Ronalds_ rakstīja:Metāna uzpildes stacijas esot 7 pa latviju, 3 no tām Rīgā.....
Metāna baloni - vienkārši ļoti lieli esot. Ja ieliek vieglajā - bagāžnieka nav kā šķiras. Un tāpat tajos balonos neko daudz gāzes nevar saspiest jo viņa škidra paliek ļoti zemās temeratūrās. Balonā viņa ir gāzveida stāvoklī (atškirībā no propāna) un zem ļoti liela spiediena. Ar vienu uzpildi liekas ka var 200 - 300 Km max nobraukt...
Tā ka pie papildus izmaksām jāpieskata biežie braucieni uz tanku.
Nu, dabasgāzi ir iespējams sašķidrināt, to atdzesējot līdz kaut kādiem -160 pēc Celsija, bet domājams, automašīnai tāds variants neder
Bet par to biežo braukāšanu uz tanku... nu, ņemot vērā, cik lēta ir dabasgāze, īpašas vērā ņemamas papildus izmaksas tas neradīs, tik tas, ka laiks iztērējas.
AutoNets rakstīja:Un motora bloks netika nonjemts nost - tas ir tas pats labakais taja procesaa. Viss notikaas pa dzineja motortelpu, bet es jau teicu, par to buus raxts un es parbaudu veel vienu mtodi, kaa tados gadijumos varot riikoties.
Faķīrs... novēlu lai izdodas! Mēģināju izurbt nolūzušas ģeneratora kronšteina skrūves no BMW čuguna motora bloka...nenormāla muļļāšanās, čakars un tāpat vītnes nācās iegriezt par jaunu. Ekstraktori bija, bet tomēr nelīdzēja Paldies dievam, ka nekāda pārāk lielu precizitāti konkrētais mezgls neprasa.