Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
krix 08.06.2006 11:09

cybercannibal rakstīja:

316i rakstīja: tagad bizness plauks un zels tuuliitaas

Būtu labi!

Tiesa uztaisītas no tieši šī sludinājuma ir padaudzas jau, bet zini kā - ja vienu sačakarētu - to zinātu visa pasaule, kad viss ok - klusums

reklāmai vienu sačakarēt nevēlies? man ir C2,kas prasās nedaudz uzprišināties.

moš tomēr izdodas?sačakarēt?

krix 01.09.2006 12:29

skola ir sākusies, jo mans bērns jau 1.anekdoti vecākiem prezentēja.

Pekausis un krokodils Gena saņēmuši paciņu. Pekausis izsaiņojis sūtījumu, saka Genam:"Mums atsūtīja 4 apelsīnus, Katram iznāk pa vienam." "Kā pa vienam, ja tur bija 4 gabali?" vaica Gena. "Nezinu," atbild Pekausis, " bet savus 3 es jau apēdu!"

PS feini būt tādam Pekausim.

krix 01.09.2006 13:22

Sheps rakstīja:

krix rakstīja: skola ir sākusies, jo mans bērns jau 1.anekdoti vecākiem prezentēja.

Pekausis un krokodils Gena saņēmuši paciņu. Pekausis izsaiņojis sūtījumu, saka Genam:"Mums atsūtīja 4 apelsīnus, Katram iznāk pa vienam." "Kā pa vienam, ja tur bija 4 gabali?" vaica Gena. "Nezinu," atbild Pekausis, " bet savus 3 es jau apēdu!"

PS feini būt tādam Pekausim.

nepareizi atstaastiiji! jaabuut taa:

Pekausis un krokodils Gena saņēmuši paciņu. Pekausis izsaiņojis sūtījumu, saka Genam:"Mums atsūtīja 4 apelsīnus, Katram iznāk pa trim." "Kā pa trim, ja tur bija 4 gabali?" vaica Gena. "Nezinu," atbild Pekausis, " bet savus 3 es jau apēdu!"

var jau būt, bet šito man otrklasnieks pasniedz kā feināko šā rīta notikumu. un tik vai tā labi būt Pekausim, kamēr Gena nav dusmīgs

krix 13.10.2006 8:38

pa 20k EUR Captiva nesanāks. Normāli komplektēts šāda logo brauceklis sākas no 18k LVL.

vislabak ratus iecelt un iebāzt ir normālā universālī.

viens no feiniem variantiem ir PT Cruiser. Nav augstu jāceļ, jo bagāžnieka mala ir pietiekami zemu. bērnu benķī ielikt un izņemt arī bez probļem, jo pakaļdurvis pietiekami plaši atveras un ir gana augstas. + CRD motorīšī baigi labi skrien, un arī dizains ir savdabīgs.

bet ja rocība atļauj un gribas SUV, tad gandrīz vienā cenā ar Captiva ir arī Toyota RAV4. kas manuprāt ir daudz labāks.

krix 16.11.2006 2:25
krix 16.11.2006 3:00

krix rakstīja: anekdotov.net/...

anekdotov.net/...

krix 22.12.2006 10:04

daBLINS rakstīja: Ir viena feina numura zīme, katreiz to ieraugot ierēcu atceroties kā es viņu izlasiju.

Proti: EM 1, numurs kā numurs, bet izlasiet krieviski (tipa JEM ODIN!) ))

var izlasīt arī pa tavējam, bet kad to iegādājās tā pirmais īpašnieks(ap1999.gadu) tad viņam puika izlasīja Es Muļķis Pirmais

krix 22.12.2006 12:48

kolumbs rakstīja: To, ka ir krutas un mazāk krutas numurzīmes ir izdomājuši CSDD darbinieki, lai būtu lielākas iespējas korumpēties

kas tur ko domāt? ja ir pieprasījums, attiecīgi ir piedāvājums.

Ja ir savs, kaut neliels, autoparks, ir vēlme to izveidot pēc iespējas vieglāk atpazīstamu, kaut vai pēc līdzīgām VRN.

Ja ta notiek vai notika valstiska līmeni, tad kāpēc to nedarīt privati sev?

krix 02.01.2007 9:36

man vajadzētu JR xx(ideālā gadījumā 35 vai 80) un ir ar mieru pretī atdot veco HZ 35

krix 15.01.2007 18:34

911 rakstīja: ja ir interese, varu 3 doc failus (dvēsele, ritošā un drošība) angļu mēlē (20 lpp. katrs) aizmest uz meilu. infa ir tāda vispārīga, bet šis tas interesants ar atrodās.

nomet uz [email protected] arī, ja nav grūt

krix 15.01.2007 19:27

KukUUputnis rakstīja: Lieta sekojosha un es ceru, ka kaads vismaz ar labu padomu vai pieredzi+labu padomu varees paliidzeet. 93. gada coltam saaka grabeet kaut kas prieksheejaa ritoshajaa. Nu ok, aizbraucu uz servisu-parasto. Izbraucu ar meistaru-diagnoze viennoziimiiga-amiitis chupaa...lufte un tur neko. Well, lufte ta lufte. Sanjeemos un nomainiiju prieksheejos amishus. Prieciigs izbraucu no servisa, pirmaa dzelzcelja paarbrauktuve un smaids no sejas pazuud. Mlje!Grab...tieshi taapat. Neieshu jau vecos amiishus atpakalj likt un ieguldiijums arii itkaa nav 100% pa velti,bet nu nepatiikami. Naakamajaa servisaa atkal taa pati diagnoze, bet tad dzheks pamaniija veel svaigo ami un paarmetaas uz atsaiteem un detalju,ko vinjsh par 'soldatjikiem' sauc. Nomainiija tos, bet atkal smaids no sejas pazuda izbraucot uz brugja...nu kAS veel tas var buut???Visvairaak klab, braucot pa brugji un abiem ratiem vienliidz suudiiki.

Mashiina visaadi citaadi uztureeta labi, bet celjaa jau jauna un baigi negribaas leeti atdot koptu mashiinu tikai deelj taas klabonjas.

Thnx!

manam Colt, savulaik pavizinājos arī ar tādu braucamo, visu tizlo grabēšanu radīja stabilizatora stieņa bukses. Visa pārējā hadene OK, bet tās kaut ka fiksi izdilst

krix 16.01.2007 15:11

piradzins rakstīja: Coltam toč varētu grabēt stabilizatora stieņa vidējās bukses. Viņas gan atrodas tādā patizlā vietā un lai nomainītu nedaudz ir jāpačakarējās, tāpēc arī vienā otrā servisā veči negrib viņas mainīt (pieredze). 99% ka tās ir viņas-pamēģini.

papildinot par tām vidējām buksēm.

tur bez pašām buksēm, kas tiešām patizlā vietā atrodas, var gadīties, ka būs jāmaina arī dzelzs "cilpas" , ar kurām stiprinās pašas bukses. Tas tāpēc , ka austiņa aiz kuras iekabina to cilpu ir baigi maza. un norūsē tas bleķis tā, ka mainot vairs nav aiz kā iekabināt.

+ ja ir ilgāk ar tādu izdilušu bukses+"cilpa" komplektu pabraukts, tad stabilizatora bukse mēdz izlīst no savas vietas, kas rada papildus dB.

krix 18.01.2007 9:27
krix 19.01.2007 17:14

vorspungs rakstīja: Haizz,

Gribetu iepirkt Audi 80 B3 aizmugurejo nr. zimes rami (melns, starp aizmugurejiem lukturiem). Tas nav nr. ziimes paliknis

Rakstiet uz [email protected] ja ir kas piedavajams.

apjautājies iekš DIVI AUTO, noteikti nebūs vācu darinājums, bet kāds ķīniešu meistardarbs var gadīties

krix 28.01.2007 22:09

rudens68 rakstīja: Sveiks PIRMAIS . Novērtēju tavu vēlmi man palīdzēt. Tikai piebidisisu , vins jau man nepiedavaja ,tik ka starp citu ieminejas .ka šo pārdos un pirks citu . un es spiceju ausis vai verts . Braucis viņš patiesi maz nbrukums 100 % ticams,Vai kaites šajos 5gadi un 30 000 km iedzīvotas , patiesību no vinA negaidu , jo var jau pacensties (man kolēģa dradzene nokava sajugu jau pēc 1 500 km)

piemēram izstāsīšu par vienas paziņas auto. peugeot206 dīzelis. mašīna piederēja sievietei. nobraukums 3gadu laikā bija 18000(pa Rīgas centru pamatā, dažreiz līdz Jūrmlai). un ne reizi(!) nebija veikta eļļas maiņa vai apkope,jo tas tak jādara tikai pēc 20k km.

tā kā, ja tas noskrējiens ir reāls, tad vairāk papēti cik bieži ir mainīta eļļa. jo jebkurš auto izgatavotājs rekomendē to darīt vismaz reizi gadā.

tā kā domā vai ir ērts pirkt auto, kas 5 gados ir knapi "iebraukts". es pats tādu neņemtu točno, jo auto domāts braukšanai.

kā piemērs tam ir mans auto, kas gadā noskrien ap 40k km. un nesūdzos par tā tehnisko stāvokli, kaut arī dzirdēts daudz slikta par šo modeli.

krix 29.01.2007 13:11

911 rakstīja: Tā arī bija aprakstīts - uz priekšu viņu dzen "ūdens lielgabals", pie tam ūdeni izmesdams virs ūdens, jo tā esot iespējams panākt lielāku ātrumu, nekā tas būtu zem ūdens, jo tad apkārtējā ūdens masa riktīgi noslāpē to jaudu.

nezinu, nezinu. neesmu neko dzirdējis par tādu water jet tipu vai citu dzinekli, kas darbotos virs ūdens. vienīgais dzineklis, kas darbojas virs ūdens un dzen peldlīdzekli uz priekšu ir propellers līdzīgi kā lidmašīnai.

krix 29.01.2007 13:41

KIPOS rakstīja: Īstenībā jebkuram ūdensmocim vai glisējošai laivai kad tā sasniegusi ātrumu un sāk glisēt (izceļas no ūdens) ūdensmetējs atrodas virs ūdens līmeņa.

kas ir glisēt to es zinu. kā darbojas dzenskrūve ar visiem spēku sadalošajiem vektoriem arī nakts laikā uzzīmēšu. principu kā darbojas ūdensmetējs arī pārzinu. neapstrīdēšu arī to ka ūdensmocim ūdensmetejs iznāk virs ūdens( vismaz daļēji). bet padomā pats, kas notiek, ja ūdens strūklu pārceļ no blīvas videsuz mazāk blīvu?

krix 29.01.2007 14:32

Mizx rakstīja: Par ūdens "izmešanu" -- tām lielajām laivām 4 trubas aizmugurē (stāvot) virs ūdens. Cik atceros, tie nav izpūtēji, bet gan tieši ūdemin domāti...

saintriģējāt mani pilnīgi un galīgi. var jau būt ka, ir arī šāda tipa dzineklis. tomēr tad ir jautājums kā stūrēt? jo water jet tipam parasti nav stūres lāpstas. šiem dzinekļiem izmanto to pašu ūdens metēju tikai pagriežamu. bet tās 4trubas neizskatās pēc pagriežamām, tā kā var pilnībā atbilst arī izpūtējiem. jo trobele ir liela, kad šie kuteri lido ar pilnu jaudu.

PS labi manevrēt spējīgs un 800 kW jaudīgs ir arī mūsu loču kuteris, tiesa ne tik nikni kā aprakstītais

krix 30.01.2007 7:43

KIPOS rakstīja: Praktiski jebkurai laivai dzesēšanas ūdens iziet ārā caur izpūtējiem pievien atos dzesējot, jo pretējā gadijumā laiva vienkārši nosviltu no pārkarsušiem izpūtējiem. Un tiem nav nekāda sakara ar ūdensmetēju.

ne redz kā, nav tā ka es visu būtu aizmirsis. tiesa izbesīju visus izbijušos kursa biedrus, ar saviem jautājumiem. un atbilde ir arī bez manis atradusies.

par to dzesēšanu. nav tā ka visām laivām viss dzesēšanas ūdens tiek novirzīts izplūdes trubas dzesēšanai, tomēr tas tā ir lielākajai daļai ar benzīna vai augsto apgriezienu dīzeļu dzinējiem. Lielajiem un zemapgriezienu dīzeļiem parasti ir slēgtā dzinēja dzesēšana ar dubulto kontūru, kam ir papildus tvaika sistēma, dzirksteļu vai liesmas slāpēšanai skurstenī. nu un pavisam veciem dīzeļmotoriem viss notiek pa taisno, tāpēc arī tie dēļ savas "ekoloģijas" pamazām tiek izskausti.

ja vēl interese ir saglabājusies, tad viens no lielākajiem kuģu tipiem ar water jet tipa dzinekļiem ir SeaCat tipa prāmis. MaxMols, kas bija pirmais tagadējā Rīga-Stoholma līnijā, ir tieši no šās saimes. tam ir 4 ūdensmetēji, no kuriem 2 izmanto tieši stūrēšanai. max ātrums var sasniegt 45 mezglus(83.34 km/h). manevrēšanas spējas, pie viņa izmēriem LOA~100m un B~40m, vienkārši fantastiskas. tur pat, ja salīdzina proporcijās, sākotnējās laiveles nobāl.

krix 30.01.2007 11:05

KIPOS rakstīja: Nuu jaa es taču rakstiju ka PRAKTISKI visām laivām un nebiju domājis lielos kuģus

Īstenībā ir prieks noskatīties kad tie Sea Cat prāmji ienāk Helsinku ostā pilnā hodā apgriežas par 180* un atpakaļ gaitā bez liekas čakarēšanās piparkojas pie piestātnes. Cepuri nost kapteiņiem.

es pat to nebiju domājis lielos kuģus. te par pamatu ņēmu, tos pašus loču kuterus, lielos biezīšus utt

un vēl tos SeaCat 50% gadījumu tauvo kompis

krix 01.02.2007 13:51

911 rakstīja: Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.

ir iespējams piespiest glisēt jebkuru peldlīdzekli, vajag tikai attiecīgu jaudu. water jet virs ūdens ir efektīvāks? tad kāpēc tam pašam SeaCat dzinekļi ir novietoti zem ūdens? Un tos projektēja 80gadu beigās, kad par Mr.Hamiltonu jau it kā vajadzēja zināt? kur tu izraki šitādu rakstu par Mr.Hamiltonu?

krix 01.02.2007 14:33

spainis rakstīja:

krix rakstīja:

911 rakstīja: Vilijams Hamiltons, kas izdomāja ūdens lielgabalu, jau 1954. gadā nonāca pie secinājuma, ka lielgabals virs ūdens ir efektīgāks, nekā zem. Laiva ar tādu pašu lielgabalu zem ūdens sasniedza 11 mph un virs ūdens - 17 mph.

ir iespējams piespiest glisēt jebkuru peldlīdzekli, vajag tikai attiecīgu jaudu. water jet virs ūdens ir efektīvāks? tad kāpēc tam pašam SeaCat dzinekļi ir novietoti zem ūdens? Un tos projektēja 80gadu beigās, kad par Mr.Hamiltonu jau it kā vajadzēja zināt? kur tu izraki šitādu rakstu par Mr.Hamiltonu?

Ja tam SeaCat lielgabali būtu virs ūdens, šams ārā braucot noslaucītu visus mazos kuģīšus un moš vēl arī ostas stūri. Tāpēc varētu būt zem ūdens.

ne tikai, arī tāpēc, ka kuģi vai laivu ir arī jāmanevrē.

krix 01.02.2007 14:45

atradu vēl vienu iespējamo variantu.

teorētiski iespējams water jet novietot tā, lai sākotnējā ūdens strūkla tiktu izmesta virs ūdens, bet ļoti tuvu ūdens virsmai. pie tam ūdens strūklas virziens ir nevis kaut kur pa gaisu, bet tieši pret ūdens virsmu vai pat gandrīz ūdenī.

bet šita fiška samazina manevrēšanas iespējas. tapēc kuģu būves teorijā kā mazefektīga netika apskatīta, tikai pieminēta. jo priekš kuģiem tas ir tas pats, kas reaktīvā dzinēja izmantošana ikdienas transporta vajadzībām.

OK par 50% piekrītu, ka water jet ir izmantojams virs ūdens

krix 01.02.2007 14:47

to 911

jebkurā gadījumā iedod norādi, kur var uzzināt nedaudz vairāk par Mr.Hamiltona eksperimentiem un garadarbiem.

tīri profesionāla interese.

krix 12.02.2007 16:27

KukUUputnis rakstīja:

Pirmais rakstīja: niršanas balonos gan NEKAD nav 300 bāru, bet tas nav būtiski....

Tas ir max. ko mazais balons var tureet. Varbuut ir kaads nireejs, kursh preciizaak pateiks, cik var iedziit nireeju balonaa, bet iisteniibaa topic nje o tom

pirms dienām 10 dzinu vienu igauni zem ūdens pēc grunts paraugiem. viņam balona manometrs bija gradēts līdz 450, bet ienirsanas brīdī spiediens bija 250.

un ja pareizi atceros, tad arī "BA set" balonu pildīja lidz 250bar

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti