km/h būtu komfortabla un ekonomiska. Ar mehānisko kārbu braucot, piektajā ātrumā jau iespējams braukt pie ātruma 50 km/h, savukārt pie 90 km/h dzinēja apgriezieni sasniedz jau 3000 apgr/min.
Diezgan jocīgi novērojumi: lielākā daļa 1,6 benzīna auto var pacelt 50 km/h piektajā ātrumā.
Opel Zafira, gan A, gan B versijā ar 1,8 benzīna motoru apgriezieni pie 90 km/h 5.ātrumā ir 2800 rpm. LT pa A1 ceļiem pie 140 km/h gribās ausis ar ceļiem aizspiest no dzinēja 4,5 k rpm ZZZZZZZZZZZ. Un tas ir mikrovens t.i. ne pa neceļiem dragāt, bet ģimeni vest.
Lietoju Dacia Lodgy 1,6 benzīns/LPG 7vietīgā. Auto vajadzēja uzņēmumam, un ģimenes izbraucieniem (6 cilvēki). Paņēmu jaunu Mūsa Motors. Es nevaru teikt, ka būtu sajūsmināts, bet ļoti apmierināts tiešām esmu. 6,7 vietā ar savu 1,91 m augumu mierīgi varu sēdēt. Sīkie ir sajūsmā par CV stila 3 rindas atveramajiem logiem. 12V ligzdas, glāžu turētāji, galdiņi ir pa visu mašīnu pietiekoši. 6,7 sēdeklis elementāri izņemas, nolaižas, atvāžas. Gaismas: tuvās OK, tālās ekselentas. Aizmugures parktroniks strādā super. Iebūvētā BT brīzroku sistēma strādā ļoti labi. Kruīzs vienkāršs, bet labi izdomāts. AC, 4 elektriskie logi, momentāni uzsilstoši sēdekļi, ESC, EPS, EBD, Start/stop darbojas labi. Audio vadība uz stūres. Kapots uz amortizatoriem.
+/- ir trokšņu izolācija, bet uz 110 balss nav jāpaceļ. Piekare stingra, necaursitama, bet braucot vienam kā ar kartingu. Stūre kā PC spēlēm, bez viduspunkta, neinformatīva. Virsbūve gara un augsta, sānvējā visu laiku jāpiestūrē. Žiguļu durvju slēdzenes un bagāznieka poga. Gara ārējā antena. Salona apdare visa no plastmasas (pēc sīkajiem, tiesa, ir viegli nokopt). Virsbūves svārstības straujos pagriezienos pārliecina braukt mierīgi.
Par to naudu ļoti labs auto.