Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
anoagask 18.06.2019 2:35

nissan juke tekna apraksts - tika uz ilgāku laiku paņemts nomā

plusi

+augsts klīrenss

+mazliet augstāka sēdpozīcija

l+ieli SUV-stila sānu spoguļi

+diezgan ērta sēdēšana, mugura sesūdzas - iespējams dēļ stāvākās sēdpozīcijas

+diezgan ietilpīgs cimdu nodalījums

+360 grādu kamera - diezgan ērti vasarā uz asfalta; ziemā un dubļos būtu slikti - papildus parking sensorus arī gribētos

+aklās zonas sensori - darbojās uzteicami

+zagļu droša "pa pusei keyless" sistēma - durvis jāatslēdz ar pulti, piedarbināt ar pogas piespiešanu uz paneļa, aizslēgt var ar podziņu uz durvju roktura, ar atslēgu kabatā.

+ dizains. personīgi nepatīk, bet vismaz nissan uzdrīkstējies uztaisīt kaut ko, kas neizskatās garlaicīgi kā vw vai opel.

mīnusi:

- 1.6 benzīna 110zs nemotors ar 5 ātrumu kārbu - pilsētā kluss, uz šosejas skaļš jo īss 5. robs. Uz šosejas lai būtu kaut kāda dinamika, jāgriež motors uz 5k apgriezieniem un vairāk - uzreiz visi salonā pamostas

- tikai augstumā regulējama stūre. 2019 gada mašīnai!!!

- mazās klases auto uz lielākiem riteņiem, bagāžnieks mazs + virs pārsega neko nevar uzlikt, jo tur fiziski nav vietas + pārsegs ceļas uz augšu kopā ar aizmugures durvīm. jau tā niecīgo bagāžnieku pārdala izņemams bagāžas plaukts

- dermantīna sēdekļi - atgādina zaz-968

- salons atstāj iespaidu, ka auto ir salipināts no lētākajām renault-nissan grupas detaļām, kas dizainiski ne pārāk saskan. dacia sandero stepway būtu tas pats auto bet praktiskāks, lētāks un ar mazāku vērtības kritumu. salona apgaismojuma slēdži tādi paši kā 2004-2007 fiestai. uz stūres ir pogas, bet borta datoru pārslēdz ar podziņām zem spidometra, braucot ļoti ērti bāzt rokas cauri stūres ratam. multimediju sistēma nav integrēta pārējā automašīnā - tā ir tikai radio+nav+360 grādu kamera ar pilnīgi citu dizaina valodu kā klimatkontroles bloks. izliekas pēc aftermarket risinājuma.

braukšanas režīmus(kaut kāds nevajadzīgs japāņu tomagoči stila pasākums) pārslēdz klimatkontroles blokā - ļoti loģiski.

apaļie neregulējamie gaisa izplūdes difuzori - tieši kā dacia.

priekšējais panelis no cietās plastmasas - tai pašai mk6 fiestai ir mīkstais.

- viduvēja ātrumkārbas slēgšanās precizitāte, liels leciens starp 1. un 2. pārnesumu attiecībām.

- viduvēja stūres pastiprinātāja darbība - vāja atgriezeniskā saite stūrē, bet PSA grupai ir krietni briesmīgāk.

ar uzticamo nissan 4x4 sistēmu un/vai 1.2 turbo motoru būtu interesantāks, it sevišķi 200zs nismo rs versija. salonā varēja konsekventi turpināt ārpuses dizaina stilu.

principā pilsētas auto dāmām u.c. vajā dzimuma pārstāvjiem, kas auto izvelas pēc izskata, zem kura tiek iesmērēts vecs risinājums. tas pats sandero vai duster uz tās pašas platformas ar tiem pašiem agregātiem ievērojami lētāk.

anoagask 18.06.2019 11:39

autonomā vismaz eiropā parasti nevar izvēlēties modeli, tikai klasi. īrēju kompatktklasi, par focus vai astra hatchback būtu daudz priecīgāks nekā par šādu mazās klases mašīnu uz lielākiem riteņiem.

bet Rīgā diezgan daudzi izskatās par savu naudu ir to iepirkuši.

anoagask 18.06.2019 11:40

neesmu braucis, bet 90zs 0.9 turbo tajā vieglajā bundžā varētu būt ok

anoagask 18.06.2019 16:35

renault-nissan alianses dzinējs, krāmē iekšā Dacia Sandero II, Dacia Logan II, Nissan Micra, Renault Clio IV, Renault Captur, Renault Twingo III, Smart Fortwo

anoagask 18.06.2019 16:43

man liekas reāla alternatīva kaut kādam mirstošam audi v6 2.5tdi - transporta līdzeklis lauku rajonos. kāds ir dacia garantijas noteikumus studējis? It kā 5 gadi; līzinga maksājums varētu būt smieklīgi mazs un nav uztraukumu par remontiem, reizi gadā aizbrauc uz rajona centru pie dīlera uz apkopi, var atstāt neaizslēgtu.

anoagask 06.09.2019 15:34

Jautājums par tēmu - lietošanas pieredze ar Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer/Toyota Proace Verso? Vai kādas citas alternatīvas lielam ģimenes busam?

anoagask 06.09.2019 16:48

nu viņi visi no viena konveijera Spānijā noripo, varbūt pirmdienās un pēc futbola spēlēm Toyotas netaisa, bet savādāk neticās, ka Toyotai liktu labākas detaļas. Tūlīt būs tas pats buss arī kā Opel Zafira Life.

BTW tiko pamanīju Renault Trafic Spaceclass, Trafic ar pieklājīgu salona apdari, nevis lai vest malku

anoagask 09.09.2019 19:13

50k un 2x hadenē kaut kas darīts - nav pārliecinoši. Varbūt, ka bērnu slimības, kas jau izārstētas jaunajiem modeļiem. Man VW pie 250k ir 2x hadenē kaut kas darīts.

PSA izstrādājums ir uz vieglā auto EMP2 platformas, iespējams tomēr nav pietiekama izturība busam ar 3t pilno masu.

Gribas automātu, auto ilgstošākai lietošanai, tāpēc no DSG baidos.

anoagask 11.09.2019 19:19

kontradmiral rakstīja: Iespējams, ka bērnu slimības ir izķertas, ej nu sazini. Dažreiz ir vērts ar dīlera servisa cilvēkiem parunāt, jo viņi parasti makaronus atšķirībā no pārdevējiem tik ļoti nekarina. Es no DSG baigi nebaidītos 2011. gada Sharānam nobraucu līdz gandrīz 400K un Mollerā servisā strādājošais saka, ka pēdējo gadu mašīnām DSG nav problēma. Es ieteiktu izbraukt ar kādu PSA mašīnām. It īpaši uz sliktāka ceļa, man īsti nepatika ne salona apdare, ne klusums, ne gaitas īpašības. Pa gludu asfaltu viss daudz maz OK. Ja daudz jābraukā pa lāpītām šosejām, tad VW būs patīkamāks. PSA tie mazie motori ņifiga neiet, jāmet krusts pirms apdzīšanas, bet tiem laikam nemaz nav automāta. 2 litrīgie jau bija diezgan dinamiski

pavizinājos testa braucienā ar spacetourer/traveller/proace.

180zs 8ātrumu automāts ir ļoti baudāms - 8.8 sek līdz simtam, domāju ka perebors, bet domāju ka praktiski gandrīz tikpat labs ir 120zs 8AT, kas ir ir par gandrīz 3000EUR lētāks.

Panelis gan diezgan atbaidošas kvalitātes - izskatās smuki, bet kad pieskaries... tad jau labāk traffic/vivaro, kas neizliekas par baigo $$$ bet vismaz var operēt ar dūraiņiem un mazgāt no iekšpuses ar karcher

anoagask 12.09.2019 13:03

120zs automāts ir deforsēts 2.0 dīzelis, kuram ir 340Nm griezes moments iepretī 180zs 400Nm, t.i. pie vieniem un tiem pašiem apgriezieniem 180zs variantam ir tikai ~18% vairāk jaudas. Mierīgā režīmā braucot tos +18% jutīs, bet ne izšķiroši. Atšķirība būs tikai kickdown režīmā, kad motors attīsta tuvu maksimālajai jaudai.

Lietojums neiekļauj pierīgas rīta/vakara stresaino satiksmi, un huļigānēšanai ir cits auto. Aktīvi izmantojot visus 180 zirgus, pēc tam ilgi būs jātīra salons no bērnu vēmekļiem.

Un pēc garantijas beigām noteikti var uzčipot, ja ne līdz 180zs/400Nm, tad līdz 150zs/370Nm variantam droši.

Par 140Zs iekš T5 garajā Caravelle man cita pieredze - ņefiga negāja. Salīdzinājumam tajā pašā laikā bija jābraukā arī ar garo un augsto Jumper ar 150 vai 160 zs 3.0 dīzeli. Bija krietni baudāmāks.

140Zs dīzelis iekš golf gan ir ļoti baudāms, arī piekrauts .

anoagask 26.09.2019 16:48

iAuto rakstīja: Hyundai i30 Fastback N 2019

es jau saprotu, ka testa auto, bet ar 35 vai 40 augstuma riepu tā braukt pa granteni ir reāli cūciski

anoagask 05.10.2019 22:29

28 centi minūtē bez pašriska nav pārāk tuvu Bolt ekonomiskajam tarifam? Ja Bolt ir ar dzelteno numurzīmi, tad var izmantot A joslas - atkarībā no maršruta būtisks ieguvums.

Labums salīdzinot ar lēto taksi - nav jāmin, cik diennaktis šoferis nav gulējis.

Droši vien izdevīgs piepilsētā, kur minūtē var nobraukt lielu attālumu

Ar pašrisku 5 minūtes rāpot apkārt auto un meklēt katru švīku - kaut kāds nenopietns piedāvājums.

anoagask 07.10.2019 9:23

Interesanta doma par manuālo kārbu īstermiņa nomas auto - uzaicinājums mācīties pārslēgties bez sajūga izmantošanas. Automātam vismaz var kādu eko programmu ielikt, kas neļauj braukt redlainā ar aukstu motoru.

Un pēc tam kāds laimīgais nopērk "mazlietotu" auto, kam patiesais nolietojums ir vairākas reizes lielāks

anoagask 07.10.2019 16:38

Gaismas daudzums visām viņām ir vienāds, tikai mazliet zilāka krāsa.

Ir jēga likt, ja gribi pievilināt mazgadīgas palīgskolas skolnieces.

Neliels efekts ir no +100% +150% u.tml. spuldzēm, bet ātri pārdeg - pa dienu jābrauc ar miglas lukturiem vai dienasgaitām.

Vislabākais efekts ir uzlikt papildlukturus(2xtālos + 2xmiglas), vai arī cits auto ar labākām gaismām

anoagask 08.10.2019 8:48

kāds bija sprieguma kritums vecajos vados un kāds - jaunajos?

anoagask 08.10.2019 10:19

Igauņiem vispār tirgū dominē(uz aci 70%+) radžotās riepas, jo ceļus ārpus pilsētām nesāla. Ja man būtu katru rītu jābrauc, arī būtu jau uzlicis ziemas riepas

anoagask 08.10.2019 10:28

Standrati jau g.k. ierobežo apžilbināšanu, nevis ceļa izgaismojumu.

Lampām jābūt lielām un augstu novietotām, Calibrai ir zemu novietotas un ļoti mazas. Un arī sēdpozīcija ir zemu, kas arī traucē.

Personīgi nepatīk arī bixenon tālās gaismas, kur nav atsevišķa halogēnā tālā gaisma - piemēram VAG. Tuvās gaismas ļoti ok, bet tālās ļoti viduvējas

anoagask 08.10.2019 10:53

Būs abpusējais - mikriņš krāsos savus sānus, mocim cerams regress no valsts par ārstēšanās izdevumiem

- mocis ievērojami (uz aci 2x ātrāk par automašīnām, ja tās brauca uz 30-40 un skatījās uz avāriju, tad 60-80) pārsniedz ātrumu un neskatās uz ceļu

- mikriņš nepārliecinās par manevra drošību, nepārtrauktā līnija

anoagask 08.10.2019 13:59

tāpēc, ka optiku un spuldzes ražo ar pielaidi līdz mm daļai, uz lielākiem izmēriem relatīvā kļūda iznāk mazāka, un lukturis+spuldze iznāk tuvāk projektētajam.

auto luktura lēca maksā dažus eiro, kinoteātra projektora lēca ir 100 vai 1000x dārgāka. Pie tam kino visticamāk ir lēcu sistēma, kas izgatavota no optiskā stikla un pārklāta ar kosmiskiem pārklājumiem, nevis viena tupa lēca, kas izlieta no sasistām alus pudelēm.

Lētāk iznāk uztaisīt lielāku lukturi ar mazāku precizitāti, nevis mazāku, bet precīzāku - tāpēc arī fūres braukā ar 225mm diametra papildniekiem, nevis mikroskopiskiem lukturīšiem

anoagask 08.10.2019 14:03

vai nepietiekama eļļas spiediena dēļ nav iestājušās citas sekas?

anoagask 08.10.2019 14:59

Sabiedriskā transporta palaišana ir slidens punkts - vienam ir jālaiž, otram ir jāpārliecinās.

Bet gājēju pārejas šķērsošana ir jāpārraksta, lai vaina viennozīmīgi būtu autovadītājam ( izņemot izskriešana un pārejas no slēpņa). Punkts, ka gājējam ir jāpārliecinās par šķērsošanu ir tikai tāpēc, lai būtu dubulta drošība, bet veikli advokāti to izmanto lai notušētu vadītāju bezatbildību.

anoagask 08.10.2019 18:20

šito vajadzēja ES līmenī noregulēt, ka var īslaicīgi uzturēties ar radžotām riepām Rietumos - nekādu ļaunumu tie daži tūkstoši radžoto nenodarīs

anoagask 08.10.2019 18:27

es izdarīju līdzīgi, lētas eiropas tipa ziemenes braukšanai visu gadu. Bet ne pārāk patika īstā ziemā, tagad domāju nopirkt īstas ziemenes tiem 1-2 mēnešiem, kad viņas tiešām vajag. Otrs disku komplekts un 30min fizkultūra, ar hidraulisko domkratu vēl ātrāk.

anoagask 09.10.2019 9:08

lētas = lielo grupu 2. vai 3. brends, testā no līderiem atpaliek pāris metrus, bet cenā 2x.

Bet šādi tupi testi notrulina riepas veiktspēju līdz bremzēšanai. Vēl ir paātrinājums, šķērseniskā noturība, akvaplanēšana taisnē un līkumā - tur visādus brīnumus var atrast, kā ražotāji optimizē tikai dažiem biežāk testētajiem lielumiem.

anoagask 09.10.2019 10:36

Pie dīlera

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti