Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
PTCruiser 20.06.2005 13:37

Esmu izbraucis ar Viganta a/m. Patiesaam, brauksanas zinjaa, ja piever acis uz 1.6 dzineeju ar AT, masiina ir loti laba

Seedi kaa Voyagera, toties salona ietilpiiba un transformaacijas iespeejas ir apbriinojamas. Man taa patika.

Veel uzskatu, ka "italju" dizainu pamatiigi uzlabo veiksmiiga kraasa - sarkanais metaaliks. Dizaina niances nospiezh kraasa.

Arii manai masiinai ir liidziigi

PTCruiser 20.06.2006 22:41

Tas, kuram nebūtu žēl 100 EUR klāt samaksāt par labu auto, var aiziet uz BM auto un parēķināt jaunā 116 BMW izmaksas. Pliko autiņu, par kuru "laipnākais pārdevējs pilsētā" pateica: dzinējs - 1.6, kondishak un vairs nekaa", un tipa ko tu te zvanies pusdesmitos no rīta, par 159 LVL. Bez pirmās iemaksas un KASKO dāvānā - laba narkotika. Naakamajaa gadaa naaksies pasam maksaat 800 EUR kasko, 40 LVL OCTA... un tad veel pa starpam, atcereeties, ka gada nobraukums nedriikst paarsniegt 10000km (tipa brauksana tikai pa Riigu), un veel - samaksaat 150 Ls par obligaato apkopi... Un ja tomeer auto nepatiks - tad ilgi spriest - a kaads es biju mudaks, ka nepadomaaju - a kaa es to auto paardosu un kur nemt piki - segt liigumsodu liizingam...

Laikam tas ir taa veerts - samaksaat vairaak un braukt sodien kaa karalim, kaa jau iistam "bumerim" pienaakaas.. A taalaaK?

PTCruiser 21.06.2006 8:57

Manis teiktais bija piebilde pie Viganta atzinja - ka leets liizings nekad leets nebuus ...

Tevi var pievilinaat ar leetiem liizinga maksaajumiem, bet pliks paliksi maksaajot paareejaas lietas. Un te - servisa apkopju izmaksas pie diilera nav taa lielaakaa izmaksu dalja.

Labam un daargam auto bez liizinga maksaajumiem buus daudz citu izmaksu.

Bet attieciibaa uz superpuper piedaavaajumiem uz 7 gadiem panemt OP liizingaa autinju... taa ir tiiraa izgeerbsaana..

Kurs tad par 7500 EUR pirks 116 BMW baazes versijaa peec 7 gadiem ekspluataacijas pa Latvijas celiem? Pie masiinas saakotneejaas cenas 21000 EUR? Ok, iespeejams ar BMW tas fokuss arii izies.. bet ar Ford Mondeo, Ford Focus vai Citroen C4? Atlikusii veertiiba 30-35% peec 7 gadiem?

Un kurs no mums tos 7 gadus brauks ar vienu un to pasu auto?

Ja gribeesi atbriivoties no taa, tad pirms tam jaaizlasa liizinga liigums, kur buus teikts, ka ja veelies auto atgriezt - luudzu, liizings to realizee peec TIRGUS veertiibas, kas jau peec 3 gadiem buus 50% no saakotneejaas cenas.. bet peec liiguma grafika - tam atlikusii veertiiba buus 65%-70%... taatad lai atkratiitos no autinja - "Laimiigajam" iipasniekam buus japiemaksaa liizingam starpiiba.

To knifu jau neviens pirceejam nestaasta... Pasi uzzinaas, kad pienaaks laiks.

To es teicu arii taa deelj, ka uz leeto liziingu nevajag uzkerties... 5 gadu liizings ir lielaakais termins uz kuru var parakstiities. Bet optimaalais ir 3 gadi.

PT Cruiser patiesaam ir laba masiina, iipasi diizelis... bet daarga

PTCruiser 15.08.2006 11:46

hmnc rakstīja: radiniekam bija - nolādēja viņš to mašīnu. baigā miskaste esot. nopirka jaunu svaigu, pēc pusgada izmeta to 300c un vietā pacēla jaunu ford mustang

problēmas ko viņš stāstīja bija - piekare galīgā pa_kaļā, uzsprāga cd changeris (domāja jau ka bumba mašīnā ielikta ), kronis visam esot bijusi izlūzusī grīda nezinu kā tas varēja notikt, bet sitis nebija. sīkāk detaļās neizplūda, es arī neiedziļinājos - izbaudīju mustangu

tāpēc arī noteikti, ka tik lēti

par uzlauztām gridām un sprāgušiem change man gan ir pirmā dzirdēšana.. A hadene - mūsu ceļus daudzu autiņu hadene netur...Un kad brauc ar 300C ar diezgan augsta profila un liela izmēra riepām bedres nejūti... Kā ar apvidniekiem - atbraucot uz servis konstatētē, ka šis un tas ir jānomaina...

Ja kāds man iedotu šīs mašīnas VIN, tad es varētu pateikt, kādas problēmas ar šo autiņu bija.

Viktors ( [email protected] )

PTCruiser 15.08.2006 11:52

Rashns rakstīja: PTCruiser,vai tu stradā Chrysler centrā,man vienkārs kads sasāpējis jautājums,bet negribas zvanīt uz turieni vairāk

Jā, es te strādāju,

vari droši arī zvanīt uz mobīlo 29165283 vai rakstīt uz e-pastu, kā pašam ērtak.

Viktors

PTCruiser 15.08.2006 11:57

Rashns

tikai nesuuti meilu no inbox.lv - meili no taas puses liidz mums nenonaak.

PTCruiser 15.08.2006 12:55

Dzineejs tas pats, bet cits reguleejums tam ir.

Bet Sebringam jauda ir lielaaka: 149 kW pret 142Kw uz 300C.

Ar ko tas saistiits: Sebringam un 300C bez dzineja reguleejumiem atskiras arii izpluudes sisteema..

PTCruiser 15.08.2006 13:25

2.7 dzineejam ir viena probleema, kuras pamataa ir neveeriiga attieksme pret dzineeju. Daziem pirmajiem Sebringiem, kas naaca 2001. bija probleemas ar dzineja cilindru bloku kvalitaati, kaa rezultaataa bija elljas liimenja pazeminaasanaas... Un tad iedegaas CheckEngine. Ar pirmo autinju nomocijamies, bet tad jau zinaajam kur mekleet vainu.

Pasam dzineejam kaa taadam vainu nav - vienkaarsi vinsh prasa vairaak uzmaniibas - jaaseko skidrumu liimenim.

Cita probleema, ka vairums 300M un Intrepid, kas naak no ASV ar saadiem dzineejiem ir vienkaarsi "nojaati" Bija paaris autinju, kuriem ellas liimenis bija tuvu 0.. citiem ellas vietaa bija 'zeleja"...

Ja izveeleeties dzineeju 300M - tad labaak ir 3.5, jo tam degvielas pateerinsh stipri neatskiras no 2.7...

Bet ja ir autinhs ar labu 2.7 dzineeju, kuram nebija shaizu, tad arii tas nav pelams.

PTCruiser 15.08.2006 13:33

protams rakstīja: PTCruiseradalies.Kas būtu jādara piemēram 300C ar 3.5 motoru pie kādi 25 kkm nobraukuma?Kāds vispār ir apkopju intervāls?

300C 3.5 apkopju intervals ir 12000km.

Uz 25000km nomaina ellju, elljas, gaisa kond. un salona filtrus. Izmaksas ap 80 LVL.

Apkope uz 36000km maksaas ap 58 LVL (ellja un eljas filtrs)

PTCruiser 06.09.2006 19:02

Rashns rakstīja: PTCruiser,vai tu stradā Chrysler centrā,man vienkārs kads sasāpējis jautājums,bet negribas zvanīt uz turieni vairāk

Sveiki, Rashns.

Detaljas ir atnakusas. Vai vari uzzvanit, lai sarunat laiku, kad veiksim remontu?

V.

PTCruiser 08.09.2006 19:05

niekalbis rakstīja: jautājums ne gluži par tēmu- Chrysler Voyager 2.4 benzīnniex- ir ok? ir doma iepirkt jaunu; analogas komplektācijas dīzelis par 5kE dārgāx saprotu, ka jautājums drīzāk voyagerclub.lv būtu postējams, bet ja nu tomēr..

2.4 benzinnikam nav ne vainas. Bet ja ir doma brautk daudz, tad iesaku pametm 2.5 dīzeli. Būs gan degvielas ekonomija, gan lielāka bauda braukt.

2.4 benzīns ir rets putns mūsu valstī. 5 gados pārdoti vien kādi 7-9 gabali. Bet nu cilvēki brauc un nesūdzās.

Bet 5KEuro līzingā u 5 gadiem ir nieks.

PTCruiser 29.01.2007 14:39

gatisk rakstīja: 1.Vai ir 300C AWD sedans?? vai tikai garajiem???

2. kā ir ar priekšējo resti, vai tur visādas drazas netiek iekšā (uz radiatoru)??

3. vai Eiropā tiek ražoti 300C?

tanks

1. Eiropai 300C Sedan AWD nerazho

2. Ar rezhgi un drazam problemu nebija - bet ja gribi uzliks smalkaku rezhgi

3. Kophs 2005.gada Eiropa tirgotos 300C razho Grazaa - Austrija, turpat kur Gr.Cherokee, Voyager/Gr.Voyager, MB ML klasi un BMW X serijas

PTCruiser 30.01.2007 12:46

Normalos apstākļos automašīnai velkošie ir pakaļējie riteņi.

Nepieciešamības gadījuma pieslēdzās priekšjie riteņi. Bat arī šajā situācija vairāk jaudas un momenta tiek novirzīti uz pakaļējiem riteņiem.

Ja auto būtu lielāks klīrens - būtu džips. bet nu arī 3.5 un 5.7HEMI jaudas pietiek lai šķūrēt sniegu.

PTCruiser 23.02.2007 22:43

Piekrītu visiem kas čortojas par luksoforiem.

Braucot mājās, ik reiz sākot ar Nesti stāvu uz sarkanās gaisams visos luksoforos līdz pat Statikam...Pāris reiz izmēģināju - ja no luksofora aizeju pirmais un braucu 70-80 km/h robežās - varu paspēt un zaļo gaismu.

Pilnīgs sūds ir 2 maģistrālās ielas - Zemgales prospekts no bibliotekas lidz pareizticīgo bazīcas...

Un tad Dobeles šoseja no pilsētas robežas līdz Lielās ielas sākumam...

Un tad vēl Satiksmes iela. Ne pa velti, Jelgava dažiem rez.daļu vairmutirgotājiem ir 3 lielākais tirgus aiz Rigas un Rēzeknes...

PTCruiser 28.08.2007 22:45

Ieteicams nenemt 2001-2003 gada izlaiduma 2.0 benzinnieku. Varēsi baudīt tikai mašinas dizainu. Baudas no braukšanas dēļ kārbas būs minimāli. Jāuzmanās ar automašīnām no Lietuvas un ASV. Ir redzēti nobrauktie eksemplāri jau pie 80-100 000 km, jo autiņu normāli nekopa!

2002-2005g. 2.2 CRD dīzeļiem ir 121zs un pietiekoši laba dinamika pie mērena patēriņa. Ap 7 l pie autiņa pašmasas ap 1600kg.

No 2005.gada 2.2 CRD jau ir 150 zs un daudz patīkamāks salons, mūzika un dinamika!

2.2 CRD ir MB ražojums ar saviem plusiem un mīnusiem (apkopju izmaksas un sarežģītība) - bet teicam dzinējs! Pietrūkst tikai 6-ais robs kārbā.

Ar pirmo esmu nobraucis 22000km un tad pārdevu to tālāk. 2.īpašnieks 4 gados nobraucis 160 000km un pie ritošās remonta ķēries tikai pie 100 000 km nobraukuma.

Ar tagadējo 10 mēnešos nobraucu 33 000km un esmu mainijis bukses, jo mašina dabuja paciest uz Jelgavas ceļiem.

Starpcitu - tā iemesla dēļ, ka bundžā ir daudz bleķu - virsbūve ir ļoti cieta un salons nečīkst arī pie 60-70 000km nobraukuma.

PTCruiser 30.08.2007 11:40

Tā ir. Chrysler PT Cruiser ir būvēts uz Neon platformas un ritošā daļa tam ir vienkārša kā 3pirkstu kombinācija.

Priekšā viss ir remontējams jebkurā servisā. Aizmugurē ir garensija ar vienu vertikālo atsaiti un viss..

Tehniski mašīna patiešām ir ļoti viennkārša.

Attiecība uz to, kas notiek pēc 60-70 000 km... dzīvē neesmu redzējis nevienu auto, kuram uz mūsu ceļiem pie 100.000 km kaut kas nečīkstētu salonā (es te nedomāju auto ar cenu virs 150.000 EUR).

Vienu negatīvo īpašību piemirsu gan - pagrieziena radiusu.. Tas šis klases auto neprātīgi liels un parkošanas pirmajā laikā var sagādāt problēmas. Bet autiņa dizains to visu atsver.

PTCruiser 31.08.2007 17:12

Viss ir atkarīgs no tā, ko gaidi no mašinas... 5.7 noteikti ir labāks par 3.5. Degvielas patērīņš normāli braucot būs par nepilnu litru lielāks nekā 3.5, jo nav tik sparīgi jāspiež uz gāzes pedāļa.

Ja gribās braukt ātri un daudz - tad iesaku 3.0 CRD. Šosejas režimā - 6.5l. Pilsētā ap 10.

PTCruiser 18.10.2007 23:18

Atlaide ir 4000 EUR un garantija - 2 gadi bez nobraukuma ierobežojuma. Privelege Service arī nāk - 2 gadi ar bezmaksas teh.palīdzību un aizvietojošo auto Eiropā.

PTCruiser 19.10.2007 18:43

motorolerrrrr - ja neorienteejies 300C cenaas - tad labaak nemuld. Nopakotais HEMI maksaa 48000 EUR.

6.1 SRT - ap 55.000 EUR.

PTCruiser 29.01.2008 21:37

Jautri Tauta Jūsu viedoli iepazīt

Izsena tēma! Nekas 1.5 gada laikā nav mainijies!

Nu jau 1.5 gadu ar manis 2004.gadā pirkto jauno Getz 1.5CRD brauc sievastēvs. Nobraukums mēnesī: 800-900 m (salīdzinot ar 4000 mēnesī ko maršrutā Jelgava-Rīga-Jelgava nobraucu es).

Joprojām - tikai to labāko par auto. 1.5 gada laikā neviena defekta. Joprojām nekas tai auto, par cenu 10700 EUR, negrab, nečīkst! Nobraukums - tuvu pie 90 000 km un rudenī būs patiešām lielā apkope.

Un vēl - piebiedrojoties Vigantam, ar kā jau janunu auto tirgotājam ar daudz lielāku pieredzi izmēģinot citas markas un automašinas, varu pateikt, ka Hyundai sākot ar Getzmobīli spērusi platu soli un iesoļojusi labu, kvalitatīvu auto saimē.

Ja nebūs kādam grūti - atceraties 3-4 mēnešus atpakaļ AutoBild veica salīdzinošpo testu.

PTCruiser 06.02.2008 23:41

Touran tehniski identisks CV, starpība ir ārienē un mazliet savādākā priekšējā paneļa izpildījumā

PTCruiser 07.02.2008 11:02

DeaDMoroZZZ rakstīja:

PTCruiser rakstīja: Touran tehniski identisks CV, starpība ir ārienē un mazliet savādākā priekšējā paneļa izpildījumā

Tikai teorētiski tehniski identisks ("idejiski") vai arī identisks izpildījumā ? tobiš absolūti vienādas šasijas, dzinēji, visi mezgli ar identiski ? atšķiras tikai bundža un interjers ? Tad nesaprotu kur te ir VW "fiška"... izskatās, ka paņemta vairāk kā 10 gadus veca dodge grand carvan bāze un motors un tas viss iebāzts VW dizainā ar usa piesitienu... vizuāli Ok, bet jēgu neredzu lai amīši mestos tagad pirkt šamo...

Tehniski a/m pilnībā identiska. Atšķirība ir tikai noformējumā un salonā. Rūpnīca ir tā pati un konvejiers ir tas pats. Ja labi ieskatās - tad stūre ir tā pati, kas ir jaunajā CV (tobiš ka 300C)

PTCruiser 10.02.2008 23:17

TC Motora diagnostiku taisa. Arii virsbuves parametriem. Ja ir zinaams auto VIN - var ko uzzinat arii par auto vesturi

PTCruiser 18.03.2008 17:13

Nez cik varu prasiit par savu AA9977??

PTCruiser 04.06.2008 20:18

Pirms nedeļas atgriezos no atvaļinājuma pa Eiropu.

Varšavā dīzeļa litrs Statoilā maksā ap 4.85 Zl par litru. British Petrolium līdz 5.0 Zl par litru (ar piedevām). T.i. pie 1Ls litrā.

Austrijā Shell V-Power dizelis. Tuvu pie 1.5 EUR litrā.

Itāļos, AGIP ar piedevām: 1.54 EUR litrā.

Ir pieejamā parastā dīzeļdegviela - ap 1.4 EUR litrā

Protams, šermuļi skrien, kad pilna bāka ap 70 Litriem izmaksā pie 110 EUR... A ko darīt? Viens prieks - ar Eiropas dīzeli degvielas patēriņš 1.5-2 litri zemāks nekā ar LV Statoilā pirkto SAĻARKU!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti