Kārtot: Augošā secībā
1 2
anoagask 28.09.2020 22:18

Tieši cik debīli ir lietot ekrānu slēdžu vietā? Man tas būtu kritisks arguments nepirkt tādu auto, vismaz kamēr nav laba balss vadība

anoagask 28.09.2020 22:13

Gulošie ir dažādu profilu, LV bieži liek asos, kas ir priekš 5kmh zonas vietās, kur ir ierobežojums 20 vai 30. Puķukastu slaloms skaitās efektīvāks nekā gulošie. Visefektīvāk tomēr ir kvartālam atstāt vienu izbrauktuvi - pazūd tranzīts, pazūd pārkāpēji

anoagask 27.09.2020 10:39

Ļoti ok. Maģistrālās ielas atstās ar 50/70, kvartālu iekšpusē varēja visur likt dzīvojamo zonu. Realitātē varbūt ātrums pietuvosies 50, tagadējo 60-65 vietā

anoagask 26.09.2020 16:13

Ja barjeru amortizējošo elementu nav, tad ceļš ir neatbilstošs projektam, un jāsamazina atļautais ātrums

anoagask 24.09.2020 11:04

Vienīgais racionālais iemesls ir jau tēmē uz apgriešanos. Varbūt ar audi pozorna pa 1. Joslu - tā ir škodām un vw

anoagask 24.09.2020 11:02

Pamatskolas fizikas ejsāmenā par tādu tekstu var dabūt 2

anoagask 24.09.2020 0:56

feciic rakstīja: Par šo lūdzu sīkāk!

E39 3.0d ar 184zs simtu skrien astoņās sekundēs ar svaru 1575kg

F10 2.0d ar 184zs to pašu dara 8.1 sekundē bet ir par 100+kg smagāks.

Kārbas manuālās.

Kur ir tie virtuālie zs?

Krievu materiālos par to spļaudās, bet tur runa par atmo benzīnniekiem

anoagask 23.09.2020 14:40

DTiltā ir tikdaudz vietu, kas ir D...

anoagask 23.09.2020 7:42

Vismaz ASV arī uz ceļiem ar daudz pieslēgumiem labo joslu izmanto mazāk nekà vidējo.

Labās joslas fetišs ir uz autobahn, kur pieslēgumi ir ļoti reti

anoagask 22.09.2020 11:49

Visu nosaka kg/zs attiecība. Un jaunajiem auto zs ir virtuāli, jo dzinēja vadība co2 prasību dēļ reālā dzīvē ierobežo tos zs

anoagask 22.09.2020 11:46

Nu tur viltīgi - pie lielākas plūsmas 1. joslu jāizmanto lai nogrieztos/iekļautos. Piemēram krasta ielā, ja visi blīvi izmantotu 1.joslu, tad būtu apgrūtināta uzbraukšana. Jūrmalas šosejas tukšā 1.josla ir jāliek latvijas kultūras kanonā

anoagask 21.09.2020 14:33

Valmieras ceļš ir pārskatāmāks, vieglāk apdzīt, pleskavene vēl aiz bērzkroga ir grūtāk

anoagask 20.09.2020 22:21

Modano rakstīja: Pārsvarā laikam ar atrāvienu dominē Volvo, pāris Porši redzēti bez lukturiem. Zinot cik Volvo neaizsargāti un bieži upuri, kāpēc cilvēki neliek tās lukturu drošības figņas? Vai arī viņas nestrādā?

Būs aplauzti lukturi un saskrāpēts kapots

anoagask 19.09.2020 20:20

Vidspirms tiec galā ar tosola zudumu. Varbūt ietaupīsiea klabekļa remonts

anoagask 19.09.2020 18:57

Jetta bija laikam uz iepriekšējās paaudzes platformas, jo sedanus pērk ASV un tad attīstības tirgos

anoagask 19.09.2020 10:28

Viskomfortablākā sēdpozīcija, kur esmu braucis ir busam, sportiskā dibens uz zemes kā golfā nogurdina vairāk.

Golfam ar mazo motoru ir atkarīgā piekare aizmugurē, tiguanam droši ka neatkarīgā - nesalīdzināmas lietas.

Tāpat riepas dažādas, drīzāk varētu skatīties aļņa testu rezultātus, tik internetos nevaru atrast, un tipiski rezultāti būs 5-10km robežās, ko bez mērierīces nepamanīsi, ja neesi pro pilots

anoagask 18.09.2020 13:54

Sastrēguma laiks vs apļa izbraukšanas laiks. Ja viss aplis 3 joslās kustas uz 20, ir ātrāk nekā tagad, kad visi gaida, strauji ieskrienas un bremzē. Un vēl jāpārzīmē apļi uz turboapļiem, kur joslas kā skrūves līnija iet prom, un malējā visu laiku tikai nogriežas

anoagask 18.09.2020 12:32

Tukšgaitā motora vadība var nedot max jaudu

anoagask 18.09.2020 11:42

Ja kratās gāzējot, tad vainu jāmeklē motorā-transmisijā.

Motora spilveni vai divmasu spararats?

anoagask 18.09.2020 9:38

Un sportistus, mūziķus un aktierus COVID neņem, paraksti papīru ka neesi slims, un nevajag pašizolēties

anoagask 18.09.2020 9:36

Btw aplī ātrumam būtu jābūt ap 30, lai var maksimālo piepildījumu dabūt. Dēļ milzīgajiem ātrumiem nevar uzbraukt un mainīt joslas

anoagask 17.09.2020 17:41

auto paliek vieglāki, jo vairāk izmanto augstās stingrības tēraudu un alumīniju - ekoprasību izpildīšanai

anoagask 17.09.2020 13:37

Ar busu braucot var redzēt pāri gan SUV, gan īstiem 4x5

anoagask 17.09.2020 11:16

Līkumainā šosejā arī zemais auto ir baudāmāks. Augstāks smaguma centrs un lielāka masa dara savu

anoagask 17.09.2020 10:08

Pārskatāmība. SUV logu līnija ir kripatu zemāk, un sēdēšana kripatu stāvāk, lielāki spoguļi - līdz ar to labāka izpratne par to, kas notiek apkārt.

Cepums reklāmistiem, kas iemasējuši, ka SUV ir droši.

Es gan kā otro mašīnu ģimenē tajā budžetā ņemtu ko jautrāku - vislabāk yaris gr - 4x4 un 250hp. Tur gan laikam atpakaļpirkums mazs un apdrošināšanas sliktas.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti