Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
krix 13.02.2007 11:01

boliks rakstīja: Nu šito toč navajdzēja likt

kāpēc gan ne?

varbūt vajag vairāk, lai jau pirms sezonas atsaldētie sāk domāt, kas var atgadīties pie bezsmadzeņu nēsāšanās

krix 18.02.2007 23:57
krix 19.02.2007 0:16

es gan pats neslēpoju, bet šis man iepatikās:

photofile.ru/...

krix 01.03.2007 18:14

uupis rakstīja: Par bedrēm ir jāziņo apdrošināšanas kompānijai BTA.

Protams ja ir polise BTA kasko Bedres. Līdz 1k latu var dabūt par hadenes remontu...

PS. Tā tautā runā....

Balta arī atloka kāpostu. protams ar nosacījumu, ka esi sagaidījis kompetentās valsts iestades amatpersonas-cpistus, kuri pareizi un neatkarīgi noformēs negadījumu un bedri. bet disku un riepu cenā līdz 500Ls var atmaksāt arī gadījumos, ja neesi gaidījis CP.

PS vismaz man tā sanāca, pirms mēneša.

krix 05.03.2007 12:34

Uggga rakstīja: Tautas gudrajiem pārstāvjiem ir iespēja izteikties

Problēma:

Opel Astra G `98, 1.6l, 8v, automāts

Pēc tam, kad motors iegriezts virs 3k rpm, sevišķi ar slodzi (pret kalniņu), pēc tam apgriezieniem nokrītot līdz ~1.5rpm, iedegās check engine. Turpinot braukt nekādas īpašās izmaiņas nejūt, bet apstājoties, apgriezieni lēkā, sāk krist pat zem 500 un reizēm arī slāpst nost. Izslēdzot un ieslēdzot aizdedzi, lampiņa pazūd līdz nākošai reizei ...

Ļoti līidzīgu problēmu man savulaik radīja CRX 1.6 16v dzinējs, pēc remonta. Visu atrisināju nomainot dzinēja kartera blīvi, kas netika uzstādīta. Tās vietā, servsmeņi man sastāstīja, ka sim modelim neesot blīve paredzēta, bija saspieduši kaut kādu mastiku. Rezultātā uzsilstot dzinēja eļļai, radās mikro noplūde( karteris gar vienu sānu pamazām palika netīrs), nepietiekams spiediens eļļošanas sistēmā vai kas tamlīdzīgs, ko vadības bloks uztvēra kā problēmu. Paša darbs, blīve par ~5Ls un lampiņa vairs manu prātu nečkarēja.

krix 11.03.2007 9:36

Ksneps rakstīja:

Kaspersky rakstīja: 70k septiņos gados? Sanāk ~27km dienā, ja brauc katru dienu. Nu tur ir jābūt uz Jūs ar auto, lai tajā ciparā ieliktos

Man sanāk 15-20 tkm gadā un vizinos katru dienu uz darbu un tāpat riņķoju pa rīgu... Uz Latgali arī reizēm sanāk aizbraukt. Nav jau nemaz tik nereāli arī 10 tkm gadā.

Ja labi piedomāju kur un kad braukt, tad gadā 40k km varbūt iekļaujos. ja nedomāju un tikai braucu, tad ap 5k km mēnesī. tāpēc joprojām nav skaidrs kāpēc jāpērk auto un jāmaksā 99Ls mēnesī, ja cilvēks nebrauc? pie tam šajā summā nav iekļauti nekādi papildu izdevumi.

krix 14.03.2007 19:41

Mihails28 rakstīja: Vai kads var istastit kads auto ir labs vai ta es te domaju pirkt nevaru saprast dalas vinjam ir dabujamas un ka remonti? dargi vai ne?

it kā feins auto. pat iztur mūsu ģimenes sieviešu braukšanu. tikai pastāvīgi bākas vāciņš piesalst. domāju tikai mūsējam tā neveicas, bet tad arī taksistus ievēroju ar pusaizvērtiem vāķeļiem braukājam. un pats šausmīgākais MM servisa cenas. 40k km apkope 156Ls. VEHO līdzīga apkope izmaksāja uz pusi mazāk.

krix 14.03.2007 22:27

Pirmais rakstīja:

krix rakstīja:

Mihails28 rakstīja: Vai kads var istastit kads auto ir labs vai ta es te domaju pirkt nevaru saprast dalas vinjam ir dabujamas un ka remonti? dargi vai ne?

it kā feins auto. pat iztur mūsu ģimenes sieviešu braukšanu. tikai pastāvīgi bākas vāciņš piesalst. domāju tikai mūsējam tā neveicas, bet tad arī taksistus ievēroju ar pusaizvērtiem vāķeļiem braukājam. un pats šausmīgākais MM servisa cenas. 40k km apkope 156Ls. VEHO līdzīga apkope izmaksāja uz pusi mazāk.

nezinu ko tev mainīja...

1.9dCi 40k apkope bija mazbišķiņ zem simta

p.n.

kas tam bākas vāciņam var piesalt??? nedurī tautu

piesalst, iesalst hvz kā to nosaukt, bet sievasmāte regulāri izbrauc tukšu bāku(ja ārā zem -10), jo nevar atvērt bākas vāciņu, kas ir arī korķis. Ir tur tāda vāciņu bloķējoša bulta, tā to ziepi arī taisa

ko mainīja? sveces,filtrus,eļļu+darbs, pie tam sveces pirms noteiktā laika, iepriekš nebrīdinot.

krix 15.03.2007 23:09

siamriP rakstīja:

krix rakstīja:

Pirmais rakstīja:

krix rakstīja:

Mihails28 rakstīja: Vai kads var istastit kads auto ir labs vai ta es te domaju pirkt nevaru saprast dalas vinjam ir dabujamas un ka remonti? dargi vai ne?

it kā feins auto. pat iztur mūsu ģimenes sieviešu braukšanu. tikai pastāvīgi bākas vāciņš piesalst. domāju tikai mūsējam tā neveicas, bet tad arī taksistus ievēroju ar pusaizvērtiem vāķeļiem braukājam. un pats šausmīgākais MM servisa cenas. 40k km apkope 156Ls. VEHO līdzīga apkope izmaksāja uz pusi mazāk.

nezinu ko tev mainīja...

1.9dCi 40k apkope bija mazbišķiņ zem simta

p.n.

kas tam bākas vāciņam var piesalt??? nedurī tautu

piesalst, iesalst hvz kā to nosaukt, bet sievasmāte regulāri izbrauc tukšu bāku(ja ārā zem -10), jo nevar atvērt bākas vāciņu, kas ir arī korķis. Ir tur tāda vāciņu bloķējoša bulta, tā to ziepi arī taisa

ko mainīja? sveces,filtrus,eļļu+darbs, pie tam sveces pirms noteiktā laika, iepriekš nebrīdinot.

sveces pēc ražotāja grāmatas jāmaina pa 40k... man uz 40k sveces nemainīja, tikai pārbaudīja.... nezinu kāpēc, jo sveces pārbauda pati mašīna katru reizi pirms startēšanas....

nav bijušas nekādas problēmas iedarbināt mašīnu jebkuros mīnusos....

p.n.

ne reizi nav bijusi kaut mazākā problēma ar bākas centrālo atslēgu.....

moš sievasmāte aizslēdz mašīnu un tad mēģina atvērt bāku

sveces auto tik tiešām pārbauda ik reizi startējot.MM nomainīja visticamāk tāpēc, ka sievietes auto un viņai nav skaidras daudzas lietas sab.apkalpošanā.

par to bāku.kura tipa virsbūve tev ir?mūsējais ir sedans.un it kā sedaniem tā problēma aizsākas dēļ visiem sāļiem un citām sliktām lietām, kas savācas pakaļējās arkās.Kā rezultātā sāk korodēt tā alumīnija detaļa.Un pamazām papildus izdilst plastmasas vadīkla,iekš kuras kustās šī bulta, savācas mitrums un iesalst. Vismaz tā MM servisā man izstāstīja, kad pirmo reizi šitā šaize notika. Uz garantiju atteicās mainīt, jo esot kārtīgāk jāmazgā arkas, esot garantijas grāmatā kaut kas rakstīts par regulāru auto kopšanu un mazgāšanu.

ā un vēl stulbā tuvo gaismuspuldzīšu problēma.arī dubļi un sāls ietekmējot priekšējo lukturu kontaktu stāvokli, jo spudžu nomaiņa notiek caur riteņu arku. un tā tie sūdi arkās uzkrājas un un degradē kontaktu stāvokli, kā rezultā regulāri pazūd kāda no tuvajām gaismām.

bet var jau būt visa problēma slēpjas tur, ka esam no laukiem-Cēsis un nav tā iespēja regulāri un kvelitatīvi nomazgāt auto.

krix 16.03.2007 21:01

siamriP rakstīja: ja gribam runāt par problēmām, tad ir jāpiemin priekšējā piekare.... precīzāk pagrieziena gultņi....

tiklīdz nobrauc no asfalta, tā ik pēc 20-30k jāmaina.... vismaz 1.9dCi tā ir... man vienu reizi mainīja pa garantiju... tūlīt būs 60k un atkal jau pasādās tie paši simptomi

piekrītu arī sedanam tāda pati vēsture. tikai pirmie gultņi izbeidzās jau pēc 17k km. tiesa pa grunti iznāca pavairāk noripināt. tagad it kā tikai pa piķi bez probļem būs 30k km nobraukti. gaidīsim raksturīgos simptomus

krix 30.03.2007 9:10

seaman rakstīja: 195/60R15 GISLAVED SPEED606 88H 57.00Ls

vai citas?

tas pats modelis. bet uzradās pircējs un jau pēc 1/2h laikā bija pie jaunā īpašnieka, bet dēļ vakardienas darbiem nesanāca laiks apziņot pārējos potenciālos pircējus.

krix 30.03.2007 15:38

acigais rakstīja: Vai tautiešiem nav kāda infa, kur varētu iegādāties flančus, uz vasaru ir iepirkti smuki diski, bet pilnam komplektam derētu arī uzlikt flančus, kā sacit jāsaka lai smukāks skats

kuram auto un kādi izmēri? jo man ir palikuši no Audi B4-4skrūves, 108mm starp caumuriem(ja pareizi atceros). tos varu atdot pret simbolisku samaksu

bet par jauniem pirmais ko atceros ir Dalans

krix 30.03.2007 22:18

acigais rakstīja: Mans auto ir C2, bet par tiem caurumiem man nau ne mazākās nojausmas

iespējams ka der arī C2, jo katalogos skatot disku parametrus pieļaujamais max iznesums C2 diskiem kā reiz atbilst min Audi B4.

praksē neesmu pārbaudījis. Ja interesē vari rīt 31.03 uzzvanīt 29391622. būšu Vecmīlgrāvī un būs līdz Audi flanči. varam intereses pēc pamēģināt kā izskatās.

krix 04.04.2007 14:16

anonimikis rakstīja: bmw pirms nedēļas pārdevu

pircējs bija tipisks atmarozs

par šādu bezatbildīgu rīcību pienākas papildus nošašana.

krix 13.04.2007 17:50

Kamikadze rakstīja: kaads atljaavies iepirkt Renault Clio 3.0 V6 Renault Sport ... tiesa gan mashinu kupil, prava kupil a parkovatsja njekupil vismaz 20k eerikus par to reni atljauties - ar kuru vietu cilveeks domaa?!? buutu labaak bmw vai audjiku panjeemis

Ja Tu par auto ar v/n JSxx, tad tas jau pasen pa LV vizinās. un cena tam pie 20K latos bija

krix 13.04.2007 17:55

Kamikadze rakstīja: ohh, nezinaaju gan, paldies ka apskaidrojaat bet parkoties taapat nemaak v/n nepiefikseeju

vispār sen to auto nebiju manījis. varbūt jau atdots kādam citam, jo līdz šim nebiju novērojis, ka šā auto vadītājs izpildītu stulbus manevrus.

krix 11.05.2007 9:54

opc rakstīja: Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?

kuri ir tie jaunie citroen modeļi?

krix 11.05.2007 13:49

opc rakstīja:

krix rakstīja:

opc rakstīja: Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?

kuri ir tie jaunie citroen modeļi?

nu visi shitie c2, c3, c5 un kas tur vēl kādas autsauksmes?

papildus Nomika teiktajam:

VEHO ir OK garantijas laikā. un arī tikai tad, ja proti savu taisnību pierādīt. Tomēr Cēsīs Autogars ir daudz pieņemamāks.

par C2, er savu auto 2.5gados esmu pieveicis 110k km.

kā plusi. Zems patēriņš ~ 5.3(6.2-ziemā)l/100km. ērti noparkot, viegli izmanevrēt un apbraukt lielgabarītniekus. parocīgs bagāžnieks. uz tāliem gabaliem(Gdaņska un atpakaļ) tomēr pietrūkst komforta, bet ikdienā (Rīga Zvejniekciems Rauna) papildu nogurumu nerada.

Paciets ar 15 collu riepām, ļoti ciets ar 16. ziemai tomēr labāk ņemt 14. riepu izmērs ir iespējams par iemeslu biežai atbalsta gultņu un atsaišu maiņai(2x katru detaļu,bet visas garantijas remonts), pakaļējie amortizatori varētu būt labāki.

bet vislielākais VEHO gatavotais kretīnisms ir pastāvīgās tuvās gaismas un regulārā tuvo gaismu spuldzīšu maiņa(ik pēc 2mēneši).

kopumā esmu happy par šo auto.

krix 13.05.2007 16:08

nomiks rakstīja: Ak jā, par lampiņām piemirsu pieminēt. Priekšējiem lukturiem tās pārdeg ik pa 10 000 km. Interesanti tas, ka līdz ko tuvojas šie maģiskie kārtējie 10 000 km, tā jābūt gatavam mainīt lampiņas.

es pa šiem 2.5gadiem ir sapratis, ka labāk 1 rezervei vadāt līdz.

krix 13.05.2007 20:53

Lomixx rakstīja: Sveiki tautieši, varbūt kādam ir lieki 15" orģinālie otrās Meganas kalpaki, labprāt atpirkšu.

Tos kurus var nopirkt Maximā vai T-marketā neinteresē.

tev vajag visus 4?

krix 14.05.2007 7:51

krix rakstīja:

Lomixx rakstīja: Sveiki tautieši, varbūt kādam ir lieki 15" orģinālie otrās Meganas kalpaki, labprāt atpirkšu.

Tos kurus var nopirkt Maximā vai T-marketā neinteresē.

tev vajag visus 4?

sievasmate vienu pazaudeja, nopirka kaut kadus. vecie metajas garaza. varu atdot. Riga busu tresdien. zvani 29516322

krix 18.05.2007 11:29

UUSA rakstīja: Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...

gan jau ari samejam savi fani atradisies.

krix 28.05.2007 15:37

osscar rakstīja: zvaniju - nav - bus apmeram pec meenesha....taa pati problema kas russo baltam - sertifikacija...cena 700lvl....nu nezinu...vacija jaunas pa 600 eur pakalj met....pa 600 lvl vel njemtu. bet ne dargak.

nav tā ka pakaļ met. brother pasūtīja vienam izgatavotājam 10gab priekš ūdensmočiem. figu uzreiz tā dabūsi, 3mēnešus gaidīja.

krix 29.05.2007 18:38

batka rakstīja: jura ieskaloja krastu.ta katru gadu notiek vairak vai mazak

kur aizskaloja, kur pieskaloja klāt.

krix 07.06.2007 16:46

Uggga rakstīja:

rt rakstīja:

matadors rakstīja: bet satiksme Krastmalā taču bija slēgta?

m? kapēc slēgta?

NoPride pasākums

tad jau sanāk ka CPisti "drāžot" sava dzimuma pārstāvjus noprotestēja NoPride pasākumu!?

un parādīja savu patieso dabu - viņi IR PRAIDISTI!!!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti