Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
anoagask 17.09.2020 10:08

Pārskatāmība. SUV logu līnija ir kripatu zemāk, un sēdēšana kripatu stāvāk, lielāki spoguļi - līdz ar to labāka izpratne par to, kas notiek apkārt.

Cepums reklāmistiem, kas iemasējuši, ka SUV ir droši.

Es gan kā otro mašīnu ģimenē tajā budžetā ņemtu ko jautrāku - vislabāk yaris gr - 4x4 un 250hp. Tur gan laikam atpakaļpirkums mazs un apdrošināšanas sliktas.

anoagask 16.09.2020 18:30

+1. UK u.c. viņus daaaaudz izmanto kā darba auto zemnieki, elektrokompānijas utt, arī citur kur bija UK kolonijas. Itālijas kalnainajos apgabalos arī daudz defu redzēju. Nenokaujama 4x4 bundža, komforts gan 0.

Nevis 33 bet 63 gadus ražoja veco defu

anoagask 16.09.2020 16:03

Krava uzlabo saķeri aizmugures piedziņai, un traktoram atsvari, lai nerauj priekšu gaisā. UAZam 4x4 režīmā tie cilvēki maz ko maina

anoagask 16.09.2020 11:47

Jaunais defs ir stilīgs parketnieks, kāda jēga salīdzināt ar nopietnu bezceļa tehniku ala UAZ. Pie tam visu izšķir riepas - gan jau uazam bija MT, bet defam parasts M+S. 4x4 T40 uzbrauktu un vēl piekabi uzvilktu

anoagask 15.09.2020 23:45

Mēģinu atcerēties, kad pēdējoreiz redzēju vilcieniņu ar drošu distanci ... uz šosejas ātrumiem tas būtu 50m, dzīvē 2x mazāk parasti

anoagask 15.09.2020 21:52

Neaizmirsti, ka pa jebkuru lv ceļu drīkst braukt velo vai pajūgs, ar 100kmh intensīvas satiksmes apstākļos sanāks auzas

anoagask 15.09.2020 18:53

Apvedceļš arī bieži ir viena gara kolonna. Bet fūre jau normāli uz 89 ripina, braucot uz 105 visā apvedceļā var ietaupīt 5min

anoagask 15.09.2020 18:09

Corolla=auris sedans

anoagask 15.09.2020 18:05

Nejauc 2 dažādas lietas - kolonnu aiz fūres pie parastas satiksmes vs rīta/vakara stūķi, kad kolonna reāli ir no rīgas pēdējā luksofora līdz ādažiem

anoagask 15.09.2020 15:57

Es domāju tie ir indivīdi, kas neredz tālāk par priekšābraucošo, un nedomā vairāk kā par 1 gājienu uz priekšu

anoagask 15.09.2020 15:43

CP skaits ir tālu zem vajadzīgā, un tie paši kontrolē tikai uz ātrumu.

anoagask 15.09.2020 12:08

Moderni turbobenzīni ir efektīvi, līdz ar to sliktāk silda. Labāk par dīzeli, bet ir varianti, kur vienalga ir elektriskais fēns salona apsildei.

anoagask 14.09.2020 21:26

Savādāk vispār nevar, tikai ar ieskrējienu. Esmu diezgan izbraukājies ar nomas nemotoriem - 60zs clio, twingo u.tml.

anoagask 14.09.2020 12:31

Man liekas Lv ir ļoti maz asfalta ceļu, ko var baudīt ar atļauto ātrumu

anoagask 14.09.2020 12:24

Cilvēki jau arī nav mācīti normāli apdzīt - no attāluma, ar ieskrējienu. Tā pat ar pilsētas 70zs bezmotoru var normāli tikt fūrēm garām.

anoagask 14.09.2020 11:21

Green railways, ir diezgan daudz celiņi lv un ee

anoagask 14.09.2020 11:20

Vilcieniņam priekšā var būt arī 90 pēc spidometra. ļoti tipiski ir vilcieniņi, kur aiz fūres vai autobusa ir kāds, kurš negrib vai neprot apdzīt, bet brauc 10m aiz fūres, un tālāk kaudze ar pieklājīgajiem, kas gaida, kad nesteidzīgais apdzīs.

Personīgi, ja redzu, ka priekšā ir adekvāti braucēji, kas izmanto apdzīšanas iespējas - braucu kolonnā. Ja priekšā urbina degunu un raustās - apdzenu kolonnu vienā vai vairākos piegājienos. Tas gan neattiecas uz intensīvu satiksmi, kurā apdzīt nevar/nav jēgas - piemēram ādažos, braucot uz rīgu.

Ja būtu adekvātā skaitā CP, varētu ārstēt distances neievērotājus, fūrēm 1mēn tiesību atņemšanu

anoagask 13.09.2020 21:33

Ja vari atļauties braukāt apkārt ar privātmāju, tad imho savs laiks ir dārgs, lai viņu tērētu pie tanka. Vismaz man patīk dīzelis, kur ar bāku var 1000km+ nobraukt

anoagask 13.09.2020 20:12

Tas gan varētu būt atbaidošs faktors. Uz bāņa dūšīgi braucot pie 20l varētu dabūt, 2h un lampiņa iedegas

anoagask 13.09.2020 15:02

Igaunijā sods ir no 3 vai 4kmh, un diezgan bargs, un policijas laikam arī vairāk, un stādina par maziem ātrumpārkāpumiem.

Nezinu kā tallinas šoseja, bet daudz kur apdzīt aizliegts tur, kur ir droši to darīt. Ja stulbi sazīmē CHA, nevar kaunināt pārkāpējus

anoagask 13.09.2020 10:47

650 rakstīja: Mīnusu ne es liku, bet par patēriņu jautājums ir pilnīgi vietā.Jo reāli tas interesēs pilnīgi visus- no bomža līdz miljonāram.Vēl būtiski ir par riepu izmēru un marku.Kā arī par to, ar kuru pārnesumu un kādiem rpm viņš pārvietojās "nesodāmajos" ātrumos(gan pilsētā, gan ārpusē) un ko viņš "dara", ja vadītājam no šī te mierīgā/nesodāmā stāvokļa ir savajadzējies (vai sagribējies) strauji paātrināties..

Miljonāru patēriņš neinteresē, jo starpība starp 3.0 tdi un šito benzīnu gadā ir vienas vakariņas restorānā

anoagask 10.09.2020 14:10

slidens ir tad, ja ar bezpiedziņas ģimenes auto spolē ar 3.

nekad ko tādu neesmu novērojis remontos

anoagask 09.09.2020 19:30

Tāpēc, ka baltās zīmes vismaz igauņi nesaprata kā apdz.vietas

anoagask 08.09.2020 21:37

Orientieris. Pēc papīra kartes navigējot ļoti noderīgi.

Nu bet sovokā kartes bija speciāli nepareizas un nedetalizētas.

Ņemot vērā, ka pāri upei ir tilts/caurteka, zīmes izmaksas ir tuvu nullei

anoagask 07.09.2020 21:56

Pārvads ir rīgā, ne?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti