Kārtot: Augošā secībā
1 2
anoagask 04.06.2020 19:41

EGR nav jātīra, vismaz manam VAG 10. Gada dīzeļspainim ar 250+kkm DPF un EGR nav aiztikti.

Varbūt nobraukums tīts, vai nepareizs ekspluatācijas režīms - tikai īsie gabali.

anoagask 04.06.2020 15:07

To BT API ir izstrādājuši pasaules labākie prāti, un bugus tur meklē visi pārējie. Lukturīša appam ir piekļuve internetam, jo kā citādi parādīt reklāmu,neviens viņu nepēta un nebajsta

anoagask 03.06.2020 22:16

nomiks rakstīja: Es gan lejupielādēji. Ja kāds vēlas izsekot, lai seko. Diez vai kādam varētu būt interesanta mana personība

Ticu un ceru, ka aplikācija sasniegs mērķi. Un esmu lepns, ka latviešiem ir izdevies ko tādu tik ātri izstrādāt.

Pirms kāda laiga gan kaut kur lasīju, ka, šķiet, Ķīnā arì jau kas līdzīgs bija izdomāts un ir guvis lielu atsaucību lietotàju vidū.

CovidApp var izsekot tevi daudz mazāk kā lukturīša vai qr scan aplikācijas

anoagask 02.06.2020 10:14

Bailes no ApturiCovid, 5g un antivax parasti iet komplektā

anoagask 02.06.2020 5:03

Smieklīgākais, ka viss šis aktīvi tiek apspriests FB grupās, kur tik tiešām lietotājs tiek izsekots sīki un smalki. Un no Windows datora, kura dibinātājs un akcionārs ir Geitss. Un tuvā nākotnē caur GSM modemu, kas slēdzas uz 5G

anoagask 01.06.2020 11:59

Būtu samērīgi, ja LT numuru lietotājiem dienā prasītu tikpat, cik ir ceļa nodoklis un pārējās nodevas. Bet nevis 10x vairāk, kā tagad ir. Var būt gadījumi, kad vajag ar EE vai LT numuru pabraukāt kādu nedēļu - samaksā latvijai 5-10eur un braukā laimīgs, nevis 70eur

anoagask 01.06.2020 11:17

IMHO visa problēma ir par samērību. Ja no ārzemju nr. lietotājiem iekasētu tikpat, cik no vietējiem - nebūtu problēmas. Problēma ir ar valsts alkatību - 10eur dienā

anoagask 30.05.2020 21:16

Kā viņi tiek pie ibankas - tiešām kodu kalkulatori, vai dzīvo pelēkajā ekonomikā, bēgdami no parādu piedzinējiem?

anoagask 30.05.2020 10:56

glaudāmie telefoni nav daļai bērndārznieku un večukiem, bomžiem. Es nezinu, kādā burbulī tu dzīvo.

Apturi Covid aplikācijai gan vajag mobilo ar diezgan svaigu OS, uz kura katra antikvāra neuzliksi.

anoagask 28.05.2020 6:32

Viss atkarīgs no braukšanas stila. Braucot daudz pa šoseju un izripojot/bremzējot ar motoru pilnīgi ticami. Ekobraucot nopūst aizmugures diski, kas beigu beigās ir dārgāk. Labi, ka dacītei trumuļi

anoagask 25.05.2020 22:17

Lētiem sedaniem tirgus ir tikai A-Eiropā, Krievijā, D-Amerikā u.tml. zemēs, kur var ietaupīt uz salona apdares kvalitāti.

anoagask 25.05.2020 9:24

I30 n ir 260zs ? sirsniņa, nav gluži sērijas bezmotors ar 0.9 100zs turbo

anoagask 24.05.2020 21:23

Purčika loģika - kāpēc maksāt 3x vairāk par M sērijas bembi, ja var vienkārši uzlīmēt M burtus?

Cits motors, bremzes, balstiekārta

anoagask 23.05.2020 20:20

Ja ražotājiem rūpētu redzamība naktī, tad viņi netaupītu 100eur un liktu atsevišķus tālos, nevis biksenona herņu ar magnētisko klapīti.

anoagask 23.05.2020 10:31

Buss nav godīgi - gaismas 2x augstāk, pie tā paša nolieces lenķa spīd 2x tālāk

anoagask 22.05.2020 7:54

Pēc maniem novērojumiem 20-30% braucēju šīs problēmas nav aktuālas - tālo gaismu principā nelieto

anoagask 21.05.2020 21:19

Jauna auto pircējam co2 nodoklis nav vienalga??? Tas tāpat ir mazāk kā kasko risku starpība vai riepu cena r16 vs r18 piemēram.

anoagask 21.05.2020 0:13

ja veselības stāvoklis neļauj, tad naktī nav jābrauc. Pie 500m rūpnīcas ksenons nededzina ārā acis

anoagask 20.05.2020 22:05

mirkšķina parasti visādu šrotu šoferi, kuru tālā gaisma man acīs spīd tikpat maz kā tuvā. Laikam kā kaķi pieraduši braukt tumsā, tāpēc gaisma griež acīs.

anoagask 20.05.2020 19:51

Ir kaudze ar nervozajiem, kas pārslēdzas uz tuvajiem pie 1km+, un midžina. Tos ignorēju un pārslēdzos pie kādiem 400-500m

anoagask 16.05.2020 21:43

Tas ir vēlviens dīzeļa pluss - pielej pilnu bāku un uz pāris nedēļām aizmirsti par tankošanos

anoagask 14.05.2020 6:56

Augsta būda ar mazu pašmasu un mīkstu piekari - tur nevar nešūpot. Ja iekrauj max pieļaujamo kravu, arī vējš kustina?

anoagask 13.05.2020 21:03

Kādas ir reālo lietotāju atsauksmes par PSA grupas komerctransportu? Konkrēti berlingo.

It kā 5gadu garantija, bet negribas, ka lielu daļu uzturas auto servisā

anoagask 05.05.2020 21:04

Tagad rēķini dīlera stundas likmi x apjoms, ātri vien kļūst nerentabli.

Somijā ir milzīgi auto nodokļi jauniem, varbūt tāpēc atmaksājas čakaris

anoagask 05.05.2020 9:09

msh rakstīja: Pēdējā rindkopa - uzskatu jautājums. Pirmkārt - kaut kas ir darīts - vienai daļai tas vairs svežaks neskaitīsies. Otrkārt - ja jau vairs nav svarīgi, ir svežaks vai nav - kāda starpība, negadījums bijis nopietns vai nē? Galvenais ir - kā saremontēts. Reku divas bildes iz pajalle.com

Pirms

Pēc - pēc remonta, kurš izdarīts pēc VW rūpnīcas instrukcijām, pēc kurām saremontējot mašīnas virsbūvi, tā ir tikpat stingra kā pirms tam [domājams] - nu, ņemtu tu sev tādu golfu? Tas projektiņš ir vecs; tas golfs pirmajā bildē ir svaigāks par kasiņa darba pastēti, gads un, ja nemaldos, divdesmit štukas pulkstenī.

Neticu, ka rūpnīcai ir tādas instrukcijas, kā nomainīt priekšu, jumtu un statņus.

Crashtestus tādiem auto neviens netaisa

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti