Audi A1 vai Audi S6
pa Rīgu vai pa laukiem
uz kalniem slēpot brauc vai nebrauc - radžotas vai neradžotas
Audi A1 vai Audi S6
pa Rīgu vai pa laukiem
uz kalniem slēpot brauc vai nebrauc - radžotas vai neradžotas
zinātāji pēc katalogiem var pateikt - vai starp tiem diviem motoriem ir kāda atšķirība bez vadības programmas - iespējams, ka nav. Tāpēc arī civilos režīmos līdz 2.5k apgriezieniem atšķirību nejūti, jo viņas nav(7% tikai ar hronometru var izmērīt). Atšķirība parādīsies pēc 3k apgriezieniem, kad mazjaudīgais mirs nost, bet 150zs turpinās vilkt
visi ražotāji pārdod to pašu motoru, tikai par dažādām cenām
PSA 2.0 dīzelis pārdodas 122zs/340NM 150zs/370NM 177zs/400NM versijās
Renault 2.0 dīzelis 145zs/350NM 170zs/380NM
ja brauc uz 60, no centra līdz tērbatas ielai arī
man Golf6 pie 260k vēl oriģinālais sajūgs. Bet auto vācijas tirgum taisīts un šosejas režīmā lietots
var jau nepaslinkot un uzlikt velkošajai asij veselo ratu no otra tilta - nečakarēt diferenciāli, vismaz manuālī parasti tā ir rakstīts. Bet īsts latvietis manuāli nelasa
nesalāpāms mīkstais kā reiz gadīsies pa ceļam uz lidostu, kad sieva dzemdē vai gludeklis nav izrauts.
Man bija vienai lietotai mašīnai kārtīgi ierūsējis domkrats - gandrīz nedabuju vaļā, sasmērēju un var lietot.
zem mašīnas piekarinātajiem pēc katras ziemas jāizkustina un jāsasmērē, citādi rez.rats ir, bet klāt netiek
Uz papīra daudz sportiskāks auto par to pašu cenu kā Octavia VRS, kurus pietiekoši daudz var redzēt uz ceļa
ja jau viss tuvu perfektā stāvoklī, tad vaina ir braucējā.
Visticamāk noskrējiens ir nedaudz pāri 400k, kļūdu nav, jo tās ir izprogrammētas
Remonts izmaksās salīdzināmi ar tā auto vērtību, brauc kamēr iet un tad tolmets. Vai arī pārdod.
man dīzelim ir spritmonitor -1 litrs, jo spritmonitor ir vācu projekts, līdz ar to daudzi lietotāji legāli var braukt 200+, līdz ar to cits patēriņš
sāc ar to, ka izmēri patēriņu pēc bākas metodes pa šoseju - tāda lieta kā patēriņš pilsētā neeksistē, pārāk individuāli maršruti, laiki, braukšanas stils.
Pie Rīgas pielej pilnu bāku, uz 89 kopā ar fūrēm (ne aizvējā) aizbrauc līdz Liepājai un atpakaļ, un atkal pielej pilnu bāku.
Īsos un sastrēgušos maršrutos dīzelis ne tuvu netērēs ne 4, ne 5 litrus.
pie tam ja tas auto ir ļurkāts īsos braucienos pa Rīgas korķiem, tad nodilumā tas ir x2 vai vairāk
ftorpolimērs
nevajag neko prikt no cilvēkiem, kas nezin, ko paši pārdod
par to cenu var nopirkt 2 pudeles rain x vai analoga - mazliet biežāk jāatkārto uzklāšanas procedūra, bet pietiks 2+ gadiem
pilsētā nav jēgas, man pie 60-70 ļoti labi pūš nost. vissmalkāko smidzinātāju nepūš, pie treknāka jau stādā
kādi sprinkleri? ja katram stabam būtu vēl ūdensvada pieslēgums, FR izmaksātu vēl lielāku kosmosu.
droši vien ka riepas
Bet nu kāds ar galvu nedraudzējas - riskēt ar kriminālu lai nokurinātu FR...
ir dzirdēts, ka jaunam motoram kompis strādā saudzējošā režīmā kamēr nav iebraukts
ezis71 rakstīja: Tās sludinājuma bildes ir totāls vāks,tu laikam esi sastrīdējies ar prātu,pisec.
nekad neapskatītu iespēju interesēties par sludinājumu, ja bildes nav aktuālas - no dažādiem, neatbilstošiem gadalaikiem.
Un 60k pabrauktu auto ar 25% atlaidi no jauna cenas - sapņot nav aizliegts
trafic un clio nāk bāzītē LED
ja ir dienas gaitas uguņi, tad LED galvenajiem lukturiem vajadzētu izdzīvot līdz tolmetam
Par ekrāniem pogu un bultiņu vietā gan taisnība - VW nāk audiosistēma bez fiziskām pogām!!! Laikam dīzeļgeitā tik daudz naudas pazaudējuši, ka ekonomisti pārtrumpo ergonomistus.
ieliec vēl muļķīgākas bildes vai pacel cenu; var arī abus uzreiz, dubults neplīst
dīzeļgeita bija g.k. par NOx, nevis CO2
cena + tirgus apjoms. Tādam jazz vienkārši LV nav/mazs tirgus. Ja pērc mašīnu ar domu viņu pēc tam viegli pārdot, jāpārk tirgus līderi - kaut kādu golf vai XC90 pārdotu dažu dienu laikā par adekvātu cenu.
Jazz arī par adekvātu cenu būs jāgaida, jo vienkārši ir maz pircēju, kas to izskata par variantu
vismaz pirms pāris gadiem dažiem jauniem auto USB bija tik maza strāva, ka moderns telefons nelādējās, vienalga atlika tikai 12V piepīpētāja pāreja uz USB
VWfans rakstīja: Manas Hondas pārdošanas sludinājumam unikālo skatījumu tomēr daudz...
viss iauto vienkārši ielūrēja slaveno Jazzu apskatīt
ko nozīmē "pie vainas vadības bloks"? Nomaini servisu, citādi tev visu mašīnu pa detaļai nomainīs.
vadības bloks ir ieslēdzis avārijas režīmu, jo kāds no sensoriem ziņo par avārijas stāvokli. Tev droši vien tie gudrinieki "izprogrammēja" arī check engine lampiņu