endr4 rakstīja: Par biežākajiem ielu lietotājiem noteikti vari veikt novērojumu jebkurā ielā Rīgā (kas nav gājēju iela). Skaiti gājējus, velo, auto, vari sākt ar jau minētajām ielām, Upes, Grostonas, Daliņa, Mālpils, Miera, Vesetas, Lāčplēša.. Esmu to faktiski darījis, aptuveni 10:1 ir auto pret pārējiem. Lāčplēša ielā 5:1.
Par ekonomisko aktivitāti -cilvēki, kuri ikdienā brauc ar automašīnām, ir ekonomiski aktīvāki. Tas ir tāpēc, ka automašīnas īpašumtiesības un ikdienas lietošana ir saistītas ar nodarbinātību, brīvi pieejamiem ienākumiem un ekonomisko līdzdalību. Lūk, kāpēc:
Nodarbinātība un ienākumi – Daudzi ikdienas autovadītāji dodas uz darbu, kas norāda, ka viņi ir nodarbināti.
Ekonomiskā mobilitāte – Automašīnu īpašniekiem ir lielāka elastība darba izvēlē, kas ļauj viņiem strādāt vietās ar labākām iespējām vai augstāku atalgojumu.
Bagātība – Automašīnu īpašniekiem parasti ir lielāki izdevumi (degviela, apdrošināšana, uzturēšana), kas liecina, ka viņiem ir pietiekami līdzekļi šo izmaksu segšanai. Viņi arī vairāk veicina ekonomiku, veicot ar automašīnām saistītus pirkumus.
Laika efektivitāte – Automašīna nodrošina ātrāku un efektīvāku pārvietošanos nekā sabiedriskais transports daudzviet, tādējādi palielinot ekonomisko produktivitāti un iesaistīšanos papildu aktivitātēs, piemēram, blakusdarbiem vai biznesa tikšanām.
Tu tam "Opim" vari necensties argumentēti kaut ko pierādīt. Vinš ir pedālu micitajs, lates strēbējs un woke homoseksualo minoritāšu atbalstītajs. Isāk sakot. Progresīvo salašņu elektoktorāts. Tādiem nav jēgas kaut ko argumentēt. Tādus ir jāpizģī pie krustojuma.
Jā ir tāds pētijums. Saucās "loʻgikas u veselā saprāta" pētijums. Cilveki kas pārvietojas ar auto strādā, pelna, maksa nodoklus.
Zemcilveki ar ciskudrilļiem ir pabalstnieki, srudenti un valsts parvaldē stradajoši pusbomži.
Tas ir viss kas jazina.