Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
mincis 20.07.2004 9:50

Vai varat apgaismot, kur VOLVO850 atrodas salona gaisa filtrs un kā to nomainīt ?

Paldies par drīzu atbildi.

850R

mincis 20.07.2004 13:52

Liels paldies par infu, taa arii biju izpeetiijis, bet ir aizdomas, ka tur man kautkas truukst, jo zascholkas tur nav, kaut gan ir kaut kaada ligzda prieksh taas.

2Crash: vai man nevareetu nomainiit logo uz 850R kaa arii niku, jo esosie mani neapmierina un nav ne jausmas, kas taadus man uzlicis. Ja man pasham kas jaamaina, luudzu dod kaadu zinju.

Paldies, Kārlis Volvo 850R īpašnieks.

mincis 29.03.2005 15:19

Mainu Nokian Hakampelitta(vai kaut kaa taa) 205/65 R15 ar radzem,4 gab, brauktas 1 sezonu, pirktas jaunas, pret vasaras riepam 195/65 R15 4 gab. mincisx@inbox.lv

mincis 15.08.2006 5:04

Vieniigais sliktums pie vairaakuma amerikaanu mashiinu, 316i, ir tas, ka jameejaas negribiigi kraaso dzeltenas....

mincis 11.02.2007 14:46

Kaa bijushais Scorpio 2.0i lietotaajs varu pateikt, ka shitaa mashiina ir jaanem tikai vai ar diizeli(bet labu ir neiespeejams atrast), vai ar 2 litru benziinu, veelams 16v, un ne jaunaaku kaa 94.gads. 2.0 8v-120zs, 2.0 16v 136 zs. Motori bik pavaargi, bet izturiigi, toties 5 attrumu manuaalaa kaste ir perfekti pieskanota diibelim. Juuzeriem, kas ikdienaa sekos leetu siikumu savlaiciigam remontam, beedas nezinaas, ja ielaidiis...buus daargi. Mashiina leeta un konfortabla. Videejais pateerinsh 8-10l/100....mazaak nebuus nekaadiigi. Bet cosie nenem, perfomance/jauda...galiigi garaam, tikai tas nezeeliigi smagais purns vien traucee normaali pa pilseetu braukt.

mincis 04.03.2007 21:12

Taapeec, ka tu neaizbrauc uz diagnostiku, un neuzzini, kursh no 20 deveejiem tev ir nomiris mashiinai

mincis 07.03.2007 1:11

Vajag PM cenu iemest, ar foto (kaa arii iisi aprakstu)vai sludekla saiti.

Var protams arii: mincisx@inbox.lv

mincis 15.03.2007 22:58

Veel siiks buudams mopeedam riiga 13m(tipa modificeetais, kuram nebija ellas izlaishanas skruuves no kartera, kaa rezultaataa sajuugs sliideeja fulltime, bet bija iefreezeets virzulii 3 gredzens), peec kaartiigaa 1 pavasara rallja noklemmeeja motors, taa kaartiigi, naacaas peec galvas noneshanas virzuli uz zemaako punktu ar aamura un pagales paliidziibu dziit. Taa nu izvesteeju es jaunaa virzulii, gredzenos un cilindraa, atkal iepikoju siinim virpotaajam par virzula freezeeshanu un shoreiz arii par galvas seedinaashanu par 3 mm, kaa rezultaataa mopeec bija darbinaams tikai uz ai93, un nezeeliigi karsa, bet gaaja uz 70 kmh Ar lepnumaa triicoshaam rokaam(kad pasuutiijums bija gatavs) skruuveju nost pagaidus cilindru, noneemu virzuli, salauzjot 2 gredzenus uzstelleeju jaunos 3, bet liekot iekshaa pirkstu, viens sprostgredzens iekrita karterii. Nu un tad...es padomaaju...un pabeidzu darbu liidz galam, jo negribeejaas chakareeties ar motora un izpuuteeja nonemshanu. Pabeidzu, ar mokaam uzstuumu savu mega drapaku, shis pieleca. Laiks bija auksts...ap +2 +3. Noliku pie sienas lai ruuc, piestraadaajas bik. Peec pusstundas izliidu aaraa un bik pabraukaajos....uuu jee, taada dinamika, taads raaviens Izbraucu 2 baakas leenaam, mieriigi. Un tad...sveetdienaa taisiijaam sacensiibas mezjaa.....pirmajaa posmaa es reaals liideris, un otraa posma viduu(es ciiniijos par 2 -3 vietu ar 2aatrumu deltu), mopeeds apstaajaas kaa iemiits. Dabuuju stumt maajaas....4 km.....ar nonemtu keedi. Lamaaju sevi, ka noneemu pedaaljus

Maajaas atskuveejot cilindru atklaajaas shaada aina: Gredzeni iepreseeti virzulii, virzulii 2 paraleelas 2mm dzilas sviika, vilindraa 2 1 mm dziljas sviikas, no iepluudes luukas izlauzts gabals......

Drapaks asaras rijot atkal tika apriikots ar pagaidus virzuli un cilindru.

4 meeneshus veelaak nopirku jubilejnieci javu, tai laikaa 12 gadus vecu, bet ideaala staavoklii.....

Mincis

mincis 01.08.2012 16:54

Pats lietoju 4 gadus 1paaudzes SantaFee, nobraucu no 70k -200k km.. Man bija ar 2,7 V6 un automātu. Briesmīgos stāstus par nosvilushu viskomufi var nestāstīt, smaku esmu jutis tikai vienreiz, ka 1,5km vilkos pa sniegu, kas reāli bija līdz sliekšņiem.Šī mašīna ir parketnieks, forsēt ar prātu var pēc skata nenemamas vietas, bet ne patstāvīgā režīmā. Salons askētiskuma kalngals, sēdekļi bez sānu atdurēm. Savādāk nekāda vaina. Bieži kalodkas jāmaina vienīgi.

Nopērkot uzreiz uzliku gāzi, izmaksas vēlāk bija apm. 6,5 Ls/100km kopā ar benzīnu.

Ja ir par saldu cenu un bezceļā jāiebrauc tikai dažreiz, var nemt.

mincis 03.08.2012 15:10

DekstersFF rakstīja:

mincis rakstīja: Pats lietoju 4 gadus 1paaudzes SantaFee, nobraucu no 70k -200k km.. Man bija ar 2,7 V6 un automātu. Briesmīgos stāstus par nosvilushu viskomufi var nestāstīt, smaku esmu jutis tikai vienreiz, ka 1,5km vilkos pa sniegu, kas reāli bija līdz sliekšņiem.Šī mašīna ir parketnieks, forsēt ar prātu var pēc skata nenemamas vietas, bet ne patstāvīgā režīmā. Salons askētiskuma kalngals, sēdekļi bez sānu atdurēm. Savādāk nekāda vaina. Bieži kalodkas jāmaina vienīgi.

Nopērkot uzreiz uzliku gāzi, izmaksas vēlāk bija apm. 6,5 Ls/100km kopā ar benzīnu.

Ja ir par saldu cenu un bezceļā jāiebrauc tikai dažreiz, var nemt.

Kāpēc nestāstīt, ja tas tā ir ?? Ja tev tā nebija, jo brauci tikai pa smalku sniegu, tas nenozīmē, ka citiem tas tā nav.

Sniegs nebija smalks, bet gan sablīvējies. VNK lauku cels bija totaali aizsnidzis, un pēc skata virspuse līdzena, kaut gan celiņs apakšā zem sniega izrādās ar pacēlumiem un nolaidumiem, šaurs, ar dziļiem grāvjiem pa malām. Pirmie 200 m bija ok, tad pēksni mašīna apstājās, jo uz ceļa bija nolaidums, un ar apakshu uzsēdās uz sniega. Apgriezties nereāli, 200m atpakalgaitā pa dziļām risēm izbraukt arī nereāli. Atpakalgaitā izdevās izkārpīties 10m atpakal, tad automātu 1 robā (santa fe tomātam var manuāli ātrumus pārsleegt) un ar ieskrējienu atkal kupenā iekšā, un tā 1,5 km. Kad tiku līdz vietai, kur var apgriezties, apgriezos un izkaapu uzpiipeet, un jā, mufe smirdēja(ozj taapat kaa svilis sajūgs). Nu ko, ieliku tomātu atkal 1 robaa uz skinu atpakal, kas pa iebrauktām risēm gāja daudz vieglāk.

mincis 06.09.2013 15:38

Pavisam reāls piedāvājums. 15 kW granulu katls ar pilnu automātiku, iekštelpas devēju, ārgaisa t devēju, apkures sistēmas t mainīga pēc ārgaisa t, karstā ūdens 100 l tvertni, elektroniskie sūkņi ar pieslēgumu apkures sistēmai un ūdensapgādes sistēmai, ar pievienojumu skurstenim 3500 Ls. Montēju pats, AVK darbu vadītāja sertifikāts. Uzstādīšanas, automātikas apsaistes un iereg. laiks 2-3 dienas. Vienkārši konsultācija Bulduros par granulu katlu opcijām un izvēli, 1 stunda 20 Ls.

mincis 08.09.2013 20:20

Katla jaudai ir jābūt atbilstošai, ja tā ir par mazu vai par lielu, tas ved pie palielināta kurināmā patēriņa. 15 kW katls cenā atškiras minimāli no 25 kW katla, jo deglis un bunkurs ar šneku, automātika ir vienādā. Atšķiras katla sildvirsmas un tā tilpums, kas samazina sistēmas inerci un ietaupa kurināmo. Viss iepriekš minētais komplekts ar 32 kW katlu būtu tikai par 350 latiem dārgāks, ko vienīgais reāli mainīgais komponents ir pats katls.

mincis 13.09.2013 11:05

Uztraukties par aizdegšanos nevajadzētu:

1. Katla automātikai ir pievienots granulu kanāla t sensors,

2. Ir iebūvēta 100% droša kanāla dzēšanas sistēma t.i. ūdens tvertnes pievienojums kanālam ar kūstošo drošinātāju, kas praksē izpaužas kā parafīna korķis. T sasniedzot apm.60*C korķis izkūst, un ūdens no tvertnes ietek kanālā un nodzēš degošās granulas. Granulu padeve paugstinoties t* kanālā tiek automātiski pārtraukta.

mincis 20.09.2013 13:24

Nortel, tev nav taisnība. Modernu katlu automātikas funkcijas nodrošina iekštelpu komfortu un kurināmā ekonomiju. Trīsceļu jaucējvārsti nodrošina mainīgu turpgaitas temperatūru atkarībā no ārgaisa temperatūras. Telpas temperatūras devējs nodrošina apkures sistēas atslēgšanu pārejas periodos (pavasaris, rudens) dienas laikā, kad Saule piesilda dzīvokli caur logiem. Automātika nodrošina karstā ūdens sagatavošanu, programmējamu iekštelpu un k.ū. temperatūru nakts periodā. Katls un tā apsaiste ir organizēta siltuma iegūšanas un organizēšanas avots. Telpas sildķermeņi pa lielam ir tikai siltummaiņas virsmas.

mincis 20.09.2013 13:25

Atvainojos Nortel, koments bija domāts Foley.

mincis 25.09.2013 14:15

Raacens rakstīja:

mincis rakstīja: Nortel, tev nav taisnība. Modernu katlu automātikas funkcijas nodrošina iekštelpu komfortu un kurināmā ekonomiju. Trīsceļu jaucējvārsti nodrošina .....

Nē zinātniek, Tev nav taisnība. Katla automātika nodrošina siltumnesēja sagatavošanu un dažādas katla aizsardzības (piem.pret darvas veidošanos). Tālāk notiek šī iegūtā siltuma sadale, gluži kā Foley, raksta. Karstā ūdens temperatūra tak nemainās atkarībā no āra gaisa, vai ne? Lai katlā neveidotos darva kādi +55C tur ir jābūt. Pārējo āra temp.atkarīgu siltumnesēja padevi uz radiatoriem vai ko vēl, tak nodrošina apkures sistēma, ne jau katls.

Priekš īpašiem cietpauriem paskaidroju vēlreiz:

Katla atpakaļgaitas t 55-60*C var nosdrošināt parastākais termostatiskais vārsts, automātika nav jāiesaista. Poļu granulu katlu gadījumā, karstā ūdens sagatavošanu arī vada katla automātika (monitorē t tvertnē un ieslēdz un izslēdz siltumapgādes sūkni).

Arī apkures sistēmas vadīšanu pēc ārgaisa t veic katla automātikas modulis. pati apkures sistēma ir tikai siltummainis, kas novietots telpās.

mincis 25.09.2013 18:18

Protams, tāpēc, ka tas ir integrēts tieši katla automātikas blokā. Visu funkciju grafiskais apskats un vadība no katla automātikas bloka.

P.S. Praporščiks neesmu un laikam arī vairs nebūšu.

mincis 25.09.2013 18:35

Chankaishi rakstīja: Man tika staastiits, ka granulu katlu lielaakaa probleema - darvas veidoshanaas pie mazaam slodzeem, biezha tiiriishana.

Tīrīšana ir reizi 2-3 ned. Par darvu arī nav pareizi izstāstīts. Katlu sildvirsmas pārklājas ar darvu pie pārāk zemas atpakaļgaitas t.

Daudz labaaks un vienkaarshaaks esot parasts malkas katls ar pietiekoshi ietilpiigu siltuma akumulatoru. Taads gan nedarbosies vairaakas dienas bez uzraudziibas, jo tomeer reizi dienaa malka jaaiekrauj,

Arī nav taisnība. 1 m3 ūdens atdziestot par 1*c dod 1 kW.

tas nozīmē, ka 1 m3 akumulators atdziestot no 75*c liidz 35*c dod 40 kW. 200 m2 nosiltinaatas maajas pateerinjsh pie -10-20*C ir ap 10 kW/h. Tas noziimee, ka ar 1m3/h akumulatoru pietiek max 4 h. 'Saadai maajai malkas katlu izveelas ap 25 kW. kas savukaart noziimee, ka katls ir jaakurina ap 2h max reziimaa, lai uzlaadeetu akumulatoru. Reekinam taalaak: 24 h nepaartrauktaa darbiibaa prasa 6m3 akumulaacijas tvertni, un 10-12 h kurinaashanu. Tagad paskataamies shaadas katlumaajas izmeerus un fiziku. akumulatori aiznem ar apkalposhanas vietu ieskaitot ap 15 m2, paareejaa dala ap 8 m2. Vidusmeera istaba tikai katlumaajai. Griidai ir jaabuut speejiigai nest ap 7 t, kas gluzi neatbilst standarta griidas slodzei. Papildus vajadziiga vieta vismaz 20 m3 malkas glabaashani. Malkas piemeshana kaa minimums 6 reizes.

bet atkriit visas granulkatlu probleemas,

Tikai pats esi paarveerties par kurinaataaju.

arii taa, ka labas granulas - zini nu, kuras taas labaas, kuras nee.

To vai granulas ir labas, ir noteikt loti vienkaarshi. Mitrums: ja stobrini ir iisi, maisaa ir skaidas=liels mitrums. Gari stobri 5-6 cm=5-6% mitruma, kas ir 'loti labi. Kraasa: tikai gaisha. Gaishu skaidu kraasaa. Viss.

mincis 22.10.2013 12:34

autiskeris rakstīja: Arī sastapos ar līdzīgu problēmu, nācās izmeklēt visu internetu un izmeklēt labāko apkures katlu variantus. Pagaidām izskatās, ka commodus piedāvā labāko attiecību cena/kvalitāte. Apskatīt var te - www.commodus.lv/...

Cena augsta. Katls kā katls. Vienmēr smaidu izsauc lietderības koeficients cietā kurināmā katliem virs 90%.

Virs 90% var sasniegt tikai kondensējot dūmgāzēs esošo ūdens tvaiku. Pagaidām to var tikai ar šķidrā/gāzes kurināmā katliem. Reālais lietderības koeficients ir ap 75%. Atlikusī daļa tiek aiznesta ar dūmgāzēm, kuru t* arī nevar būt zemāka par 60*C pie skursteņa izejas, un realitātē ir ap 90-110* izejā no katla. Vēl ir jāņem vērā siltuma zudumi caur katla konstrukciju. 50mm akmensvates izolācija nodrošina katla virsmas t ap 45*.

Un tas viss ir ideālos apstākļos. Pēc pirmā ekspluatācijas mēneša sodrēji katlā arī dara savu siltumapmaiņas mazināšanai.

mincis 25.10.2013 17:31

Nebūs īsti pareizi par dzelzi un čugunu. Čuguna vienīgā priekšrocība ir korozijas izturība. Līdz ar to agresīvi dūmgāzu kondensāti katla sildvirsmas praktiski nekorodē. Čugunu nevar metināt, toties tas ļoti labi lejas, t.i. katla sekcijas var izliet perfekti. Tomēr, čuguns ir trausls. Līdz ar to papildinot katlu ar aukstu ūdeni, vai to pārkarsējot, sekas ir nepatīkamas, sekciju savērpšanās un blīvuma zaudēšana vai to plīsums.

tradicionāli čuguna sekciju katlus lieto kurināšanai ar oglēm, dēļ fakta, ka oglēs ir maz gaistošo vielu, līdz ar to maza liesma, un sekciju sildvirsma ir tuvu liesmas robežai.

Dedzinot malku, granulas, briketes, vai citu kurināmo ar augstu gaistošo vielu saturu, liesmas ir garas, tas nozīmē, ka sekmīgai siltumapmaiņai ir vajadzīgas garas dūmejas. Līdz ar to malkas un granulu katlus ražo no metinātām, īpašas markas tērauda plāksnēm, pēc sametināšanas veicot šuvju plastifikāciju t.i. katla konstrukciju uzkarsē un lēnām atdzesē. Šī procedūra noņem no konstrukcijas šuvēm metināšanas laikā radušos spriegumus. Kopējais mīnuss: uzpildot ar cietu ūdeni, sildvirsmās no iekšpuses nosēžas kaļkis, kas mazina siltumatdevi, un veicina metāla pārkaršanu ar sekojošu izdegšanu. Čuguna katliem notiek tas pats, bet lēnāk. Situāciju glābj 15 ls komplekts: filtra kolba, 2 ventīli, un mīkstināšanas kārtridžs.

mincis 28.10.2013 15:05

Turpinot par tērauda un čuguna katlu siltummaiņiem. Katlam ar čuguna sekcijām zema atpakaļgaitas t (zem +55*C) nav nekas nāvīgs. Sildvirsmas pārklājas ar darvu un ļoti skābu oksīdu kondensāta konglomerātu. Čugunam samazinās siltumatdeve un....viss. Tērauda katliem zema atpakaļgaitas t ilgstošā periodā ir lēns nāves spriedums. Principā pa 5 ekspluatācijas sezonām katls var iegūt caurejošus izrūsējumus. Veicot atpakaļgaitas t* aizsardzību, 20 apkures sezonas ir normāls tērauda katla resurss. Tātad, labāks ir nevis čuguns vai tērauds, bet gan pareizi izvēlēts katla tips atbilstošajai situācijai.

mincis 28.10.2013 15:05

Turpinot par tērauda un čuguna katlu siltummaiņiem. Katlam ar čuguna sekcijām zema atpakaļgaitas t (zem +55*C) nav nekas nāvīgs. Sildvirsmas pārklājas ar darvu un ļoti skābu oksīdu kondensāta konglomerātu. Čugunam samazinās siltumatdeve un....viss. Tērauda katliem zema atpakaļgaitas t ilgstošā periodā ir lēns nāves spriedums. Principā pa 5 ekspluatācijas sezonām katls var iegūt caurejošus izrūsējumus. Veicot atpakaļgaitas t* aizsardzību, 20 apkures sezonas ir normāls tērauda katla resurss. Tātad, labāks ir nevis čuguns vai tērauds, bet gan pareizi izvēlēts katla tips atbilstošajai situācijai.

mincis 28.10.2013 15:07

Turpinot par tērauda un čuguna katlu siltummaiņiem. Katlam ar čuguna sekcijām zema atpakaļgaitas t (zem +55*C) nav nekas nāvīgs. Sildvirsmas pārklājas ar darvu un ļoti skābu oksīdu kondensāta konglomerātu. Čugunam samazinās siltumatdeve un....viss. Tērauda katliem zema atpakaļgaitas t ilgstošā periodā ir lēns nāves spriedums. Principā pa 5 ekspluatācijas sezonām katls var iegūt caurejošus izrūsējumus. Veicot atpakaļgaitas t* aizsardzību, 20 apkures sezonas ir normāls tērauda katla resurss. Tātad, labāks ir nevis čuguns vai tērauds, bet gan pareizi izvēlēts katla tips atbilstošajai situācijai.

mincis 28.10.2013 15:07

Turpinot par tērauda un čuguna katlu siltummaiņiem. Katlam ar čuguna sekcijām zema atpakaļgaitas t (zem +55*C) nav nekas nāvīgs. Sildvirsmas pārklājas ar darvu un ļoti skābu oksīdu kondensāta konglomerātu. Čugunam samazinās siltumatdeve un....viss. Tērauda katliem zema atpakaļgaitas t ilgstošā periodā ir lēns nāves spriedums. Principā pa 5 ekspluatācijas sezonām katls var iegūt caurejošus izrūsējumus. Veicot atpakaļgaitas t* aizsardzību, 20 apkures sezonas ir normāls tērauda katla resurss. Tātad, labāks ir nevis čuguns vai tērauds, bet gan pareizi izvēlēts katla tips atbilstošajai situācijai.

mincis 29.10.2013 12:41

bobcat rakstīja:

mincis rakstīja: Turpinot par tērauda un čuguna katlu siltummaiņiem. Katlam ar čuguna sekcijām zema atpakaļgaitas t (zem +55*C) nav nekas nā.................et gan pareizi izvēlēts katla tips atbilstošajai situācijai.

sapratām jau sapratām. un kā to izdarīt?

Izmantojat profesionāļa pakalpojumus, vai vismaz konsultāciju, kad ierīkojat/renovējat apkures sistēmu!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti