Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
juriz 29.04.2007 15:03

Vispār jau interesanti ir tāda izstāde, viss vienkopus (nu ne viss protams, bet tie kas piedalās), nav jāskiren pa visu pasauli apkārt. Varētu izveidot kaut kur vispār pastvīgi darbojošos ekspozīciju, vismaz ar pieprasītākajiem modeļiem.

KAs man palicis atmiņā.

7 vietīgais Dacia Logan MCV. Tam tās 2 vietas 3. rindā tiešām pilnvētīgas. Vismaz līdz 1,80m cilvēkam ir gan vieta galvai gan kājām. Pat vairāk vietas kā dažu vidējās klases auto aizmugurējos sēdekļos.

Imetu aci Citroen C1 bagāžniekā - secinājums, paris aliņus tur var ielikt. Nepaskatījos, vai tam vispār ir rezerves ritenis, droši vien tikai remontkomplekts (putu balons)

Dikti līdz šim patika Volvo V50. Iesēdos, vairs negribās, kaut kā dikti šaura vadītāja vieta.

Peugeot Parner ar paaugstinato klīrensu salona aroms nedaudz atgādināja izkārnījumu smaku

juriz 01.05.2007 15:23

www.vinilteks.lv/...

rekur ir e-pasts un telefons, ko vēl vajag?

juriz 02.05.2007 13:12

Nedaudz gribētos tomēr aizstāvēt franču auto. Vismaz ar servisiem toč nebūs prpblēmu, kas darba auto ir ļoti svarīgi. Apkopi var pieteikt gandrīz uz nākamo dienu. Bija pa diviem gadiem neliels defkets (ģeneratora siksna sāka jukt ārā, jo esot bijuši akmeņi uz skriemeļa). Par to vispār no rīta piezvanīju, sarunāju, ka iadzīšu auto, agrā pēcpusdienā bija gatavs. Tas viss iekš EuroAuto. Pie tam PSA grupai ir vieni no labākajiem dīzeļiem.

Labi. par nosauktajiem auto. Ford Fusion jau nav nekāds mazauto, tāds pusdžips. Ja mazauto no Ford, tad Fiesta. Darbā daudz mums šitādas, it kā nekas vēl neplīst.

Nissan Note nopirka brālis, nobraucis jau ir kādus 30 000 km pa pusgadu (tāds darbs), nekādu sūdzību nedzirdēju, brauca tikai uz apkopi. Pirka SIA Norde. Arī servisā nav rindā jāstāv.

Toyota protams izceļās ar kvalitāti, bet cena arī atbilstoša.

Pie līzinga skaties, ja ņem operatīvo (droši vien), kāds ir ierobežojums uz nobraukumu, uzņēmumam tas nav mazsvarīgi. Parasti dod kādus 12 000 km uz gadu.

juriz 03.05.2007 9:09

Ja runā par Nissan, tad viņi dod arī garantiju piekarei, cik atceros uz amortizatoriem noteikti, kas Latvijā nav mazsavrīgi.

juriz 24.05.2007 15:43

Cik tad Tev tur ir atļautā jauda, cik zinu tajā 3x220V tīklā par tiem 10-15kW vairāk arī nedod. vismaz oficiāli.

Tiem, ka ir lielās jaudas, tiem jau ir pievilkts tiešām 400V tīkls. pie tam, ja ir jauni ekabeļi, tie arī visi visticamāk ri jau 0,4kV tīklā ieslēgti.

juriz 24.05.2007 15:47

Ir jau vispār Latgalīte, tāpat www.kolorits.lv kādreiz bija viens stends ar visādām vecām lietām, tur arī varētu būt.

juriz 28.05.2007 10:27

Tieši tā, lai to bērnu NEIZVESTU no Latvijas pa visam, vajag arī otra vecāka atļauju.

juriz 06.06.2007 13:12

Par ko tad viņu apturēja īsti, par ātrumu vai kā? Kapēc es pa labo pusi nevarētu apsteigt, ja kāds pa kreiso velkās? Nav jau apdzīšana. Ja ātrums vēl pa lielu, nu tad jau neko, tad vainīgs.

juriz 14.06.2007 15:21

nav jau rakstīts km/h , bet korektāk gan būtu rakstīt "uz odometra" ne "spido"

juriz 18.06.2007 13:03

Lauku teritorijās var celt tā saucamās mazēkas līdz 25m2. Tas tā vienā teikumā. Pilsētās utml. parasti dara tā, ka ņem un vienkārši uzceļ to škūni, ja nu vienīgi nav kur naudu likt, un nav žēl laika, nervus utml.

Arī pie tās pārrakstīšanas pie tevis neviens nenāks (izņemot jauno īpašnieku), un neskatīseis kas un kā tev tur ir.

Ja nu kāds tavlekās, saki, ka domāji, ka tā ir lauku teritorija. Un, ja dikti vajadzēs, tad pēc tam varēsi visu nokārtot daudz vienkāršāk. Es saprotu, ka es mudinu uz nelikumībām, bet nu šķunīti jau nu vajadzēja ļaut celt tāpat, līdz tiem 25m2, ar piebildi, ka jāievēro kaut kādi būtiskākie būvnorma'tivi, tipa, lai jumata slīpne nav uz kaimiņu utml, kas citus skar.

juriz 20.06.2007 12:55

www.motosports.lv/...

es par šādu štukoju, tikai viņi kaut kā uz e-pastu neatbild, jo gribējās tomēr par to jaudu noskaidrot, vai pietiks ar B kategoriju. Katrā gadījumā\'nekur to jaudu nevarēju atrast.

Kāpēc es vairāk sliecos uz moci? Man sanāktu arī pa Jūrmalas šoseju braukt, pie tam močiem tokmēr tie riteņi lielāki, un iebraucotkādā bedrē varētu būt mazāk bēdīgas sekas.

Vai nu jāskatās tas uz kādu rolleri ar lielākiem riteņiem, piem.

www.motofavorits.lv/...

juriz 20.06.2007 12:57

Paksatījos par to Honda SH 125, tam specifikācijā norāditi tieši 125ccm, kur vairs neder B kategorija (lai gan laikam ir atkarģigs no poliča utml, kā tas to pantu iztulko, par tiem līdz 125ccm)

juriz 20.06.2007 13:01

Tad jau labi, ka tāda jauda. A no Vācijas uz Latviju kāds tos močus ved. Lai gan piereķinot pakalpojuma izmaksas, labāk paņemt jaunu, tādas aizdomas.

juriz 20.06.2007 13:29

Man gan ir vēl viens tāds jautājums, par moču tēmu - kā ir ar mazu bērnu pārvadāšanu? Rudenī būs jāsāk 2,5 gadus veco bērnu vest uz dārziņu. Bet to jau laikam ar moci nevar darīt. Jo nav jau kaut kādu speciālu sēdekļu, vismaz man internetā neizdevās atrast.

Katrā gadījumā tāpat uz sedekļa bail vest. Ja vēl būt lielāks, tad vēl varētu priekšā nosēdināt (protams ar ķiveri galvā), un pa pilsētu tā uzmanīgi.

juriz 20.06.2007 13:36

Bail tomēr, sieva arī iespējams būtu kategoriski pret.

Jātaisa bizness, speciāli bērnu krēsliņi-drošības kapsulas, ko likt uz moticikla, piemēram to kravas somu vietā, tur jau kaut kādi oriģināli stiprinājumi gan jau ir.

juriz 20.06.2007 13:47

32. Pasažieriem, kuru sēdvietas aprīkotas ar drošības jostām, braukšanas laikā jābūt piesprādzētiem. Motociklu,

triciklu, kvadriciklu un mopēdu pasažieriem braukšanas laikā galvā jābūt aizsprādzētai aizsargķiverei.

203. Aizliegts pārvadāt pasažierus:

203.1. ārpus traktortehnikas kabīnes, piekabē (puspiekabē) un motocikla kravas nodalījumā;

203.2. kas jaunāki par 14 gadiem, vieglā automobiļa priekšējā sēdeklī, ja tā konstrukcijā nav paredzētas drošības

jostas, kā arī uz motocikla sēdekļa.

Rekur no CSN izvilkums. Tātad, tīri teorētiski. Ja es tam sīcim uzlieku ķiveri, un uzsēdinu uz bākas, bagāžnieka, vai kur citur, izņemot sēdekli, es to bērnu varu vest.

juriz 20.06.2007 13:49

www.vespa.lv/...

Latvijas lapā gan ir

juriz 20.06.2007 14:19

tur jau tā lieta, ka es negribu tā vest, kaut kur uz bākas vai tml.

Tāpeč uzrakstiju Latvijas idejai pieteikumu, par atbilstošu drošības kapsulu.

juriz 20.06.2007 16:11

Attiecībā uz motocklime es to teikumu lasu šādi:

kas, jaunāki par 14 gadiem, uz motocikla SĒDEKĻA.

Labi, es to nedarīsu, bet formulējums konkrēts, ka nedrīkst uz tā motocikla sēdekļa, līdz ar to uz bagāžnieka var, vai bākas, vai ragiem, vai vēl sazin kā. Kaut vai man pičpaunās. Kā saka, kas nav aizliegts, ir atļauts.

juriz 22.06.2007 10:38

Ja tiešām nav piņemšanas akta, tad var arī uz ielas izstumt, jo juridiski nekādu atbildību tad serviss nenes.

Ja ir akts, tad tikai faktiski caur tiesu var ar to auto kaut ko izdarīt.

juriz 25.06.2007 9:00

Freeair subis bojās tās blakus skandas, tas tā.

Bet tā to plauktu noteikti jāpastpirna ar kādu finieri, MDF vai tml. Arī visu pārējo bagāznieku jānpako ar vibroizolāciju, jo pārējās sienas jau arī rezonēs.

Bet tā, laipni lūgts www.mObileaudiO.lv

juriz 25.06.2007 9:25

Nevis grūti, bet neērti .Pie tam visas bankas mudina norēķināties ar kartēm. Pie tam es bankas atskaitēs varu smuki paskatīties, kur un ko es tērēju.

Nadu var arī nozagt, un to nenobloķēsi pret nesankcionētu tērēšanu, ko var izdarīt ar karti.

Un nemaz tā operācija norēkinam ar karti neiaņem daudz laika, pat mazāk kā man iet pie bankomāta un ņemt to ārā.

Bet nav jau runa par to kuram kas ir ērtāk (man ar karti būtu ērtāk norēkināties), bet, ka uzņēmums progresīvs, bet šitā lieta nav.

juriz 25.06.2007 10:46

Nu tagad bišku skaidrāki tie iemseli, kāpēc viņi nelieto tos terminālus. Bet nu sen tad varēja to kāds sakārtot.

juriz 26.06.2007 13:16

Es domāju, par to, kāpēc CSDD nevar norēkināties ar karti, ir skaidrs - dēļ tās valsts kases. Ja gribēsim kartes, tad viņiem tur droši vien kaut kādas bankas pakalpojumi būs jāizmanto, un tas jau ūs dārgāk un sarežģitāk.

Servisiem dot tiesības veikt tehnisko apskati, nedomāju, ka būtu pra'tīgi. Tagad jau var ļoti viegli nopirkt skati, tad kas tad būs? Vēl vairāk lūžņu uz ceļiem. Tagad vismaz tā situācijas tomēr ir uzlabojusies.

Man arī aizdomas, ka servisi to iespēju īpaši neizmantos, jo vienkārši jau tās tiešibas nedos, to skati veikt. Tur noteikti būs jāiziet sertifikācija, tad vēl speciālais apºikojums jāiepērk, tad vēl jāabonē savienojums ar CSDD datu bāzi. utml. Arī cilvēki būs jāapamāca, jāveic viņiem regulāra sertifikācija. Beigās ķēpa tam servim būs lielāka, kā reālais ieguvums.

Vienīgi CSDD priekš lauku rajoniem varēja paredzēt mobīlās skates (aizbrauktu uz ciemu konkrētā dienā, piem. reiz mēnesī, daļai vismaz toč nebūtu jākuļās uz pilsētu. Vai pēc iepriekšēja pierkasta, sastādot maršrutu) , kādas redzēju Zviedrijā, tas gan būtu labs pasākums.

juriz 26.06.2007 14:37

ideots rakstīja:

tikai nesaprotu jēgu pirkt TA..... sevis nav žēl ?

Nu bet cilvēki jau sāk domāt (labākā gadījumā) tikai tad kad kaut kas notiek.

TA arī jau vairs neskatās, ir mašīnā trīs svarīgākaš lietas vai nav, jo tāpat zina, ka lielākā daāl tās ir aizņēmusies.

Šito jau nu gan vajadzētu ļaut CP kontrolēt. Tās trīs lietas tomēr ir svarīgas.

Kaut vai ugunsdzēšamais. Ja būsi tikko pamanījis tos dūmus, ir diegzna liela iespēja nodzēst to uguni. Ja vēl būs jāmēģina kādu norēt, kam tas ugunsdzēšamais ir, tas jau būs laiks. Un tam nākamajam arī tas dzēsāmais var nebūt. Un tad jau tiešām vairs tur ar to mazo brīnumu neizdarīsi.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti