Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Modano 25.11.2019 21:26

Arī ļoti interesē!

Modano 28.11.2019 11:58

Esmu dzirdējis, ka dizeļiem kodiaqiem DSG slēdzas patikamāk.

Modano 12.01.2020 15:37

Grūta izvēle jauna SUV iegādei.

Šobrīd varianti 3 - Kodiaq L&K tdi 4x4 190hp, Tiguan Rline arī ar 190hp vai RAV4 2.5 hybrid AWD.

Pēc skata un ietilpības Kodiaq patika vislabāk, taču dēļ šā brīža dīzeļa heitošanas un nezināmās nākotnes gudrāk būtu izvēlēties Toyotas hibrīdu, kas no šiem trijiem ir vizuāli mazāk pievilcīgais.

Kādas jūsu domas par Diesel vs Hybrid mūsdienās?

Modano 12.01.2020 17:09

Tieši tā - 10 gadi baterijai un 5 gadi auto (pirms 2020 gada bija tikai 3 gadi)

Pēdējās dienas paiet rokoties pa visādu info un Youtube video

Jāmēģina tikai pierast pie Toyotas dizaina un jāpacieš ne tik modernā infotainment sistēma.

Modano 13.01.2020 18:11

Prieks dzirdēt viedokli no cilvēka, kas līdzīgā situācijā.

Es, par cik tomēr diezgan liela daļa braukāšanas par Rīgu un brīvdienās tepat pa Latviju, nosliecos par RAV4 H Premium.

Hibrīds (kaut kas jauns priekš manis, būs interesanti) un Toyotas uzticamība atsvērs nelielos trūkumus.

Nedēļas beigās vēlreiz izmēģināšu Škodu, bet lēmumumu domāju, ka nemainīšu, kaut gan tikpat pārliecināts biju, kad biju izbraucis ar Kodiaq un gāju testēt RAV4

Modano 15.02.2020 10:04

Pēc nesenas personīgās pieredzes, jo man arī patīk patirgoties sporta pēc kā Kasinsh79, varu teikt, ka gan no VW atlaižu cenas var vēl dabūt, gan karstajiem citu marku modeļiem iespējams labu deal dabūt.

Modano 01.03.2020 18:19

Aptuveni 4 gadu pieredze braucot ar svilpēm:

1) Uz šosejas naktī skrēja no grāvja briedis ārā, neizskatījās, ka svilpes ietekmētu - trāpija ar ragu pa stoiku, saplēsa stilu.

2) Gadījums uz šosejas, kad 2 stirnas stāvēja līkumā apmēram 2m attālumā meža malā un nekustējās vispār.

Par cik nekas nav pierādīts, tad, manuprāt, vienkārši iztērēt tās pāris kapeikas un sliktāk jau nebūs, ja nu tomēr nedaudz tas kaut ko varbūt uzlabo.

Es teiktu, ka 4 gados, kur diezgan ir braukti gabali pa šosejām, maz ievēroti meža zvēri.

Modano 01.03.2020 19:45

Rīga - Ventspils. Ir diezgan redzēti zvēri tālumā pļavā ganoties, bet pāri ceļam skrienot nē... Laikam baigi veicās.

Modano 02.03.2020 8:13

Tur arī abi gadījumi bija. Ir dzirdēts daudz par to apgabalu, jautri esot braukt tumšajā laikā.

Modano 03.03.2020 10:39

Nesatraucos par vīrusu kā tādu, drīzāk jāsatraucās, ka mediju ietekmētie cilvēku bari sāks bezjēgā panikot un sataisīt sūdus.

Modano 06.03.2020 19:54

Paldies dievam ir vēl auto, kur vismaz klimats ir uz fiziskām pogām!

Modano 10.03.2020 19:13

27000+ km/gadā, večuks normāli bliež. Stallī zvēru netur.

Modano 12.03.2020 7:56

Bļin... Dēļ tās Coronas NBA sezonu nostopēja... Tagad gan man viņa besī.

Modano 12.03.2020 8:12

Nē, tik traks es neesmu. Paskatos tikai agrās spēles un kaut ko ļoti interesantu nākamās dienas ierakstā.

Modano 17.03.2020 9:33

Pērkot jaunu auto, noteikti, ka neatdotu visu naudu, kaut būtu, nav tie procenti tur nekādi. Labāk atstāju pieejamus līdzekļus kādiem citiem projektiem, kur varētu ieguldīties.

(Protams, ja būtu 1m kontā un 40k par auto, tad jau laikam vienalga, maksātu uzreiz)

Modano 18.03.2020 17:35

Konspirācijas vienmēr interesanti paklausīties, tomēr, ja kāds būtu gribējis tiešām ievērojami iedragāt kādu reģionu/populāciju, tad gan jau uztaisīt kārtīgas jaudas vīrusiņu nebūtu lielas problēmas.

Šis vien tāds ~0.5% - 2% gāzējs sanācis.

Modano 18.03.2020 18:07

Itālija pati par sevi ir valsts, kur ir liels veco cilvēku 60+ īpatsvars (procentuāli lielākais Eiropā laikam).

Korejā inficējās procentuāli liela daļa jaunāku cilvēku un riska grupa tika nosargāta tik daudz neinficējoties, kur atkal ~60% inficēto itāļu ir 60+ vecumā.

Modano 23.03.2020 11:13

Joka pēc nesen noskatījos, jo Netflix rekomendēja Nezinu, man likās ne īpaši līdz galam nostrādāta, nepilnīga. 5/10

Modano 24.03.2020 8:51

Vot, tieši tā pat nobrīnijos, ka pēdējā laikā sanācis pamanīt vairāk CP darbībā.

Modano 14.04.2020 19:21

Manuprāt viņa var izmest maskas miskastē, jo FFP1 neaizsargā pret COVID. Nepieciešams vismaz FFP2, FFP3.

Modano 01.05.2020 1:44

martinslusis rakstīja: Cik ar konfigurācijas rīkiem Škodas un VW lapās paspēlējos un ar Seat salīdzināju, Škodai ir ļoti izteikts, ka pat augstākā līmeņa komplektācijās trūkst visādas lietas, kas VW un Seat ir pieejamas jau zemāka līmeņa komplektācijā.

Tā kā beigās, ja grib labu aprīkojumu, tad Škodai cena ievērojami pieaug. Īpaši tas attiecas uz pusautonomo braukšanu un drošības fīčām. Piemēram, ne Kodiaq L&K aprīkojumā, ko principā varētu pielīdzināt VW R-Line (cena no 34 000 EUR), ne jaunajai Octavia šobrīd maksimāli pieejamajā Elegance komplektācijā nav iekļauta adaptīvā kruīza kontrole. Tā ir jāpērk atsevišķi. Tas pats ir ar, piemēram, digitālo instrumentu paneli.

Octavia Elegance aprīkojumā nav iekļauta pat tāda triviāla lieta kā priekšējo lukturu mazgāšana un maksā papildus 130 EUR.

Bet kopumā tā stratēģija ir pareiza, jo tad katrs var VW grupā atrast sev piemērotu piedāvājumu. Citam, iespējams, neinteresē visāds papildaprīkojums un tad Škoda būs ļoti laba izvēle. Ja interesē aprīkojums, tad Seat vai VW būs jāņem. Seat pārsteidz, ka, piemēram, ir jau standarta komplektācijā gan pilnas priekšējās LED gaismas, gan digitālais instrumentu panelis, kas parasti ir tikai augstākos aprīkojuma līmeņos.

Man, piemēram, ļoti patīk visādas modernās fīčas, tāpēc es sava Tiguan vietā kā nāmamo, ļoti iespējams, tieši Seat Tarraco ņemtu. Principā, tas pats Tiguan Allspace vien ir, bet par demokrātiskāku cenu.

Kad meklēju dažādu SUV variantus, tad 190zs tdi L&K (šikākā komplektācija) ar vēl papildus sīkumiem pieliktiem, ap 40k. Diezgan daudz priekš Škodas, jā.

Modano 02.05.2020 11:42

Modano 23.05.2020 19:48

Ar Rav4 2020 arī pilnīgi neviena sūdzība tālo gaismu automātikā, stradā ideāli.

Modano 14.06.2020 14:38

Beidzot piesēdos un izdomāju kaut ko uzrakstīt par 2020 Rav4 AWD Hybrid.

Iegādāts marta sākumā (gaidīju laikam mēnešus 3), kuru laikā nobraukti ~5000km, tādēļ priekšstats vismaz ir radies.

Meklējot jaunu auto bija aptuveni ieskicēts, ka nepieciešams vidēja izmēra SUV, ar ko tiks braukts lielāko daļu pa pilsētu. Vēl sākotnējo kandidātu sarakstā bija Kodiaq (L&K un VRs versijas), Tiguan R Line, Q5.

Tomēr prāts ņēma virsroku pār sirdi un gala slēdziens - Rav4. Skoda Kodiaq VRs ar 2.0 bi-tdi, 240hp un V8 skaņu no tumbām būtu jautrs aparāts, Audi ir Audi (labā nozīmē), Tiguan ar katru brīdi slīdēja zemāk reitingā salīdzinot ar pārējiem.

Tātad Toyotas galvenie kritēriji, kas ļāva pieņemot šo izvēli:

1) Hybrid - ideālākais variants pamatvajadzībai

2) Price/Performance - otra pilnākā komplektācija no 7 pieejamām par labu cenu

3) Toyotas uzticamība un garākā piedāvātā garantija

4) Attieksme no salona puses (Amserv)

Pāriesim pie plusiem. Šis man ir pirmais hibrīds un ir interesanti. Bija jāpierod, kad ieslēdzot auto ir pilnīgs klusums, testa braucienā kā duraks kādas 3x spaidīju Start pogu, kamēr smadzenēm pieleca. Ir bauda braukt pilnīgā klusumā (gandrīz, jo auto izdveš interesantu skaņu braucot elektro režīmā. Tas tādēļ, ka laikam ir nepieciešams, lai būtu brīdinājuma skaņa un nenobrauktu cilvēkus).

Vidējais patēriņš uz papīra pēc WLTP ir 5.8l/100km, dzīvē tas ir 6.2l/100km ar diezgan smagu kāju. Pilsētā tas ēd mazāk, jo hibrīds dara savu pie nelieliem ātrumiem, bet brīvdienās izbraucot ārpus Rīgas, patēriņš var uzaugt uz 6.5l/100km (braucot 110-130). Ar 2.5 benzīnu + 2 elektromotoriem kopējā jauda ir 222zs un ar to pietiek, vienmēr gribās vairāk, bet ir ļoti OK. eCVT kārba strādā tiešām patīkami. Skaņas izolācija uz šosejas ir viduvēja, dzird diezgan, arī iespiežot grīdā motora skaņa ir paskaļa, bet tad vnk mūzika jāuzgriež, lai pārklājas.

Toyota no 2020 gada piedāvā 5 gadu garantiju un 10 gadi baterijai. Citiem kandidātiem bija 4 gadi, Audi bija vispār 2 vai 3 laikam standartā. Zinot Toyotu un tās reputāciju kā ari manu iepriekšējo pieredzi, tad šajā kategorijā stabils līderis.

Kā jau minēju, izvēlējos otro pilnāko komplektāciju (Premium), papildus paņemot vēl Techno paku, kur bija kādas 4 papildus fīčas, bet to gribējās dēļ JBL sound system, kas nav pati labākā dzirdētā, bet nav arī sliktākā. Radio skan kā radio, bet Spotify jau ir cita lieta, esmu apmierināts. Būtībā no max komplektācijas (Premium Plus) nav tā stikla lūka pa jumtu, ventilējamie benķi, aizmugures benķu apsilde un ar kāju verams bagāžnieks. Nesen bija diskusija par to kā strādā automātiskās tālās gaismas dažādiem auto, varu teikt, ka šim tās strādā ļoti labi, neviens nav mirkšinājis. Gaismas pamatā izgaismo arī ļoti labi. Automātiskie logu tīrītāji arī līmenī. USB ātrās uzlādes porti visās malās (kopā 5 laikam).

Mīnusu nav daudz, bet ir. Pieminētā skaņas izolācija varēja būt labāka. Nesaprotu kāpēc nav regulējams augstums pasažieru benķim... Tas multimēdiju displejs pa vidu ir aizvēstures kvalitātē kā jau Toyota produktam, solīja update aprīlī, bet dēļ Covid, tas ir atcelts uz nenoteiktu laiku, lai varētu pieslēgt Android Auto vai Apple, bez tā tas displejs ir diezgan bezvērtīgs. Kameras kvalitāte ir zemā līmenī. Naktī pogas kas uz durvīm (logi, aizslēgšana, spoguļi) vispār neredz, jo tur nav apgaismojums nekāds. Vispār salona apgaismojums pašvaks. Bagāžniekā nav nekādi āķi vai kas tamlīdzīgs, lai nostiprinātu kaut iepirkuma maisiņu vai jebko citu. Bagažniekam varēja būt poga, kur aizver un aizslēdz, nevis tikai aizver. Pie kopējā auto izskata ir jāpierod, no priekšas patika uzreiz, no aizmugures ne tik ļoti.

Īsumā tā... Gala verdikts - Rav4 ir ļoti labs aparāts, nav pats interesantākais, bet labi, ka izvēlējos šo. Ielās arī redzami daudzi, tā kā Toyota atkal trāpijusi uz labu modeli, cilvēki novērtē.

Modano 14.06.2020 15:25

Cipars nebija mazs (virs 40k, ja nekaulētos), bet salīdzinot ar citiem, ko izskatīju, tas bija labākais deal, ko dabūju par naudu. Tādam Tiguan, lai tikai dabūtu ādas benķus+atmiņu (kas bija obligāts nosacījums), bija jāpiemet 2k+ par to vien.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti