Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
GirtzB 02.01.2008 15:41

vinstrol atvaino bet tu te esi saraxtījis megasviestu kvadrātā.

batka e30 m3 ir viegls augstapgriezienu 4-cil motors

P.S. vadāmības(handling) etalons ir Jaguar D-type(Sir Stirling Moss) vai arī Porsche 911 GT2(Walter Rohl)

p.s.s nevies Z28 camaro nekad nav bijis pasaulē jaudīgkāis auto uz to godu var pretendēt ikia Copo un Yanko

GirtzB 02.01.2008 15:44

p.s.s.s. Un jaudu pacelt kā reiz Porsche 911 turbo gadījumā ir apmēram tikpat vienkārši kā Nissan Skyline un Toyota Supra, visiem minētajiem auto ir milzīgs resurss.

GirtzB 02.01.2008 18:14

vinstrol Camaro Z28 pirmajai paaudzei(tā kura trāpa 60-to vidū, precīzāk 1968-tajā ) bija 302 kubikcollu dzinējs ar jaudu 290zs tā nu nekādi nebij jaudīgākā sērijveida mašīnā

Ferrari 365 GTB/4 bij 365zs

Ferrari 275 GTB/4 bij 300zs

AC Cobra 427 425zs - dafiga

Camaro Copo un Yanko arī ap 435zs

Lamborghini Miura sākot ar 350zs

un tie nav vienīgie

p.s. visi uzskaitītie ir sērijveida auto

batka - un ar 6-cil motoreli ar tā virsbūve vadās visai pieklājīgi

GirtzB 03.01.2008 8:36

vinstrol ja tu būtu rūpīgāk lasījis manus komentārus tad būtu izlasījiis tādus nosaukumus kā Camaro COPO un Yanko kuri arī bij tie auto ar 427kubikcollu motoriem un ~430zs

ar SAAB jau viss ir ok bet tikai līdz 9000 un pirmajam no 9-3 vēlākie jau ir bik neizsteiksmīgi izstrādājumi.

GirtzB 03.01.2008 10:22

hmz n i na... tu vispār sāki ar dīzeļSAAB, dabiski ka sevisā attieksme pret SAAB dīzelistu ir nekāda

P.s. un uz Vikingu vairs nav vērts braukt, tagad ir tikai Maskavas iela palikusi +/- sakarīga.

GirtzB 03.01.2008 10:28

Pēc Focusa SAAB 9-5 nebūs neko ietilpīgāks salons(lai cik dīvaini tas neizklausītos) imho Volvo V70 vai arī ja tiešām vajag lielu Ford Mondeo

p.s. BMW 5-er ir visai pamatīgs bagāžnieks un SAAB/Volvo sedaniem jams ir apmēram tāds pats.

GirtzB 03.01.2008 11:27

Rhino tikko sāk palikt interesanti

GirtzB 03.01.2008 12:04

Fakts pats par sevi SAAB 9-5 riteņu garenbāze - 2700mm, Ford Focus - 2615mm, Ford Mondeo - 2760mm, Volvo V70 - 2760mm

GirtzB 03.01.2008 13:03

Rallijs gan ir iejaukts galīgi bezsakrā.

Bet nu e30 m3 ir uzvārām bagātākis autošosejā, un Grp A. rallijos ar tam nebūt negāja slikti.

GirtzB 03.01.2008 13:09

p.s. 1987 Rally Corsica

GirtzB 03.01.2008 13:26

farruhs rakstīja: A es pārdodu 86.gada 900to, 2.0i

Bez TA... un tikai 150Ls

Un šogad cena nemainisies

braucoš? Nav nopuvis līdz nepazīšanai?

GirtzB 08.01.2008 11:11
GirtzB 18.01.2008 9:27

pirmkārt pastieties uz apgriezieniem, šitas citāts noteikti ir par WTCC motora tēmu(atbilst precīzi)

īsi sakot šis motors bija iekš šāda auto:

img225.imageshack.us/...

GirtzB 18.01.2008 14:09

Taisniiba rakstīja:

GirtzB rakstīja: pirmkārt pastieties uz apgriezieniem, šitas citāts noteikti ir par WTCC motora tēmu(atbilst precīzi)

īsi sakot šis motors bija iekš šāda auto:

img225.imageshack.us/...

Tas motors arī ir no šī auto, bet kāds patēriņš man interesē, un vai tādu var dabūt?

patērīņs ap 0.5 - 1l un 1km.

nopērkams jams ar gan jau ir pa kādi 20k eur.

GirtzB 20.01.2008 18:30

Taisniiba rakstīja: BMW 320i Touring cik spēcīgs ir motors salīdzinājumā ar iepriekšminēto?

salīdzinoši nekāds 2.0 150zs , 190nm, pēc 2001 gada 2,2l 170zs 210nm

GirtzB 31.01.2008 9:19

Dajoš infu par 205GTi un 924, un vēl incē volvo 940

GirtzB 21.02.2008 12:08

es savam ex325 lēju Mobil 1 5w50 viss bija ļoti ok.

GirtzB 08.03.2008 15:27

kādam(msh) nav izpratnes par oglekļa šķiedras pozitīvajām īpašibām un auto konstrukciju

GirtzB 08.03.2008 15:28

tikai kurš tev līmēs monokoku?

GirtzB 26.03.2008 18:45

kas Latvijā ir spējīgs uzlīmēt monokoku?

GirtzB 27.03.2008 13:17

nav dizrdēts ka būtu kāds jēdzīgs autoklāvs šādiem mērķiem parādījies..., tāpat arī pārējā materiali-tehniskā bāze

GirtzB 27.03.2008 14:15

oskariem ir tērauda cauruļu rāmis, no oglekļa monokoka ne smakas, tur tikai virsbūves paneļi ir ogleķļa-kevlara. Tas nav monokoks.

GirtzB 08.04.2008 18:06

Sia Ramoto tepar ogrē.

GirtzB 02.05.2008 22:08

Gregers rakstīja: schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!

Austrālietis ražots austrālijā ar GM dzinēju

GM sen ir globāls koncerns, tāpat varētu Opel nosaukt par amerikāni

WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta

ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.

Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-

mustanga un corvettes gadījumā ne tikai filozofija bet arī romantiskas attiecības ar kapeiku.

auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!

sūpojās un kā vēl, pabrauc ar eiropieti uz 55,60 profila, sapratīsi

Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!

tas ka amerikosi ir stulbi, sen skaidrs.

Bet eiropas auto ar citronu ar nav nekāds megaretums.

STALINS,

1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).

2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.

nēesi pietiekoši eiropiešus mēģinājis.

3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!

Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?

varbūt tādēļ, ka arī ar veseliem amortizatoriem tas auto nelīdzenumos uzvedās kā no ķēdes norāvies.

4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.

5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.

6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.

kā var nebūt tuvie, nu gan sviestu sarakstīji.

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

greger Roush un saleen ir tjūna kantori un nesāc runāt par uzrāvienu, kā galveno auto mērauklu

un salons jekuram amo ir plastmasas un lētuma kalngals.

Mīksts atsperojums+kvalitatīvi amortizātori=lieliska vadāmība taisnē un saprātīgos ātrumos arī pagriezienos+nejūtam bedres. Apmēram tā!

šito jāliek pie sienas rāmītī.

Amo auto varbūt arrī neizturētu ja brauc bieži pa zemes ceļiem, jo tam tie arī nav domāti, bet pa asvaltu tie ir ļoti izturīgi, ĻOTI!

domas kalngals - pa gludu asfaltu dajebkura piekare ir ļooti izturīga.

hmz vidsmēra amo ir ~50 - 60 zs litrā

vidusmēra vācietim - 70zs litrā

griezes no litra arī dažreiz eiropietim ir pat vairāk.

tad vēl amo pretīgi mīkstie ķebel kuros sāp mugura garākos ceļa gabalos.

Starp citu tiem, kas vēlas no usa vilkt jaunus un mazlietotus auto neaizmirstiem pieskaitīt sertifikāciju(pēc 2000 gada obligāta), muitu un PVN piemēram Chalenger SRT8 sanāk 40 keur iekš lv

GirtzB 02.05.2008 22:52

Es nekur neraxtīju par auduma salonu - arī ādas saloni amo izpildījumā ir lētuma kalngals.

Nejau kopā Mustangu ar Corveti un Holdenu

tas ka raksti ka jamiem vienāds motors vien nozīmē ka nezini kas ir kas

Ja tev šķiet ka Amo un SAAB(ierinadas) uz mūsu šosejām labi turās, tad pabrauc ar ko cietāku(kaut vai 9-5 Aero), secināsi ka jamie vispār neturās

Dauns es nēesmu - mācies skaidri izteikties

hmz, lētus grabošus(tm(nav obligāti jāgrab)) salonus tjūnēt ir megačakars, jamie kantori tos auto padara tikai jaudīgākus, piemirstot par dažām citām būtiskām lietām.

Amo filozofija ir lēts vienreizlietojams auto, tāpat kā vienreizlietojamie fotoaparāti.

p.s. pa 65k doļu nekas tjūnēts tev nesanāk tas ir sērijveida Challenger SRT8, un šabos ka jams sniedz labākas izjūtas kā mazlietots ///M, RS vai AMG par to pašu naudu

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti