Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
GirtzB 19.10.2004 13:17

pētiet bildes uekš uscars.lv

GirtzB 18.10.2004 8:52

Mnja, pasākums bij labs(paldies usa cariem), redzēts dabā gan mizx gan nezinītes SAAB. Visvairāk pārsteidza zaļais cadilliac de ville, nezināj ka sedans ar latvijā mitinās, laikam nesen uzradies

Tāpat neiztrūkstošie lincoln un citi zvēri. Skaisti Lai draudzīgais autoklubs turpina zelt un plaukt.

Kolonna no aizmugures izskatījas nebeidzama

GirtzB - Pelēkais zvirbulis(BMW 325i e36) "BMW Club Latvia"

GirtzB 12.10.2004 15:35

ls 250

GirtzB 11.10.2004 13:01

Paņemšu sāli līdzi

jūsu kluba biedru apetīte tikpat neprognozējama kā mana auto apetīte

GirtzB 11.10.2004 12:16

Cerams ka ēdienkartē netiks iekļauti viesi

GirtzB 08.10.2004 10:09

V8 - neizmirsti ka BCL ir pieteicis savu pārstāvi

GirtzB 05.10.2004 10:06

Pirms facelift 2.0 man domāt bija gan LPT(t) gan T(hot) un 2.3 LPT

Pēc facelift ir 2.3t un 2.3T kā arī 2.0t

P.S. ķēde ir jāmaina daudz retāk(~140k km ja ne retāk) par siksnu un siksnas maiņa v6 ar nav lēts prieks.

P.S.S. 9-5 aero ir 2.3HOT ar overboost un tas ir ļoti ok auto.

GirtzB 05.10.2004 9:55

Pag pag, ja nemaldos tad bija gan...

2.0Hot un 2.3lpt bij iekš 9-5 bundž abi dinamikā līdzvertīgi tam 3.0v6.

GirtzB 05.10.2004 9:26

Gaita jebkuram SAAB kā jau labam auto ir lieliska un paātrinājums ko sniedz 250+ nm arī ir super.

Bet pabrauc ar kādu 2.3t vai 2.0T un sajutīsi atšķirību.

Tie mazie motori vieglāk griežas un patērē ievērojami mazāk degvielas.

Pie kam cik zinu par 900 2.5V6 tur ar motora apkopēm, dzinēja spilveniem etc ir probzu vairāk kā vajag.

Nevajag SAAB V6 - tas ir īpaši amerikāņu tirgum kur marketings saka cik cilindriem jābūt auto.

Pie mums ir biš cita nostāja.

GirtzB 05.10.2004 9:17

SAAB 95 vispār nav 98gada kur nu vēl 1998 gada m.ē.

SAAB 9-5 3.0 V6 LPT ir tā pati smago dzinēju probza kas SAAB 900 2.5V6 un SAAB 9000 V6 pie kam neērtas apkopes noteikti, jo motortelpa šaura un dzinējs plats....

Īsi sakot tas anv SAAB, SAAB ir R4 turbo pie kam hot.

GirtzB 30.04.2004 10:34

Ir jau papīra čupa, tādēļ arī ir 3500eur nevis 6500eur kā labs OG turbo 16v [addsig]

GirtzB 29.04.2004 20:58

Ir pieejams SAAB 900NG 2.0 turbo manulālis ar konicionieri utt, melns. 1993 gada beigas. 3500eur.[addsig]

GirtzB 06.11.2003 11:07

Tāx lūgtum paskaiet 500zs SAAB v/n lai zin no kā uzmanīties

Durvis smukas [addsig]

GirtzB 24.08.2003 12:19

Tā turēt RX-7[addsig]

GirtzB 09.05.2003 15:10

Mani pārsteidza(patīkami) speedparts.se cenas.

Laikam būs jāiziet uz Stage1, cik noprotu viņi neprasa atpakaļ veco kompi, bet gan sūta citu kompi, ar kuru aizvietot veco?[addsig]

GirtzB 09.05.2003 14:11

Vispār interesē kurš ved uz latviju čipis SAABiem. Ie ineterese par vienu tādu priekš 9000 turbo(1990 165zs)

Un vēl jaut - kāds ir maximālais griezes moments kuru spēj pānest attiecīgā SAAB 4-pakāpju ZF automāts?[addsig]

GirtzB 14.05.2002 17:49

Iesakāms ir AGG serviss biķernieku ielā. Sakarīgi ļautiņi strādā un ja ir sarunāts uz laiku tad tiek izdarīts.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti