Fridrihs rakstīja:
bralitis rakstīja: Par sūkņiem ja runā pats dzīvē neesmu redzējis nevienu nokautu, visi tik runā
Vai kāds ir redzējis kādu datora vīrusu? Visi tikai runā un tic tam...
mana astra`00 Di bez kāda tur sūkņa remonta brauc piekto gadu. Nekādu problēmu. Manuprāt tiešām visiem patīk parunāt, tas ir viss. Viens iegāzis kreiso saļaru un brīnās.
Patēriņš vidējais gan zem 7 l reti kad sanāk (man ir automāts)
oxygen rakstīja: Runa gāja par 2,0 DĪZEĻDZINĒJU !!! Lūdzu nejaukt ar 1,7 DTL, DTI, cDTi kas ir pilnīgi citi motori ( tiem ir paveicies ).
es jau arí saku, ka ar 2 litru DTL man 2 gadu laikā ir bijušas 0 problēmas (DTL ir tas pats DTi, tikai DTL nav starpdzesētāja, tādēļ jauda mazāka). Pat ja tas sūksnis nobirtu, man nebūtu žēl nopirkt jaunu - kas mūsdienās ir 1000 eiro. It īpaši ņemot vērā, ka 2 gadu laikā esmu mainījis tikai eļļas un ģeneratora siksnu ar spriegotāju
Tam motoram resurss ir ap 400 000, manam ir tikai 170, pirkts ādamā un vēsture zināma.
Labi, pērkot es pārmaksāju kādus 1000 eur salīdzinājumā ar zemāko tirgus cenu, bet toties tagad braucu kā kings
Nevajag pirkt max lētus šrotus t.č. iz germ un viss būs kedās.
P.S. Vācu forumos cilvēki kā reiz sūdzas par 1.7 motoriem, 2 litru esot visveiksmīgākais www.astra4ever.net