Kārtot: Augošā secībā
OskarsKrampans 29.09.2019 2:10

Kas notiek, ja seksuālās attiecībās nonāk Porcshe Panamera ar Mercedes CLS? Rodas KIA Proceed! Auto kurā esmu iemilējies. Jauda 204Zs, bet sajūtās kā krietni virs 300Zs. Atsaucība gāzes pedālim fantastiska. Provocē nepārtraukti uz apzdīšanas manevriem. Interjers, kā krietni dārgākiem auto. Viss ādā un ar citas krāsas diegu šuvēm. Izskatās dārgi un kvalitatīvi. Skaņa no izplūdes sistēmas iespaidīga. Itkā daļēji esot mākslīgi radīta auto skaļruņos, bet uzreiz to pateikt nevar. Liekas esam pilnīgi dabīga no izpūtēja dzīlēm. Ieslēdzot režīmu SPORT skaņa vēl vairāk pastiprinās, šķiet braucam ar atvērtu bagāžnieka vāku un dzirdam katru akseleratora pedāļa spiediena izmaiņu. Tas aizrauj! Par skaņu turpinot - auto aprīkots ar JBL firmas sakaļruņiem. Mīlu amerikāņu basu! Skanējums ir atbilstoš auto būtībai. Šis auto ir sadaļā ieraudzīju, pabraucu, iemīlēju un nav svarīgi parametri, cena, jauda un viss pārējais. Auto vienkārši patīk!

OskarsKrampans 29.09.2019 1:19

Skaidrs ir tas, ka šis ir lielu kompāniju transporta parka viennozīmīgs dalībnieks. Arī vidēju kompāniju vidēja menedžmenta transportlīdeklis. Līdz riebumam saprotams, pazīstams, paredzams. Tas pie nosacījuma, ja VW nav uztaisījis pārsteigumu un šo modeli neprezentē kā kārtējo rūsas perēkli kā Passat Typ 3C . Jāpiezimē gan, ka pa kvalitatīvu ceļa segumu šis auto slīd kā pa lidojošo paklāju. Baudījumu netraucē ne trokšņi no piekares sistēmas, ne airodinamikas radītie trokšni, ne kādas parazītiskas salona paneļu radītas čerkstoņas. Vienīgi moka mani viens jautājums - vai Škoda Superb nav tik pat laba, bet par 10 000 Eur lētāka?

OskarsKrampans 29.09.2019 0:45

C5 ir pretsatu pasaule. Digitālais mūsdienīgais instrumentu (spidometrs) panelis ir noformēts kā veclaicīga radio tūnera skala. Amerikāņu old scool tipa mīkstie krēsli atrodas vienā salonā ar BMW tipa automātiskās transmisijas kloķi. Vecāka gadugājuma auto raksturīgā mīkstā gaita apvienojumā ar mūsdienu avangarda riepu izmēru 205/55R19. Tas viss ir citādāk, nekā pārējiem. Vai tas ir slikti? Laikam nē. Sev piezīmēs esmu atzīmējis, ka šad tad ir sajūtamas tādas kā stūres "pārvelšanās". Tas visticamāk ir saistīs ar savdabīgo amartizatoru uzbūvi. Noteikti gribu ar šo auto izbraukt vēl un ilgāku laika posmu, lai saprastu, vai gribu šādu auto redzēt sev blakus ilgākā laika nogrieznī.

OskarsKrampans 29.09.2019 0:19

Parasti, braucot ar dažādiem auto, mēģinu atrast automašīnai labās un sliktās īpašibas. Braucot ar Mitsubishi ASX labās īpašības es neatradu. Vīenīgais labais, ko man izdevās šajā auto atrast bija līmes smarža automašīnā, kas nozīmē to, ka ja ir bijis paredzēts kādas detaļas automobīlim pielīmēt, tad visticamāk tas ir arī izdarīts . Stūres āda uz sajūtām līdzinās plastmasai,troksnis no riepām un aplūstošā vēja nomācošs, braucot līkumā pa grubuļainu cenu šķiet, ka nekontrolē automašīnā neko - biedējoša sajūta! Radio neuztver stacijas pat vidēju mūsu valsts pilsētu centros. Un ja arī uzķer, tad atskaņošanas kvalitāte no skaļruņiem ir pabriesmīga.

OskarsKrampans 28.09.2019 23:11

Laikam neizteiksmīgs. Šobrīd pēc testu dienas ir pagājušas divas nedēļas un es pat neatceros, ka esmu ar tādu auto braucis. Labi, ka ir piezīmes . Lūk tikai piezīmes, jo emocijas nekādas šis auto neizraisīja:

1) Līdzīgs Cupra Ateca, bet dinamika sliktāka, toties komfortablāka gaita.

2) Ļoti dzirdams vēja troksnis braucot ap 90km/h

3) 190Zs un degvielas patēriņš 9.6l uz 100km, Cupra 300Zs degvielas patēriņš 11.3l uz 100km.

4) Ar elektrisko piekabes āķi, visiem "pribambasiem" un pat autonomo apsildi Webasto cena tikai 34 000 eur!!!

OskarsKrampans 28.09.2019 22:48

Pirmo sekunžu iespaids par SantaFe - ļoti kluss. Piestartējot auto, motora skaņa gandrīz nav dzirdama. Izkāpjot ārā no auto tieši tas pats. Vēlāk braucot pa Latvijas ceļiem, secinājums arī tāds pats - auto skaņas izolācija ir lieliska. Par auto dinamiku to nevar teikt. Sākumā, braucot režīmā Smart, komentārs šāds: SantaFe paātrinās kā liels, slinks kašalots . Nomainot braukšanas režīmus situācija uzlabojas, auto ir atsaucīgāks un liekas dinamikas pietiek pārvietojoties ikdienas maršrutos. Vēl šis auto pārsteidza ar to, kā tas tika galā ar bedrainiem grunts ceļiem, liekas, ka piekare speciāli izstrādāta ceļa posmam Tilža-Rugāji . Salona apdares kvalitāte labā līmenī. Interesanta "fīča", kādu nebiju līdz šim redzējis ir priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltnē iestrādātas pogas, ar ko vadītājs var regulēt sēdekļa novietojumu un slīpumu pasažierim. Ar domu, ka ja nepatīk blakussēdētājs, aizbīda to uz aizmuguri un nolaiž atzveltni, tā tiekot vaļā no kaitinošā blakussēdētāja . Nav katapulta, bet strādā līdzīgi . Auto atstāja ļoti labu iespaidu, bet ir viens BET. Lielais BET ir cena. Pa 50tk ir daudz dažādu iespēju, piemēram divi VW T-Cross

OskarsKrampans 28.09.2019 22:23

BMW kā jau BMW. Kluss, komfortabls, ar saprotamu paneļa ergonomiku, vienvārd sakot - garlaicīgs. Jā - pneimo strādā perfekti, jā - sēdekļi izcili, jā - stūres āda izcili mīksta, jā - jaudas pietiekoši, jā - pēcpārdošanas vērtība augsta, jā - izteikti brutāls un kaitinošs joslu asistents, bet vienalga garlaicīgi. Testu dienas ietvaros vienīgais auto modelis, ar kuru gribējās beigt braukt pēc iespējas ātrāk. Varbūt vienkārši nav mans tips

OskarsKrampans 28.09.2019 22:03

Ielu huligāns! 300Zs, 5.2s līdz 100km/h, 11.3l patēriņs uz 100km visu laiku nepārtraukti gāzējot. Visticamāk normālā ritmā braucot ap 9l būtu reāli ieraudzīt uz VW style instrumentu paneļa. Un tas viss šobrīd par 39,5 tk EUR un ar gana labu aprīkojuma līmeni. Vienīgais ar ko šajā auto nevarētu sadzīvot ir šī zīmola logo. Izskatās pēc vistas, kurai starp kājām ir jāiebāž ķiploki un tad jāliek cepeškrāsnī

OskarsKrampans 28.09.2019 21:38

Pārsēžoties no Mercedes CLA, kur viss šķita gaisīgs un viegls, Poršā viss liekas smagi. Smags panelis ar milzum daudz pogām, smaga stūre, smags bremžu pedālis, smagnēja gaita. Bet tas tik pirmajās 5-7 minūtēs. Pēc tam sāc saprast, ka visas pogas ir ērti sagrupētas blokos pēc to pielietojuma, ka stūre ir tieši tik smaga, lai to neraustītu ceļa negludumi un varētu sajust katru riteņu pagrieziena leņķa grādu, ka gaita nav smaga, bet gan monolīti savākt un braucot pat Latvijā nelegālos ātruma diapazonos ir sajūta, ka šis auto var visu. Bremžu pedālis gan varēja būt asāks .

OskarsKrampans 28.09.2019 19:58

Mercedes CLA pirmkārt aizrauj ar savu dizainu. Izteikti simpātisks šķita automašīnas interjers. Pirmkārt jau lielais divu ekrānu displejs (beidzot vairs nav paneļa vidū uzstūķētā planšete) ar savu izcilo animāciju. Testa brauciena laikā vairākkārt pieķēru sevi sajūsminoties, kā pārvietojas tahometra digitālie rādītāji . Ventilācijas sprauslas kā reaktīvo lidmašinu stilizēti turbomotori un salona apgaismojums kā Svarovski lustra. Skaisti! Brauc šis auto arī skaisti. Skaisti laikam ir īstais vārds, lai raksturotu arī kā Mercedes pārvietojas jo citu vārdu man ir grūti atrast. Ir man arī dažas negācijas par šo auto. Toksnis no riepām manuprāt ir par lielu šī zīmola automašīnai. Piedodams korejiešiem, bet ne vāciešiem. Joslu asistents nostrādā tik asi un ar tādu kā sitienu, ka pirmajā momentā šķiet, ka esmu pārbraucis pāri kādam surikātveidīgam dzīvniekam. Vēl konkrēti šim auto, kas ir noripojis tikai 4000 kilometrus, skaistajā panelī deg uzraksts par to, ka ir traucēta kreisā gaisa spilvena darbība un ir jāapmeklē serviss. Laikam jau elektroniskās problēmas mūsdienu automobīļos ir, bija un būs un nav uzskatāmas par ievērības cienīgu apspriešanas objektu.

OskarsKrampans 28.09.2019 19:34

Vēl interesanta lieta šajā automašīnā, ko nevienā citā auto nebiju redzējis, ir HDMI spraudnis. Ko ar viņu var iesākt, tā arī neesmi sapratis līdz šai dienai .

OskarsKrampans 28.09.2019 19:23

iAuto rakstīja: Mitsubishi L200 2019

Simpātiskākais šobrīd pieejamais pikaps tirgū. Noteikti savu daļu iznesīguma dod arī automašīnai uzstādītās Cooper riepas ar baltajiem burtiem uz sāniem. Salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi ir kļuvis klusāk auto salonā un pats salons ir kļuvis acīm tīkamāks. Ir pazudušas kaitinošās transmisijas ikonas spilgti zaļajā krāsā, kas bija iepriekšējā modelī un man šķita, ka tās ir atceļojušas no mana 1990 gada Mitsubishi Pajero . Drebelīgā gaita gan ir saglabājusies no iepriekšējās paaudzes, bet laikam jau savādāku gaitu nevar gaidīt no pikapveidīga aparāta, jo tāda gaita ir raksturīga visiem pikapiem, izņemot varbūt VW Amarok. Interesanta nianse ir, ka starta poga ir izvietota kreisajā pusē no stūres tāpat, kā Porsche automašīnām , kaut gan dinamika šim auto ir tāāāāālu no Porcshe dinamikas. Varbūt ar laiku auto dinamika kļūs labāka, jo testa dienā šim auto bija tikai 73 km uz odometra.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti