Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Gunars_V 02.02.2005 13:47

AutoNets rakstīja:Un motora bloks netika nonjemts nost - tas ir tas pats labakais taja procesaa. Viss notikaas pa dzineja motortelpu, bet es jau teicu, par to buus raxts un es parbaudu veel vienu mtodi, kaa tados gadijumos varot riikoties.

Faķīrs... novēlu lai izdodas! Mēģināju izurbt nolūzušas ģeneratora kronšteina skrūves no BMW čuguna motora bloka...nenormāla muļļāšanās, čakars un tāpat vītnes nācās iegriezt par jaunu. Ekstraktori bija, bet tomēr nelīdzēja Paldies dievam, ka nekāda pārāk lielu precizitāti konkrētais mezgls neprasa.

Gunars_V 26.04.2005 9:49

Ronalds_ rakstīja:Metāna uzpildes stacijas esot 7 pa latviju, 3 no tām Rīgā.....

Metāna baloni - vienkārši ļoti lieli esot. Ja ieliek vieglajā - bagāžnieka nav kā šķiras. Un tāpat tajos balonos neko daudz gāzes nevar saspiest jo viņa škidra paliek ļoti zemās temeratūrās. Balonā viņa ir gāzveida stāvoklī (atškirībā no propāna) un zem ļoti liela spiediena. Ar vienu uzpildi liekas ka var 200 - 300 Km max nobraukt...

Tā ka pie papildus izmaksām jāpieskata biežie braucieni uz tanku.

Nu, dabasgāzi ir iespējams sašķidrināt, to atdzesējot līdz kaut kādiem -160 pēc Celsija, bet domājams, automašīnai tāds variants neder

Bet par to biežo braukāšanu uz tanku... nu, ņemot vērā, cik lēta ir dabasgāze, īpašas vērā ņemamas papildus izmaksas tas neradīs, tik tas, ka laiks iztērējas.

Gunars_V 05.05.2005 14:13

Tā kā, liekas, gatavojos pievienoties Volvo lietotāju rindām, sekojošs jautājums. Cik maksā oriģinālās magnetolas atbloķēšana priekš S70 (domājams, pie dīlera)? Pa kādām naudām varētu būt iegūstams oriģinālais CD changeris? Un vai vispār ir vērts izmantot oriģinālo audiotehniku, varbūt vienkārši nomainīt pret MP3 pleijeri? Vobšem, ieteikumi velkomēti.

Kur un pa cik varētu būt dabūjami lietoti lielie skaļruņi, kuri sedanam atrodas uz plaukta aiz pakaļējā sēdekļa (moš ir kāds šrots, kur jauc Volviķus un tādi varētu būt dabonami)?

Gunars_V 05.05.2005 18:15

Juze rakstīja:

APE Motors pagājušoruden ņēmu: divi jaini aizmugurējie bremžu diski + darba kolodkas + roķenes kolodkas ~ 50 LVL. Par nomaiņas izmaksām nezinu, jo izdarīju pats. Ar pārpīpēšanu tas aizņēma 1 stundu.

Jāsaka, ka salīdzinot ar BMW, cenas visai patīkamas. Es par šādu joku E34-tajam pērn atstāju vairāk nekā 120 Ls. Labi, tur vēl bija viena stūres pirksta nomaiņa un savirzes taisīšana, bet tās veidoja salīdzinoši mazu summas daļu.

p.s. Rādās, ka drīz Latvijas Volvistu pulkam būs papildinājums manā personā... S70'98 pirkšana ir uzsākta...

Gunars_V 06.05.2005 9:41

tomz rakstīja:tatd nevaru neta isti atrast

jautajums par degvielas paterinu...

man meginaja ieskaidrot ka nu 2.0 vispar i nemotors un rij vairak par 2.5...

tapec jautajums kads i degvielas paterins

2.0 10v

2.0 20v

2.0 20v turbo

(vienk. atrasts 1s smuks 2.0 japaskatas vel kas pa dzineju...)

A man savukārt interesē, cik lopiņu, tobiš, zs, ir 2.5 20V neturbo dzinējam.

Gunars_V 06.05.2005 10:05

Flints rakstīja:

B5202 - 2L - 1084cc - 126hp

B5204 - 2L 20vaarsti - 1984cc - 143hp

B5204T - 2L 20vaarsti - 1984cc - 210hp

B5252 - 2,5L 10vaarsti - 2435cc - 144hp

B5254 - 2,5L 20vaarsti - 2435cc - 170hp

B5234T(FT) - 2,3L 20 vaarsti turbo - 2319cc -225hp

B5234T5 - 2,3L 20 vaarsti turbo - 2319cc -250hp

au.geocities.com/ozbrick850/volvo850-engine-details.html

Vajag lasīt vecos ierakstus

Jā, darīt man nav ko... stundām ilgi browsēt to, ko cilvēki šeit jau dažu gadu laikā ir sarakstījuši, un mēģināt uzminēt, kur varētu slēpties tas, kas man nepieciešams. :-x

Gunars_V 06.05.2005 10:53

hammers rakstīja:Gunaar > vai domaa ka citiem arii dariit vairaak nav ko kaa tikai mekleet atbildes uz taviem jautaajumiem, kas nezin cik reizhu jau aprunaati

Nu, es neprasu garas instrukcijas, bet tik vienu nieka ciparu, kuru, domājams, tāpat lielākā daļa, kam tas rūp, atceras no galvas. Labi, peace, soore, ja kādu aizvainoju.

Gunars_V 13.05.2005 13:18

Tā kā S70 ir iegādāts,ka paceļu jautājumu vēlreiz... moš kādam tomēr ir kas zināms par šīm lietām.

Gunars_V rakstīja:Tā kā, liekas, gatavojos pievienoties Volvo lietotāju rindām, sekojošs jautājums. Cik maksā oriģinālās magnetolas atbloķēšana priekš S70 (domājams, pie dīlera)? Pa kādām naudām varētu būt iegūstams oriģinālais CD changeris? Un vai vispār ir vērts izmantot oriģinālo audiotehniku, varbūt vienkārši nomainīt pret MP3 pleijeri? Vobšem, ieteikumi velkomēti.

Kur un pa cik varētu būt dabūjami lietoti lielie skaļruņi, kuri sedanam atrodas uz plaukta aiz pakaļējā sēdekļa (moš ir kāds šrots, kur jauc Volviķus un tādi varētu būt dabonami)?

Gunars_V 13.05.2005 20:29

Man ir SC 813 - 2 din kasetnieks bez CD, bet ar iespēju pieslēgt changeri.

Godīgi sakot, es nezinu, kādiem tur jābūt tiem aizmugurējiem skaļruņiem, jo man šamo nav - esot nosperti auto vedot uz Latviju

Crash rakstīja:Magja kodu ir iespeejams dabuut pie diilera peec mashiinas nummura vai magja nummura. Ja tas neizdodas tad ir kantori kas to izdara pa 10-15Ls

Orgjinaalais cheindzheris lietots maksaas ap 60-70Ls

MP3 cheindzheri var pilikt klaat cautr paareju, derees gan tikai Alpine cheindheri un paareja maksaa aptuveni 80Ls

Orgjinaalaa audiotehnika ir izmantojama bet tur jaaskataas no magja tipa teiksim 901 un 802 kur lielajaa 2dinaa ir kasete un cd tie ir kutie Alpine modelji un skanjas kvalitaate jamajiem ir laba. Mazaakie modelji arii ir alpine, tie kas naak ar nosaukumu HU tie ir mitsubishi.

Ja grib buuveet taadu nopietnaaku audi sisteemu tad labaak visu salikt no jauna.

Ja aizmugureejie skaljrunji ir elipses korpusos tad taadas vari dabuut pie manis.

Gunars_V 13.05.2005 20:33

Crash rakstīja: Ja aizmugureejie skaljrunji ir elipses korpusos tad taadas vari dabuut pie manis.

Vispār, ja tie ir tie, kuri man vajadzīgi (nu, uz plaukta liekamie), tad es toč ņemšu... tak nevajadzētu īpaši atšķirties audio konstrukcijai S70-tajam un 850, ne?

Gunars_V 15.05.2005 16:17

Crash rakstīja:Nu varu pirmdien iemest autinjaa, tad tu garaam braucot vareetu piemeeriit...

Kur esi dislocēts? Es - centrā, katru dienu kursēju maršrutā Rīga - Olaine. Par rītdienu gan es vēl nezinu, kad man varētu sanākt. Drošāk būtu otrdien.

Gunars_V 16.05.2005 9:29

Crash rakstījaafai otrdien , shodien piemirsu iemest . disloceejos pashaa centraa pretii prezidentes pilij

O, ļoti labi, es dislocējos pavisam netālu - pie viesnīcas "Latvija".

Gunars_V 16.05.2005 11:14

hammers rakstījakaljruniishi tomeer neder Par maz vietas uz leju, vai magneeti paaraak lieli

Es nezinu, vai derēs, jo neesmu drošs par izmēru, bet ir man BMW E34 oriģinālie skaļruņi no pakaļējā plaukta, kuri domājams, vairs netiks likti lietā, tā kā, ja ir interese, dod ziņu. Protams, par brīvu. Vēl varu sameklēt arī priekšējos skaļruņus, bet tie, AFAIR, ir lielāki.

Gunars_V 16.05.2005 11:38

Diez cik lieli viņi vis nav.... nu vakarā varu paņemt un nomērīt p.s. Kura vietā ir jābūt tiem 10 cm, lai tev derētu???

hammers rakstīja:

Gunars_V rakstīja:

hammers rakstījakaljruniishi tomeer neder Par maz vietas uz leju, vai magneeti paaraak lieli

Es nezinu, vai derēs, jo neesmu drošs par izmēru, bet ir man BMW E34 oriģinālie skaļruņi no pakaļējā plaukta, kuri domājams, vairs netiks likti lietā, tā kā, ja ir interese, dod ziņu. Protams, par brīvu. Vēl varu sameklēt arī priekšējos skaļruņus, bet tie, AFAIR, ir lielāki.

Paldies!

Bet vai aizmugureejie vareetu buut uz 100 mm, man liekas tomeer lielaakiem jaabuut. Man vajadziigi priekshas panelii liekami origjinaalajaas vietaas. Un dziljumaa ne vairaak kaa 35 mm

Gunars_V 16.05.2005 11:57

Ok, apstīšos.

Gunars_V 22.05.2005 9:15

Padalīšos ar savu pieredzi, moš nākotnē kādam noder. Mūsa Motors, kā rādās, ir sakarīgs kantoris - iebraucot pie viņiem 6-dienas rītā ar savu nobloķēto maģi, viņi bez jebkādas samaksas prasīšanas man iedeva kodu. Tiesa gan, kods nederēja, jo, acīmredzot, maģis nomainīts, bet nu, tas jau cits stāsts.

Gunars_V 22.05.2005 9:16

Gunars_V rakstījaadalīšos ar savu pieredzi, moš nākotnē kādam noder. Mūsa Motors, kā rādās, ir sakarīgs kantoris - iebraucot pie viņiem 6-dienas rītā ar savu nobloķēto maģi, viņi bez jebkādas samaksas prasīšanas man iedeva kodu. Tiesa gan, kods nederēja, jo, acīmredzot, maģis nomainīts, bet nu, tas jau cits stāsts.

Vēl piebildīšu, ka SIA Mikas, tie kuri ir BMW dīleri, par šādu pakalpojumu prasa Ls 20...

Gunars_V 25.05.2005 13:05

PIVS rakstīja:CRASH, AUTONETS u.c. !!!

Manam 850 katru vasaru AC nokrītas spiediens un freons jāpapildina. Nu ir pazudis cilvēks, kurš to darīja. Varbūt zināms kāds ar freona muciņu, kurš par mazu, bet godīgu samaksu to papildina ??? Varbūt vajag kādu AC diagnostiku un remontu, bet man gan visi saka, ka 1 x gadā uzpildīt ir lētāk un prātīgāk nekā pieiet šī procesa remontam.

Lūdzu komentārus, freona vīru koordinātes !!!

Kādas pazīmes ir spiediena kritumam? Man arī nezkāpēc šķiet, ka kondicionieris strādā ne tā, kā vajadzētu...

Gunars_V 30.05.2005 10:33

Aicene rakstīja:Vispār ja Volvo klubam Rīgā būtu vieta kur var visas šitās lietas , kas vajadzīgas remontam . Nu lai var piebraukt un remontēt un nedomāt , ka kau kas pietrūkst , izņemot daļas protams , iestātos nedomājot A vispār ņemot vērā arī tavu Crash svaigo pieredzi , varbūt ir vērts padomāt . Cik var maksāt visādiem it kā šloseriem . Ja pats kaut ko ne tā iztaisīsi , pats vien būsi vainīgs

Pāris tūkstošus latus tam vajadzētu. Rēķini vien, ka lai varētu ievietot pacēlāju, vajag garāžu ar augstajiem griestiem, kas jau ir dārgāk, nekā standarta PSRS mietpilsoņa garāža, kurai griesti ar roku sasniedzami. Tad vēl pacēlājam vajag savus 400 - 1000 Ls, cik man zināms. Normālam instrumentu komplektam - vēl 1000 Ls... u.t.t.

Nez, moš toč jāķeras pie sava biznesiņa nr.2 veidošanas - Volvju service???

Gunars_V 30.05.2005 13:40

Mana paša pieredze liecina, ka labiem instrumentiem un aprīkojumam tomēr ir ļoti, ļoti liela nozīme... pat viens pats normāls "tirkšķis" (vēlams ar dinamometru) var ietaupīt daudz laika, nervu, atdauzītu pirkstu, u.t.t. Tur jau tā lieta, ka tad, ja tev ir labi instrumenti un aprīkojumi, tad tā vairs NAV jāšanās.

Tas pats ir arī tad, ja salīdzina darbu ar bedri un ar pacēlāju, darbu ar hidraulisko presi un darbu ar kuvaldu un mātes vārdiem, u.t.t.

BTW, palīglīdzekļus gan joprojām, manuprāt vēl var atrast līdz acīm - kaut vai tajā pašā Latgalītē.

Aicene rakstīja:

Tev ir nepareiza domāšana Gunars_V . Pietiktu ar bedri garāžā un vinču pie griestiem , a tas kurš ir ar mieru pats jāties ar savu vāģi būs liela daļa savu štrumentu . Runa iet par kau kādu speciālo , kas vajadzīgs konkrētā vietā un konkrētai detaļai .Un to pašu bieži var pats uztaisīt ar nelielu izdomu un minimumu palīglīdzekļu , kurus mūsdienās atšķirībā no padomju laikiem ir stipri grūtāk un dārgāk dabūt . Tā kā ja pieiet šai lietai ar domu , ka ja nevar tā , kā grib , jāgrib tā kā var . Un nevajadzēs N-tonnas latu

Gunars_V 31.05.2005 9:14

Te gan es tev nepiekrītu. Nezinu par Volviķi, jo šim vēl neesmu klupis virsū ar uzgriežņatslēgām, bet ir vesela virkne ar daudzām it kā mazāk atbildīgām skrūvēm, kur tā dinamometriskā atslēga ir vajadzīga. Tipisks piemērs - mana vecā BMW motoreļļas noliešanas skrūve. Karteris ir alumīnija, bet skrūve - tērauda - un līdz ar to nākas pievilkt saudzīgi, tā kā vecu rokaspulksteni...diemžēl manam vāģim iepriekšējie saimnieki nebija uz to iespringuši, un kartera vītne bija aprauta... vot i nācās mudīties un čakarēties

Uudensputns rakstīja: Ar lētajiem instrumentiem diemžēl ir kā ar kā ar bitēm....,cita lieta,ja tai pašā latgalītē savācas padomijas ražojumus-ja izstiepjas vai salūzt uzreiz,mierīgi izmet,ja ne,tad kādu brīsniņu turēs....Patrāpās arī starp nezināmās izcelsmes ražojumiem izturīgi eksemplāri,bet te atbirums ir lielāks.

Pēc dinamometriskās atslēgas parasti rodas vajadzība tad,kad uznāk vēlme palūrēties motorā no iekšpuses ,citādi var iztikt.

Gunars_V 19.06.2005 15:04

Nju, bet, galu galā, varbūt uz pārbaudes mirkli tiešām viss bija kārtībā??? Lietots auto ir lietots auto... ja visu neapskati ar lupu, tad nevari būt drošs, ka kāds mezgls nepateiks "čau".

tomz rakstīja:taax...

nopirkam 850... ar klimu bla bla bla...

MM uzpildija sistemu ar krasu lai parbauditu vai nekur nelaiz garam...

Tipa pirms pirksanas veica pilno diagnostiku utt.

Nu vot pateica ka viss kartiba kondishka strada utt...

Rezultac tagad pagajusas kadas paris nedelas - no gazes ne minas - caurs iztvaikotajs...

1) ka jus iesakat runat ar MM

2) vai kadam nav normals 850 klimas iztvaikotajs par pienemamaku cenu (orginalais 270 maksa)

Gunars_V 20.06.2005 9:32

Nez kāpēc man arī visticamākais šķiet tieši tāds scenārijs. Nu bāc, ja jau reiz viņi tur sistēmā iepildīja to "krāsu" tad nu diez vai viņi bija tik lieli sliņķi, ka patiesi nepaskatījās, vai nekur nav sūce.

hammers rakstīja:Nezinu gan vai MM shoreiz pie vainas Tikpat labi vareeja buut, ka sisteema bez spiediena iekshaa veel bija normaala, MM to uzpildiija un paarbaudiija - viss OK bet pabraucot un pakratot muusu bedrainajos celjos tomeer peec tam radaas kaada mikroplaisa

Gunars_V 20.06.2005 9:33

Nez kāpēc man arī visticamākais šķiet tieši tāds scenārijs. Nu bāc, ja jau reiz viņi tur sistēmā iepildīja to "krāsu" tad nu diez vai viņi bija tik lieli sliņķi, ka patiesi nepaskatījās, vai nekur nav sūce.

hammers rakstīja:Nezinu gan vai MM shoreiz pie vainas Tikpat labi vareeja buut, ka sisteema bez spiediena iekshaa veel bija normaala, MM to uzpildiija un paarbaudiija - viss OK bet pabraucot un pakratot muusu bedrainajos celjos tomeer peec tam radaas kaada mikroplaisa

Gunars_V 20.06.2005 15:46

Es savukārt netā lasīju, ka lauzt nevajagot -pietiekot ar neliela caurumiņa izurbšanu, caur kuru tad kaut kā itin viegli varot dabūt vaļā. Un nākamais solis ir tāds, ka bardačoka slēdzis ir jānomaina uz slēdzi no VAZ 2105

Bet neko konkrētāk apstāstīt es nevaru, jo pašam man 850-nieka nav, un padomi tikai no netā lasītajiem.

Gantnieks rakstīja :Šitais ir smagāks gadījums - bīdiju uz leju cik speeka - nekā. Izlasīju netā, ka jāzāģē āķītis vai jālauž plastmasa... skarbi.

Varbūt kāds pateiktu kadā stāvoklī bardačoks ir atslēgts, kad šķirbiņa ir Vertikāli vai Horizontāli?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti