Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
osscar 27.06.2007 20:45

nu nez - nau jau tie jaunie hp pavilioni tik slikti - man ir 9000 laapsta intensivi lietojot - stradaa ok un jaudiigs gana, neticu ka 6000 baterija 20 min tur....noteikti nokauta visu laiku pie vada sezhot....man tur 2h stabili - ja samazina spilgtumu un atsledz bezvadniekus ..patik ka ir hdmi out un citas fiichas

osscar 06.07.2007 13:52

es ari laivas motoram ilgi mekleju manuāli par "obkatku" - tad arī uzgāju to engine break in

nav merkurs gadijuma?

osscar 06.07.2007 13:52

a soory - kvadriķis tev

osscar 01.08.2007 13:56

Lūk mana pieredze pa navigācijām:

palasījos par tām nokiām krievos testus - karoč - bremzes baigās, signālu gaidot nejēgā ilgu un visu laiku to zaudējot....kartes nolādēšanā par trafiku GPRS samaksāsi ui ku daudz....(īpaši ārzemēs)...vārdu sakot tā iebūvētā sistēma ir pilnīgs craps nokiai....+ vēl atrdarbība nekāda. Un maksā nejēgā. (N95).

Es šādiem mērķiem paņēmu all in one -Asus P535, vismaz TomTOms iet zvēra un ir jauna LV karte + visas eiropas kartes satilpst vienā aparātā + kompletā nāk turētājs un auto lādeklis. Strādā labi.

osscar 01.08.2007 16:39

Krievi parsvarā lieto igo softu - tam esot Ru kartes!

osscar 03.08.2007 9:20

www.zive.lv

bet uzreiz pasaku - šie motori domāti velcēšanai baigos km ar to nenobrauksi. Tad labāk 2,5Zs benzīnu.

osscar 17.08.2007 22:29

a kas vainas

c5-tajam jau gads rinjkji - nobraukti hvz - laikam kadas štukas 25 varbut vairak (ap 30,,,- neesmu skatijies taja displejaa ilgi ) zinu ka elljas mainja bijusi 2 reizes pedejo laikam mainiju nenobraucot pilnus 20tk. kas labots pa gadu - bija viena lielā apkope veho - ap kadiem 300ls. Tad bija crash - kur apdroshinataji mainija lampu un sparnu. pec krasha velak atklajas ka neshance ventilators (laikam vadi bija traumeti) un kapj temperatura - noversa par kadiem 150 ls laikam šo šaizi veho - ieskaitot summa velkautkadus lorinjus. apkope + elljas + visi iepejamie filtri + kluchi + riepu balanss+lampinja gabaritam(ipashi salona gaisa - jutami uzlabo klimas darbib ) sanaca ap kadiem 150 ari...hadene kā par brinumu izturiga - nekas nav mainits. Apskate ari tika izieta dzheks nezinaja ka shim rocene priekshejos ratus bremezee par brinumu - elektronika visa strada un negljuko.

osscar 25.08.2007 22:46

iet labi, īpaši ar 2,5 tdi un ap 180 lopiem + 6-nieks automāts uhh....bet nu cipars arī labam multivanam labs Autobilda bija apraksts- nopietnu probzu nav. labs. Pats esmu braucis ar parasto jaunu transportieri 1,9tdi un biku ar multivanu t5 patīk - ērts, īpaši Highland bet nu praiss,,,,

osscar 05.02.2008 22:10

man jams ir patīk pagrabu vel minoltas gaisjo 50nieku + sigma

tagad nedaudz nozheloju ka nepanjemu 700-to....bet tas arī dārgāks tad bija 2x tā ka rekomendēju, vienīgi aksesuari dārgi - pults elkora maksaja 50 Ls - interneta veici 23 Ls

osscar 05.02.2008 22:11

tas bij apar sony, aka minoltu

osscar 06.05.2008 12:45

Nu dizains tai jaunajai riebīgs..it kā žoklis nebūtu uzlikts kaut ko tie šķībie ir pārmudrijuši...

osscar 06.05.2008 14:53

nu es arī īsti nesaprotu šo auto lietderību -....copei labāk paņemt kādu veco LC vai Patrolu, 'gimenie labāk minivens vai universāls...bet šitie - nu ne šis ne tas ...bezceļos nekādi, uz šosejas nestabilāki salīdzinot ar vieglo...(pats redzēju ka viens tāds līkumā uz vāka aizgāja .....)

osscar 14.07.2008 22:01
osscar 01.04.2017 14:32

Vai kaut kas tika iepirkts ? Man nepatīk ne viens ne otrs - honda dizainiski + nepatīk, ka nav pastāvīgs awd. Nissanam ir iespēja ieslēgt pastāvīgu awd, bet pie zināma ātruma tas atslēgsies+ tas centra panelis. Kā arī abiem nav ierobežotas slīdes diffs aizmugurē (laikam turbo versijām bija, bet tādu te nav). Vispār mūsdienās suv pārvēršas par parodiju ar savām awd sistēmām un nu jau daļu ražo fwd - kaškai, jukes, pežo, škoda uc.

Pie iegādes rēķinies, ka vajadzēs 1k - siksna/ķēde , eļļas diffos kārbā, dzinējā...

tie kuri saka benzīna versijas neiet - paskaties datos 0-100kmh - nav tur praktiski atšķirības. jā ēd vairāk, bet vismaz ziemā silti.

ja awd sistēma strādā - tad tur nekāds kosmoss nav remontos - ja salūzt - būs dārgi...kolēga nisanam par kardāna/gultņa un kas tur vēl bija remontu - 800 eur nolocīja ne dīlera servisā.

osscar 01.04.2017 15:11

es saprotu , ka i-auto plāns jāpilda un jauni auto jāreklamē, bet ja cilvēks meklē 2007 gada auto - nedomāju, ka viņu interesē , ka rudenī būs feislifts . rav 4 ir sieviešu auto...

lietotu dīzeli vajadzēja ziemā pirkt lai var aukstu iedarbināt,paklausīties kā strādā...

osscar 01.04.2017 16:17

man atsit jaunos fordus- salons, diski un tas baltais pēc kropla mondeo izskatās..

šitie tak kā aliexpress preces - bildēs izskatās labi....tie parketnieki tak visticamāk bezpiedziņas - fwd. varbūt max setupā būs haldex "awd".

osscar 01.04.2017 17:02

Tu pats tam tici ?

es biku paskatījos : tas mazais ala suv - būs tiak fwd un tas sarkanais - tikai niknākā versija ar automātisko awd.

Pārējie fwd - kam tādus suv vajag ?

Un bāzes versijā - 2 airbag 2017 gadā ? hyundai bāzē jau 2000 bija 4 airbagi.

Bāzes versija nekad neatbildīs EU prasībām. tātad cena nekad nebūs zem 0-25 k eur.

2.0 un turbo motoriem vidējais 7-8 l? tie tak ir klaji meli.

osscar 04.04.2017 12:52

ja grib pa mežiem braukt - vajag biku rupjākas riepas uzlikt. Tad x-trails būs ok. CRV ir garām šim uzdevumam - tam pakaļa pieslēdzas tikai tad ja izspolē priekša un tad ne vairāk kā apm.45 % jaudas var tikt pievadīti uz aizmuguri. Kā arī ja piespiež bremzi - aizmugure atslēdzas. Atpakaļagaitā ar šī sistēma nestrādā korekti. X trail arī laikam atpakaļgaitā nevar saslēgt manuāli 4x4. Bet x trail cenšas imitēt neslīdošo diffu piebremzējot spolējošo ritni...bet tas nav pilnvērtīgs risinājums. imho tikai subars un audi torsens var padot uz vajadzīgo asi apm 80% jaudas ja pareizi atceros. Protams visi šie pusautomāti radīti lai ekonomētu svaru, degvielu etc. vispār jau pagrūti atrast suv ne īstos 4x4 ar full time 4x4 - vecie hyundai ( līdz 2006, pēc tam jau part tme awd) , subari(visi pamatā), rav4 laikam ar , crv, audi ar toreseniem ..ne tie ar haldex. Jāizdomā kam tev to auto vajag un kur tu ar viņu brauksi, j atikai pilsētai - var ņemt fwd versiju. Nu jā un baigi šos slidināt nevajag - ātri var uzcept viņus....

osscar 04.04.2017 12:56

nu ja - es jau par to pašu, ka lielākā daļa pērk izskata dēļ - augstu sēdi, visu redzi ut.t. drošība subjektīvi....respekts ...

Esmu biku ar x-trail braucis un ar crv ar, tā ka ir nedaudz viedoklis.

osscar 11.04.2017 12:55

ā laikam vēstniecībā strādā ?

Jaunie fordi baigi zemie, es jauno mondeo gadu braucu, panna saplēsta, dubļsargi norauti..tur labi ja 5-7cm klīrenss no viņiem līdz zemei...aiz sliedēm un bruģa ķeras....toties liels bagāžnieks unītim un daudz vieta sotrajā rindā -tiesa pa vidu tunelis kardānam, jo šie rarī 4x4, kas lielai ģimenei. Vērtība krīt baigi...tas ir fakts. Passatam mazāk...bet domāju, ka passat ar tādu pat komplektāciju būs dārgāks. kremt, ka fordam nav kardinālu izmaiņu ārpusē - nu biku feislifts...salons gan ir ok. Plats auto, grūti parkoties pie veikaliem - visi dauza pa durvīm.

osscar 11.04.2017 14:07

viņam varbūt bija sport piekare - bet zems toč. tas vislielākais mīnuss...eesmu radis bremzēt pirms sliedēm vai pumpakiem...un uz copi ar jamo naizbrauksi..ja piln amašīna - tad vispār čau. Bet tas sēdinājums tagad daudziem auto modē - nu izskatās mukāk - bet pielietojums=0

osscar 16.04.2017 16:54

tā ir - privātpersonai jauns auto ir tikai mīnusos...ja nevar dabūt 30% atlaidi(diplomāts) vai nomuhļīt PVN. Protams, mazāks remontu risks, bet vajag kasko. Tapēc jau daudzi iekš LV baruc ar veciem auto - nav ofic. ienākumu līzim...vai principa pēc negrib barot līzinga kompānijas.

osscar 16.04.2017 20:13

Kas tur ko barot ? es 6 gadus braucu ar no Šveices dzītu korejieti - 80k bija tāfelē - tagad 230k . tikai apkopes + pakaļas bukses + riepas 6 gados jaunas + kondiškas radiators. Rūsa vēl nav izlīdusi. Jā lielākā izmaksu daļa - degviela (auto 2,7 v6, paldies pabraucu ar dīzeli - nafig to ledusskapi ziemā pilsētā ) - esmu benzīna piekritējs...250 +- eur aiziet mēnesī vienam auto + pat ja 50 eur atstāju mēnesī remontiem tas ir lētāk par jaunu auto ( ja salīzdinu ar darba auto kuram līzis + kasko -+ degviela - sanāk ap 600 eur/m) . Pagājušogad decembra beigās tika veļviens 4x4 turbo benzīns iepirkts (rezerves auto - kurš pamazām par ikdienas paliek) ...Maniem abiem auto kasko nav - auto tiek uz ielas turēti, copē mežā atstāti etc. Tāpēc zagtās markas neinteresē. ja salīdzinu ar jaunu auto - izmaksas vismaz 2x mazākas. Nē nu var mazauto kā vw fans nopirkt....bet kaut cik sakarīgs mani interesējošs jauns auto maksā 35K... un tas man nav izdevīgi.

osscar 21.04.2017 16:02

tika neste, circle(statoil) un Lukoil....pēdējos gadus 20..tajos mazajos krūmu kantoros neleju. Ar dīzelikad braucu - mīnusos nekad nebija problēmu dēļ degvielas, tagad ar bendžu - besī, daudzos tankos 98 nav vai tikai viena pistole (lukoil. piem)

osscar 23.04.2017 10:08

arī piekrītu , ka šādam ala luksus auto - tomāts vajadzīgs...un pa manai gaumei -sedana dizains kaut kāds samocīts...universāls izskatās labāk....un vieglāk pārdot praktiskajiem ļaudīm...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti