Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Volx 22.11.2018 19:54

Labdien, forumnieki! Gribēju jums pastāstīt par korejiešu patiesu ekspluatāciju. Šeit pat forumos lasu - paņēmu pie 100 tk., iet jau 300 tk., saplīsa pie 150tk utt. utml. Atsauksmes galvenokārt no lietoto auto pircējiem ar miglainu auto vēsturi. Atiecīgi mēs pēc šādiem stāstiem nevaram īsti konstatēt dotā modeļa patieso izturību, raksturīgās problēmas utml.

Tāpēc nolēmu pastāstīt par savu CEED, kas ir pats pirmais modelis(2007) šajā diezgan populārajā Korejas autobūves segmentā.

Tātad, auto(1.6, benzīns, AT) pirkts no salona ar 100-200km nobraukumu(demo auto) sievas ikdienas vajadzībām(galvenokārt pa Rīgu). Garantijas laiks liels(7 gadi) un es nemaz īpaši neiedziļinājos kas tur kā iet. Auto godam nokalpoja visu garantijas laiku(ap 105 tk.) un pienāca brīdis, kad tas tika atdots manā rīcībā. Pirmais ko varu teikt - neuzticaties nevienam servisam. Vislabāk ir pašam sagādāt visas rezerves daļas, eļļas un šķidrumus. Ko es konstatēju padziļināti izgūglējot par šo auto? Korejiešiem(visiem) dzesēšanas šķidrums(tosols) ir zaļā krāsā, bet man stāv tur sarkans!? Nākošais punkts - neviens līdz šim brīdim nebija mainījis ātrumkārbā eļļu(to var pateikt pēc ierūsējošām skrūvēm). Atzīmēšu, ka auto visu laiku apkalpojās tikai KIA servisā. Pēc man pieejamā info pirmajai maiņai bija jānotiek 80-90 tk. robežās un tad katrus nākošos 60 tk. Eļļu nomainīju, bija dikti melna, bet izskatās ka kārba būs dzīvotāja. Ja tas būtu mūsdienu vācietis, tad jau sen kārba būtu aizgājusi pa pieskari.

Nākošais moments - pie 118 tk. nolēca/parlēca motora ķēde. Arī šeit autiņš parādīja neticamu izturību, jo parasti šādos gadījumos tiek izārdīts motors, saliekti vārsti un ir jātaisa mazāks vai lielāks kapitālais remonts. Manā gadījumā viss aprobežojās ar ķēdes bloka nomaiņu(ap 600 eiro). Gūglēju tālak kas par vainu šādai ķēdes krišanai. Izrādās, ka visi mūsdienu motoriem ir gaužām neizturīgas ķēdes un jāpievērš uzmanība savlaicīgai un pareizai eļļošanai. Sāku rakt šo jautājumu - ko un ar kādam eļļam oficiālos servisos strādā. Skandi strādā ar Shell(Bravo auto arī, lkm), Forum ar Total, bet nevienā es nevarēju pasūtīt, iegādāties oriģinālo Hyundai motoreļļu(ražotājs korejiešu en.mobis.co.kr/main/index.do) Nākošais moments - man ir pats pirmais gamma motors un ražotājs rekomendē šajā motorā liet 5w-20 eļļu(nākamajiem modeļiem jau iet 5w-30) ar atļauju arī lietot 5w-30. Šeit es saskatīju, iespējams. vainininieku tik ātram ķedes nolietojumam, jo visi servisi man būtu salejuši 5w-30, kas ir biezāka. Mana vaina, ka divreiz eļļu mainīju kkādus kaktu servisos, kur man salēja kkādu badjagu, gan jau neatbilstošu. Savukārt oficiālajos servisos viss tak iet kā pa konveijieru, ja citiem CEED ir 5w-30(var arī liet 5-20), tad viņi tak ir iepirkuši to 5-30 eļļu un lej visiem vienu. Atzīmēšu, ka Shell nav tā kvalitatīvākā. Tāpēc tagad esmu atradis cita ražotāja 5w-20 ar filtriem un pats visu aiznesu meistariem. Motors rūc labāk, pretenziju nav. Tāpēc visiem CEED īpašniekiem iesaku ziemā liet 5-20 un vasarā 5-30, ja nobraukums gadā ir ap 20 tk. 5-20 ir šķidrāka un palīdzēs jūsu auto vieglāk startēt pie zemākas āra temperatūras. Kad meklēju kārbā eļļu arī grūti bija atrast kādu oriģinālo ražotāju, ieleju vācu Ravenol(labas atsauksmes).

Nobeigumā pateikšu, ka auto 11 gadu laika gandrīz nav rūsējis un bez iepriekš aprakstītajiem defektiem nekas nopietns nav mainīts. Garantijas laikā bagāžnieka durvis tika pārkrāsotas, jo tur sāka sist rūsu(rūpnīcas tehnoloģisks defekts). Ceru, ka visas lielās problēmas esmu novērsis, pievērsīšu lielāku uzmanību visiem šiem šķidrumiem un testēšu cik tad ilgi tas korejietis ies. Pagaidām izskatās cerīgi. Tāpēc pārējiem CEED pircējiem iesaku jau sākotnēji pievērst uzmanību uz savlaicīgu eļļu(9 tk.) un šķidrumu nomaiņu. Ja tas netiks darīts, tad jūsu auto pat 10 gadus neizdzīvos.

Volx 23.11.2018 18:11

Atnesu labas ziņas KIA īpašniekiem. Vakar bišku noliku visus servisus, bet šodien krasi pamainījās domas par oficiāļiem. Šodien biju pie oficiāļa un nomainīju(daļēji) visu dzesēšanas šķidrumu. Pie reizes uzzināju, ka var pieteikties uz bezmaksas rūsas pārbaudi visām(arī negarantijas) KIA automašīnām. KIA veic akciju - ritošās daļas rūsas pārbaudi un ja tiek konstatēta nozīmīga rūsa. tad bezmaksas nomaina bojātās detaļas. Savukārt ja rūsa ir maznozīmīga tiek veikta pretrūsas apstrāde un vaskošana(varbūt nepareizi sapratu). Pieteicos, pēc 2 nedēļam iešu pucēt Ceedu Domāju, ka tas atiecas uz visiem autorizētiem servisiem un varat to darīt arī Talsos, Valmierā un kur tur vēl ir KIA servisi.

Pasēdēju arī jaunajā CEED vagonā. Protams, salīdzinot ar manējo viss ir gājis uz priekšu, bet ir priekš manīm arī daži mulsinoši momenti. Salons baigi jaukais, bet uztaisījuši durvju ručku no spīdīgas plastmasas, alumīnija imitācijas/ Nu kur tas der, pieķersies ar eļļainu ķepu un viss tur paliks uz tā roktura. Blakusesošajā- vecajā Carens viss kā pie cilvēkiem - melns rokturītis ar ādas(vai imitācijas) apdari. Vēl mani mulsina, ka jaunajam CEED būs kārba -robots un turbodzinējs. Viss jau labi būs sākumā, bet šitie agregāti mīl nojūgties biežāk/ātrāk un to remonts izmaksā Oho-ho! Varēja tak pieturēties pie klasiska automāta, neviss skriet visiem pakaļ.

Kas atiecas par ieteikumu postēt kopējā čalotavā. Varu to izdarīt, bet neredzu lielu jēgu, jo tur viņu apskatīs 10 citu marku īpašnieki un tur viņš arī nogrims. Šis savukārt ir topiks tieši CEED īpašniekiem vai potenciālajiem pircējiem. Teorētiski arī pēc gada šeit var interesenti atrast sev interesējošo info par doto modeli. Vēl ar Hyundai īpašniekiem varētu aprunāties, jo tiem tak tie paši motori, kārbas.

OK, bet iepostēšu

Volx 23.11.2018 18:12

Labdien, forumnieki! Gribēju jums pastāstīt par korejiešu patiesu ekspluatāciju. Šeit pat forumos lasu - paņēmu pie 100 tk., iet jau 300 tk., saplīsa pie 150tk utt. utml. Atsauksmes galvenokārt no lietoto auto pircējiem ar miglainu auto vēsturi. Atiecīgi mēs pēc šādiem stāstiem nevaram īsti konstatēt dotā modeļa patieso izturību, raksturīgās problēmas utml.

Tāpēc nolēmu pastāstīt par savu CEED, kas ir pats pirmais modelis(2007) šajā diezgan populārajā Korejas autobūves segmentā.

Tātad, auto(1.6, benzīns, AT) pirkts no salona ar 100-200km nobraukumu(demo auto) sievas ikdienas vajadzībām(galvenokārt pa Rīgu). Garantijas laiks liels(7 gadi) un es nemaz īpaši neiedziļinājos kas tur kā iet. Auto godam nokalpoja visu garantijas laiku(ap 105 tk.) un pienāca brīdis, kad tas tika atdots manā rīcībā. Pirmais ko varu teikt - neuzticaties nevienam servisam. Vislabāk ir pašam sagādāt visas rezerves daļas, eļļas un šķidrumus. Ko es konstatēju padziļināti izgūglējot par šo auto? Korejiešiem(visiem) dzesēšanas šķidrums(tosols) ir zaļā krāsā, bet man stāv tur sarkans!? Nākošais punkts - neviens līdz šim brīdim nebija mainījis ātrumkārbā eļļu(to var pateikt pēc ierūsējošām skrūvēm). Atzīmēšu, ka auto visu laiku apkalpojās tikai KIA servisā. Pēc man pieejamā info pirmajai maiņai bija jānotiek 80-90 tk. robežās un tad katrus nākošos 60 tk. Eļļu nomainīju, bija dikti melna, bet izskatās ka kārba būs dzīvotāja. Ja tas būtu mūsdienu vācietis, tad jau sen kārba būtu aizgājusi pa pieskari.

Nākošais moments - pie 118 tk. nolēca/parlēca motora ķēde. Arī šeit autiņš parādīja neticamu izturību, jo parasti šādos gadījumos tiek izārdīts motors, saliekti vārsti un ir jātaisa mazāks vai lielāks kapitālais remonts. Manā gadījumā viss aprobežojās ar ķēdes bloka nomaiņu(ap 600 eiro). Gūglēju tālak kas par vainu šādai ķēdes krišanai. Izrādās, ka visi mūsdienu motoriem ir gaužām neizturīgas ķēdes un jāpievērš uzmanība savlaicīgai un pareizai eļļošanai. Sāku rakt šo jautājumu - ko un ar kādam eļļam oficiālos servisos strādā. Skandi strādā ar Shell(Bravo auto arī, lkm), Forum ar Total, bet nevienā es nevarēju pasūtīt, iegādāties oriģinālo Hyundai motoreļļu(ražotājs korejiešu en.mobis.co.kr/main/index.do) Nākošais moments - man ir pats pirmais gamma motors un ražotājs rekomendē šajā motorā liet 5w-20 eļļu(nākamajiem modeļiem jau iet 5w-30) ar atļauju arī lietot 5w-30. Šeit es saskatīju, iespējams. vainininieku tik ātram ķedes nolietojumam, jo visi servisi man būtu salejuši 5w-30, kas ir biezāka. Mana vaina, ka divreiz eļļu mainīju kkādus kaktu servisos, kur man salēja kkādu badjagu, gan jau neatbilstošu. Savukārt oficiālajos servisos viss tak iet kā pa konveijieru, ja citiem CEED ir 5w-30(var arī liet 5-20), tad viņi tak ir iepirkuši to 5-30 eļļu un lej visiem vienu. Atzīmēšu, ka Shell nav tā kvalitatīvākā. Tāpēc tagad esmu atradis cita ražotāja 5w-20 ar filtriem un pats visu aiznesu meistariem. Motors rūc labāk, pretenziju nav. Tāpēc visiem CEED īpašniekiem iesaku ziemā liet 5-20 un vasarā 5-30, ja nobraukums gadā ir ap 20 tk. 5-20 ir šķidrāka un palīdzēs jūsu auto vieglāk startēt pie zemākas āra temperatūras. Kad meklēju kārbā eļļu arī grūti bija atrast kādu oriģinālo ražotāju, ieleju vācu Ravenol(labas atsauksmes).

Nobeigumā pateikšu, ka auto 11 gadu laika gandrīz nav rūsējis un bez iepriekš aprakstītajiem defektiem nekas nopietns nav mainīts. Garantijas laikā bagāžnieka durvis tika pārkrāsotas, jo tur sāka sist rūsu(rūpnīcas tehnoloģisks defekts). Ceru, ka visas lielās problēmas esmu novērsis, pievērsīšu lielāku uzmanību visiem šiem šķidrumiem un testēšu cik tad ilgi tas korejietis ies. Pagaidām izskatās cerīgi. Tāpēc pārējiem CEED pircējiem iesaku jau sākotnēji pievērst uzmanību uz savlaicīgu eļļu(9 tk.) un šķidrumu nomaiņu. Ja tas netiks darīts, tad jūsu auto pat 10 gadus neizdzīvos.

Volx 23.11.2018 21:37
Volx 24.11.2018 14:45

Kā es varu to pateikt, ja 7 gadu laikā nekas nav lūzis? Sieva tur zem kapota nelīda un es tik pirms TA. Gan jau tur ir visādas atrunas un pie nopietnākiem bojājumiem kko sameklēs lai netaisītu.

Es tak rakstu, ka es testēju to autiņu un visu izlikšu CEED topikā.

Volx 24.11.2018 14:49

Atcerējos! RU forumos lasīju, ka KIA dažādiem modeļiem no 12-15 gadiem katalizators sabruka un keramiskie putekli/daļiņas nokļuva motorā. Dīleri atteica remontu, jo uz katalizatoru 1000 km garantija. Bet tā ir uzpūsta problēma, jo tas ir kāds 1% no visiem pārdotajiem modeļiem šajos gados.

Volx 24.11.2018 15:04

Jā, arī RU forummi pilni ar slavas stāstiem par Hyundai Solaris. Par miljoniem neiet runa, bet 500-600 tk. taksisti sagriež bez kap. remonta.Šitāds aparāts pie mums nepārdodas, jo ir tāds vienkāršots CEED modelis Krievijas tirgum. Ja uzmanīgi lasīji, tad es tieši vēršu uzmanību uz to, ka oficiāļi izdara tikai to, lai mašīna kalpotu garantijas laiku un tālāk jau tās ir tavas problēmas. Paviršība, netiek lietas oriģinālās eļļas, šķidrumi un tak daudzi pat uzliek eļļas maiņu 15000!!!! Nu kā var neapmainīt ātrumkarba eļļu, ja nobraukums jau tuvojas 100 tk. !? Tagad visur tiek liktas turbīnas, tak tur vispār jāmaina eļļa ik pēc 6000!!! Tāpēc bail no tiem jaunajiem, samudrotajiem motoriem. Tas atiecas uz visiem modeļiem un servisiem.

Volx 24.11.2018 17:43

Nu, neesmu baigais automehāniķis un noteikti 100% nepateikšu. Tas katalizators ir izvietots priekšā uzreiz aiz gāzu izplūdes no motora. Tjip viņš sabrūk no nekvalitatīvaas degvielas(krievi lej 92, kas patiesība ir 90) Tjip bundulis ar keramiku, kas sabirst sīkās daļās un kkā nonāk motorā. Vairāk neko jēdzīgu nepateikšu.

Volx 24.11.2018 19:53
Volx 26.11.2018 18:32

Draugi, kā latviski tulkojās "сальник коленвала"? Kas tas par zvēru ir un vai viņu grūti nomainīt?

Lasu RIO forumu un jūtu, ka šeit ir atbilde uz pārlieku ātrās ķēdes nokrišanas

"Simonen верно говорит, маловато подробностей для точного диагноза по телефону. Вероятнее всего потек сальник коленвала. На сколько знаю он чаще выходит из строя чем уплотнение фильтра. При прочих равных. Если так то масло попадёт на ремень грм и как следствие его ускоренный износ. Лично я около 3000 км проехал пока сальник не сменил. Так что велком на диагностику дабы не годать на кофейной гуще"

kiarioclub.ru/forums/topic/22064-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D1%8B%D0%BB-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%82-%D0%B2%D1%81%D0%B5-%D0%B2-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B1%D1%8B%D1%82%D1%8C/

Volx 26.11.2018 19:23

Es nezinu, prasu. Mani interese kāpec ķēde neizdzīvoja līdz 150 tk. un redzu, ka rajsta - vainīgs kloķvapstas saļņiks. jau iepriekš lasīju, ka nepareiza, slikta eļļošana ietekme ķedes darbību. To saļņiku grūti nomainīt, nav jājauc viss motors? Sakara ar viņu nevar sākt eļļa iet kādā citā mehānismā, piemeram tosolā?

Volx 26.11.2018 20:35

Es ieteiktu sākt ar pečku Ja viņa nestrāda un ir nelieli(sākumā) tosola/dzes. šķidruma zudumi, tad 100% jāķidā salons un jāskatās - trubiņas pie pečkas vai pati pečka.

Bija iepriekš Astra ar šitādu prooblēmu

Volx 26.11.2018 20:37

Par tosola noplūdi liecinās salona labās puses apšuvums pie kājām, kas būs mitrs un logi bieži svīdīs, mīnusos pat sals ciet no iekšpuses.

Volx 26.11.2018 20:42

Meistari vienkārši maina pirmo, ko vieglāk samainīt. Jauna pečka vai tās trubiņas neko nemaksā, bet piekļūt viņām ir grūti un tāpēc arī neviens tev to negrib darīt(neieminas).

Volx 26.11.2018 20:44

A, nu jā. Tad laikam nav īstā vaina.

Volx 27.11.2018 21:30

Ja pērk par 10 000, tad galvenais nepirkt par pēdējo naudu. Labāk jau uzreiz nolikt kādu tūkstoti remontam. Savādāk būs "jauns" autiņš, kas stāvēs sētā

Volx 27.11.2018 21:42

A tiem taviem "jaunajiem" amerikāņiem kāds drošības spilvens vispār vēl eksistē?

Volx 27.11.2018 23:10

bet ne jau par 10000! Cilvēks grib nopirky 2X lētāku mašīnu.

Volx 27.11.2018 23:42

Un kā tad krāsa fokusam, rūsa vai ta nav? Krāsojums neesot tas kvalitatīvākais. Kāda kārba

p.s. pēs ss datiem šobrīd focusu zem 10 var dabūt ar 50 t+ nobraukumu

Volx 28.11.2018 0:00
Volx 28.11.2018 11:39

Lapsa stāsta, jā - rūsa nav, bet vienalga diezgan švaka krāsošanas kavlitāte. Viss pārējais arī viduvējs + dārgas rezerves daļas. Trakākais man likās, ka priekšējais stikls var saplaisāt no pečkas darbināšanas

www.youtube.com/watch?v=ixlIpym0tVo

Volx 28.11.2018 11:47

Vai tad mūsdienās vispār kāds cilvēks var saremontēt Audi? Tur jau nevis 1000 ir jāatliek nebaltām dienām, bet otri 10 000

Volx 28.11.2018 12:53

Nu, varbūt labi pelna? Varbūt nezina kas ir DSG un TSI? Man jau liekas, ka drizāk viens otram pārdo NEDAREMONTĒTUS limuzīnus. Nu kurš tad var atļauties jaunu kārbu Audikam ielikt? Viņas tak pat 100 000 neiet!

Volx 28.11.2018 17:42

Uzprasi kā Kasiņam iet a-kārba un cik viņš tur jau sapiķojis Protams, ja tas ir vismaz 8 gadus vecs audi.

Volx 28.11.2018 18:24

CVT? Ta ir laba, tik biju pārliecināts, ka to liek japāņos. Vispar jau šeit runa ir par 10 gadus veciem autiņiem. Nav jau daudz cilveku, kas uzdrošināsies pirkt 20 gadus vecus autiņus. Vakar gan iesedos pilnīgi sveša cilvēka mašīnā un šams stāstīja, ka tikai mēnesi atpakaļ nopircis šo 1998.g. mersi, jo pārdevis savu 2006.g. mersi, kas ir bijis pilnīga katastrofa. Par kārbu nenoskaidroju, bet sūdzības bija par turbīnu ar ko tagad aprīkoti visi vācieši. Normāli cilvēki tak neies čakarēties ar turbīnām un kārbām, kam ceņņiks(jaunu) lielāks par pašu auto cenu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti