Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
mrpresident 06.08.2007 17:18

isteniba jau nedaudz uzjautrina tas, ka visiem pardodamajiem auto Latvija gandriz vienadi tie nobraukumi... sajuta tada, ka gan Belgija, gan Vacija cilveki sasniedzot sho mistisko ap 180.000 un 190.000 km slikesni vini beidz braukt un suta auto uz Latviju.... un ja ta paskaita tad dizel Volvo 10 gadus vecs ir braucis gada aptuveni 18.500km... man liekas, ka pat Latvija bus gruti atrast tas klases auto, kas tik maz nobrauc....

mrpresident 07.08.2007 17:37

modena rakstīja:

exif rakstīja: ~350-400tk buutu normaals nobraukums shim

manējam 1996.g. dīzelim - ap 365000km.... divus gadus atpakaļ bija 255000km... ta ka beidziet ģemagogiju te dzīt... ne visi auto tiek pirkti nepārtrauktai braukšanai... jāatceras arī par pensionāriem - kuru īpatsvars no kopējas masas ir samēra liels...

Ja protams!!!

Un vislielakais ipatsvars Vacija (vismaz no mashinam, kas nak uz LV) ir auto ipashnieki - macitaji, kas brauc tikai un vienigi svetdienas uz baznicu un 1diena uz lielveikalu!

mrpresident 28.08.2007 19:49

Es izmantoju Oleo-Mac benzina aparatu ar 5zs B&S dzineju ar pashgajeja funkciju un svacejgrozu. Varu teikt tikai un vienigi tas labakas lietas par sho aparatu.... ja labi rupejas (seko ellai, lai gan to faktiski need to, maina to, maina gaisa filtru, kaut cik regulari tira), aparats strada loti labi.

Man zalaja platiba ir kaut kur ap 1800 kv.m. un neteiktu, ka parak daudz ar to savacejkasti janonemas. Laikam jau ja plauj pietiekami biezhi (ka minimums plauju reizi nedela), tad nemaz tik loti ta zale neizaug... un ka te kads no kolegiem mineja, ka tas savacejs tapat visu nesavac, tad es tam pilnigi nepiekritu, jo pec plaushanas zale ir perfekta!

Un vel varu rekomendet veikalu "Mezham un darzam" (ta laikam saucas) tur, kur bijusi rupnica Straume, gan shis tehnikas iegadei, gan apkalposhanai!

mrpresident 15.10.2007 17:06

Atvars rakstīja: Bezcerīgs auto. Koplektaacija ar 2.0l diizeli vispaar neiztur nekaadu kritiku.

"Sam ne videl, no mnenije imeju!"

mrpresident 03.03.2008 17:46

Ja gribi chaiku, vari uzjautat Saeimas autobaze preti arenai Riga!

mrpresident 14.07.2008 10:48

seaman rakstīja: c'mon peoples!

seaman rakstīja: jautājums?

vai kads ir dzirdējis par TT karti Turcijai?

Navigator ir Turcijas karte! Pat diezgan laba, lai gan biezhi megina pierunat braukt ne pa tiem izdevigakajiem celiem!

mrpresident 14.07.2008 14:35

mrpresident rakstīja:

Navigator ir Turcijas karte! Pat diezgan laba, lai gan biezhi megina pierunat braukt ne pa tiem izdevigakajiem celiem!

Sorry, bij domats Destinaor!

mrpresident 05.05.2009 22:17

Bulix rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Bulix rakstīja: Audi:

daargaaks, cietaaks un labaaka caurejamība, 2,5tdi neiesaka, meedz bieži saskarties ar lieliem un daargiem remontiem. arī par pniematisko piekari neko labu dzirdējis neesmu

Volvo:

Lētāks sakarā ar to kad mazāk plīst, tomēr jāizvairās no automātiem.. tā ir viņu vājā vieta(ļoti plīst!) D5 motori ir ļoti labi un arī ekanomiskāki par audi 2.5tdi

Caurejamība ir samērā slikta nu nav tā pilnpiedziņa tā labākā, bet ja nav doma pa purviem braukt, ikdienā uz laukiem un pa sniegu pabraukāt pilnīgi pietiekami, komforta ziņā sit cauri audi

ja nauda atļauj iesaku izskatīt 530xd BMW, tīri labs kompromiss gan dzinējs gan jaunaa x-drive sistēma ir ļoti atstrādāta.

vot dirsējs

Volvo automāti ir vieni no labākajiem. Motori plīst, reduktori plīst, bet automāts strādā.

man draugam ir taads automāts.. novembrī ielika 1,5k Ls tagad atkal kkas..

ja es nespeeju paarliecinaat piezvani uz automaatisko kārbu kantori artilērijas ielaa "Raap" laikam.. viņi cik zinu ir riigaa centraalais kantoris kurš specializējas uz automātiskajām kārbām.. pazvani un pajautā viņiem kaa ta i iistenībā

un arī tāda lieta ..kamēr tas automāts strādā viņš straadā ļoti labi, to es nestrīdos.. jautājums cik ilgi!

man liekas, ka vieniga problema volvo ar automatiem bija ar T6 dzineju karbam!

mrpresident 18.12.2018 1:57

Nez ko un kad Tev Arteh tur sastāstīja - tiešām izklausās, ka netiek gala ar SAAB tipisko problēmu, ka jāgriež gari, lai pieliktu.

Nekā personīga pret Tavu auto, bet tieši pret arteh, jo citam “man tuvu esošam” SAAB, viņi tieši teica pretējo, lai lejot tikai un vienīgi neste, jo tur esot labāka degviela. Un runāju tieši arī par 98to.

mrpresident 30.12.2018 0:09

Varu padalīties ar savu pieredzi, kādu “”setup” lietoju. Man vienmēr pie loga garmin (kuram jau kādi 10+ gadi), kas man ir kā kontroles iekārta nosacīti pareizajam virzienam un ka pamāt navigāciju pa LV un LT izmantoju waze, bet tuvojoties Polijai jau pārslēdzos uz Sygic. To varu tiešām ieteikt. Labas kartes un ļoti laicīgi rāda pareizo joslu izvēli. Savukārt, kā jau te minēja par to, ka navigācija telefonā pazūd, kad iezvanās telefons vai kaut kas jānospiež, to es risinu vienkārši - navigācijai izmantoju veco iphonu, kas caur hotspot dabū datus.

Es sev šādu navigēšanu esmu atzinis par labāko.

mrpresident 12.05.2020 17:23

Pārdodu šo VWfans labi novērtēto auto:

Auto ir 2014.gada, pirkts un apkalpots tikai un vienīgi pie dīlera - Mūsa motors. Aprīkojums maksimālais, kas bija pieejams šim modelim - domāju ka daudzi būs pārsteigti.

Tāpat kā arī daduzus pārsteigtu šī auto negaidīti ērtais un relatīvi ietilpīgais salons.

Auto ir ar jaundīgāko 0,9 litru 90zs motoru un līdz ar to ir ļoti dinamisks pilsētā un pietiekami dinamisks uz šosejas.

Papildus foto, aprakstu un cenu - tiny.cc/446xoz

mrpresident 18.08.2020 13:28

Varu ierakstīts šo to no sava viedokļa. Pats ikdienā braucu ar 2012. gada XC60 D3 AWD, kam nu jau ir 240k km.

Par to kur pirkt - var pirkt gan LV, gan DE un kā vienā, tā otrā var būt viss labi, kā arī pilnīgi pretēji. Jāsaprot, ka DE mašīnām faktiski garantijas laiku var tikai kaut kādu tiešām uzticamu vēsturi dabūt un arī tas, ka nobraukumi tur ir ievērojami lielāki nekā pie mums (un nekā mums gribētos ticēt). Man xc60 bija divus gadus vecs ar 150k km un pagājušogadu pirkām v40 cc, kam pa diviem gadiem jau arī bija 130+k km un tas ir normāli. Jāatcerās, ka tās visas servisa grāmatiņas ir makalatūra un tā tas ir... turks, polis, lietuvietis vai latvietis lielā daļā tās būs saštancējis un arī cena - par labu un salīdzinošu maz nobrauktu mašīnu vācijā tā nekad nebūs zema, tā noteikti būs virs vidējās, skatoties pēc ss.lv.

Izskatot mašīnu pirkt LV ir divi varianti:

1)auto pirkts jauns Latvijā - galvenie plusi būs, ka var pārsvarā gadījumos vismaz pamatvēstures datus par TA un avārijām dabūt.

2)auto tikko ievests (nesists, nekrāsots, pilns aprīkojums u.c. muļķības, ko raksta) te varbūt ļoti dažādi un, ja tas nav pāris gadus vecs auto un cena vēl pie tam ir salīdzinoši zema, tad visdrīzāk būs ne pārāk labi.

Manuprāt, abos šajos gadījumos auto ir obligāti jāved uz labu diagnostiku pie dīlera vai nu pie kāda no pāris specializētajiem Volvo Rīgas servisiem.

Par priekšpiedziņu vai awd - es saprotu, ka te visi veči ir ar dzelzs olām un, ja auto nav vismaz saslēdzami dferencāļi, tajos nekāpj, bet ja nopietni, tad es teiktu, ka labi, ka ir tā opcija, ka tie riteņi pieslēdzas, bet patiesībā braucot lielākajai daļai tas awd īsti nemaz nav vajadzīgs. vajadzīgs ir tieši augstums, kas ļauj ērtāk braukt ziemā, kā arī komfortabli nobraukt no asfalta ceļa.

Un par izmaksām - jāsaprot, ka jebkura veca mašīna (te ar veca saprotot pēc garantijas beigām) prasīs līdzekļus un maz vai daudz, tas katram ir individuāli... Mana pieredze ar lietotām auto ir tāda, ka ir vienmēr jābūt gatavam, ka kaut kas var notikt. Ar xc60 faktiski ļoti maz, kas ir lūzis, bet tad pēkšņi šogad bija jānomaina pusass (drusku zem 600 eur) un bagāžnieka elektroniskie amortizatori (virs 700 eur), bet nu tā ir veca mašīna, kurai kaut kas ar laiku nolietojas un plīst un ar to ir jārēķinās, kā ar jebkuru.

mrpresident 19.08.2020 17:19

Kopumā jau mums izteikti ir postpadomju domāšana - es esmu krutāks un man poh** uz noteikumiem un pārējiem. Pamēģiniet uz Jūrmalas šosejas pašlaik braukt pēc noteikumiem, lieksies vai patiešām tā zīme 70 tur bija, jo visi brauc 90+.

Man katru reizi gribas paņemt ar mietu kādā aizmugures vietā tiem, kas pa salu tiltu "lido" ap 100 un tad ap radaru bremzējas uz 60... nu ja esi vecis, tad esi līdz galam un parādi, ka vari palidot garām arī tam radaram...

Vispār jau liekas, ka satiksme mums ievērojami uzlabojas un kļūstam arī pieklājīgāki, bet nu līdz cieņpilnam savstarpējo attiecību un noteikumu ievērošanas līmenim, kādu mēs sastopamies centrāleiropā, mums vēl ļoti tāls ceļš ejams...

mrpresident 20.08.2020 11:58

Lai šo punktu nepārkāptu un tiešām uz Salu tilta, Jūrmalas šosejas u.c., kur atļautais ir 70 iekļautos satiksmē, ir jābrauc ap +20, jo braucot uz atļautā jau tu neiekļaujies satiksmē.

Es iespējams arī esmu viens no tiem, kurus te sauc par vasaras/svētdienas/jaunajiem utt. vadītājiem, jo mana dzīves pozīcija ir, ka ir jāievēro CSN.

P.S. Un patiesībā nebūt ne neesmu svētdienas braucējs, bet nu jau gandrīz 20 gadi kā ikdienā braucu.

mrpresident 20.08.2020 12:42

Tā nav... plūsma iet ievērojami virs atļautā un tur jau rodas tā problēma, ka pašam sāk ik pa brīdim likties, ka traucēju satiksmi (un pēc iepriekš rakstītā mūsu postpadomju - esmu kruts, radaram taču garām pabraucu, var atkal skriet) ievērojot noteikumus.

Un jāatcerās, ka tas pats Salu tilts nav nekāda ātrgaitas šoseja un jāciena arī tie, kas sāk tikko braukt un nejūtas droši pat uz tiem 70.

Katram jāatceras kā mēs braucām, kad tikko bijām sākuši braukt (ne skaļi, kur katrs mēs dzimuši F1 čempionibet reāli) un jāciena uz ceļa visi.

mrpresident 20.08.2020 15:18

Pirmkārt tās nav nekādas tiesības, bet gan mācību atļauja, kas nozīmē, ka krāsas atšķir un ar redzi ri +/- kārtībā.

Un jāsaprot, ka neviens nekad neiemācīsies braukt reālajā satiksmē Zaķusalā vai citā iedomātajā M burtu gunbox atļautajā mācību vietā. To iemācās tikai praksē braucot reālā satiksmē. Un es nerunāju par to, ka jābrauc satiksmē pirmajā mācību nodaīrbībā, bet jau pat pēc vadītāja apliecības iegūšanas izpratne par eālo satiksmi nāk tikai ar pieredzi.

Un kāda tad, tavuprāt, būs cp reakcija? Pajautās uzrādīt dokumentus un viņi būs tieši tie, kas teiks, tad nekur neskrien un lēnām (ātrumā kādā jūties komfortabli) turpini ceļu.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti