietosim tevu terminu "diagnostu" ir gaužām maz, viens ir pazīstams, Rigā darbojās. Vairums ir pliki skrūvētāji, kas nemīl/neprot/negrib arī pinķerīgākas problēmas novērst. Kvalitatīva diagnostika ir izzudusi arī lielākos servisos ar visai dārgām stundas likmēm, nerunājot par garāžas Koļām, vieni vienīgi griezēji un skrūvētāji...
msh rakstīja: Normāliem diagnosticētājiem? Vai tomēr kaut kādiem ķepļepiniem? Normāli diagnosticētāji izmanto datoru, nevis glabā čupu ar devējiem.
Tavai zināšanai, ir problēmas, kas neizmet datora kļūdu - pēc kā vadās vairums remontētāji, pēc prakses reti kurš māk/vēlas diagnosticēt pēc reāllaika datiem/diagrammām ko redz uz atsevišķām programmām. Ja neglabā čupu ar devējiem (tas gn vairumā uz dīzeļu motoriem attiecas), tad var sākt tos mainīt uz klienta rēķina....jo katrs kļūdas kods automātiski nenoved pie viena mezgla/devēja/sensora, kas ir jāmaina.
VecsAudi2003 rakstīja:
650 rakstīja: Nu jajā, "serviss" mums var tikai Tad, kad pats Klients tam to risinājumu iebāž mutē (kabatā,d/ā,un tā..).
Vecam beznīna motoram noteikti ka ir kāds temperatūras devējs vai tukšgaitas apgriezienu regulators un/vai kāda pat lambdazonde.Ja kāds tas suuds ir pus/noklājies, tad kļūdas var neuzrādīt.Ja tu darbini aukstu motoru pie +8, bet pusnoklātais termodevējs tur "iestrēdzis" uz +40, nu tad diezin vai tas korekti pieleks.Kompresija arī tur drošvien ir pašā savā jaunības spēku pilnbriedā.
650 kungs trāpija mērķī. Sniedzu atsauksmi varbūt kādam noderēs - beigās tika nomainīts temperaturas sensors - 5 eur izmaksas detaļai. Darbs un meklēšana, protams ar gandrīz trīs cipariem. Temperatūras sensors noklājies uz gandrīz 90 tādēļ vienmēr tiek laists iekšā "silta dzinēja" maisījums. Tas izskaidro arī to, kāpēc puslīdz siltam dzinējam nebija startēšanās problēmu gandrīz nekad.
Iteikums citiem vecu auto leitotājiem - labāk samaksāt vairāk servisam, lai iztaisa sākotnēju pārbaudi un uzmest vispirms virsū lētākās detaļas.
Normāliem vecu VAGu un ne tikai diagnosticētājiem ir ejošu/strādājošu sensoru/devēju/mezglu komplekti, kurus tad arī šādās situācijās testē....sūdīgi kantori testē par klienta līdzekļiem mainot visu pēc kārtas nost....
Manuprāt no diskusijas par kredītiem var droši "izslēgt" toas, kas mantojuši īpašumā dzīvokli/privatizējuši to vēl jo vairāk, ja tādi īpašumi ir vairāki. Jo būsim godīgi, tādi cilvēki ir savus 20/30/40 K eiro priekšā tiem, kam jāsāk no 0. Pašiem ir minimāls hipo, mājā kurā iekšā ir sagājuši vēl 2x tādi hipo no pašu līdzekļiem - ja pirktu gatavu ar atslēgām, gan jau ka savi 200 K būtu aizgājuši kā minimums, kas principā +/- ir summa tiem, kas negrib čakarēties un pieklājīgā attālumā no darba vēlas nopikrt māju vai adekvāta lieluma (vismaz 3 istabas, jeb kā ārzemēs teiktu 2 guļamistabu dzīvoklis) dzīvokli. Ar mājām ir labāk tā, ka tur ir kādā dzīves telpa un faktiski tā tādām 3/4 bērnu ģimenēm ir vienīgā opcija. Vot līzingiem gan pagaidām neredzu jēgu, vecās mizas tomēr ar visiem remontiem tomēr sanāk lētāk.
Bradypus rakstīja: Ar "piebraukt" bija domāts apstāties - kaut tik daudz, lai kaut ko pievestu. Un kādēļ citur? Kādēļ pie mājas nevarētu būt stāvvieta iedzīvotājiem, nevis tranzīta maģistrāle viesstrādnieku ērtībām?
Bet vispār jau runa bija par konceptu. Nav ko čīkstēt par situāciju, kurā maksājot nomas maksu par dzīvesvietai pieguļošu teritoriju, par šo nomas maksu ir atļauts tikai pārvietoties ar kājām. Piebraukšana ar auto un stāavieta ir atsevišķi maksas pakalpojumi - valsts varas līmenī leģitimizēta pieeja.
Skoliņa tagad rokā un arī citos pagalmos var gaidīt jevroparkus un visus citus šakāļus, veikalu rūpals laikam vairs nerullē (vismaz pazuduši no daudzām vietām "stāvvietu apsaimniekotāji") Ka tikai drīz dzīvoklis nekļūst par virtuālu NI, jo viss pārējais ir "kopīpašums", kur šiverēt var tie, kam to pieļauj......