Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
Galvenais 21.10.2008 10:37

oxygen rakstīja: Runa gāja par 2,0 DĪZEĻDZINĒJU !!! Lūdzu nejaukt ar 1,7 DTL, DTI, cDTi kas ir pilnīgi citi motori ( tiem ir paveicies ).

es jau arí saku, ka ar 2 litru DTL man 2 gadu laikā ir bijušas 0 problēmas (DTL ir tas pats DTi, tikai DTL nav starpdzesētāja, tādēļ jauda mazāka). Pat ja tas sūksnis nobirtu, man nebūtu žēl nopirkt jaunu - kas mūsdienās ir 1000 eiro. It īpaši ņemot vērā, ka 2 gadu laikā esmu mainījis tikai eļļas un ģeneratora siksnu ar spriegotāju Tam motoram resurss ir ap 400 000, manam ir tikai 170, pirkts ādamā un vēsture zināma.

Labi, pērkot es pārmaksāju kādus 1000 eur salīdzinājumā ar zemāko tirgus cenu, bet toties tagad braucu kā kings Nevajag pirkt max lētus šrotus t.č. iz germ un viss būs kedās.

P.S. Vācu forumos cilvēki kā reiz sūdzas par 1.7 motoriem, 2 litru esot visveiksmīgākais www.astra4ever.net

Galvenais 20.10.2008 17:05

Fridrihs rakstīja:

bralitis rakstīja: Par sūkņiem ja runā pats dzīvē neesmu redzējis nevienu nokautu, visi tik runā

Vai kāds ir redzējis kādu datora vīrusu? Visi tikai runā un tic tam...

mana astra`00 Di bez kāda tur sūkņa remonta brauc piekto gadu. Nekādu problēmu. Manuprāt tiešām visiem patīk parunāt, tas ir viss. Viens iegāzis kreiso saļaru un brīnās.

Patēriņš vidējais gan zem 7 l reti kad sanāk (man ir automāts)

Galvenais 15.07.2008 12:24

Magistrs rakstīja:

ValdisM rakstīja:

orion rakstīja:

nomiks rakstīja:

Magistrs rakstīja: Man te viens lielijās, ka no Rīgas līdz Maskavai izbraucis 6 stundās. Ar RS6 un Krievijas pilsonis.

Atceros, pirms gada Krievijas superzvezda Timoti Jaunajā Vilnī lielījās, ka no Maskavas ar savu superjaudīgo un satjūnēto Porsche Cayenne Turbo atlidojis 6 stundās.

Grūti iedomāties, kā Ciemupei, Lielvārdei, Jēkabpilij, Pļaviņām cauri izbraukt uz 150 km/h

Var, var, tās minētās pilsētas nav nekas traks, attiecīga darba diena un nakts ar atbilstošiem laika apstākļiem. Ir braukts cauri ar mazāko ātrumu 160

Pašam neiet smiekli rakstot šitādas muļķības.

PAt formula nav spējīga nobraukt trasi nesamazinot ātrumu zem 160km/h, a te viens bumerists apgalvo ka spējīgs izbraukt pāris LAtvijas mazpilsētas šādi

Tu esi naktī braucis pa to pašu Brīvības ielu, kad visi luksafori strādā dzeltenajā režīmā? G-klases džipi pat vef tiltu ņem uz 160.

G klases džips savas augstās kastes dēļ uz bruģa jau pie 70-80 draud apgāzties

Galvenais 14.07.2008 12:31

Autor - mazāk streso. 3 mēnešu vecs bērns - tas ir respect, bet manā mašīnā ir 3 bērni. Paaugsies lielāks, būs Tev vairāk bērni, tad jau tas stresiņš pazudīs Es mierīgi braucu savā džipā ar tērauda bamperiem uz 100 un ne ātrāk, čaļi apkārt lai spieto un lidinās visriņķī, mani tas nerausta. Ja kāds grib manu bamperi savā vējstiklā, var mēģināt piebraukt tuvāk

Galvenais 10.07.2008 17:09

Radari bildee prieksu vai aizmuguri? Cik saprotu, tad prieksu, lidz ar ko, par laimi, mociem nekas nedraud

Galvenais 10.07.2008 15:00

kas jums visiem pret Poliju? Normāla valsts. Ceļi jau nu toč daudz labāki kā LV. Braucot uz Berlīni iesaku līdz Varšavai nebraukt pa taisno, bet izmest līkumu caur bjalistoku. Ceļš - ideāls, tikko sataisīts, miestu gandrīz vispār nav, ātrums konstanti 110-120. Un pēc varšavas jau sākas bānis. Polija mūsdienās ir easy. Plus vēl nāk tādi labumi kā (salīdzinoši) lēta degviela un lēta paēšana.

Galvenais 01.07.2008 15:43

Pirmais rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Galvenais rakstīja: pastasti, ka ir ar astru 2.0 DI , cipojas, necipojas, cik nak klat. Automats.

žopeļi sākas ar cdti motoriem...

ja audī var braukt pie inca, tad tu savai astrai paņem plaķenes un āmuru un paregulē sūkni manuāli - viņam tak tur nav pilnīgi nēkādas elektronikas, izņemot "aizdedzi"

bet neturbīnas dīzeļiem ir cita problēma - tu vari pūst degvielu iekšā cik vēlies - vienīgais ko iegūsi ir melnu d1umu mākonis pakaļā........ vienkārši pietrūkst gaisa

Izskataas, ka iipasi izgliitots auto lietaas neesi DI dzineejs ir tiesaas iesmidzinaasanas turbodizzelis. Tas, savukaart, dufinj, noziimee, ka viss tur programmeejas un paarprogrammejas.

P.S. Masiina ir jau nocipota un nekur citur, kaa pie INCa. Turpini atgainjaat klientus taadaa pasaa garaa. Muujaabelis.

sāksim ar to, ka man nevajag klientus, es vienkārši piedāvāju iespēju..... netaisos iedziļināties visos dīzeļos un nedomāju incam ņemt nost maizīti, bet ir konkrēts dīzeļu paveids

es tak tev jau teicu, ja tev nav tdci, tad mēs viens otram neesam interesanti

1)ja palasīsi pašu pirmo tekstiņu, tad tur ir skaidri un gaiši uzrakstīts, vispirms paprasi vai es tev varu palīdzēt...

2) tu paprasīji

3) es atbildēju, ka opeļiem tikai sākot no konkrētiem modeļiem

un ar savu tekstīņu - man jau viss ir nočipots, es tikai gribēju tāpat krāniņu pagarināt, tu tikai spamo beztolkā

pagaidām no visiem pieminētajiem pepelaciem (audī , fords un opelis) vienīgais fordam varu palīdzēt

OK. Intereses pēc - tīri spamam - rēķins no kases aparāta būs? Cik no summas sastāda PVN? Garantija?

Galvenais 01.07.2008 15:17

Pirmais rakstīja:

Galvenais rakstīja: pastasti, ka ir ar astru 2.0 DI , cipojas, necipojas, cik nak klat. Automats.

žopeļi sākas ar cdti motoriem...

ja audī var braukt pie inca, tad tu savai astrai paņem plaķenes un āmuru un paregulē sūkni manuāli - viņam tak tur nav pilnīgi nēkādas elektronikas, izņemot "aizdedzi"

bet neturbīnas dīzeļiem ir cita problēma - tu vari pūst degvielu iekšā cik vēlies - vienīgais ko iegūsi ir melnu d1umu mākonis pakaļā........ vienkārši pietrūkst gaisa

Izskataas, ka iipasi izgliitots auto lietaas neesi DI dzineejs ir tiesaas iesmidzinaasanas turbodizzelis. Tas, savukaart, dufinj, noziimee, ka viss tur programmeejas un paarprogrammejas.

P.S. Masiina ir jau nocipota un nekur citur, kaa pie INCa. Turpini atgainjaat klientus taadaa pasaa garaa. Muujaabelis.

Galvenais 01.07.2008 12:29

pastasti, ka ir ar astru 2.0 DI , cipojas, necipojas, cik nak klat. Automats.

Galvenais 26.06.2008 18:08

janitis9 rakstīja:

Galvenais rakstīja:

janitis9 rakstīja: Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???

nubet loģiski. Dīzeļiem ik pēc 100 kkm apmēram no pārkaršanas aiziet čau galvas (1000 eiro).

Nu tad jau pēc noskrējiena iznāk ka man jau nesen mainītas

Bet vai nav jāseko lai nepārkarst motors???

tu tur neko līdzi nevari pasekot. Problēma ir tā, ka pēc motora izslēgšanas galvas turpina karst, un sūdīgākais, ka tam karstumam nav kur palikt. Braucot tur viss ir ok, braucot pārkarsēt nevar.

Lai problēmu risinātu cilvji liek iekšā cirkulācijas sūkņus, kas dzenā tosolu pat pēc motora izslēgšanas. Ja ir tāda opcija, tad motors ir labs un grūti nokaujams.

Kaut gan grandiem probza nav tik izteikta, jo ir lielāka motortelpa un karstumam ir vairāk telpas. Parastajiem čirikiem ir sūdīgāk...

Galvenais 26.06.2008 17:37

cap rakstīja:

Sultaans rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Sultaans rakstīja:

Yetti rakstīja: tilti, sadales kārba?

pagaidām nesūdzos, vis funkcionē, gan clēdzās ar roku patstāvgā piedziņa, gan pie izbuksēšanas priekšējais slēdzās klaat. nekādas nevēlamas skaņas ar nav dzirdamas no apakšas.

tuk tuk , Teu jautāja kada tipa sadalene - kvadradraivs, shmadradraivs utt ?? jo atkariibaa no taa stipri mainaas dotaa subjekta veertiiba

ja nemaldos taadus kvadradraivus saaka likt uz 2002 gada modeljiem.

Maldies, kvadradraivs ir pieejams no paša sākuma WJ modeļiem, un nozīmē tevis mineto razdatku komplektā ar vary-lockiem tiltos.

Cena atbilst pagājuša gada augustam diemžēl, tagad jau overlandi tuvu šādam ciparam tiek piedāvati. Iesaku meklēt paziņas iekš .ru, tur tādi pepelaci ir pačotā un cenā, pie mums tirgosi - gadu gaidīsi, lai zem tirgus cenas atdot, ja nu vienīgi tev nav pārāka tirgotāja karma.

Baigais sū. tas quadra drive, visu pilnpiedziņu automātiski regulē hidraulika tāpat kā 2. golfam

Quadra-Drive employed the New Venture Gear NV247 transfer case. This two-speed chain-driven transfer case uses a gerotor, a clutch pack coupled to a hydraulic pump, to transfer torque between the front and rear axles. The transfer case contains three modes, 4-All Time, Neutral, and 4-Lo. In 4-All Time, 100% of torque is sent to the rear axle in normal conditions. If the rear axle starts spinning at a higher rate than the front axle, hydraulic pressure builds up in the gerotor and causes the clutch pack to progressively transfer torque to the front axle until both axles return to the same speed. Neutral mode is intended for towing the vehicle. In 4-Lo, the front and rear axles are locked together through a 2.72 reduction gear ratio.

In Quadra-Drive, the NV247 transfer case is mated to front and rear axles containing Jeep's Vari-Lok differentials. Vari-Lok differentials also use a gerotor to transfer torque.

Applications:

Jeep Grand Cherokee (WJ) 1999–2004

Galvenais 26.06.2008 17:34

janitis9 rakstīja: Es vēl neesmu mainījis. It kā arī nevajag patreiz mainīt. Vai tad viņam ir kādas problēmas???

nubet loģiski. Dīzeļiem ik pēc 100 kkm apmēram no pārkaršanas aiziet čau galvas (1000 eiro).

Galvenais 26.06.2008 11:04

janitis9 rakstīja: Varu piedāvāt Jeep Grand Cherokee Limited 2,5 dizeļukas, 1998, gada, 217 000 km, āda, elektro beņķi, klimats u.t.t. Cena 6400 Eur. Par cenu varam vienoties vēl.

cik reizes mainītas galvas? Kad pēdējo reizi?

Galvenais 16.06.2008 10:35

shearer rakstīja:

Galvenais rakstīja: Sūknis ja nomirst, tad nomirst pēkšņi. Nekādu iepriekšēju pazīmju tur nav.

Neķer kreņķi, ebay tāds sūknis maksā drusku virs 900 eur. Nav tik dārgi.

Astrā ir vērts drusku investēt, jo šī mašīna ir nesalaužama

ko tu piipee?

Ej ka.kāt šīri. Starp citu atjaunots sūknis Vācijā ar visām garantijām maksā 500 eur.

Atkārtošu vēlreiz tiem kas nesaprata - astra rullē

Galvenais 12.06.2008 15:54

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Gregers rakstīja:

Es piemēram strādāju tikai 7, un reizēm ja kāds lielāks proekts tad pasēžu ilgāk.

Dīzelis man nepatīk, 2 liri arī jo nav elastīguma, uz ekoloģijas uzlikt jo maisiņš ko maximā iedala par velti sasipj ekoloīju kudiš vairāk nekā mans monstrs, patēriņa ziņā arī mans auto nav pat populāro auto desmitniekā. Par kasti...a tu liftā dzīvo? Vairāk par 15 kvadrātiem uz cilvēku arī ir tāda pati atpalicība!

Dažus postus augstāk tu aicināji sabiedrībai kautko mainīt Tad neņem to maximas maisiņu! Un nodemonstrē visiem, tai skaitā maximai, ka tu brauc ar eko auto! Tad viņi arī uztvers sabiedrības noskaņojumu un tos maisiņus vairs nepiedāvās. Ar kautko taču ir jāsāk. Sāc ar sevi (kā saka Mtv).

A māja var būt dajebcik liela, svarīgi ir, kādu enerģiju tu tajā izmanto un cik energoefektīva tā ir

P.S. Biezam būdamam iesaku tev braukt ar Priusu. Kudī lielāks par tavu ami un arī komforts neatpaliek

Atļaušos pasmaidīt

It īpaši par Priusu...

Par priusu tiešam smieklīgi Bet par maisiņiem - kāpēc ņemt?

huļiš jums priuss nepatīk, normāls wāgens. Galvenais, ka dārgs, ar to Gregeram būtu pietiekami

Galvenais 12.06.2008 15:19

Gregers rakstīja:

Galvenais rakstīja:

Gregers rakstīja:

Es piemēram strādāju tikai 7, un reizēm ja kāds lielāks proekts tad pasēžu ilgāk.

Dīzelis man nepatīk, 2 liri arī jo nav elastīguma, uz ekoloģijas uzlikt jo maisiņš ko maximā iedala par velti sasipj ekoloīju kudiš vairāk nekā mans monstrs, patēriņa ziņā arī mans auto nav pat populāro auto desmitniekā. Par kasti...a tu liftā dzīvo? Vairāk par 15 kvadrātiem uz cilvēku arī ir tāda pati atpalicība!

Dažus postus augstāk tu aicināji sabiedrībai kautko mainīt Tad neņem to maximas maisiņu! Un nodemonstrē visiem, tai skaitā maximai, ka tu brauc ar eko auto! Tad viņi arī uztvers sabiedrības noskaņojumu un tos maisiņus vairs nepiedāvās. Ar kautko taču ir jāsāk. Sāc ar sevi (kā saka Mtv).

A māja var būt dajebcik liela, svarīgi ir, kādu enerģiju tu tajā izmanto un cik energoefektīva tā ir

P.S. Biezam būdamam iesaku tev braukt ar Priusu. Kudī lielāks par tavu ami un arī komforts neatpaliek

Atļaušos pasmaidīt

It īpaši par Priusu...

Nu psc, zīmulis. Tad ņem bembi, tam arī tagad ir hibrīdmotors!

Galvenais 12.06.2008 15:05

Gregers rakstīja:

Es piemēram strādāju tikai 7, un reizēm ja kāds lielāks proekts tad pasēžu ilgāk.

Dīzelis man nepatīk, 2 liri arī jo nav elastīguma, uz ekoloģijas uzlikt jo maisiņš ko maximā iedala par velti sasipj ekoloīju kudiš vairāk nekā mans monstrs, patēriņa ziņā arī mans auto nav pat populāro auto desmitniekā. Par kasti...a tu liftā dzīvo? Vairāk par 15 kvadrātiem uz cilvēku arī ir tāda pati atpalicība!

Dažus postus augstāk tu aicināji sabiedrībai kautko mainīt Tad neņem to maximas maisiņu! Un nodemonstrē visiem, tai skaitā maximai, ka tu brauc ar eko auto! Tad viņi arī uztvers sabiedrības noskaņojumu un tos maisiņus vairs nepiedāvās. Ar kautko taču ir jāsāk. Sāc ar sevi (kā saka Mtv).

A māja var būt dajebcik liela, svarīgi ir, kādu enerģiju tu tajā izmanto un cik energoefektīva tā ir

P.S. Biezam būdamam iesaku tev braukt ar Priusu. Kudī lielāks par tavu ami un arī komforts neatpaliek

Galvenais 12.06.2008 14:43

markelis rakstīja:

Gregers rakstīja:

Nozombēts kā reiz ņaud jo onka pa televīzoru tak teica, ka neesi vainīgs pie tā, ka tev nemaksā par tevis nepadarīto darbu...

Cilvēks domājošais tādā valstī kā Latvija dzīvo un priecājās, jo ir piedzimis vietā un laikā kad var nopelnīt un ir kur ar baudu iztērēt, kā arī darba tirgus ir plaš un daudzveidīgs personai kura ir gatava kustināt savu pakaļu lai dzīvotu kā vēlās.

Kādreiz kad biju naivāks daudziem nabadziņiem piedāvāju darbu, gan kā palīgam gan kā kolēģim...kaut viens būtu gadu noturējies, daudz darba rediet blje...no desmitiem līdz pieciem pakustēties un smadzeni pakustināt lai viss notiek nevis kādam atbildību uzvelt par savu dzīvi ir neforši jo ja neizdariji tad nav uz ko novelt un nav vairs par ko ņaudēt.

tieshi taa - nozombeets pateereetaajs - kapaat lai tik vairaak nopelniit, lai nopirktu krutaaku mashiinu, kas tevi uzlaadees ar pozitiivu energiju . . . nu nu

a mosh taa vietaa lai baisi kapaatu aizbraukt pamakskjereet, ar siici futeni paspeeleet ar ricuku uz juurinju aizmiities. nu kautko jau biki parosiities vajag lai kautkaads kaaposts buutu, bet kaa baigo prioritaati izvirziit darbu . . . nu katram savs

respect. Es nekad un nekādos apstākļos nestrādāšu ilgāk par 8 h dienā. Loši lai kaplē dēļ savas naudas, es par viņiem ierēcu.

P.S. Un braukt ar milzīgu amerikāņu kasti laikā, kad visa pasaule domā par ekoloģiju ir stulbuma un atpalicības pazīme Es pelnu labi, bet tādēļ es neesmu nomainījis savu 2 litru dīzeli uz kādu monstrozu benzīnnieku

Galvenais 10.06.2008 18:19

Petka rakstīja: Jau labu laiku atpakaļ iegādājos Opel Signum 2.2 DTI. Par melnajiem dūmiem - tie nedaudz parādās, ja esi dažas nedēļas "sēņojis" un tagad izdomā iespiest līdz galam. Dūmi parādās vienreiz un arī ļoti maz.

Tā kā auto ir aprīkots ar visām iespējamajām ekstrām, man grūti spriest, kā ir braukt ar Opel - man viedoklis varētu būt neobjektīvs. Ja nu vienīgi par skaņas izolāciju - pie 180 ir tāds pats klusums salonā kā pie 110. Un klusums, nevis skaļums. Tiesa, audiosistēma arī pakāpeniski paliek skaļāka, pieaugot ātrumam.

Uzņem ātrumu ar visiem saviem 125 zs ļoti pietiekami. Apdzīšana nekad nesagādā problēmas.

Patēriņš - pa pilsētu man nekad nav vairāk par 5.6l/100 km

Ārpus pilsētas (100%) 3.8-4.5l/100 km. Ja pabrauks virs 140, tas pieaugs tikai līdz 5.2-5.5. Ja katrs paātrinājums notiek ar pedāli grīdā, tad vairāk, bet ne tik ievērojami, lai satrauktos

Patīk šajā auto, ka pilnībā ir izslēgta klik-klik - resp., neviens slēdzis nestrādā ar klikšķi - visi griežas maigi un klusi, ar tikai rokai jūtamu pozīciju maiņu. Tas priecē.

Aizmugurē krēsli regulējas, bet ir tikai 2 vietas. 3. vieta ir, ja izņem aizmugures konsoli, kas ietver sevī ledusskapi. Bet vienalga sēdēt uz tā ķebļa ir pazemojoši. Oficiāli 5-vietīgs, praksē 4-vietīgs.

Vajadzētu pievērst uzmanību kontaktiem - ja būs slikti, var spuldzītes bieži izdegt, parkošanās sensori nestrādāt kā nākas (ļoti iesaku ņemt ar park assist sistēmu - aizmugurē neko nevar redzēt). Park assist sistēma uzreiz ietver sevī gan priekšējos, gan aizmugurējos sensorus.

Par piekari runājot - tik vien, cik dabīgais nodilums/nogurums. Tā kā braucu daudz, tad Adam Auto apmeklēju reizi pusotrā mēnesī. Parasti ar sīkumiem (spuldzītes, kondicionieris utt.) - kādreiz uz kādu lielāku remontu (motoram pie 160 000 vēl nekas nav noticis, vienīgi pagājušajā vasarā, darbinot auto, salūza demferis... nezinu, kā pareizi raksta... Pazuda elektrība, knapi tiku līdz Krasta ielai... bez stūres pastiprinātāja). Tas ir bijis vienīgais gadījums, kad auto ir pievīlis.

Šim motoram ir ķēde, tā kā siksna mani nevar satraukt.

Braucu ar 17" ripuļiem - gan ar ziemas, gan vasaras riepām. Tas atņem ļoti daudz no auto piedāvātā komforta. Optimāli būtu 16" un augstprofila riepas. Tad par piekares komfortu sūdzību nebūtu.

Degvielu tikai kvalitatīvu - sūknis maksā 1200 LVL.

nu drusku draugs par patēriņu tu lej, man ir astra ar 2.0 dīzeli un automātu, patēriņš virs 120 nekad nav mazāks par 7 l. Noskrējiens 160 000 un tehniski viss ir kārtībā.

P.S. 17 collu riteņi lai paliek fiat uno, man ir 18, un ir ok. 17 collas jau nu ir komforta kalngals. 16 lai paliek opīšiem

Galvenais 27.05.2008 17:52

šitas ar nopūšanu viss ir muļķības. Vācijas TV vienreiz testēja.

P.S. Un izvairīties nevarēja ne ar vienu no pieejamajiem "aizsarglīdzekļiem". Vienīgais, jābrauc 300+, jo radars mēra attālumu līdz mašīnai 2x. Ja paspēj izbraukt, kamēr 2. mērījums nav noticis, būs atmazka

Galvenais 27.05.2008 10:58

Gintz rakstīja: Gan diizeli gan benziinnieka chiposhanaa ekonomiju ieguust uz ekologjijas reekjina. Paceljot sadegshanas temperatuuru pastiprinaati saak izdallities NO (slaapeklis pie augstas temperatuuras tomeer oksideejas). Uz to chiptuunings uzliek ignore.

aizmirsi piebilst, ka NO jau nav tas lielākais vides apdraudējums. Problēma ir ar CO.

Galvenais 20.05.2008 11:30

nafigators rakstīja: Kad LV būs eiro, būs vēl lielākā tirsā, jo cenas visā ES būs absolūti vienādas. Piemēram, Zviedrijā maizes kukulis maksā vidēji ap 1-1,5Ls, lai gaļu normālu nopirktu, bez latiem 10 vispār nav vērts skatīties, degviela arī ap latu. Algas gan Latvijā līdz tam neuzaugs. Atvainojos, bet man liekas, ka ar Latviju ir neatgriezeniska p.i.z.d.a!!!

Tā ka liels paldies tiem, kuri par ES pozitīvi balsoja un sagrāva ražošanu! Pakalpojumu zeme ibio maķ!

ko tu tur t.irs, cenas eiropā nav un nebūs vienādas. Piemēram 1 litrs piena Vācijā maksā 53 centi, Beļģijā 80 centi, LV - 70 santīmi Cenas ir zemas tur, kur ir konkurence. LV nav konkurences, tāpēc arī cenas augstas. Ar eiro un eiropu tam nav nekāda sakara

Galvenais 30.04.2008 17:58

Gregers rakstīja: To MSH! Man nav bijusi pieredze ar golf, getz un līdzīgajiem! Pārvietojos tikai ar SAAB, Chrysler, Volvo, Mercedes!

Pieredzes pietiek paziņu lokā, kā arī šajā un līdzīgajos saitos.

Cilvēki iegūlda milzum daudz laika Golpā(Golpa vietā jebkura vācu, japāņu marka) nomaina 70% mašīnas sastāvdaļu, un saka lūk ejot, bet tikai vēl lūk tas un tas esot jānoregulē, kaut gan tikpat labi tās visas detaļas varētu būt saliktas kaut vai zapiņā. Bet par V8 vecu jau izteicos. Un zupu viņš ēd MAZĀK par analoģiskas veiktspējas vācu vai japo auto un V8, V6 amo izpildijum NAV jādomā par kapitālo remontu pie 300k noskrējiena!

Par to, ka jaunie amerikāņi kuri taisīti eiropas pelēkajam vācuauto mīlim ir nožēlojami man jāpiekrīt, bet pievērs uzmanību tiem amo auto kuri ir domāti amo tirgum-korvete, kadilaks cts, eskalāde, suburbānis jaunais un citi ĪSTIE amerikāņi, fantastiskas mašīnas!!! Neviens vien vācu autofans izbraucis ar manu amerikāni ir stāvējis ar neizpratnes pilnu seju pie sava 0000 A6, bmw 5, vw Passat utt un teicis, ka nekad nav varējis iedomāties, ka auto vadīšana var sniegt tādu baudu! Nākamā mašīna viņiem būs amerikānis! Es nesaku, ka amo konkurē ar A8, BMW 7 un Phaetonu, bet savā savā cenu kategorijā viņi sniedz visvairāk baudas un ērtību! Un detaļu cenas arī nav astranomiskas kā vāciešiem un japiem (es par original jo citas cenšos nelietot)

Japiem atkal salona vispār nav, bet gāž viņi labi. Tu katru dienu gāz? Es nē, lielākoties vēlos atslābināties un baudīt ceļu!

Muguras kaites no biežas braukšanas, hemoroidi, sprandas un galvassāpes-tās nav amerikāņa īpašnieka slimības, jo viņam ir ērti! Nogurums pēc 200 km nobraukuma arī nav pazīstams amerikāņa vadītājam! Nobraucis tikai 154 km ar BMW 524 2000 gada jutos izsmelts, bet nobraucis 500-1000 km ar amo vai SAABu nekādu nogurumu nemaniju, pat mugura nesāpēja!

Katram protam savs, citam iesipts santīms sagādā fizisku baudu, citam ir nepieciešams stress pie stūres lai justos mega darbu padarījis un pagarinājis sev šo to, citam atkal pirksti jāloca un ja auto nav "kruts" tad nav kruta, bet amo ir ceļa un dzīves baudītāji! Baudīt dzīvi un baudīt ceļu ir amo filozofija! Nekāda stresa, pof uz visiem jo tev tas neinteresē! Tev nav jāizrādās jo tu esi pašpietiekams!

Sorry, ka izpletos =)

nikuja sev, pašpietiekams ar suburbānu Atļaujiet ierēkt Ja cilvēks ir pašpietiekams, viņš kā reiz nezīmējas ar suburbāniem un V8, jo viņam ir pofig uz visiem, tai skaitā amerikāņiem

Galvenais 30.04.2008 17:50

alisters rakstīja:

mass rakstīja:

alisters rakstīja:

mass rakstīja: jau drukāju uzlīmi "lasi2x.lv" priekš mašīnas pakaļas

Savādāk moto sabiedrība ir tādā sajūsmā par CSDD akciju, ka sekas novērojamas ik dienas. Pērn šķiet ka tā nebija.

A pats sev uz pakaļas neliksi? ;(

Nomierinies. Es vienkārši uzskatu, ka CSDD akcija nevajadzīgi leģitimizē ārdīšanos ar moci, kā sekas, manuprāt, jau ir novērojamas. Protams, akcija ir koks ar diviem galiem, un ja tā novērsīs kaut vienu nāvi, tad tai jau ir jēga, bet jājautā cik nāves tā izraisīs? Katrs motobraucējs zin ko dara un cik var atļauties, bet šis rada iespaidu, ka var atļauties vairāk, jo tagad visi raustās un skatās 2x, un tas ko var izdarīt ar moci jau, redziet, ir fakts ko sabiedrība ir pieņēmusi. Tā gluži nav, tur arī kļūda šis akcijas pozicionēšanā.

Tas ir tikai Tavs uzskats, ka "leģitimizē ārdīšanos ar moci"...

Nu, ir vēl maza saujiņa īpatņu, kam tā liekas.

Reāli dzīvē tik traki nav.

Tieši tā. Kliedz jau kā parasti kautkādi daži īpaši īpatņi (Sēne un co.) Sabiedrība kopumā jau šo akciju ir pieņēmusi un uzskata par labu esam.

Galvenais 28.04.2008 12:31

Mu.ļķi visi jūs esat. Beļģijā pagājušā gadā visu šoseju malās ik pa 15-20 km bija salikts šāds pats aicinājums autovadītājiem skatīties 2x. Plus vēl liela daļa satiksmes autobusu pilsētās bija aplīmēta ar šo pašu plakātu.

Nevienu tas neuztrauca, un nekādi atsaldēti sēnes nekur nekādus topikus par to necepa, - visiem viss bija skaidrs, visi to pieņēma zināšanai. Valsts vienkārši rūpējās par saviem pilsoņiem, atgādinot tiem ābeces patiesības. Punkts.

Un mocisti šeit tāpat lien starp mašīnām, rauj ratā, un pārvietojas 200+.

Sēne sāc strādāt, nevis bezjēgā pie.pird ēteru

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti