Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Arnijs 17.05.2009 22:00

Man domāt, ka neko tur īsti aizsmērēt nevarēji, jo tilta ventilācija ir daļēji aizsargāta. Vav jau tā, ka taisnais urbums.

Arnijs 17.05.2009 21:56

schizo rakstīja: kamēr TA nedrāž, neko neaiztiec.

Kamēr vēl var iekrāmēt šķīvī - traukus nemazgā!

Arnijs 09.05.2009 9:52

wala... Bik kļūdies par centru nozīmi. Kāreiz centram ir vislielākā nozīme, vai disks "nelēkās". Skrūves tikai fiksē disku pie stupicas, bet - cik precīzi tas notiks - atkarīgs vienīgi no centra. Par tiem plastmasas štrumtiņiem (pārejām) sajūsmā neesmu. Samērā prasts izstrādājums (lējums) par kosmisku cenu. Jebkurš sakarīgs virpotājs uztaisīs lētāk un labāk no krāsmetāla.

Par ET nozīmi. Jebkurš tilts ir ģeometriska konstrukcija ar braukšanas laikā mainīgiem leņķiskajiem lielumiem. Ja ET izskatā šos parametrus pamaina (pagarina vai saīsina spēka plecu), tad cieš pati tilta ģeometrija, veidojas nepareiza savirze un sagāzums, pārvietojas spēka vektoru līnijas. Tāpēc nevajadzētu aizrauties ar nepiemērotu disku izmēru "pielāgošanu " savām vajadzībām, ja redzam, ka šie cipariņi pamatīgi atšķiras, ja vien šis auto netiek speciāli pārbūvēts ar izrietošajām ģeometrijas korekcijām.

Arnijs 03.05.2009 15:27

bubis10 rakstīja: Kapec vajadzigs obligāti LMT pieslēgums?? Es ari gribetu piedalities bet man nav iespejams dabut LMT.

KĀ -nevar dabūt? Paņem O-karti uz pasākuma laiku. Vai arī stūrmanim varbūt ir LMT pieslēgums. Ir vajadzīgs viens tel. uz ekipāžu ar LMT. Tas domāts tāpēc, ka - ja būs vajadzība sazvanīt, tad ārpus pilsētām vislabākais pārklājums ir LMT.

Arnijs 01.05.2009 23:17

Reāli var ierēkt.... Ceļu policija darbībā...

Arnijs 26.04.2009 10:52

msh.... Boge bij VAG bukšu ražotājs, bet - nekādas graujošās cenu starpības tur nav. Protams, ja pazīstam "kastītes", ir iespēja ietaupīt, bet drošāka prece vienmēr būs dīlera kastītē. Un - ja cenu starpība ir pāris lati, es pat necenstos meklēt altrnatīvas.

Arnijs 25.04.2009 22:29

axel182 rakstīja: oij, bljin... pusraamim nav?! A ko lai sakariigu sabaazh pusraamim ( ja neskaita origjinaalaas un virpotaas bukses)? Mozh der kkas no kaada cita auto? Shis audjiks man nav priekss sportoshanas vai kaa tamliidziigi, bet braucu es daudz- taa teikt, motors pat nepaspeej atdzist..... Taapeec iisti negribas likt kakas, kas dikti aatri nojuuk, ta4u priekss origjinaalajaam detaljaam macinjss par plaanu (paslaik studeeju..) A taa tiiri intereses peec, cik tad sitam autinjam maksaa origjinaalaa pusraamja bukse?

Uzzvani uz Auto Rīga - uzjautā! Nekāds kosmoss jau nu nebūs, jo kvalitatīvs aftermarket pa visām 4ām varetu būt ap 40Ls. Kādi 10 gadi atpakaļ, LMI bukses maksāja attiecīgi 4.50 un 6Ls - tātad kopā 21Ls. Un gāja stabili gadu pat pie paliela (80k) nobraukuma.

Arnijs 25.04.2009 20:12

axel182 rakstīja: Sveiki. Varbūt kādam ir informācija, cik maksātu powerflex bukses priekš Audi80 B3 1.8L? Gribu salikt pusrāmim un plauktiem.

Paldies!

Pusrāmim nav. Ir plauktiem un stabilizatoram. kkur ap 120-130ls komplekts sanāk.

Arnijs 23.04.2009 22:41

vmartini rakstīja: Nu AUdi es par 70-80Ls lētāk nedošu, Par SAAB 170Ls būtu pa daudz smieklīgi maza nauda! Tam tak viens pats priekšējais lukturis cik nemaksā?! Ja kāds ir ar mieru abus savākt, tad kopā par 450-500Ls!

Teikšu tā! ABS bloks (jauns) maksā 1200Ls. bet tu pamēģini viņu pārdot kaut vai pa 1/10 no tās cenas Auto vērtība ir viņa reālā stāvokļa cena, ko ir ar mieru dot pircējs, nevis tas, cik viņam maksā jaunas rez. daļas. CSku bezmaz vai ideālā stāvoklī 3 gadus atpakaļ paziņam sameklēju pa 700Ls. Un tas bija 3 gadi atpakaļ, kad tie auto arī kko maksāja. bet te Tu gribi par neejošu, bez skates 500Ls. Izdali ar 2, tad varbūt kādam arī sāks parādīties interese, bet ja neesi ar mieru - pagaidi vēl gadiņu- pāris, un būsi spiests atdot par metāllūžņu cenu.

Arnijs 23.04.2009 17:30

Nu visu jau izsaka , cik liela vēlme ir piedalīties! Lai arī esmu tendēts uz rezultātu, taču primārais šaii lietā vienalga ir sakarīga atpūta.

Arnijs 23.04.2009 17:07

Sviestnesis rakstīja: Kopējos vilcienos jau es Tev piekrītu...

bet,nu re, pats saki, 13 dalībnieki......

galvenokārt vecie, rūdītie iauto rallija "Vilki", kuriem adrenalīns ir pāri visam.

un domāju, ka ja būtu nedaudz zemāka cena, tad arī dalībnieku būtu vairāk...

....un galu galā, kā tad ir labāk, 13 dalībnieki pa 40Ls, vai , nu piemēram, 30 dalībnieki pa 25Ls

Nu un - domā, ja būtu 25Ls, tad būtu 30 dalībnieki? Vot - fig! Jo cilvēks rēķina kopējos izdevumus. Tātad - vai nu 100Ls, vai 115... Lielas starpības ta nav! Ja es gribētu braukt- tos 15Ls pie simtiņa atrastu! Tā, ka- lieta ir kur citur...

Arnijs 23.04.2009 16:04

Sviests... Ja iauto 2.posmam tagad bij pieteikušies 13 dalībnieki... Tu VARĒTU par 325 Ls samērīt un nodrukāt trasi, izveidot OZ, nolīgt Mūsas trasi, apmaksāt personālu, apdrošināt pašu pasākumu, ieliet degvielu tiesnešiem, kā minimums , uzsaukt viņiem pusdienas,apkopot rezultātus un noorganizēt apbalvošanu... Tas tā - lielos vilcienos... Arī ar 500Ls tas ir stipri par īsu.

Bet tajā pašā laikā - pats saki, ka degviela, auto piečinīšana, paika u.c., un jau pāri sotakam! Tad rallija maksa sanāk labi ja 1/3 daļa. Tās 2/3 Tu uztver kā pašu par sevi saprotamu, bet tā 1/3 - lūk jāsamazina. Jā - es arī esmu priecīgs maksāt mazāk, bet šeit es tam neredzu pamatojuma - ja nu vienīgi tad, ja dalībnieku (ekipāžu) skaits tuvotos simtam. bet tad - es domāju - būtu dalījums klasēs, savas ieskaites un tmldz. Jo kaut kā jau arī cilvēki ir jāmotivē piedalīties, jo sadalīt pirmās trīs vietas uz 100 dalībniekiem - tas būtu SKAUDRI

Šeit es redzu risinājumu tām 2/3 izdevumu piesaistīt sponsorus, kas Tev , apmaiņā pret vizuālo reklāmu uz auto, ielej degvielu un nosedz kādu remontu, nevis diskutēt, ka vajag samazināt dalības maksu.

Par GPS piekrītu, ka LOB varētu viņus atļaut un dalīt klasēs. Ar un bez navigācijas.

Arnijs 23.04.2009 14:14

Ko vēl gribēju par maksām... Domāju, ka vienīgais reālais samazinājums varētu būt tikai uz dalībnieku daudzskaitlības rēķina, jo šie 40Ls, manuprāt, ir adekvāts cipars pašreizējai situācijai. Tieši tik,no cik morāli esmu gatavs, acis nemirkšķinot, šķirties. Vēl lētāk, tas jau vairs nav objektīvi. Es arī varētu uzraut vienu pasākumu "for free", bet ja tas jādara regulāri, vairākas reizes gadā - nu piedodiet! Viss maksā!

Arnijs 23.04.2009 14:08

Varbūt spējīgākie rakstnieki/dalībnieki var uzrakstīt kādu stāsteli, aļa "kā es braucu iauto rallijā un kā tas visspār iespējams", ko palasīties potenciālajiem braukt gribētājiem, kurus attur vienīgi bailes par nesaprašanu. Pats centīšos vienu šāda posma detalizētu izklāstu "uzcept" arī kluba mājaslapai un nekas nebūtu pretīm publicēt kko tādu arī šeit!

Par GPS. Kamēr viņš bija atļauts iekš OZ - bij labi! kad aizliedza - ir vēl labāk! Jo tieši kartes lasīšanā (un paralēlā plānošanā) jau ir tā odziņa, nevis akli blenzt bultiņā - āaaa , ta mēs TE esam. Esmu tikai par to, lai GPS izmantošana attiektos tikai uz regularitāti, jo daudzu ekipāžu devaisi ir piesaistīti GPS lietošanai. (pats gan lietoju mehānisko skaitītāju, jo tam nav nobīdes laikā)

Par papildsacensībām (veiklības braucieniem) doma tiešām laba, ka tā varētu būt, kā trešā ieskaites disciplīna ikvienā pasākumā. Liels pluss būtu arī kopējais tuss, jo gan RSos, gan OZ tik vien ir, kā pazust uz visām 4ām debess pusēm.

Ar LOBu savukārt - viss kārtībā! Cits formāts un nedaudz cita mērķauditorija. Man presonīgi pēdējais LOBs patika ļoti! Un , ja vien sarunāšu ar stūrmani, Vidzemes LOBā piedalīšos noteikti!

Arnijs 01.04.2009 11:14

Vaajprats rakstīja: Vasaras SUV riepas Kumho 225/70 R16 4gab. Protektors ok, ap 9mm, zīmējums patizls, der offroad. Divām ap protektoru plaisas, divaam nee. Cena komplektam 40 Ls, vai arii 2 plaisaajushaas atdodu par velti. Atrodas Juurmalaa, Bulduros

Interesē... Varbūt nomet kādus kontaktus uz arteh iekš inbox el vē.

Arnijs 27.03.2009 14:56

cap... Bremžu šķidrums "vārās" pie ~ 300-400 grādiem (atkarībā no markas), ūdens, kā zināms - pie 100 grādiem. Bremžu eļļa ir higroskopiska, tas nozīmē, piesaista ūdeni. Bremzējot rodas (izdalās) siltums, kurš tiek pārnests uz suportiem. Uzmini nu! Kas uzvārīsies pirmais? Un tvaiki jau ir gāzveida viela - tātad tos var saspiest. Attīecīgi bremžu efektivitātei - čau! Ja dzīvotu kalnos, droši vien nediskutētu, ka poff, bet mainītu 2x gadā . Un trubām un cilindrīšiem arī ūdens klātbūtne nav tā labākā. Bet tad ja jau viss ir sarūsējis - par vēlu vectēv minerālūdeni dzert, kad nieres krīt nost Tad remonts n-tās reizes pārsniedz bremžu šķidruma nomainīšanas izmaksas.

Master-D... Var arī divatā to izveikt bez palīgierīcēm. Viens kačā pedāli, otrs secīgi skrūvē vaļā atgaisošanas ventīļus. Ar litru ~ pietiek, ja izdzen cauri.

Arnijs 22.03.2009 22:02

batka rakstīja: Pagaidam neredz kur iztek jo sakrajas stures stieņu putekļu gumijas.99% ka reika tek

ja neredz, tad taisnība, bet šamējiem raksturīgākā zušanas vieta ir spiediena trubas valcējumā. Truba uz 70-80Ls, nomaiņa ap 20-25Ls

ja ir braukts ar dūcošu, iespējams būs piededzinātas lāpstiņas, kas ilgtermiņā = sūkņa maiņu. ja vainīga reika, tad remonta izmaksas~ x2

Arnijs 22.03.2009 16:42

Šitie visi lauksaimniecības lukturu moduļi tika tirgoti Cēsīs, kreisajā pusē pirms lauķenes. Nosacīti maksāja kapeikas, tb ~ 10Ls gab.

ja ir kāds paziņa no tās puses, vari aizsūtīt komandējumā

Arnijs 22.03.2009 13:10

krishus rakstīja: Vislabākais, ka degv. sistēmu bembim Rīgā remontē TIKAI kaut kāds Vaļera uz Lubānas Sosejas... ,,

sviests

Vaļera uz Lubānas šosejas remontē VISU! Arī SAAB

Arnijs 22.03.2009 13:09

Nākošnedēļ braukšu uz Cēsīm. Tur lauķenes zona vēl itin dzīva. varbūt kko ieraudzīšu. Bet Rīgā, domājams, lauķenes izpirka pārpircēji. Tas pats Ganību/Lugažu veikals izskatās pēc kārtīgas lauķenes

Arnijs 22.03.2009 12:37

P.S. Uz Ganību dambja/Lugažu stūra ir smago veikals - pilns ar visādu veco drazu.

Arnijs 22.03.2009 12:35

Sretsked rakstīja: Ne ne, man vajag tikai to,ko meklēju.

Ir tādas smagajiem jaunas, nelielas-radioators kurpusā ar ventilatoru...bet padārgas. Maza mums tā vajadzība, bet, ja neatradīšu lietotu, nopirkšu jaunu.

Man liekas, ka kantaina sakarīga pečka bij uz MTZ 80. Ar tādām jābūt pilnām veco lauķeņu noliktavām. Samaini motorīti ar Kamaza un viss! Bija motorīši vienādos korpusos krievu laikos gan uz 12, gan 24V. Bet ar barošanu no 1 aķa ir tā, ka tas otrs tiek vnk izvārīts, jo regulators visu laiku cenšas kompensēt pirmā aķa sprieguma kritumu. Pat tādu štrumtu, kā rāciju nedrīkstēja likt uz viena aķa, jo gada laikā otram bij kirdik. tad bij jātaisa paketnieks, ar kuru vienu dienu baroja no viena aķa, nākošo - no otra... Un tā līdz bezgalībai Šitos jociņus izbaudīju, kad strādāju ceļu remontu dienestā.

Arnijs 22.03.2009 12:21

Chankaishi rakstīja: Nekāda vaina! Kāda jēga pēc plašas informācijas, ja kas, tik un tā jāzvana un jānoskaidro, kas un kā! Atsauksmju grāmata gan derētu!

Kā tad nu nav vainas. Šāda infa ir derīga tikai pārbaudīta, ar reālu apciemojumu pakalpojuma devēja darbvietā. Es arī varu pateikt, ka remontēju Jaguārus, kaut arī varu būt spējīgs nomainīt tikai eļļu un kolodkas. Tad būs vērtība tādai infai? Bet autors tiešām zjb, ka pat pie iauto rallija komentiem ielīdis Interfeiss ar tai lapai nekam nederīgs... Vismaz 6x jāklikšķina, lai tiktu uz dajebkādu servi

Arnijs 19.03.2009 11:13

Pirmais... Tieši tā! Liek pēc kārtas aizdedzē visas esošās un jaunās atslēgas. (to uzprasa pats TECH2 pie programmēšanas) Un pie katras šādas programmēšanas nomaina veco immo kodu.

Fīča visai šai lietai ir - ja gadījumā tev ir nozudusi vai nofizģīta viena no esošajām atslēgām, tad pēc esošās atslēgas pārprogrammēšanas viņa būs derīga tikai durvju atvēršanai, bet aizbraukt auto ar to atslēgu nevarēs. Manuprāt ļoti noderīgi ir tas, ka tas ļauj iztikt ar iespējami mazāko zaudējumu, nevis mainīt jaunu TWICE bloku + atslēgas. Ja ir vēlēšanās nomainīt tikai mehānisko daļu , tad arī tas ir tāpat izdarāms, nemainot immo bloku, bet pieprogrammējot pa jaunam. (pasūtītās atslēgas atnāk tikai ar mehānisko daļu, bet immo ir "tukšs")

Arnijs 19.03.2009 11:04

phenom rakstīja:

Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.

Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.

Gribi teikt, ka ar parastajiem programmēšanas softiem var "atdzīvināt" immo kodu, ja nav nevienas atslēgas?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti