Ideaali, vismaz iespeejas uzkkerties uz daargiem remontiem ir zemas. Saaksi pelniit vairaak, nopirksi kaut ko komfortablaaku
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ideaali, vismaz iespeejas uzkkerties uz daargiem remontiem ir zemas. Saaksi pelniit vairaak, nopirksi kaut ko komfortablaaku
Ja neapmierina automāta darbība, kura ir viena no baudāmas braukšanas pamatelementiem, tad kā varbūt prieks par tādu auto?
Nu traki, ja sāk traucēt priekšējo bremžu gaismas...varbūt vajag ar to padalīties ģimenes ārstam
Insignia universāls man bija, feins autiņš, bet nokomplektējot to sev tagad, vēlamajā jaunā komplektācijā sanāk 40+ tūkstoši, par to pašu naudu var skatīties Audi, Bmw iepriekšējo modeļu premium virzienā, un insignia bez modernajām gaismām varētu būt laba darba mašīna, ne privātā.
Uzliku jaunās Goodyear UltraGrip Ice suv, izteikti klusas, pagaidām pārbaudītas tikai uz sausa un slapja ceļa, abos gadījumos perfektas, līkumos neļodzās, gaidām ledu.
Zem 30 tūkst. tā nav Insignia, bet lēts, nebaudāms opelis
Arī nopirku SUVu, iepriekšējās pāris mašīnas bija universāļi.
Pirkuma izvēle viena, gribējās provēt kaut ko citu, "bobik" veida . Pēc pirmajiem 2 tūkstošiem laikam būs jāpiekrīt paziņām, kuri solīja, ka pēc SUVa atpakaļ uz sedanu vai universāli neiešu. Vienīgais mīnuss īsāka kravas telpa, bet kopējie litri tie paši. Pie mūsu ceļiem braukšana daudz patīkamāka.
Izbraucu, nepatika. Salonā materiāli lēti, automāta kloķis ar to sudraboto robojumu briesmīgs, labi vēl, ka nav kā priusam ar to balto vannu, kas atgādina caurumus mazmājiņās no padomjiu laikiem. Cena 39 tūkst pilnai komplektācijai par dārgu. Arī tā hibrīdteh. no komforta viedokļa neuzrunā, jūt ka auto nevis brīvi ripo, bet notiek vēl kaut kādi uzlādes procesi. Piekari neminēšu, cietāka nav vēl baudīta. Kā darba auto protams varētu būt, gan jau uzticams būs.
Piedod VWfan, bet rodas sajūta, ka tas XC90 Tev pāri pārbraucis vai kā citādi skādi nodarījis, jo šī ir n-tā reize, kad noniecini to .
Ir ļotjānemīl sevi, lai tādu iegādātos. Testēju elektrisko, smaids bija sejā, uzrāviens kā sporta auto, iekšā kā žigulī, pilsētai der. Bet ar benzīna dzinēju, neredzu neviena argumenta tādam.
nordic rakstīja: Uzliku jaunās Goodyear UltraGrip Ice suv, izteikti klusas, pagaidām pārbaudītas tikai uz sausa un slapja ceļa, abos gadījumos perfektas, līkumos neļodzās, gaidām ledu.
Šodien UG Ice tika testēts piepilsētā uz noblietēta sniega un šļurā, auto ar quattro piedziņu kā pa asfaltu, īpaši jāpacenšās savam priekam, lai autiņš saslīdētu. Izcilas riepas, bet varbūt vainīga arī piedziņa, jo pirmo reizi man tāda
Vizuāli ļoti patika R line, piekare man likās pacieta, 150 zs dīzelīts švaks, salons varētu būt klusāks, bet daudz klusāks par Kaskaiš ir. 190 zs dīzelis labā komplektācijā man sanāca
tuvu pie 50 tūkst., dārgi. Pasaulē pieprasījums liels, tuvākajā laikā cena nekritīs.
Auto bāzes komplektācijā ir tikai pārvietošanās lidzeklis un nekas vairāk, diemžēl otreizējā tirgū tādus arī grūti pārdot.
Biežāk, cilvēki ,kuri uz auto skatās tikai kā uz pārvietošanās līdzekli, neapmeklē auto portālus
Taisnība, laikam biju pievienojis Kodiag premium galam Kad skatījāmies 75 gadīgai mammai padsmitgadīgu golfu, ekstrām uzmanība netika pievērsta.
VWfans rakstīja: Uzskatu, ka sēdekļu apsilde ir nevajadzīga ekstra. Tā tikai lieki karsē pakaļu.
Pēc tāda teikuma uzreiz nāca prātā Flintstoni. VWfans paķēris Fabiju padusē bliež pa Jelgavas šoseju, motors lieka ekstra
Forši uzrakstīji msh. Tev ir viena čupa ar problēmām, kuras esi novērsis gada laikā un otra čupa ar problēmām, kuras ir jānovērš. Pie tam pats jēdz no autiņiem. Tas ir labs pierādījums, ka jāiegādājas ir jaunas automašīnas Iedomājies, ko ar tām čupu problēmām darītu cilvēks bez
tehniskām zināšanām, iegādājoties vecu auto, kurus slavini.
Piemērs no TV programmas garām, ļoti tendenciozs, doto TV kanālu skatās tie, kas gaida Nubiru Uz ielām kaut kā pilns ar varen izturīgajām Pobedām neredz. Uz Pārdomām tikai tiem, kas tic sazvērniecības teorijām
Tikai tam 2016g Golfam diskus ar standarta nobraukumu jau neviens vēl nemaina. Parasti diski jāmaina pēc 100tūkst, tad to dara jau otrais, mazlietoto auto īpašnieks.
Janozaurs rakstīja: Pēc statistikas pēc servisu apmeklēšanas ( jauniem auto), korejieši ir priekšā vāciešiem. Lai kā to negribētu atzīt. No vāciešiem pirmā vieta mersedesam, nevis vw, kā gribētos domāt.
Varētu lūdzu konkrētāk, pēc kuras statistikas? Vācu auto bild TUV par 2016 gadu 2-3 gadu vecuma grupā Korejiešu KIA sportage ieņem 125 vietu un KIA Sorento godpilno 105 vietu.
Veiksmīgākais korejietis ir KIA Picanto, dala godpilno 38 vietu ar Opel Zafira. Priekšā ir plaši pārstāvēti dižā vācu trijnieka pārstāvji. Labprāt palasītu kādu materiālu no neta, kurā korejieši ieņem pirmās vietas.
Ar KIA neesmu braucis, viedokļa nav. Ar dažu stundu intervālu testēju Tucson un Q5, vienādā cenā. Salīdzināt abus, kā salīdzināt žiguli ar moskviču, par labu Q5, tāpēc arī tādu iegādājos. Nobraukti tikai 3tūkstoši, liels braukšanas prieks,priecē salona kvalitāte. Garantija 5 gadu garumā, 8 pakāpju tiptroniks strādā nevainojami, ātrumu pārslēgšanos nejūt, benzīns 10,5 litri pilsētā Rīga, nepīķa
stundās, patstāvīga pilnpiedziņa. Starp 2-3 gadīgiem auto uzticamības reitingā Sportage 125 vietā, Q5- piektajā vietā. Modelis ražots kopš 2009 gada, visas vainītes, kas bija pirmajos gados novērstas. Braucu un priecājos
Abas bija 2016.gada salona demo mašīnas
Apsveicu, pareiza izvēle . Jauns ir jauns. Vismaz papildus izdevumi dažus gadus nebūs. Pretējā gadījumā būtu paņēmis
tikko no Vācijas ar pusmiljonu nobraukumu un pievienojies gaudotāju pulciņam par to, cik mūsdienās neizturīgus auto ražo.
Tādas formulu pielietošanas domāju ir spēkā tikai cilvēkiem, kuri visu grib sarēķināt. Lielākai daļai veču auto ir arī vaļasprieks un tam veči ir gatavi daudz atdot Uz ielām var redzēt, ka tendence nav mainījusies, tauta braukā ar ienākumiem neatbilstošiem automašīnām. Neviens formulas nelieto
Visi tachu dod padomu, brauc uz placi un piemeeri. Es senaak, kad mekleeju mashiinu, netiishaam ieseedos saabaa, pirms tam uz to marku vispaar nebiju skatiijies, kaa izbraucu taa saslimu ar to marku uz naakoshajiem 7 gadiem.