Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
anoagask 29.12.2022 23:26

Subaru forester - ja vien ciema mehs gribēs ar boksermotoru krāmēties. Liels klīrenss, īsta pilnpiedziņa, gāzējas

anoagask 20.12.2022 12:39

Kanibaals rakstīja: Tādās vietās automātiski jāliek vidējā ātruma radars un miers. Lai skrējēji samaksā par sasistajiem stikliem.

Tālis uzlika mīksto uz lauķu interesēm - apzināti rudens aukstumā uztaisīja dubulto apstrādi, zinot, ka akmeņi neturēsies klāt - lai iztērētu covid budžetu. Tagad brauc 2 gadus nevis 30min, bet stundu vienā virzienā uz darbu tāda dolbajoba dēļ.

anoagask 19.12.2022 20:34

balzāms ir prece bez konkurences LV tirgū, var likt tādu cenu, par kādu tirgus pirks - tāpat kā orklas "Cielaviņa" Igaunijā ir lētāka, jo nav leģendāra kūka, bet parasta, viena no.

Šnabi vai viskiju labāk skatīt - tur ir reāla konkurence

anoagask 19.12.2022 20:30

priekš tiem, kas tankā: uz ainažu alko bodi atbrauc 50 vietīgs autobuss ar somu tūristiem. katrs nopērk ES maksimāli atļauto pāri robežai vedamo - 10 l stiprā, 20 l portvīna, 90 l vīna, 110 l alus (droši vien, ka tik daudz vīna un alus autobusā neietilpst), tas iznāk puskubikmetrs šmigas un 5 tonnas alus un 5 tonnas vīna, un vēl tonna portvīna.

Tādu busu ir vairāk par vienu dienā, plus vēl personīgie auto - stāvvieta vienmēr ir papilna.

10 busi dienā x 365 =~ 2M litru stiprā gadā, litrs uz katru iedzīvotāju

anoagask 19.12.2022 20:18

tāpēc, ka šmigai ļoti lielu plaukta cenas daļu veido fiksēta akcīze, un tad vēl PVN pa virsu. Ja beznodokļu cena dubultojas, tad ar nodokļiem pieaugums būs 10%, ko pamanīs tikai nopelniem bagātie alkonauti.

anoagask 19.12.2022 2:30

labo darbu sarakstam var minēt naudas izpļekarēšanu pilnīgi bezjēdzīgas 130kmh lv nākotnes autobāņu kartes izveidošanai, kā arī vairāku ceļu posmu permanentu sasipšanu, kur, labi zinot, ka tehnoloģija tiks pārkāpta, tika veikta bitumena un šķembu uzklāšana (dubultā apstrāde???), kas rezultējās ar 2x lēnāku satiksmi un milzumu sasistu stiklu.

Autobusu maršrutu izsoles rezultāti ārpus konkurences - no eiropas regresējām uz Āfriku, kur autobuss atbrauks tad, kad atbrauks. varbūt šodien, varbūt rīt.

anoagask 19.12.2022 2:24

recidīvam jābūt ar lielāku sodu, katru reizi x2 piemēram. Alkonautu gadījumā reāls cietumsods (pieņemu, ka piespiedu ārstēšana alkohola atkarībai nav iespējama).

Un varbūtībai tikt pieķertam jābūt lielākai kā pašlaik

anoagask 19.12.2022 2:20

jēlu statistikas datu izmantošana bez ekspertu interpretācijas ir ...

Ne tikai igauņu - somu "tūristu" autobusi kādu laiku brauca no Tallinas ostas uz Ainažiem. Droši vien progresīvāks kultūras dzīves piedāvājums, bet varbūt vienkārši mazāki alko nodokļi.

anoagask 13.12.2022 20:02

Pa nošķūrētu sniegu/ledu var normāli mainīt joslas un apdzīt, kamēr tā pati 3cm (realitātē arī 5 un 10) ūdens-sniega pļura nepatīkami rausta auto. Es vēl saprotu kaut kādus stāvākus kāpumus iesālīt, bet ne visā garumā

anoagask 12.12.2022 21:47

kirabog rakstīja: Skaņa nāk no auto aizmugures. Tas nav saistīts ar ziemu, vasarā ar tas pats bija. Skaņa tieši parādās kad pārslēdzies uz nākamo ātrumu un spied gāzi un ir tik ilgi kamēr dzinējam apgriezieni nepalielinās.

varbūt fwd vietā iesmērēts quattro?

anoagask 12.12.2022 21:46

pļura ir latviskā dzīvessziņa. Piebraukts sniegs un ledus ir prognozējami un nemainīgi apstākļi, kamēr pļuras vaļņi padara braukšanu absolūti pretīgu

anoagask 05.12.2022 18:52

meklē, vai tā nav kāda standarta kaite tai kārbai. fordam vajadzēja kaut kādu plastmasas štruntu iztīrīt/sasmērēt, kas bīda sviras uz kārbas. Uzsilstot materiāls izpletās un sāka ļoti smagi bīdīties pārslēga kloķis

anoagask 05.12.2022 18:46

renault laikam bija elektromotors kaut kur salonā, un pievads ar trosēm, tāpat kā mehāniskās rokas bremzes gadījumā

anoagask 23.11.2022 17:45

Nevis stulbi, bet citādāka degvielas un darbaspēka izmaksu attiecība - izdevīgi lietot rijīgākas, bet uzturēšanā lētākas mašīnas.

anoagask 19.11.2022 16:12

pieņemot, ka līdzīga gada VAG panorāmas lūkas ir līdzīgas - lūkai ir 4 drenāžas caurules - katrā stūrī pa vienai.

Mašīnu vēlams regulāri mazgāt, un profilaktiski iztīrīt caurules. priekšējās var izbakstīt no augšas ar kaut kādu velosipēda trosīti vai tml. Aizmugurējās ir pilnīgi anālas - rata arkās virsbūvē ir caurumi, kur iespraužas gumijas gofra, kurā iespraužas plastmasas trubiņa, kas nāk no jumta. Gumijas gofrai galā ir tikai krustenisks iegriezums - tur sakrājas netīrumi un aizaug ciet, ūdens līmenis paceļas līdz jumtam, un sāk tecēt salonā pa apšuvumu.

no ārpuses īsti netiek klāt - zem arkas plastmasas aizsarga tikai mazs gumijas galiņš, ko viegli nejauši iespiest salonā. No iekšpuses jājauc ārā viss aizmugures apšuvums, lai izspaidītu dubļus no gumijas gofras. Nācās tapsējumā izgriezt pareizajās vietās nelielas lūciņas, lai var iebāzt roku un pāris reizes gadā paspaidīt gumiju.

T.i. pārbaudi, vai bagažniekā nav mitrs sānu apšuvums vai peļķes spārnos.

Ja viss sākas pasažiera pusē - varbūt nestrādā gaisa plūsmas regulācijas motoriņi (ja ir kaut kāda dalītā klimatkontrole) - vai visas gaisa izplūdes strādā, ja ieslēdz tikai uz kājām, ģīmja, loga?

anoagask 18.11.2022 17:33

hidropiekare tikai rolsroisā palikusi - pārāk dārga. Tikai kaut kādas gumijas amortizatoru galos

anoagask 18.11.2022 17:29

ja braucot nevar nokausēt, tad iespējams noķīlējis iekšējās cirkulācijas vārsts, un visu laiku ņem gaisu no salona.

Kondicioniera darbību vairs nevarēs pārbaudīt, jo zem ciktur grādiem ārā kondicionieris neslēdzas iekšā

Vēl salonā var būt paaugstināts mitrums - vai ir lūka/panorāmas jumts? vai arī kaut kur citur sūcas mitrums iekšā, izvtaiko un kondensējas uz aukstā loga

anoagask 16.11.2022 14:42

1 zvaigzne dēļ asistentu neesamības.

jāiet euroncap.com un jāsalīdzina punkti pa triecienu veidiem. Vai arī pārslodžu vērtējumi pa gadiem mainās - tad nevarēs salīdzināt.

realitātē nedrošāk par 10gadīgu vidēji statistisko lv auto jau nebūs.

anoagask 15.11.2022 18:09

plug-in vs parastais variants ir dažādas ietilpības akumulatori.

Parastajam hibrīda akumulators pietiek, lai elektriski nobrauktu varbūt 100m un būs relatīvi lēts, kamēr plug-in būs 30-40-50 km nobraukuma aķis.

Vismaz renault modeļiem parastais hibrīds vs plug-in bija krietni liela atšķirība cenā.

anoagask 14.11.2022 18:57

16zs pie 200apgr/min iznāk apmēram 600nm

anoagask 13.11.2022 23:08

Volx rakstīja:

Petka rakstīja: Kad būs Hybrid versija un būs vērts pārmaksāt?

Pilnīgi nopietni plānoju 'downgreidoties', ja būs 'automāts'.

Man teica - februāris.

Automāts noteikti būs, bet tikai jautājums cik tālu būs ieviestas Renault tehnoloģijas. Nav skaidrs vai tas būs uzlādējams vai parasts hibrīds. A var būt abi variant i.

Ar jauno logo šis varētu būt karstākais modelis.

par plug in hibrīdu nekur nav dzirdēts, tikai par parasto. Plug-in ir ievērojami dārgāks, jo vajag lielāku bateriju - budžeta markai nesaprātīgs risinājums.

anoagask 13.11.2022 22:43

pie fiksētiem apgriezieniem jauda=Const * grieze, vai ir rezerve abos parametros, vai nav nevienā.

ADAC ir samērījis, ka 6. ātrumā 60-100kmh aizņem 22sek, ja būtu garāka kārba, visi pamatoti kritizētu, ka 6. ātrums der tikai braukšanai pavējā no kalna.

anoagask 13.11.2022 18:33

+1

katrs latvietis tagad ir militārais analītiķis un autoinženieris vienā personā.

Jogger kaste ir relatīvi viegla (1200kg laikam), bet ar lielu kravnesību, vismaz 7 vietīgajā versijā (ap 600kg) un palielinātu šķērsgriezumu t.i. gaisa pretestību, salīdzinot ar sandero vai logan.

Ja 100(tikai!!!) ZS dzinējs pie 100kmh griezīsies ar 2k apgriezieniem, tas ar pedāli grīdā ražos tikai 50zs - nekādas elastības, jebkurš paātrinājums=pārslēgšanās uz 5. vai 4. ātrumu.

anoagask 11.11.2022 19:09

pārāk šaurs, 3 cilvēki otrajā rindā blakus būs saspiesti, atšķirībā no vecā lodgy vai jebkura kabluka. isofix arī tikai ārējās vietās

anoagask 11.11.2022 19:07

nākamgad solīja

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti