darklight rakstīja: 2006. gada Kraisleram ir, līdzīga gada Lexusam arī, šķiet bija. BMW nebija. Būs jāpalūr brāļa XC90.
2000.gadu subaru arī ir, bet tie visi ir ražotāji, kas nekautrējas izmantot vecus/pārbaudītus mezglus - atšķirībā no bmw vai vw, kas spiež uz vorsprung durch technik.
Es nebrīnītos, ja 2000. vidus subaru/chrysler/toyota kārba nebūtu ar nelieliem uzlabojumiem ražota kopš 80.beigām vai 90.sākuma.
AD666 rakstīja: Pag, pag bmw izmantotās zf kārbas ir pat ļoti labas, maini tik eļļu un viss būs kārtībā. Vari gan piekabes vilkt, gan pamatīgi slogot viņu. Subāru, crysleru un toyotas variatori nekādā gadījumā nebūs izturīgāki par to bmw zf kārbu. Nu ok varbūt kaut kādi galējie flinstoni un arī tad pie nosacijuma, ja nevienam no pieminētajiem nemaina to eļļu. Zf tomēr pāris reizes atsaucīgāka un ātrāka. Ātrākas arī par kias/hjundai mega f1, pro sport, star ship, dual cluch max…
Tajos gados variatori diez vai, 4 pakāpju automāts ar hidrotransformatoru.
Divsajūgu kārbu tieši tam ir konstruēja porsche, lai būtu max ātra pārslēgšanās. Santīma iesipšana bija blakusefekts, ko atklāja un ekspluatēja vēlāk