Tam rokam tak klirens tikai 15cm..tīrs pilsētas auto nah tam to pilnpiedzinu...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tam rokam tak klirens tikai 15cm..tīrs pilsētas auto nah tam to pilnpiedzinu...
Nu jā..visādi x un q arcsaviem mega ripuļiem tādi ir...kruzaki parasti velk norm.
Paaugstināta klīrensa auto ir must have rīgā...cik daudz sastrēgumu dēļ dorņiem kuri nevar normāli pāri sliedēm pārstiept vai risēm..piedrujas iela..zemitāna/brīvības...vecāķu sliedes...brasas tilts u.t...dēļ tiem piebremzētājiem tur veidojas korķi..ja visi varētu ar 40kmh kaut pātbraukt būtu plūsma...nē bļin rāpo ar 10kmh
Varu piekrist par toyo variatoriem - dod gāzi - apgriezieni ir - bet neiet ...bet toties lētāki un ekonomiskāki (mazāk tērē degvielu) - tas nekas, ka gala lietotājam beigās san;ak vairāk...tas pats ar kaškaju variatoriem - vienu laiku pilni servisi bija pa garantiju...
www.uniroyaltires.com/products/laredo-cross-country.html
palaboju - kaut kādas šādas - vai vai vēl rupjākas...būs jāapskatās ( reti ar šo braucu )
uz subaru ir šādas:
tikai neste, cirkulis un lukoil...lukoil mazāk - jo daudzos nav 98 e , kā jau minēju kādu laiku atpakaļ...kreisajos kaktu kantoros neleju.
uniroyal man tagad kā reiz ir lietošanā. bija at2 pirms tam. 100k nobraucu pirms izmetu...
Es esmu rūdīts vissezonas piekritējs - man jau gadus 8 uz abiem auto ir M+S rupjas AT tipa riepas. Braucu 2x nedēļā uz copi - un mežā, dubļos, slapjā zālē ar vasarenēm nav ko darīt...tāpat at ar savu rupjo proķi sniegu rok labāk par parastām ziemenēm...vienīgie mīnusi - švakākas uz ledus un skaļāks + lielāks degvielas patēriņš. Bet iet ilgi - stabili 5 gadi un 100k. Kā ražotājs paģēr. citi lielie brendi norāda 10 gadu derīgumu gumijai - šie marketelogu stāsti ka i ka pāris gadi jāmaina - jā jā ... var mainīt. Bračkam arī geolandari m+s uz pajero un sencim arī m+s čaina - jo nobrauc 3k gadā Par balansēšanu - hvz - 3 gads - neesmu jutis nekādu vajadzību parbalansēt - vienīgi spiedienu jāčeko - jo ateškām 0,5 bar vai 2,0 - neredz kad mīkstas...
Ir redzeti netā outbeki ar AT 245/17/65..kas dod kadi 2cm klirensa....neprecizi izteicos...
Ar starplikām ta neredzēt....un daudziem auto nemaz lielākas riepas neuzliksi...ķerās arkās vai piekares daļas trauce....pamazs budžets imho...vajag pakrāt un pirkt subaru outbaku dīzeli...tiem var lielākus ratus uzlikt...šķiet pat r17 @65
Tapec ka daudziem jap. Nav kompensatori .viniem pat benzīnniekiem vārsti jaregulē..
Uz gāzi biežāk...subaru šķiet bija versijas ar kompensatoriem...palasi subaru foruma..ja neregulē ap 70k bija jau čau ..izdeg izpludnieki..
Gan jau uz gāzīti brauca.
98 arī daudz lukoilos nav...
1000 Eur nav rādītājs - rādītājs ir tas kāda tā cena ir pret tirgus vidējo...
Ja paņem vecu auto pa dārgāku cenu - iespējams tas būs ok...ja paņēm tās cenu grupas pašu lētāko...saidrs, ka būs kapi...pat mobile.de var atrast piem. vecu auto pa 1000 eur vai tādu pašu tikai mint - pa 3000- 4000...
tonēju foresteram 5 logus ar 90% plēvi - 65 EUR . Parasta melna plēve...ar savu plēvi - santīmčakarēšana, tad labāk pašam līmēt
man pašlaik ir divas lamatas lietošanā:
hyundai santa fe un subaru forester.
Santa ir 7 gadus laikam( 130k nobraukti manās rokās +-) , un subārs 1,5 gadi - kādi 30 k nobraukti +-.
Izvēle praktiska - abiem ir jumta reliņi, varu laivas , velo vadāt. auto ir veci, pirkti bez līzinga un kasko (negribu barot augļotājus un to naudu citur iztērēju). Benzīna dzinēji zb ziemā aukstie, kūpošie dīzeļi)- 2,7V6 un turbo 2.0 - galvenais + abiem ir pastāvīgs 4x4.Lielākās izmaksas degviela, jo auto ir salīdzinoši prasti bez egr un citiem krāmiem. Es uz copi mežā bieži braucu ziemā/vasarā un nav pa Rīgu braucot jābremzē uz sliedēm, bedrēm pumpakiem... abiem auto ir vissezonas AT riepas ( maucu cauru gadu)
Protams pirmie auto bija sedani, kupejas, bet tad piedzima sīkie, nauda parādījās un hobiji - sapratu ka tie auto ir galīgi nepraktiski un tagad tādu kupeju vai sedanu pirktu tikai kā hobija auto.
Varbūt kādreiz pirkšu ko jaunāku - tikai nekas labs nav pieejams - subaru niknie - tikai ar variatoru, vitarai - tikai švakie motori. Pārējie crosoveri ražo priekšpiedziņu 90% gadījumos vai automātisko piedziņu ar variatoru. īsts 4x4 ir retums.
Tam kartēm lūzt kontakti. Jālodē.
Esmu biku braucis ar hilux 3.0d. Vākts āfrikā.170zs apm. Tas kust daudz maz ok...2.5 visiem šiem ir imho uz robežas.nemaz nerunājot par veco amaroku 2.0d..kas imho nav nopietni. Pa grunteni gāha klusi un mīksti...ar 80 -90 kmh. Lāgas aizmugurē, bet baigo nestabilitāti nejutu.labs darba zirgs.
Bija tāda problēma citronam - netika novērsta, bet palīdzēja, kad paspaidīja klimai vaisu no max - līdz min + pārslēdza visus ventilācijas režīmus - tad "atnāca" vaļā, un vasarā turēju pēc iespējas temp uz min. tad gļuku nebija, pieļauju, ka ķērās kāds vārsts sistēmā.
Vinu nevar ieslegt.vins pats sevi regulē....
Santa fe imho...lielāks piekares gajiens...to gadu foresteru neesmu braucis, bet domāju ka tas no 2008 ir mīkstāks par veco....jo vecais= impreza.
Santa fe velk no francijas...nu tikai tām 2006 nebūs īsta awd....viņas mēdz būt arī 2wd. Bet tām awd ir jau pieminētais automatic awd...pamatā tas ir fwd auto kur pakaļa pieslēdzas kad izslīd...tā nav paredzēta lielām slodzēm un tur nav pat diffa bloķis..tik cik abs devēju rezultātā tiek imitēts lsd...tās sistēmas var max 50%padot jaudu uz aizmuguri....tādas līdzīgas ir tagad visiem..crv etc.pastāvīgs awd ir tikai subaru un vitarai ,varbūt vel kadam audi....
Varbūt.neesmu 100%parliecināts
Tiem kuriem pastāvīgs 4x4 ..subaru, īstie kvatro, vitaras u.t.t