Ir, ir vēl auto, kuriem spidometra sensors saņem signālu ar mehānisku pievadu no kārbas, nevis caur ABS sensoriem.
Tikai sadabūt vietā tādu pašu nesanāca.
Toties ir garāks 5. robs. Motors tāpat pavelk un daudz klusāka braukšana atļautajos ātrumos.
Ir, ir vēl auto, kuriem spidometra sensors saņem signālu ar mehānisku pievadu no kārbas, nevis caur ABS sensoriem.
Tikai sadabūt vietā tādu pašu nesanāca.
Toties ir garāks 5. robs. Motors tāpat pavelk un daudz klusāka braukšana atļautajos ātrumos.
Bingo!
Kopš kārbas maiņas tiešām clio man vairs nav spidometra. Ir GPS. Tahometrs un visi citi reāllaika rādījumi caur obd2.
Vnk šoreiz uz tukšā, pierastā ceļa aizsapņojos.
Vedīšu uz šrotu šo auto gada beigās, jo nav kruīza...
Vienkājas slaukšanas mehānisms strādā bezkaislīgi : pie Spāres tiku beidzot pagodināts ar 4 naudas soda vienībām.
Secinājums: Tāpēc automobilī ir jābūt kruīzam! Kaut vai kā vienīgajai ekstrai.
Labi , ka vēl nav paaugstināta soda vienības cena, atliek šādi ironizēt.
Pag, tad jau ierakstītās kļūdas precīzi, caur kādu appu nevari apskatīties un nodzēst?
Tām zondēm kļūda var būt arī vnk uz apsildi, ne tikai uz "slow motion".
Par ELM. Piemēram, reņiem prasās elm ar V1.5 un PIC18F25K80, tad esmu sūtījis gan konnwei kw902 par 14,21 gan caratdiagstore new 2022 mini par 5,42 un abi strādā vienlīdz labi, t.i ne vienmēr jāizvēlas dārgākais.
Tātad darbojas. Hmm, ja otrā zonde pati ir pareizā un jauna, un uzsilusi, tad viņai randomā high, low uzrādīt (t.i varbūt pat kopējot pirmās zondes rādījumus) gan nevajadzētu visu laiku (pie labas kata darbības). Tikai kāpēc kļūda ir tagad tikai? Interesanti. Vadības blokam nepatīk pašas zondes jeb tomēr kats?
Prieks, ka varēji tik veikli vispār izskrūvēt zondes. Otrās gan laikam vieglāk.
Varbūt vispirms vari kaut caur torque programmu pavērot, vai vispār ir un kādi tad reālā laikā ir tie zondu rādījumi?
Normāli ir, ka uzberot, otrā zonde uzrāda bagātu 0,8 maisījumu, bet braucot vienmērīgi nabadzīgu 0,2 (piemēram) . Tādējādi var saprast vai katalizātori darbojas.
Nu ko lai saka - gluži tāpat kā tikt pieķertam 0,8 mm gadījumā - nav tātad nemaz vienmēr tik obligāti, ja reiz brauc ar pārliecību!
Kas notiek?
Nekas tāds nenotiek - stāv pie ķēdes sētmalā pa ziemu!
Man ir mitsu ar mazo 10 kWh litija titanāta aķi un tam nav siltumsūkņa.
Sliktākais no ziemas brīvdienām - sažuvis pusass blīvslēgs gadījās un vasaras riepas sasprēgāja. Nepērciet roadstone!
Palaišanas aķis uz ziemu tiek noņemts, savukārt jaudas aķis pa ziemu uzlādes līmeni zaudē maz, pat mazāk nekā kādā ilgākā vasaras pauzē.
Labs jautājums.
Tāda dīvaina ir gan šī piezīme. It kā nepietiktu ar bremžu spēka cipariem. Ja tāda būtu vienmēr, kad laba rocene, tad būtu saprotams. Tomēr nav bieži. Vai tā norāda, ka ir tuvu efektivitātes robežas vai balansa problēmai?
Lai ex neslinko, lai ņem tik nost durvju apšuvumu un tīra vai labāk jau nomaina mikroslēdzi.
Tik pārbaudīt vēlams iepriekš vai tik bagāžniekā (aizvērtā) nespīd gaisma, ja spīd, tad vispirms jāskrūvē nost mehānisms, jātīra pienākošo vadu kontakti, u.tml.
Vai tik tā izsaukuma zīme nebrīdināja prasti par gaisa temperatūru (ledus iespējamība)? Parasti gan pie +3.
Cik tad rādīja tajā brīdī?
Basinieka spoles pretestību izmērīji, t.i. vai nav lokanais vads uz spoli pušu?
Vajag, piemēram, obd2 bluetooth adapteri ar PIC18F25K80 mikreni, caratdiagstore alī maksās 5,42 lētākais.
Šeit "gūgldraivā", var dabūt reāli strādājošus qpyren3 u.c. rīkus reņa diagnostikai ar telefonu:
Nu kad sāks tik vairs dažkārt pielekt, nāc atkal!
Immo un signalizācija dažkārt ar spēj jokus dzīt, pārbaudīji?
Mežcūka saskaņoto neparaksta?
Esi Rīdzinieks, vai?
Avocar, Ropaži, Jānis.
savam renault clio profilakses pēc aplūkojot logu mehānisma un pagrieziena sviru kontaktvirsmu stāvokli, sanāca, ka nebiju korekti saspraudis atpakaļ vienu kontaktštekeri. Tobrīd logu meh strādāja pilnīgi nesaprotami neloģiski un apstājās ne apakšā. Jaucu vēlreiz un sapratu beigās, kā pareizi savienot to spraudni. Bet nu diezvai vw būs izmantojis tikpat sīku to mezglu.
Var jau būt, ka kāda degkamera fundamentāli nokvēpusi un sprauslas elektroniski labas, bet vairs nesmidzina vienmērīgi uz visām pusēm( uzgaļi maināmi?).
Ticamāk jau, ka tomēr eļļas gredzeni ieēdušies kādā cilindrā. Vai arī nodilums jau vērā ņemams.
Varbūt vērts izskrūvēt kvēlsveces un apskatīt degkameras ar endoskopu vai u.tml.
Ha, zobenes maiņu iesaku tomēr pašam izmēģināt! Otrajā reizē tā ir jau tīrā izklaide, salīdzinot ar sliekšņa metināšanu! Tad varēsi pavīpsnāt par servisu peļņas kāri un citu teiktajam : zobsiksnu nekad pats!
Šonakt Rīgas debesīs dabas spēku pirotehnikas šovs.
Iesaku pat šogad vairs salūtus nerīkot, naudiņu ieskaitīt jumtu remontam.
Pretī pa platu, līdzenu, nesen remontētu ielu brauc auto. Tikko pēc negaisa izbraucot pilsētas ielās no uzpildes stacijas, kāda veca pelēka mersedesa vadītājam(vai nevadītājam) tīri jautrs prāts.
Tiek izpildīts riepu uzsildīšanas tests vai manevrs ar drifta mēģinājumu. Nu neko, padomāju ja jau reiz šitas iztaisnojās, nomierinājās, nav neko nīstama (bīstama) situācija.
Redzu luksoforā pašu sarkano, tāpēc sāku vien ripināt neitrālajā.
Brīdī kad mersis jau ir manā eksistences zonā, ar auto atkal tiek apzināti izspolēts, kas izraisa šoreiz jau ne visai kontrolētu mētāšanos pa kreisi, pa labi ar pieaugošu amplitūdu, sagriezās tieši man priekšā jau manā joslā, paspēja aiziet ar purnu uz pretējo malu, pakaļa jau pavisam aizgriezās braukšanas virzienā.
Faktiski paspēju vien saprast, ka neko jau nav jēga darīt, nav vērts bremzēt, vai raut apmalē. Paātrināties nevarēju, jo robs nebija ieslēgts. Toties paspēju nodomāt, cik labi, ka es viens, cik labi, ka šo auto tāpat man drīz jau plāns būtu norakstīt...
Pietrūka nedaudz, vien tik cik pavirzījos uz labo pusi.
Skats uz aizmuguri, mersis slīd ar pakaļgalu uz priekšu, apstājas jau ar kreisās puses riteņiem apmalē bez bortakmeņa. Ok, izskatās, bez bojājumiem palika stāvam, man zaļais, braucu vien steigšus tālāk, man uz darbu.Te vēlāk rodas tomēr jautājums, varianti, ko man vajadzēja darīt?
Zvans policijai?
Ja nu tomēr bija "dzērājs"?
Par atbilstošu summu var gan pārdot.
Piemēram, pavasarī pārdevu 00' gada golf4 2.0 benz/gāze . Paņēma pārpircējs otrajā slud. dienā. Tam interesēja tikai motora un kārbas stāvoklis, kā arī laba vēsture CSDD. Pielaboja caurumus spārnos, piekrāsoja rūsiņu un nedēļas laikā pārdeva jau nākamajam īpašn. par 1,5k. Pārpircējs gribēja arī pirkt 07' clio, bet es izlēmu pats vēl braukāt.
Tavam ir pat divi Egr vārsti. Bi-turbo esot bijis atsaukums par Egr caurules plīsumu.
Ja jau ir kļūda, tad iespējams, ka dzinējs strādā avārijas režīmā. Vispirms jāapstrādā defekti tad tik varbūt izlīdīs īstā problēma...
Info meklēt vari arī drive2.ru lapās.
Ok., Piedalos, nu vismaz izlozē.
Motivācija: Hyundai Ioniq 6 un vēl tas, ka man šie testi liekas nevajadzīgi Latvijā. Tādējādi sev pierādīt pretējo...
Nu nē. Par maz tās 2h. Uz visu nakti gan derētu. 8. vai 9.
Mehs pat vēl neatrada vainu?
Ja būtu drastiski par maz gaisa(starpdzesētāja caurules vietā?), nebūtu arī jaudas. Tad jau par daudz degvielas! Eļļu gadījumā nepiesūc, nededzina?