kā darbojas agresīva braucēja smadzenes
www.tvnet.lv/7154441/ka-darbojas-agresiva-brauceja-smadzenes
kā darbojas agresīva braucēja smadzenes
www.tvnet.lv/7154441/ka-darbojas-agresiva-brauceja-smadzenes
pietiks uzsprāgt - izvirst kādam lielam Islandes vulkānam, un tad ies apkārt pa zemeslodi pelnu mākoņi un aizsegs sauli vairākus gadus, kamēr pelni nosēdīsies, tā ka visa globālā sasilšana ir kaķim zem astes
tāpēc jau skandināvijā smuki jau pirms ziemas sniegiem sastāda pa ceļu šķautnēm mietiņus, un to dara mehanizēti, "šaujot" no smagajam auto priekšā sānos piestiprinātas ierīces lai, kad sniegs, ceļu tīrītāji un braucēji redz , kur ir ceļa šķautne
re kāds tas nelietis izskatās
www.tvnet.lv/7161843/pirmo-reizi-izdevies-uznemt-koronavirusa-3d-attelu
ietves un ielas kā spoguļi šorīt...., kur sētnieki palikuši? vai tad šie arī tagad "strādā attālināti"?
Pārdošanā nonācis Aivara Lemberga lietotais 'Audi A8' limuzīns
Novērtējums vērtības kritumam tikai 30 procentu apmērā ir acīmredzami neadekvāts, ja salīdzina ar tamlīdzīga gadu gājuma un nobraukuma "Audi A8L W12" cenām Vācijas tirgū. Piemēram, tikpat vecu, bet tikai 147 tūkstošus nobraukušu "Audi A8L W12" Vācijā var nopirkt, sākot ar 35 tūkstošiem eiro, ieskaitot PVN, liecina Eiropā lielākā automobiļu sludinājumu datubāze Mobile.de. Tikpat vecu, bet mazāk nekā 100 tūkstošus kilometru nobraukušu šīs versijas auto var iegādāties par 50 tūkstošiem eiro, ieskaitot PVN.
Vairāk nekā 100 tūkstošus eiro Vācijā maksā tikai tie piecus gadus vecie "Audi A8L W12", kuri ir bruņotajā versijā, tomēr Ventspils brīvostas pārvaldes sludinājumā par iespējamo bruņojumu šim auto nekas nav minēts. Turklāt 156 tūkstošu eiro iegādes cena neliecina, ka tam tāds būtu bijis, jo tik maksā jauns "Audi A8L W12" standarta izpildījumā.
iespējams, tā paaugstinātā cena par to ka pakaļējā sēdeklī regulāri bijis Aivars, bet pie stūres Belmers?
Magonim atgriezīs aptuveni pusotru miljonu eiro un automašīnas.
tātad nogriezīs? vai piegriezīs? vai izgriezīs?
jeb domāts, ka atdos?
Zinātnieks intervijā Express atbildēja uz jautājumu: kad beidzot pandēmija beigsies?
Viņš uzskata, ka koronavīruss paliks sabiedrībā uz visiem laikiem: “Vai mēs kādreiz atbrīvosimies no koronavīrusa? Nē, mēs nevaram. Pastāv vairāki sarežģīti faktori, kas ir ārpus cilvēka kontroles, piemēram, izolācija un vakcinācija."
Runājot par vakcīnām, profesors atzīmēja, ka, pagaidām gan ir grūti spriest par vakcīnu efektivitāti, tas kļūs skaidrs tikai laika gaitā. Protams, vakcīnas var nodrošināt cilvēkiem aizsardzību pret COVID-19. Tomēr, ņemot vērā esošo koronavīrusa infekcijas attīstības gaitu, maz ticams, ka tās nodrošinās šādu aizsardzību gadiem vai gadu desmitiem. Koronavīruss aktīvi mutē, tā jaunie paveidi turpinās attīstīties, un tas rada zināmu risku cilvēkiem, kuri jau ir vakcinēti vai kuriem ir bijusi šī slimība. Joprojām pastāv varbūtība inficēties un atkal saslimt jauno mutāciju dēļ.
Tādējādi profesors apgalvo, koronavīrusa vakcīnas būs regulāri jāatjaunina. Viņš vakcīnas pret Covid-19 salīdzināja ar gripas vakcīnām, kuras arī bieži tiek atjauninātas, ņemot vērā to patogēna pastāvīgo mainīgo raksturu.
Profesors piebilst, ka vīrusi, kas izraisa gripu, sabiedrībā pastāv jau vairāk nekā 8000 gadus. Pēc viņa domām, tas pats notiks ar koronavīrusu - visticamāk, tā kļūs par parastu sezonas infekciju.
man tāds jautājums iAuto expertiem:
kāpēc par veselības ministru var strādāt cilvēks ar pianista izglītību?
arī pēc trešās reizes nav vērts pirkt....
jā, šorīt atkal viena vienīga super rallija trase. visur. visos virzienos. pa labi. pa kreisi. augšā. lejā. kāpēc jāmaksā nauda par kaut kādu speciālu trasi, kur pamācīties braukt?
ja nejaucu vai nu Valdis vai Juris Belmers stūrēja šito auto, Dzintara Volgas viens no dalībniekiem Biķerniekos, nav dzirdēts, vai?
Būtu ērti saņemt vakcīnu, sēžot pie auto stūres, ķipa, piebrauc pie kapļa vai nestes, atver logu, un tev plecā iedur adatu ar vakcīnu
Cik žēl, ka visi tie cilvēki, kuri prastu un varētu vadīt valsti, iekārtojušies darbā par taksometru šoferiem.
Sinoptiķi brīdina par ļoti stipru sniegu Rīgā un citviet Latvijā, kas sāksies sestdienas vakarā
Sniegkritis
Mūsdienu automašīnā viss ir padomāts līdz pēdējam sīkumam. Piemēram, aizmigi pie stūres, bums - un Tava galva jau uz spilvena.
Kā infomē plašsaziņas līdzekļi, mums bija iespēja saņemt vairāk nekā 1,29 miljonus “Pfizer” vakcīnu, turklāt 860 000 - uzreiz. Tā vietā Latvija pieteicās uz 98 000 vakcīnu. Veselības ministrija to tā paklusām izlēmusi un nokārtojusi, pat valdību par to informējot “post factum”.
Rezultātā par masveida vakcinācijas uzsākšanu varēsim runāt labākajā gadījumā aprīlī.
Kāpēc tā? Veselības ministrijas ierēdņu graujoša nekompetence? Demisionējušās ministres Viņķeles kaprīze? Kaut kāds aprēķins? Šo atbildi no veselības ministra Daniela Pavļuta vēlas dzirdēt visa sabiedrība. Katrs, kuram liegta iespēja satikt tuviniekus, pilnvērtīgi mācīties, sportot, atgriezties pie ikdienas lietām, ko tagad nostalģiski saucam par normālu dzīvi…
kas vēl par to šaubās, protams ka gals
jā , gaidi ar maisu
rumbulā ir labākās cenas un visneuzticamākie auto
Ķīnas autoražotājs Nio jau 2022.gadā ir iecerējis tirgū laist elektromobili, kurš iegūs jauna tipa superakumulatorus un ar vienu uzlādes reizi varēs nobraukt līdz pat tūkstoš kilometriem.