Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
NEW 17.02.2009 11:59

if rakstīja:

Zepel rakstīja: Paldies. Jaa, shitam ir Haldex sisteema (taa teh. spec. raksta) Tas ko atradu Volvoklubaa, izskataas ka dzeks meegjina to S60 R notirgot, tas dara uzmaniigu...

Es tas esmu, kas viņu tirgoja un vienīgais iemesls, kādēļ tiek (tika) tirgots, ir nullīte darba mašīna, bezmotors, bezpiedziņa, dīzelis, kas iet ar svaigu gaisu. Volvo stāv pie mājas un es pat neesmu viņam OCTU atjaunojis, jo lētāk ir nemaksāt neko. Klusībā gan ceru, ka neviens viņu nenopirks un kad vispārējā situācija uzlabosies, braukšu atkal. Problēmu ar viņu nav un nav bijis, komforts maksimāls, par dinamiku stāstīt nav jēgas, kas nav lietojis, nesapratīs.

Cik tad tas R reāli ēd benzīnu pilsētā/šosejā

NEW 10.02.2009 21:37

rep. , ko es gribeju pateikt:

kad interesejos, pirms menesa vel tie razotaji nebija uztaisijusi uz 800x480 izskirtspeju, varbut tagad jau ir.

NEW 10.02.2009 14:11

Robchiks rakstīja:

elektro rakstīja: a) nezinu kādēļ,

kad interes'ejos, pirms menesa v'el tie ra'zoot'aji nebija uztais'iju'si uz 800x480 iz's'kirtsp'eju, varb'ut tagad jau ir.

NEW 30.01.2009 10:15

es toties jau mēnesi lietoju Touch HD. izvēlējos dēļ plānuma, lielā ekrāna un izšķirtspējas. pārējās funkcijas - viss tas pats, kas xperiai. esmu ļoti apmierināts.

vienīgais, kas trūkst, ir kartes, ko varētu lejupielādēt uz devaisu, jāgaida, kad tomtom uztaisīs. pagaidām jāiztiek ar defaulto google maps.

NEW 30.12.2008 19:54

google nepiedāvā kartes tikai tiešajā režīmā - tu vari tās lejuplādēt Google Earth formā. Bet tikai uz PC.

būtu ideāli, ja tāpat varētu lejupielādēt arī uz mobilo PDA vai smartfonu.

NEW 28.12.2008 12:21

Pats TomTomu neesmu licis un provējis, bet mans kolēģis lika un viss smuki strādā... Gan jau es arī reiz pamēģināšu, bet pašlaik, cik pa Latviju un ārzemēm esmu braukājis, man pietiek ar Googles Mapu, jo darbs apmaksā telefonu, tādēļ neta trafiks mani tā īsti nesatrauc

Kā īsti ir ar to Google Maps Mobile - viņš visu laiku nopumpē kartes, lai parādītu, kur atrodies? Vai nav iespējams novilkt visu valsts vai reģiona karti uz telefonu, lai nav katru reizi jāpumpē un jāmaksā LMT? Laikam jau tā ir Google biznesa ideja - kartes pa brīvu, bet operators maksā % no karšu trafika.

NEW 26.12.2008 0:42

paldies!

NEW 22.12.2008 19:15

klau, bet kur Rīgā ir pieejami labākie neoriģinālie izpūtēji? kas iztur vairāk par tiem 2 gadiem?

NEW 19.12.2008 11:32

paldies, bet vai viņi pārdod LMT uzņēmumu Korporatīvo līgumu ietvaros?

NEW 19.12.2008 11:13

snow rakstīja: tatad nopirku Tribeca ne jauno modeli bet iepriekshejo jo iepatikas ta divaina prieksha kurai ta isti neka lidziga nav...

kāds ir patēriņš vidēji braucot šim modelim?

NEW 19.12.2008 11:10

nesen veikalos meklēju X1, bet laikam šī topika saceltās ažiotāžas dēļ bija izpirkts, vai kāds nezina, kurā veicī tagad var nopirkt?

NEW 19.12.2008 11:02

markss rakstīja: Izdaram secinājumus:

Tātad PĒC TĀ, viņi ir ēduši ķilavas, jo ir izmestas bundžas, darīts tapē lai nosistu gumijas garšu.

labs

NEW 22.11.2008 11:56

Paldies, bet, kā es sapratu, šim tieši nevajag neko čipot, bet jau standartā ir tie 180+ Zs, kas ir ierobežoti līdz 165, lai iekļautos kaut kādās tur Eiropas izplūdes gāzu normās.

NEW 20.11.2008 20:29

Kolēģi,

man placī pārdevējs teica, ka to 163Zs D5 motorīti varot vienā setā pārslēgt uz 185 Zs, jo tas esot kaut kāda makslīgs elektronisks ierobežojums dēļ izmešiem. Vai tas ir taisnība? Kur to var izdarīt un pa cik?

Runa konkrētaja gadījumā ir par XC90 '2003

UUSA rakstīja: D5 ir 5 cilindri rindā(darba tilpums 2,4L),no sākuma bija 163 Zs,vēlāk arī 185 Zs tam pašam motoram.

NEW 08.11.2008 18:57

Eiropa te ne-pričom, vainīgi ir tie Latvijas ēzeļi , kas nemāk taisnu asfaltu uzklāt.

saņem???? A mož pa Eiropas normām tas OK skaitās??? Tad N>A>H>R>E>H mums tā eiropa!

NEW 07.09.2008 1:51

galvenais, tad kad būsi nopircis to mini, neaizmirsti priekšā uz paneļa, aizmugurē uz bagažnieka pārsea, un uz visiem pārējiem sēdekļiem sasēdināt lelles un lāčus.

NEW 22.02.2008 18:30

NEW 17.02.2008 15:41

Tas, ka mazs noskrējiens, nav nekāds brīnums. Man piemēram ir 2gadīgs Sportback, noskrējiens tikai 20 000, jo darba auto, braucu tikai uz/no darba pa pilsētu, un uz veikalu.

Garantijai beidzoties, var vai nu atdot līzinga kantorim, vai atpirkt no darbavietas pa bilances vērtību. To arī plānoju darīt uz gada beigām - ja kāds grib ideālu Sportback, pa labu cenu, var sākt pieteikties.

NEW 11.02.2008 12:31

kā ir ar tiem LandRoveriem - it kā caurgājamība laba, bet par britu auto kvalitāti un izurību bieži vien sliktas atsauksmes nākas dzirdēt. komforta ziņā protams ok.

NEW 31.01.2008 22:22

Vai es pareizi saprotu - nogiržotie no barona ielas pa labi uz Merķeļa, es varu braukt pa labo malējo joslu līdz pat Brīvības ielai un tur nogriezties pa labi vai nu uz Tērbatas, vai Brīvības ielu?

Tas pats posmā no Brīvības ielas, līdz Valdemāra ielai?

Kur izbeidzas sabtransp. joslas? Nav tāds apzīmējums redzēts - tātad izbeidzas nākamajā krustojumā?

NEW 30.01.2008 15:53

ebayā tie štrunti maksā padsmit $

NEW 02.01.2008 15:25

nu tas ar vello laikam tikai pēc smilšu vētras ir iespējams..

bet ar džipiņiem ir labi parādīts, cik tie patiesībā ir nestabili un tādā ziņā nedroši auto, ja pēkšni jāveic kāds straujš manevrs . . .

NEW 02.12.2007 0:04

Esmu lasījis, ka Corollam uz VVtLi motoru liek kompresorus, kas kompensē jaudas bedri līdz 6K apgriezieniem. Vai Celicām tas ir iespējams - no idea.

Fabrikat Toyota

Verkaufsbezeichnung Corolla 1.8 VVTL-i Compressor TS

KBA Herstellerschlüssel 5048

KBA Typschlüssel 0

Hersteller-Adresse (D) Toyota Deutschland GmbH, Toyota Allee 2, 50858 Köln, Tel.: 02234-102-0

Hersteller-Adresse (Int.) Toyota Motor Corp., 1, Toyota-cho, Toyota, Aichi, 471, Japan

Produktionsbeginn -

Produktionsende 2007

Karosserie

Aufbau Limousine mit Schrägheck

Türen 3,5

Sitzplätze 5

Motor & Kraftübertragung

Bauart Reihe

Zylinderzahl 4

Einbaulage Frontmotor quer

Hubraum 1796 cm³

Leistung 165 kW (224 PS)

-

Bohrung x Hub 82,0 x 85,0 mm

Verdichtung 11,5:1

Ventile/Zylinder 4

Lage der Nockenwelle und Ventile hängende Ventile, zwei obenliegende Nockenwellen

Gemischaufbereitung Einspritzung, Multipoint

Aufladung Keine

max. Dehmoment 230 Nm

bei 3600 U/min

Lichtmaschine - A

Batterie - Ah

Spezifische Leistung 91,8 kW/l

124,7 PS/l

Antriebsart Frontantrieb

Schaltgetriebe/Gänge 6

Automatik/Gänge Keine

1. Gang -

2. Gang -

3. Gang -

4. Gang -

5. Gang -

6. Gang -

7. Gang -

Rückwärtsgang -

Achsübersetzung -

Lenkübersetzung -:1

Partikelfilter -

Fahrleistungen

0 auf 100 km/h 6,9 s

Höchstgeschwindigkeit 235 km/h

Leistungsgewicht 0,0 kg/kW

0,0 kg/PS

Fahrwerk

Vorderachse Querlenker

Federbein

Querstabilisator

Hinterachse Schraubenfeder

Querstabilisator

Servolenkung Serie

Bremsen vorne innenbelüftete Scheibenbremsen

Bremsen hinten Scheibenbremsen

Serienbereifung 195/55 R 16 V

Felgen vorne -

Felgen hinten -

Sicherheit

Antiblockiersystem (ABS) Serie

Antriebsschlupfregelung Serie

Elektronisches Stabilitäts-Programm Serie

Seitenairbags Nicht erhältlich

Kopfairbags Serie

Verbrauch

Kraftstoffart Super

¨-Verbrauch L/100 km 9,0

Innerorts L/100 km -

Außerorts L/100 km -

CO2 Emission 216 CO2 g/km

NEW 27.11.2007 22:07

tur jau tā lieta, ka jebkurš neņem, jo forda v6 esot piņķerīga padarīšana. ja kādam ir bijusi konkrēta pieredze ar konkrētu motoru, lūdzu konkrētu padomu!

NEW 27.11.2007 18:19

Biedri!

Lūdzu ieteikumu, kur var saremontēt Ford V6 dzinēju. Nedarbojas 5. cilindrs, iemesls pagaidām nav zināms.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti