No 2013. jau nāca jaunāks modelis (ne tikai feislifts, tātad varētu būt 3. paaudze). Iespējams, tur jau bija tad cita, "uzlabota" kārba.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No 2013. jau nāca jaunāks modelis (ne tikai feislifts, tātad varētu būt 3. paaudze). Iespējams, tur jau bija tad cita, "uzlabota" kārba.
Ja "tikko no vācijas", tad jau rūsa nebūs, bet vietējiem eksemplāriem ir manīta jau. Bet tas agrākiem feislifta modeļiem.
Šis 1.8T jau bija izturīgāks, un DSG ar, laikam vairs nebija ar daudz "bērnu" slimībām. Viss jau atkarīgs, cik tur reāli tas dzinējs un kārba nostrādājusi, kādos režīmos, cik bieži mainīta eļļa. Bet to jau neviens nezina.
Kā jebkuram lietotam auto, jāmēģina novērtēt esošais stāvoklis, neņemt to auto par pēdējo naudiņu, paredzēt, ka turbīnu var nākties mainīt jau pirmā gada laikā un tml.
OK, būs maksas stāvvietas par visamaz 1EUR/h. Būs labāk, droši vien. Pašvaldība varēs vēl labāk nopelnīt.
Europlast ražojumu var dabūt pa kādi 110EUR.
Atceros, kā sākumā tur parādījās visādi starapi, kas plānoja ražot salīdzinoši lētus, praktiskus, bieži vien 2vietīgus elektroauto. Izrādījās, ka pie visām subsīdijām un tml. tur nevienam nevajag elektroauto, bet vajag tiešām auto, un tā lai tas neizskatās pēc elektroauto.
Kāpēc tad čakarēties ar dīzeli, kur tiešām ir piešprice, nevis uzreiz paņemt benzīna auto, un to tad aprīkot ar gāzi, kur ir reāls efekts?
Karviniekus, dīzeļus aprīko ar gāzi, jo tur tas atmaksājas uz tiem nobraukumiem. Privātajam nē. Varbūt kādam taksim varētu atmaksāties.
Es saprotu, kas paņemt tiešām kaut ko interesantu, baudāmu no veciem (klasiskiem) auto, bet ne jau kādu vaz, šitādu fiat. OK, tādu var paņemt, ja pa lēto dabūt tiešām labāk stāvoklī, un tad noliek kā pensijas kapitālu.
Bet nu tā mana saprašana.
Man OCTA cenu starpības starp dažādiem piedāvājumiem ir bijušas 5x un vairāk.
Es būtu sācis ar termostatu.
Ja ir darbiņš ar datubāzēm, tur tomēr var būt vajadzīgas specifiskas prasmes, ko ne katrs (pat tiešām labs) programmētājs spēs nodrošināt.
Un kur piezīme "APMAKSĀTA REKLĀMA" ?
PHP un darbiņš ar datubāzēm?!
Un protams, neviens nemēģināja noskaidrot, kāpēc drošinātāju visu laiku sit ārā.
Labi ka nenodega.
Es atvainojos, bet kur prāts ņemt Mazda 6, pie tam ar check engine problēmu? Ja pa velto atdeva, tad kaut cik saprotams.
Bet jāskatās droseles stāvokļa devējs, varbūt paveicas un pietiek paraustīt/notīrīt kontaktus tam devējam.
Tao corsai kādās veiklās rokas gan jau bija kaut ko sadarījušas ar vadiņiem.
Te tiešām tad meklē kādu drošinātāju - degvielas sūknim, un rauj ārā. Sauc evakuatoru.
Tukumā viens V5 2.3, pie tam ar 170ZS stāv. Pat bleķi labi.
Motoram vajadzēs visu apkari, arī izplūdi būs jāmaina, visticamāk dzesēšanas radiatoru.
Tie V5 2.3 ir padārgi apkopē. Nopirksi pa lēto, dabūsi mainīt ķēdi. Ķēde, cik zinu, ir starp dzinēju un kārbu. Protams, ja taisa swapu, tad brīdī, kad motors ārā, to var ērti izdarīt .
Jā, bremze arī būs jāuzlabo.
Pie motora maiņas būs jābrauc uz Biķerniekiem bremzes testēt, tad dabūsi pārbūves apstiprinājumu. Man aizdomas, ka tur projektu, vai tml arī vajag.
Nākamajā skatē par diska aizsarga neesamību jautrība garantēta.
Iespējams kaut kur saiet putekļi buksēs, un sāk čīkstēt.
Man vienam auto stabilizatora atsaites jau pēc mēneša sāka radīt īpatnējas skaņas.
Cik skatījos, tad realāk ap 500, vēl var būt tā, ka turbīna nāk atsevišķi. Tad vēl darbs.
Lai gan, kā tā raustīšanās izpaužas - uz priekš-aizmuguri, nedaudz uz sāniem šūpo, vai kā?
Ja pie noteikta ātruma, tad kaut kas piekarē. Vēl var būt riepas pie vainas, ja tikko jaunas uzliktas.
Nebūtu vienkāršāk. Būtu arī dārgāk.
Njā, Tālis, diemžēl, sagājis ministrā.
Jimny nav ražošanas problēmu, tur kaut kas ES nepatika par atgāzēm, CO2 daudzumu. Tāpēc aizliedza faktiski tirgot, tik cik N1 atļauts.
Jimny un tie Mitsu arī draudzējas ar rūsu. Ne tik traki kā ņivai, bet nu ir tāpat.