Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
krix 05.05.2018 9:55

Tieši tāpēc nemetīšu. Labāk pieciest to idiotismu un pēc TA pārregulēt roceni, kā piemaksāt par tehnisko jefiņu izrādīšanos.

Un izbaudīt momentus, kad tie "experti" iebrauc auzās. Ir prieks skatīties kā četratā stumj nost auto no ruļļiem, jo pirms testa nav atslēguši esp.

krix 05.05.2018 7:55

Novilkt stāvbremzi ir tā pat kā aizslēgt auto durvis. Pie tam automātam tādā secībā kā uzskaitīja msh

Uzskatu, ka kārtība un noteikumi kādā TA pārbauda stāvbremzi ir stulbums. Stāvbremzei pamatfunkcija ir nodrošinat auto neizkustēšaos no miera stāvokļa, nevis apstādināt auto, esot tam kustībā.

Novilkt stāvbremzi un pacelt auto slīpumā. Tas būtu vienkārš un normāls stāvbremzes pārbaudes veids.

krix 19.04.2018 11:30

Kemperis busiņš ir ne tikai pensionāru dzīves stils. Tā ir liela priekšrocība, ja ceļo ar sīkajiem.

Jebkurš atrakciju parka apmeklējums, jebkuras atkāpes no ieplāno ieplānotā grafika, jebkuri satiksmes sastrēgumi ļauj paveikt visu mierīgi bez lieka stresa.

PS tur kur jālido nav jābrauc ar kemperi un otrādi

krix 15.03.2018 12:07

Lietots vāks ar stiklu maksā tik pat cik jauns, jo visiem tas sarūsē ļoti ātri. Un ir, vai vismaz nesen bija, pieprasīta prece.

Ja vāks nav sarūsējis, tad var mainīt stiklu.

Ja sarūsējis, tad pērc vien jaunu

krix 11.11.2017 7:08

Tur kur netaupa uz kafijas pupiņām, ūdeni un aparāta apkopēm

Ir dzerta pretīga kafija gan Viršos, gan Lukoil, gan Statoil, gan no name.

krix 17.01.2017 16:38

Toyota Hilux 3.0D,

1.reģistrācija 2013.gads, noripojis pietiekami, vismaz 3 eļļas maiņas gadā

ja tīrs, tad melns

var braukt visur

pilna masa zem 3000kg... :-)

krix 03.01.2017 3:22

Ja tikai ar B kategoriju, tad vislabāk iegadāties piekabi ar pilnu masu līdz 750kg.

1 vai 2 asis. Plusi ir abām, tāpat kā mīnusi.

Man labāk patīk 2 asis:

1.pareizi izvietojot kravu, var samazināt līdz minimumam spiedienu uz sakabi

2.stabilāk ripo

3.labi tur virzienu atpakaļgaitā

Ar bremzēm vai bez.

Ar bremzēm parasti aprīko piekabes ar pilno masu virs 750kg. Un visbiežāk tam jau vajadzēs BE kategoriju. Nav maznozīmīgi kādu auto izmantosi vilkšanai. Salīdzini vilcēja un piekabes masas, kā arī iespējamos vilkšanas maršrutus. Ja paredzi ka bieži vilksi smagu piekabi un pa pilsētu, labāk ņemt ar bremzēm. Arī raidera iekraušana/iebraukšana būs vieglāka, ja piekabe būs ar bremzēm un atbalsta kājām.

Lāgas vai torsioni. Man patīk lāgas, kaut arī tukša piekabe būs "lēkājošāka" kā torsionu.

Lētāku vai dārgāku. Skaties, kas ir ražotājs tiltam un bremzēm. Izplatītākie ir ALKO vai Knott. Abiem nav ne vainas, bet dodu priekšroku Knott(subjektīvs viedoklis). Dārgākas piekabes būs arī ar mazāku pašmasu, attiecīgi vairāk krava līdz pilnas masas sasniegšanai vai mazāka masa jāvalkā līdz.

Tiki piekabju piedāvājumā ir 2 asu piekabe ar pilnu masu 750kg, taču reāli katrs tilts ir paredzēts 750kg. Sanāk 750+750-piekabes pašmasa=aptuveni 1100kg kravai, nepārslogojot lāgas un amortizatorus. Piekabe bez bremzēm. Pašam tāda ir. Nav lēta.

Arī izmēri tai piekabei ir tuvu vēlamajiem izmēriem. 3m garums, platumu neatceros, bet šķiet ka ir tie 1.5m. Dziļa, bortu augstums 400mm. Ja vēlies, tad var apkabināt ar tentiem(tos iesaku izgatavot atsevišķi, atbilstoši savām vajadzībām) un papildus bortiem, vai pat uzmontēt vāku.

PS varu pārdot savu

krix 16.09.2015 19:06

izskatās, ka vakar rakstītais ir pazudis tīmeklī

laiki norezervēti, varu piedalīties

mani šobrīd var notvert tikai zvanot(darbojas pāradresācija, telefons samirka) vai arī rakstot uz epastu

kristapshm (sobaka) gmail (punkts) com

krix 14.09.2015 22:58

Debica, iespējams ka arī Frigo2, man bija uz B4 Quattro.

Patika labāk par Bridgestone, ko uzliku pēc nobrauktām Debica

krix 13.09.2015 9:24

Interesenti ir.

Iespēja arī ir.

krix 12.09.2015 10:44

Dunlop Grandtrek SJ6

bija viens komplekts uz Nissan 3gadus

tagad uz Mitsubishi būs jau 2. ziemu

iespējams, ka vajadzētu kādu jaunāku modeli pamēģināt, bet kaut kā nemana

krix 06.09.2015 20:48

iebrauc bodē, kur iegādājes rezerves daļas, un pajautā pārdevējam, lai parāda bildi kā komplektējas priekšējā statne.

Ja kaut kas iztrūks, varēsi uzreiz piepirkt klāt

krix 21.08.2015 22:21

Esmu pret velobraucējiem, kuri kvartāla robežās mētājas no brauktuves uz ietvi un atpakaļ.

Vēl trakāk, ja tas notiek uz vienzirziena ielas un velobraucējs minas pretēji braukšanas virzienam...

krix 19.08.2015 18:23

Tiesas lēmums vienmēr ir jāuzskata par objektīvu lēmumu, bet diežēl pamatojumu tiesas lēmumam sagatvo veikli puikas, kuri honorāra dēļ nekautrējas vājāko, bieži vien nepamatoti, pagrūst zem sitiena.

Vernon, tu esi vājš nīkulis, kurš var vankšķēt noslēpies aiz biezā saimnieka naudas. Bez tās tu esi tukša vieta vai drīzāk tā šaurā , brūnā svītriņa apenēs, kas spēj tikai smirdēt.

Un arī tai ir vairāk argumentu, lai smirdētu...

krix 19.08.2015 18:20

Vernons ir zelta bedre advokātam.

Administrē svešu naudu, likumus pārzin hobija līmenī, spēj samusināt 200 izpildītājus uz pretlikumīgu rīcību, jebkuru lietu, savas pašpārliecinātības dēļ, ir gatavs sajāt saknē... Un tas viss tikai tāpēc, lai par lielu vai ļoti lielu naudu, obligāti pamatojoties uz 10.punktu, varētu uzvarēt tiesvedībā.

krix 18.08.2015 14:29

Līdz šim brīdim nebiju sapratis, kāpēc Vernon vēlas, lai bremžu signāls ir brīdinājuma signāls.

It kā brīdinājuma signāls ir dzeltena(oranžā) krāsā, attiecīgi brīdina jeb informē, bet lietotājam nedod nekādu priekšrocību.

Savukārt bremžu uguns ir sarkanā krāsā. Attiecīgi šāda krāsa nozīmē aizliegumu.

Sarkans - braukt nav atļauts, neatkarīgi no uguns veida luksofors, bremžu uguns, gabarītuguns, sarkanā bākuguns utt.

Tad kādā brīgī nāca apskaidrība.

Vernon ir ceļu satiksmes seksuālais maniaks. Pie tam ar tieksmi pēc anālā sex, iespējams ka pat homoseksuāls, jo citādi nav izskaidrojama tieksme pēc citu, kaut arī transporta līdzekļu, pakaļu samīcīšanas. Legālas samīcīšanas. Protams ka ir problēma - sarkanās lampiņas un 119.punkts to legāli neļauj.

Tāpēc arī meklē dažādus CSN interpretācijas veidus, lai legalizētu vai vismaz attaisnotu savu tieksmi samīcīt priekšā braucošo dzelzs dupsi.

Bet, ja nopietni, tad, Vernon, esi tik čakls un pasaki, kura gada noteikumos, vēlams ar visu nodaļas un punkta Nr., bremžu signāli ir bijuši brīdinājujma signāli. Derēs ar PSRS vai Vīnes konvencija. Taču precīzi. Vai vari?

krix 11.08.2015 23:24

1000 es būšu tur.

Sorrī, neiznāca agrāk ielūkoties iekš lapas.

Ja nav jābūt, var zvanīt

divi 9 divi 6 divi 8 9 viens

krix 11.08.2015 12:35

Kur var pieteikties uz nevāciešiem?

Diena jebkura, laikiem pielāgošos, bet labāk rīti.

krix 10.08.2015 15:19

Vernon,

Tu jautāji: "Kā vārdā?"

Pareizā atbilde ir satiksmes drošības vārdā.

Jo redzi, Tava nihilistiskā attieksme pret Vācijas likumdošanu 10 gadus atpakaļ, kas Tavas pašpārliecinātības dēļ neļāva iepazīties ar Vācijas likumdošanas prasībām, piespieda Vācijas varas iestādes, balstoties uz Vācijas policijas ziņojuma pamata par Latvijas recidīvistu sastrādāto, veikt izmaiņas likumdošanā. Tas ir vienkāršot uzraudzību un sertificēšanu, sertificējot visus autobusus jau rūpnīcā.

Velkam paralēles tālāk. Tātad nejēdzība, kas radās, jo Tu nevēlējies ievērot Vācijas likumdošanu, radīja precendentu, ka visus autobusus vairāk kontrolē rūpnīcā, katram piešķirot sertifikātu. Tagad recidīvisti, neveicot autobusa papildus pārbaudes, var stiept uz 100, bet pārējie, tie, kam tas nekad nav bijis vajadzīgs, ir spiesti maksāt par sadārdzināto gala produkciju.

Labi ka Latvijā nav tik ātri reaģēšoja valdība, jo varēja tak ieviest izmaiņas likumdošanā, ka drošību garantē priekšā braucošais. Busus pie mums neražo, bet piemaksāt par šādu spalvaino ideju nāktos visiem un krietni.

krix 10.08.2015 15:03

Izrādās, ka Vernons ir starptautiska mēroga CSN pārkāpējs, kurš ne tika Latvijā neievēro noteikumus, jo neprot tos izlasīt, bet arī dodas uz citām valstīm, neiepazinies ar CSN un ar tiem saistītām prasībām.

krix 10.08.2015 14:59

Es Tevi nespiedu atbildēt man, tikai aicināju pameklēt atbildes, kas varētu noderēt Tev pašam.

Savukārt pretjautājuma uzdošana, atbildes sniegšanas vietā, neliecina par labu intelektuālo attīstību un sarunas oponenta prāta spējām.

Taču, mana atbilde uz Tavu pretjautājumu ir:

5.pielikums

Ministru kabineta

2004.gada 29.jūnija noteikumiem Nr.571

Ceļa zīme Nr.548 Ātrgaitas ceļš

krix 10.08.2015 14:37

Vernon

Atbildi vismaz sev uz šo:

Kā izskatās Automaģistrāles zīme saskaņā ar Vīnes konvenciju?

Kā tagad latviešu valodā raksta vārdu salikumu Automaģistrāle?

krix 10.08.2015 14:29

Vai vēlies, lai iedodu kontaktus juristam, kurš prot vadīt automašīnu?

Bet par to braukšanu tuvāk labajai malai. Nesen, lasot Tavus sacerējumus par Vācijas labo satiksmi, atcerējos senu rakstu žurnālā Auto.

Raksts, tā kā to atceros, bija par ceļotāja pieredzi, kurš lepojās ar labu izdevumu saplānošanu un pieturēšanās pie plānotā ceļojuma laikā. Ieskaitot degvielas patēriņu, kā ievērošanai, nedrīkstēja pārsniegt braukšanas ātrumu virs 80km/h.

Tad šis kungs bija ieplānojis un pārvietojās pa bāni ar saviem 80km/h. Pa pirmo joslu. Aizliegts nav, bet pats savā rakstā minēja, ka fūres esot bijušas ļoti neapmierinātas. Un ātrumu nepalielināja, jo tad par daudz tērēšot degvielu, bet to budžets neļauj. Uz 2.joslas nerādīsies, jo tur uzreiz būs vēl lielāks cirtiens budžetam.

Un atcerējos tādā sakarā. Ne vienmēr vadītājs, kurš nepārkāpj noteikumus un visu dzīvi nobrauc bez pārkāpumiem un CSNg, ir labs satiksmes dalībnieks. Dažkārt šādi principiāli ievērojot visus noteikumus, vadītājs paliek par kretīnu attieksmē pret pārējiem.

Mums bāņu nav. Latvijā vairāku joslu brauktuves ir uz pāris pirkstiem saskaitāmas. To garums ir niecīgs uz pārējo ceļu fona.

Tad kāpēc kādu Latvijas robežās spiest braukt pa pirmo joslu? Ja viņš velkas 2.joslā, lai velkas. Tā 1.josla paliek brīva fūrēm, autobusiem u.c. darba darītājiem, kam ar savu lielo masu nebūs lieki jākrenķējas par manevru un ierakstu ripā, lai apdzītu lēno.

Tieši tāpēc patreizējā 127.p. redakcija ir laba. Jo neaizliedz braukt garām lēnajam pa joslu, kas atrodas pa labi no lēnām braucošā transporta.

krix 10.08.2015 13:24

Ja apskatam apsteigšanu pa joslu, kas ir pa labi no apsteidzamā transporta līdzekļa, tad vairāk būtu interesants cits viedoklis.

Cik tuvu drīkst pietuvoties, ievērojot noteikto braukšanas ātrumu, tajā pašā joslā braucošajam, lai pārkārtojoties uz labo joslu, ja tāda ir, es varētu turpināt ceļu un netiktu veikta apsteigšana? Vai cik tālu no priekšā braucošā, man jāpārkārtojas uz joslu pa labi, lai varu turpināt ceļu, neveicot apsteigšanu pa labo joslu.

Varbūt pat eksistē normatīvs, kas noteiktu, kad bija apsteigšana un kad nē?

Jo man esot labajā joslā pat ir zināma priekšroka attiecībā pret braucēju kreisajā joslā.

krix 10.08.2015 12:35

Vernon

Būtu labi, ja tā varētu traktēt likumu.

Katru pantu, punktu raksta konkrētam gadījumam, nosakot apstākļus kādos darbosies aizliegums vai atļauja.

Ir noteikta vieta un apstākļi, kad ir aizliegts apsteigt. Un nav nekādi 2 gadījumi.

Ja neizpildās kaut viens no nosacījumiem, tad aizliegums spēkā nestājas.

Es es Tev jau ieteicu, pakonsultējies ar juristiem. Un atkārtošu vēlreiz, saudzē nervus un citus, lētāk būs pakonsultēties pie juristiem.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti