Abas pirki Mūsā vai Nordē?
Jo Mūsā, lai cik it kā labu cenu iedeva, bet ''plānoto dīlera apkopju'' summa piebremzēja eiforiju. Nu salīdzinot ar mazlietotā XC 60 ieguldīto pa 4 gadiem, 170k km, summa kas būs obligāti jāizdod apkopēs par Koleos līdz 180k km ir par apm. 1000 EUR lielāka.
Labdien!
Vēlos pakonsultēties.
Meklēju jaunu auto, visi iepriekšējie eksemplāri bijuši mazlietoti, tad nu nopietni apsveru iespēju iegādāties jaunu.
Interesē krosovers, līdzīga izmēra kā esošais, tad nu izkristalizējušies šādi pēdējie varianti:
- Renault Koleos dīzelis 2.0 175 zs
- Seat Terraco dīzelis 2.0 150 zs vai 2.0 190zs
- Mazda CX-5 ( šiem nav dīzeļu salonos kopš pagājušā gada) - benzīns 2.5 190 z.s
Līdz šim braukts ar dīzeļiem, bet varētu arī apsvērt domu par benzīnnieka iegādi, īpaši ņemot vērā neseno 'mediju ''haipu'' par to, ka dīzeļi drīz būs izmirstoša suga, nodokļi celsies utt.
Gadā braucu ap 25-35k.
Pēc testa braucieniem ar katru no šiem aparātiem, iespaids neviennozīmīgs, ir pa kādai lietai, kas nepatīk un daudz lietas kas patīk. Seatam DSG kārba likās neatsaucīga un ne pārāk labas atsauksmes dzirdētas + sēdekļi kokaini, komplektācija gan ļoti moderna, Renaultam CVT arī ipatnēja gaita + testa auto kaut kas sāka grabēt, lai gan salons lielākoties labs, ir pa kādai vietai salonā, kas liekas nokopēta no Dacia Duster. Bet Renim laba cena un diezgan laba komplektācija. Ja CX-5 būtu dīzelis, droši vien, ka ņemtu pat nedomājot, likās ļoti labs price/perfromance apvienojums, salons līmenī, bet baida, ka uz maniem km būs daudz dārgāk ar benzīnu, nekā ar dīzeli braukt. Kā arī nedaudz stereotipi par Mazdu laikam vēl palikuši.
Kā papildus variantu izskatu arī XC 60 mazlietotu, 17-18, gada ar mazu nobraukumu.
Kāda pieredze ar konkrētajiem modeļiem vai markām kā tādām?
Ceru uz konstruktīvām atbildēm.
Cieņā!