Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
anoagask 02.12.2019 19:35

Ja uzstādījums ir minimums galvassāpju un neinteresē prestižs - nopietni apskatītu dacia logan mcv vai duster, varbūt ar rūpnīcas LPG

anoagask 05.12.2019 12:40

nomiks rakstīja: Es tikko paņēmu līdzīgu, gadu jaunāku, bet nobraukumu 111 tūkst.km un rūpnīcā iebūvētu LPG iekārtu. Aprīkojums gan ir iztikas minimums. Samaksāju apmēram divas reizes mazāku summu kā šajā sludinājumā.

Toties tagad uz darbu izdodas par 3 EUR aizbraukt, ja skaita tikai degvielas izmaksas. Salīdzinot ar Multivan, sanāk būtiski ietaupīt.

cik gāzes tāds mazauto tērē uz 100km ja nav noslēpums? Man mazauto ar 2.0 ap 10l gāzes/100km šoseja netaupot un nesēņojot

anoagask 09.12.2019 11:22

papildlukturi ar kvēlspuldzi ir ok. Ar LED pieredzes nav.

Lai izietu skati, kontrolskaitļu summai jābūt 100 - papēti, kāds marķējums uz oriģinālajiem lukturiem.

Ar lielāku kontrolskaitli stars ir šaurāks un garāks, ar mazāku - īsāks bet platāks.

Jo lukturis lielāks un dziļāks, jo gaisma būs labāka, bet smagāks un nepieciešamas atsaites.

Ar 220mm diametra lukturiem ir kā dienā - drošs ātrums ir 200+, ar 170mm ir ok, bet švakāk. abiem Ref 37.5

Pašlaik amazon var hella 300 lielos par 50EUR gabalā iepirkt, bet ja pats neliec, tad materiāli un darbs arī maksās diezgan.

autokada pārdod poļu wesem, arī apsverami ja gribas budžeta variantu

anoagask 10.12.2019 10:31

Droši vien, ka uz kopējā budžeta 10-20 eur ietaupījums uz lukturi neko diži nemaina. Pērc Bosch, Hella vai kādu citu brendu un būs ok.

Milzīgs ieguvums salīdzinot ar OEM lukturiem (vismaz pabrauktiem un ne luxus klases auto)

anoagask 10.12.2019 19:05

tas bija par jauno Scenic, kam ir jaunā izmēra riepas - 195/55R20. starp citu kā bija atrast ziemas riepas šādā eksotiskā izmērā?

anoagask 11.12.2019 9:17

multivan ir 2x smagāks buss par uzpūstu megane - tur 150 par premium brenda riepu ir ok

zafirai gan jau ka var uzmontēt arī R16 diskus, kur ir krietni lētākas riepas pieejamas

anoagask 11.12.2019 9:20

tajā sarakstā ir tieši 1 ziemas riepa - conti winterVikingContact. Pārējās ir vasaras vai C-Eiropas ziemas riepas

anoagask 16.12.2019 11:12

visa vecrīga pilna ar šoferiem - civilizētās valstīs ar S klasi, Bentley vai Rolls royce limuzīniem brauc šoferi (vismaz darba dienās)

anoagask 19.12.2019 0:11

Plusi Passat:

nedaudz plašāks - vajag ar mērlenti izmērīt tieši cik, droši vien nedaudz.

Golf Variant ir par kādiem 20 cm īsāks par Passat Variant. 10 cm garāks motora pārsegs, +5cm aizmugures sādeklī un +5cm bagāžniekā.

Ja aizmugurē bieži jāvadā cilvēki, tad Passat būs ērtāk.

Platumā arī Passat būs daži cm klāt dēl garākas bāzes mazāk arkas iespiežas aizmugures sēdeklī - mazliet ērtāk trijatā sēdēt aizmugurē (vai 3 bērnu krēsliņus ielikt)

Lielāka klase - klusāks, smukāk aizveras durvis utt.

Lielāks piedāvājums, lielāks tirgus - ātrāk gan atrast pirkšanai, gan pārdot

Var atrast labāk aprīkotus

Plusi Golf:

+Vieglāks - ar to pašu dzinēju būs baudāmāks + ekonomiskāks (ar 140 zs 2.0tdi dinamisks, ar 1.6 tdi būs ok - passat ar 140zs 2.0tdi būs ok, ar 1.6tdi - pilnīgs nīkulis)

+Salīdzinoši azartiska piekare - passat būs govīgāks

-Stock audiosistēmas (ne dynaudio) skaņa diezgan nepārliecinoša

- labi aprīkotu eksemplāru maz + grūtāk tālāk pārdot

Nepilnības, kas attiecas uz abiem, jo mašīnas saliktas no +- tām pašām komponentēm:

Tajā laikā ir problēmas ar kondicioniera kompresoru - jāmaina kondicionieru servisā, skalojot visu sistēmu

Bixenon ne pārāk laba tālā gaisma(Passat izskatās līdzīgs risinājums)

ja regulāri nemazgā mašīnu - panorāmas lūkas drenāžas kanāli aizsērē un bagažniekā peļķe

Tie ir gadi uz ko attiecas izmešu skandāls. Es pirktu tikai tādu, kam NAV rūpnīcas atsaukums izpildīts. VW inženieri zināja, kāpēc krāpās - motora vadības pārprogrammēšana samazina EGR u.c. svarīgu mezglu dzīvi. Var jau uzlikt atpakaļ veco programmu, bet tas ir chiptuning izmaksas

Un vispār praktiski cilvēki pērk facelift modeļus, kur ir izlabotas visas bērnu slimības. Golf 6 ir Golf 5 facelift, B6 ir jauns modelis, B7 ir facelift, kas vairs neietilpst budžetā.

anoagask 24.12.2019 0:43

G6 variant ar 2.0 dīzeli un manuāli tērē <5 90% gargabalu šosejas režīmā pēc bākas metodes braucot ap 100kmh. Rekords laikam ir Rīga-Tallina Berģos nometot kompi rādīja 3.0 vidējo (sēņojot uz 85 pa tukšu šoseju). Kompis melo par kādu 0.5l, bet vienalga pieklājīgi. Domāju, ka ar 1.6 tdi it sevišķi bluemotion versijā uz šosejas var pietuvoties 3l/100km.

Salīdzināt vidējo pēc bākas metodes nav jēgas - pārāk atšķirīga pils/šoseja attiecība, kopējais viena brauciena garums (auksts vs uzsilis motors), kājas smagums/vidējais ātrums(85kmh vs 105kmh mierīgi ir +0.7 vai pat +1l)

anoagask 24.12.2019 0:55

iepriekšējā klija RS bija tikai ar tomātu (jaunās vēl nav, bet domājams arī tikai ar divsajūgu robotu) - neticu, ka neprovocē uz dinamisku braukšanu.

IMHO pie vainas ir nevis tomāts-rokas kārba, bet turbo(scenic) un neturbo(clio) - turbo ir 2x? lielāks griezes moments, t.i. pie tiem pašiem apgriezieniem scenic ir 2x vairāk jaudas.

Man pašam tā ir bijis pārsēžoties no turbo uz atmosfērisko - galīgi neiet, kamēr pierodi, ka jāpārslēdzas ir nevis pie 2000rpm, bet 6000

anoagask 25.12.2019 0:31

nē, ir turbodīzelis, kurš ikdienas braukšanā liekas spriganāks par atmosferisko benzīnu, kaut gan pēc papīriem 0-100 benzīns ir >1 sek ātrāks.

Tāpēc, ka dīzelim iznāk 213 NM/tonnu, bet benzīnniekam 167NM/tonnu.

Piemetu ciparus clio/scenic:

clio 1123 kg 107 Nm(1.2 atmo) 95 Nm/tonna

grand scenic 1505 kg 240Nm(1.3turbo) 159 Nm/tonna

T.i. pie tiem pašiem apgriezieniem scenic būs par 67% lielāks paātrinājums nekā clio.

anoagask 25.12.2019 0:41

tas jau IMHO sen noskaidrots - ikdienas braukšanā vienādos auto dinamiskāks liksies motors ar lielāko griezes momentu. Sportiskā braukšanā ātrāks būs motors ar lielāko jaudu - bet tad motors ir jātur apgriezienu diapazonā, kas ir tuvu max.jaudai - t.i. tuvu redline (ko ikdienas braukšanā tipiskais vadītājs nedara)

anoagask 25.12.2019 1:22

3.0 bija kompja rādījums 300 km no Rīgas robežas līdz Tallinai, braucot uz 90 pēc spidometra (t.i. ~85 īstenībā) pa ļoti tukšu šoseju bez apdzīšanām. Nesen atkal nebija kur steigties, un vairāku desmitu km garā posmā pa šoseju uz reāliem 85kmh kompis rādīja 3.3 vidējo. Ja brauc uz reāliem 100-105kmh, tad ir +1l klāt, kādi 4.3-4.5 pēc kompja.

Lampiņa iedegas ap 1000km vai pat pāri (bākā gan parasti izdodas saliet kādus 51-53l), vidējais pēc bākas 4.9..5.5, ja vairāk pa pilsētu un steidzīgāks noskaņojums, tad vairāk. VW nepārdodu, līdz ar to man nav jēgas karināt jums makaronus.

Jau rakstīju - ar bākas metodi nav jegas salīdzināt dažādu vadītājus, pārāk atšķirīgi pārvietošanās attālumi, ātruma režīmi, ekobraukšanas iemaņas, pilsētas-šosejas attiecība, vai trāpa sastrēgumos, vai brauc ārpus sastrēgumstundām utt, pat riepu marka un platums ietekmē patēriņu. Salīdzināt var kompja rādījumus Berģi-Sēnīte, Rīga-Jelgava, vai kādas nenoslogotas mazākas šosejas kur nebraucot pīķa stundā var uzturēt vienmērīgu ātrumu

anoagask 26.12.2019 14:56

pāatrinājumu dod jauda, t.i. ZS. ātrumkārba nodrošina, ka motors visu laiku darbojas tuvu maksimālajai jaudai.

Rallijā neviens nebrauc ar TDI, kam ir baigā grieze, visi brauc ar benzīnu, ko visu laiku tur pie redline

anoagask 27.12.2019 14:18

jā, cik daudz no apdr.prēmijas ietekmē modelis, un cik - vadītājs?

anoagask 28.12.2019 18:33

Ja pīpē starpbrīžos, nevis stundu laikā, tad pamatskolas fizikas kursā var apgūt tādas tēmas kā darbs, enerģija un jauda.

Modelēsim mkIII golfu kā materiālu punktu, gaisa un rites pretestību neņemsim vērā, iebāzīsim ideālu CVT kārbu.

Kinētiskā enerģija = m * v^2 / 2

Kinētiskās enerģijas izmaiņa ir darbs, ko dara dzinējs = P*t

Ar diviem dažādas jaudas dzinējiem (masa vienāda) vienu un to pašu ātrumu sasniedz dažādos laikos P1*t1=P2*t2

Ar divreiz jaudīgāku motoru to pašu ātrumu sasniedz divreiz ātrāk - pilnīgi vienalga kāda ir grieze uz kloķvārpstu, jo uz ratiem griezi palielina/pamazina transmisija

uzliec kādu speedlogic vai tml. aplikāciju uz telefona un ar pedāli grīdā izmēri 60-80 kmh vai tml, kurā ātrumā ir labākais laiks - tur, kur max grieze, vai tur, kur max jauda

anoagask 28.12.2019 19:33

maksimālajam paātrinājumam dīzeli tāpat jāgriež līdz 4000+ apgriezieniem - tāpat kā automāts kickdown režīmā. Tikai ikdienā to nepatīk darīt dēļ traktora skaņas

anoagask 28.12.2019 23:04

pēc msh loģikas 3.0 tdi ar 500+Nm izpogātu to atmosfērīgo benzīnu bez variantiem, jo jauda neko nenozīmē, grieze ūber alles!

Ja abas mašīnas brauktu vienādā ātrumā ar 2000 rpm, tā arī būtu, tur pat 2.0 tdi izpogātu porsche. Tiklīdz kā porsche pārslēgtu 2 vai 3 ātrumus zemāk, traktori paliek riepu dūmos ar visu savu lielo griezi

anoagask 31.12.2019 14:28

Tas ir pārvadājumu bizness - nopērc jaunu vairumā ar lielu atlaidi, nobrauc garantiju, nopelni pamata biznesā un vēl mēģini pārdot par astronomisku summu.

Tajā motorā eļļa ir bijusi auksta tikai tieši pēc eļļas maiņas - kaut kur lasīju, ka taksometriem arī resurss ir 2x lielāks kā normālā lietošanā. Šitam renault arī motorstundu mazāk - vid.ātrums ap 100, auksto startu, paātrinājumu no 0 daudz mazāk

anoagask 31.12.2019 20:10

Ko atmaksājas pārvadāt tādā variantā? Narkotikas, iphoni, nelegālie imigranti - nekas cits nenāk prātā

anoagask 31.12.2019 21:42

Motorolers rakstīja: Šādi motora tilpumi tomēr vairāk ir piemēroti pilsētai, ko saproti ar tālu izbraucienu? Ja pa LV, tad vēl nekas, jo ātrumi nelieli, bet ja Vācija, tad ar tādu Es nebrauktu uz turieni!

Jāskatās jau arī uz jaudu un kravu. Jaunie auto paliek vieglāki - 100 vai 120zs būs ok 2 cilvēkiem lai pa bāni uz 130 ripinātu.

5 cilvēki ar velo uz jumta mazauto nav domāti, arī kravnesība neļauj.

anoagask 01.01.2020 11:57

Vācijā Pēc 130 mainās juridiskā puse - pie avārijas ir jāpierāda, ka arī ar mazāku ātrumu būtu noticis negadījums

anoagask 01.01.2020 16:20

Mazlitrāžas turbo rada dinamisma iespaidu, jo pie zemiem apgriezieniem jauda ir tikpat cik tradicionàlam 2.0 atmosfēriskajam benzīna motoram.

0-100 11sek parāda, ka 90 ZS uz <1tonnu pašmasas nav ļoti daudz, bet nav arī katastrofa.

anoagask 01.01.2020 22:26

1x gadā atvaļinājumam der jebkurš jauns auto. Ja ir doma braukt ilgāk kā garantija, nepirktu lieljaudas mazmotorus piem. 1.0 ecoboost ar 140zs

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti