Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
richi 04.11.2008 11:39

s_martins rakstīja: Trieciens bija tāds, ka bāka bija vidū uz iekšu ielocīta, un turpat tālāk tiltā redzams ieliekums, tā kā tilts noteikti jāmaina bija.

Pie reizes tiks metināti lonžeroni, lai negadītos tā, kā msh korišam

Starp citu, tilts jau mašīnā, ls 15. Izskatās, ka īstais.

Pakalu a tas tilts gadijuma nebija vienkārši nopuvis ešiem tas esmot bieža parādība.

Vispār nesaprotu ka var pirkt esi par vairāk nekā metallužņu cenu.

richi 03.11.2008 11:42

richi rakstīja:

grs rakstīja: Varu piedāvāt Lincoln Electric grupas ražojumu Minimagster 1500Super. 1 vai 3 fāžu barošana. Strāva 40-115A. Var līdz 5mm normāli sametināt. Aparāts mazlietots. Rakstīt uz gts20@inbox.lv

labs trafs un ciesama padeve ...tilts pilnigs m. vadiba vel trakak.

Un tas nav lincoln bet bester ... vienu razo USA otru Polija ir starpa?

dodu 80Ls par trafu un padevi.

Starp citu tos aparatus jaunus nera'zo jau gadus 3 tobi's "mazlietots" ir vismaz 2 gadus vecs.

richi 03.11.2008 11:38

grs rakstīja: Varu piedāvāt Lincoln Electric grupas ražojumu Minimagster 1500Super. 1 vai 3 fāžu barošana. Strāva 40-115A. Var līdz 5mm normāli sametināt. Aparāts mazlietots. Rakstīt uz gts20@inbox.lv

labs trafs un ciesama padeve ...tilts pilnigs m. vadiba vel trakak.

Un tas nav lincoln bet bester ... vienu razo USA otru Polija ir starpa?

dodu 80Ls par trafu un padevi.

richi 03.11.2008 11:34

raimondsm rakstīja: nu i labi, ka strādā

bet tiem, kas nav salikuši, atgadināšu, ka padeves mehānisms un spole nav vienkārši ierīce, kuru var pieskruvēt pie bleķa kastes, bet tā ir elektriski jāizolē no tas - tipa caur kādu bieza getinaksa vai kāda cita elektrotehniska materiala plāksni vai kā citādi, la ommetrs , pieliekot pie masas un padeves mehanisma nerādītu 0 vai pāris omus.

līdz ar šo visas gudrības, kas ļauj jebkuram mehāniķim salikt un/vai pielāgot paštaisītu vai jaunu padeves mehānismu ir pateiktas. Tālak seko čakarēšanas ar gāzes vārstu, ātruma regulēšanas izvēli - ar pārslēgu, tiristoru vai maināmu pretestibu, gāzes padevi pie Al metināšanas pēc pogas atlaišanas utt interesanti sīkumi.

protams, ka veikalā puse jāmaksā par brendu un pardevējam

Kas kas tur ir jāizolē?

Es 'cota nesapratu...

1. spole ir no plastmasas tobi's nevada ko tu gribi tur izol'et?

2.trose ir ar plastmasas apvalku tobi's nevada ..ko tu gribi izol'et?

3. ritenis kas piedzen ieiet motor'a un nav saist'its ne ar ko ... ko tu tur gribi izol'et?

richi 29.10.2008 15:57

raimondsm rakstīja: Ar zobratiem ir tā, ka ja jātaisa zobrati, tad viss izdevīgums pazūd, bet velo zobratiem ir ļoti laba price/performance attiecība Ls1 gab.

Un krīzes laikos vajadzēs meklēt, kas taisa par pāris simtiem lētāk. Un pats galvenais - vajadzēs interesēties, kā to vai citu mantu taisa.

Uff... atvainojos raimis nav slims viņš vienkārši ir antiņš "klasiskais" ar savu murgaino ideju kopumu.

Respect vismaz par to ka ir idejas.

Cilvēks saprot ka ir jādara pašam, bet neapzinās cik tālu.

Ar tādu domāšanu var aiziet līdz metāllējēja, virpotāja profesijai lai uzmeistarotu pusautomātu ...un tas jau ir absurds!

richi 29.10.2008 15:37

raimondsm rakstīja: Jaunieti, Jums vajadzētu saprast, ka ja Jums par velti dod zināšanas, kas ir standarts (piemēram, kā mēra padeves ātrumu) , tad ir jāapsaka paldies, nevis jālamājas. Tā vismaz cilvēki dara.

ja kādu tiešām interesē, ka metināšanas pusautomātu taisa, tad ir iespējams to uzzināt - ar visiem mērījumiem, regulēšanam, parbaudēm un visu to. Galerijā ir shēma, kā pareizi slēdz voltmetru, lai mērītu spriegumu ar un bez slodzes.

opā... man jau viss ir salikts un strādā un ar herņu es nenodarbojos. Mācīt mani nevajag. Ja man būtu kādi jautājumi tos arī uzdotu un ne jau tam kas man klāsta par elektronu kustības ātrumu kad vajag divus vadus savienot!

Viens šitāds loliks jau ir zināms kurš man aprēķināja ka pietiek ar 4 kvadrātiem biezu vara vadu lai nebūtu lielu zudumu 100m garā kabelī. tikai dzīvē reāli iznāca ka vajag 16kv lai kompresoru pavilktu! Teorētiķi hrenovi!

Neviens normāls cilvēks nemērīs neko ja pa 5ls var dabūt ūdrīša shemu kuru atliek pielikt jebkuram padeves mehānismam un viss strādās perfekti.

tāpat neviens nemuhļīs nekādus zobratus bet nopirks gatavu padeves mehānismu jo savādāk tā būs never ending story kāpēc man buksē stieple kāpēc raustās kāpēc sprūst u.t.t.

Vislielākā starpība cenā sastāda nevis detaļu cena bet "brends" un pārpārdevēja uzkruķitie procenti!

Kas normālam metināmajam sastāda bez maz vai 60% no vērtības.

richi 29.10.2008 14:37

Eu tauta tas Raimonds M ir īpaši stulbs vai vienkārši slims?

Es domāju tipa ačkariks kas tev pie aliņa stāsta varbūtības teoriju bet mājās skrūvītes ieskrūvēšanai ir par švaku jo redz 2 nedēlas aprēķinājis ar kādu tādu kvazistacionāro pipelizātoru un mākslīgo virtuļu tehnoloģiju ir jāskrūvē tā skrūve... jo āmuru viņš nepazīst!

Vai vienkārši stulbs krāniņ staipītājs kas salasijies forumus un izvilcis tās frāzes kas likušās baigi gudrās?

Es īsti neizprotu kas viņš ir so tālākajās diskusiās laikam neiesaistīšos.

richi 29.10.2008 14:06

Centis_Nuudele rakstīja: Raimi, tev gadījumā nav aizķēries kāds paštaisītu detaļu komplektiņš priekš sinhrofazotrona montāžas mājas apstākļos?

Viņam jau droši ir bet kāmēr tev rēķinās vajadzīgo detaļu izmērus un tehniskos rādītājus kā arī veidos integrālo shēmu tas verķis parādīsies maksimā pa 5ls simkartes lielumā

P.S.

Neviens normāls metinātājs nemainīs stiepli, nečakarēsies ar regulēšanu u.t.t katru reizi kad vajag biezāku metālu štancēt kopā paņems citu metināmo

richi 29.10.2008 10:54

recluse rakstīja:

richi rakstīja: Tai mazdai jau vispā nekas tur nav. paņem iedzen iekšā lonžeronā nedaudz mazāka izmēra 4 kantīgu rori un velc . izlepuši te visi ....stendi. tpu nav jau glāzes aizbraukušas.

Katram sevi cienošam automīlim ir pazīstami meistari, kuri kā haltūru var paņemt arī 200 lohu vērtu šrotu un pa simboliskām naudām sataisīt.

Vo pastāsti man ar loham kas liks uz stenda par velti autiņu...mūsdienās.

Ņemos jau 8 gadu ar auto restaurāsiju.... moš apgaismosi kurš lohs man arī vēl kamerā var nokrāsot pa piecīti?

+ sstendā ne stendā ja kautkas ir nopietni aizgājis izmēri ir vajadzīgi tāpat.

richi 29.10.2008 10:48

Teorētiķis Hrenovs.

Pastāsti ka vēl kāds katru reizi pieslēdzot aizsarggāzi rēķina gāzu izplešanās vienādojumus...

Nobeigties no tādas loģikas var.

richi 29.10.2008 10:42

raimondsm rakstīja: profiem tomēr vajadzētu zināt cilindra pamata laukumu, kas 0.6mm stieplei ir pīerkvadrātā = 3,14x 0,3 x 0,3 un 0.8mm stieplei ir 3.14x 0.4x0,4

tātad vienāda garuma stieplēs metāla daudzums būs kā 9/16, proti, lai uz šuvi dabūtu vienādu daudzumu metāla, 0,6mm stiepli vajadzēs 16 metrus bet 0.8 - 9 metrus, attiecīgi ātrums jāmaina....

savukārt stieples ātrumu nosaka, nepievienojot masu, palaižot stiepli 20 sekundes un izmērot garumu, sareizina ar 3 un dabū metrus minūtē

vēl viens variants ir skaitīt rullītim apgriezienus un reizināt ar aploces garumu, kas ir 2pīer vai arī nomērot. Šitā dara ar stikla tīrītaja motoriņu pie dažādiem spriegumiem, ņemot vērā, ka pie slodzes tomēr ātrums būs mazāks. Tad piemeklē papildus zobratus, lai to ātrumu, atkarībā no rullīša diametra dabūtu pareizajos diapazonos atteicīgajai aparāta jaudai, stieples diametram.

Savukārt pareizos strāvas un sprieguma parametrus no gatava aparāta noņem ar voltmetru ar slodzi un bez un ampērmetru, protams ar kārtīgu šuntu un mēramo stravu 100A un vairāk.

.

Bla bla bla ... sāksim ar to ka profi nemetina ar 0.6

pēc tam katram ir savs stieples ātrums vajadzīgs.

Un vispār beidz krāniņu staipīt. Gribu redzēt to meistaru kas kautko skaitīs ar kaukulātoru bez maz vai!

richi 28.10.2008 18:27

raimondsm rakstīja: kas saprot, tas saprot un kas nesaprot, tas nesapratīs

pasaki 2 veidus, kā var noteikt stiepeles padeves ātrumu

Nu sāksim ar to ka profiem pie d. tavas regulēšanas. katai jaudai uztin uz trafa tik voltus cik vajag lai padotu ok un visss.

richi 28.10.2008 13:23

baigsvecis rakstīja:

richi rakstīja:

Nu atpūtu ko tālāk?

Jau aizrakstīju.

Man pastā nekā nav.

richi 28.10.2008 12:41

baigsvecis rakstīja: richi, esi tik labs un atpūt kādu savu kontaktu uz brivs.mails pie gmail.com

Man taisni ka reiz ir sabriedusi nepieciešamība pēc pusautomāta, bet pirkt NORMĀLU aparātu par 500 - 700 Ls kaut kā baigi lauž...

Nu atpūtu ko tālāk?

richi 28.10.2008 11:09

batka rakstīja: Tak raimis diodi no pretestibas neatšķir bez googles palidzibas

Es arī tādēļ aizlien līdz veikalam un paprasi ko tev vajag nevis miskastē meklē un mini vai diode vai pretestība vai tilts

richi 28.10.2008 10:59

Tai mazdai jau vispā nekas tur nav. paņem iedzen iekšā lonžeronā nedaudz mazāka izmēra 4 kantīgu rori un velc . izlepuši te visi ....stendi. tpu nav jau glāzes aizbraukušas.

richi 28.10.2008 10:56

recluse rakstīja: Kas tad Tev tos lanžerus mazdai taisno? Mūsdienās jau normāli ir uzlikt uz stenda un tur jau meistariem izmēri ir pieejami.

Un tās mazdas visas sāk rūsēt aptuveni vienādi, ja nav iepriekš sistas

Dies tēvs, pats taisno. kādi stendi? jūs ko ? auto pa 300ls uz stenda dēļ nedaudz aplocītiem lonžeronu galiem?

richi 27.10.2008 13:55

Kindzulis rakstīja: vispaar toch...bij taada shaade tam ar... luukai pa stuuriem burbuleeni sametushies...

mans taga taisno lonžeronu tam lopam.

kāds nezin kur lai dabon attālumus izmērus u..t.t.

nuu... biš nokritu no krēsla kad noņēmu spārnus .... nav jau brinums ka dažam rūsē tur jau bez maz vai pergaments dzelža vietā . saklēbē krievu cepampapīru aluminija3 -4 kārtās un mazdas spārns gatavs.

maneja vrode nekas ...nav ruseklis.

richi 27.10.2008 12:51

Sretsked rakstīja:

raimondsm rakstīja:

Kemppi ir labs un tas Vestienas kantoris paši arī ražo un labo.

Esi metinājis?

pazīstu to djadju vasju kas vinjus būvē ir ok.

Kad savējo ražoju augšā pie vinja konsultējos

richi 26.10.2008 2:09

Varu piedāvāt tiiko pabeigtu paštaisītu pusautomātu. Arī mocijos ar plānajiem metāliem ta deg cauri ta neņem ( 0.6 ir plāns metāls kuru ar lētajiem ķīniešu Telwiniem var tikai sadedzināt -kur nu vēl ja tas metāls bišķiņ ir slīpēts lai noņemtu krāsu vai koroziju piemēram paņemiet rokā mazdas spārnu.). Varu teikt tā - tirgū risinājumu kas vispār ir vērts skatīties ja runa ir par 1 fāznieku meklēt ir bezcerīgi - lietoti ir nojāti līdz kliņķim un grib ~250-300ls. juni 500 un uz augšu ...tā kā būvē vien pats nekā sarežģīta tur nav.

pa 150 piedāvā padomju mēslus kas ar sadedzinātiem tiltiem,transformātoriem un vispār nevar zināt vai neatdod galus nākošajā metināšanas reizē. + visi viņi ir pārāk jaudīgi.

+0.6 stiepli normāli viņi neņem

So klapē vien pats kopā varu iedot shēmu un pateikt šo to priekšā.

richi 23.10.2008 11:48

Shiirs rakstīja: Ir uz tirgoshanu divi auto.

1. Alfa rome 156 1998 2.5 V6 190 Zs

sludinajums:

www.ss.lv/...

2. BMW 525i 1990 gads 192 Zs

sludinajums:

www.ss.lv/...

He he vēlu veiksmi ... 2.5 nozīmē 14l patēriņu ... daudzi uz tādu vairs neparakstās

ja kas par bembi 300ls dodu.

Richi.

MB 20l/100km LPG

richi 21.10.2008 12:27

Nu tas taču ir fords ko tu gribi?

nomaini zobeni pats !

richi 20.10.2008 12:13

modena rakstīja:

TDI rakstīja:

modena rakstīja: supercari tiek veidoti... www.autoscout24.de/...

nu šitais reāli iespārdija

Auto Nil

Ansprechpartner

Omar Al-mashat

šitie pat sadīrātos beņķus nelāpa , vienk 8gadi+'leģendārie'~170kkm usjo , stelles griežās

Rumbulās plačos tas pats... visiem pimas paaudzes V70 līdz 200 tkm... pasu cik reāli - visi abižojas.... vinam reāli gļuko sūknis - šīs tik raud ka mīnusos tirgo....

Viens ilgi nekolijas... kamēr paziņa nosauca ap 270 tkm noskrējienu... uz odometra 1997. g. auto bija nieka 170 000km...

Viens tantuks sūdzējas - 4to eto vse V70 smotrjat... jestj zhe i drugije ma6ini... rāda Vectru ar 2.0 DTi... uz komentāriem par Opeļa īpašībam vel mēģinā kaut ko iebilst....

Un ko ta nopirki? ka viss tik slikti?

richi 13.10.2008 0:21

Ko visi te var malt par tām krīzēm?? Krīze tev galvā ne kur citur....un par 30 ls tonnā tu vari paurbināt sev puņķi no deguna, zinātāj

Nu ka tu esi stulbs tad esi ko lai dara. Ģenētiski iedzimtas kaites neārstē

tolmet.lv vari palasīt pirms vērt lākturi vaļā.

Samazinoties metālizstrādājumu produkcijas tirgus cenām, pasaules tirgū, melno metāllūžņu cenas, salīdzinot ar 2008 gada jūliju ir samazinājušās vairāk kā 3 reizes. Šī tendence atspoguļojas arī Baltijas tirgū. Tērauda gabarītlūžņu iepirkuma cena 2008 gada vasarā sasniedza vidēji 245 latus par tonnu, bet septembra otrajā pusē šīs kategorijas lūžņu iepirkuma cena nepārsniedza 70 latus par tonnu.

un tas pie noteikuma ka atved uz vietas reāli maksāja 160ls uz rokas tātad aptuveni pusi ...so rēķini ja skolā esi gājis .... 30Ls tonna

richi 12.10.2008 2:42

Sretsked rakstīja: Var jau būt, ka ir gan. Bet nu šaubos vai tev kāds ko dos pa 50 ls, ja nododot lūžņos var dabūt 150.....

Nevar taga tonna 30ls maksā ...vsjo cenas nokritušas tālāk nav kur!

Tur ar krīze

Tā kā šrotu īpašnieki var beigt prasīt 150ls par tiem m.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti